Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Mersii Ivane de idee fac rost de tabla de aluminiu de la offset de la tipografie. aia pe care se fac matritele.

 

Am adunat motorul la loc, azi urmeaza sa-l pun pe cadru.Nu am inca alternatorul pus. Cum presez la loc rotorul pe axul ambielajului?Montez alternatorul de jos su dupa ce pun motorul pe capra? Raspunsul clasic ar fi in ordine inversa cum le am dat jos, dar poate mai e vre o subtilitate pe care n ar fi rau sa o stiu.

Asa ca astept pareri ca nu i rusine a intreba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pui motorul pe cadru, apoi pui rotorul cu tesitura (canalul) in dreptul acelui bolt care nu-ti iesea de pe ax la demontaj si acel inel de tabla cu onduleuri...pui surubul cu cama si stringi. Pui statorul caruia sa nu uiti sa-i dai jos periile inainte de montaj! Stringi cele patru suruburi si apoi faci conexiunile, pui carbunii si...daca nu vrea sa porneasca la pedala, impinge-o! Spor! :cheers:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pui motorul pe cadru, apoi pui rotorul cu tesitura (canalul) in dreptul acelui bolt care nu-ti iesea de pe ax la demontaj si acel inel de tabla cu onduleuri...pui surubul cu cama si stringi. Pui statorul caruia sa nu uiti sa-i dai jos periile inainte de montaj! Stringi cele patru suruburi si apoi faci conexiunile, pui carbunii si...daca nu vrea sa porneasca la pedala, impinge-o! Spor! :cheers:

..........si sigur tre sa "mosesti" la aprindere.( vezi sa nu prinzi statorul stramb -poate freca pe rotor ) Ca de impins cred ca nu scapi....dupa demontare/montare.... pana isi "trage" benzina, mai dai si o pedala impinsa....face parte din ritual.

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit Jawa pe picioare. Multumesc lui Ivan pt ajutor cu furcile si tuturor pentru sfaturi. Sa aveti bafta si sa va mearga comunistele ca asa i cel mai bine. O seara faina tuturor. Inca odata va multumesc nespus de mult pentru ajutor.

Editat de dorucioby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In sfirsit, cehoaicele impreuna! CZ-ul dupa ITP va primi un set de 350 ccm, care ii va spori pofta de fuga, iar Jawa are nevoie de citeva saibe la cutia de viteze ca sa nu mai topaie in treapta intii! Ah, da...si baterii bune, benzina, etc. :ok:

post-2215-0-01739600-1341332926_thumb.jpg

post-2215-0-69511500-1341333214_thumb.jpg

post-2215-0-81002000-1341333306_thumb.jpg

post-2215-0-73121600-1341333432_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfirsit, cehoaicele impreuna! CZ-ul dupa ITP va primi un set de 350 ccm, care ii va spori pofta de fuga, iar Jawa are nevoie de citeva saibe la cutia de viteze ca sa nu mai topaie in treapta intii! Ah, da...si baterii bune, benzina, etc. :ok:

Ptiu, ptiu, da frumoase mai sunt! Mare om mai esti(si la stat, da'si la sfat) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfirsit, cehoaicele impreuna! CZ-ul dupa ITP va primi un set de 350 ccm, care ii va spori pofta de fuga, iar Jawa are nevoie de citeva saibe la cutia de viteze ca sa nu mai topaie in treapta intii! Ah, da...si baterii bune, benzina, etc. :ok:

frumose surori mai ai(jawa si cz)sa le stapanesti sanatos tu pe ele si nu ele pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este la cota zero, da...poti pune cilindru, piston si segmenti noi doar in locul celui calat. Daca este alezat la orice cota, ar fi bine sa treci la cota urmatoare cu ambii cilindri, prin alezare si honuire. Apoi pui pistoane si segmenti noi, pentru cota respectiva. Din ce am citit pe aici, Danny este unul dintre cei care poate aduce cele necesare tie. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trimis un mesaj la dany_oldmoto, astept o veste de la el. Treaba ar fi ca nu vreau sa bag bani prea multi in motor pentru ca nu am acte pe jawa si nu o folosesc doar prin zona, plimbari scurte. Pistonul stang este "kaput" si cilindrul are o zgarietura usoara pe suprafata lucioasa. Daca detine cineva cilindru+piston (partea stanga) la mana a doua ar fi ideal. Diametrul interior al cilindrului este de 58.50 mm, masurat cu sublerul electronic, dar si cu cel obisnuit pentru verificare.Ce cota are la marimea aceasta?

 

Multumesc pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Diametrul interior al cilindrului este de 58.50 mm, masurat cu sublerul electronic, dar si cu cel obisnuit pentru verificare.Ce cota are la marimea aceasta?...

Daca la 50.oo este cota zero, la 58,25 cota unu, ghici, la 58,5o ce cota poate fi?! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la 58.oo este cota zero, la 58,25 cota unu, ghici, la 58,5o ce cota poate fi?! :smoke:

Am facut o greseala pe care vroiam s-o corectez in timpul afectat, dar a picat afurisitul asta de internet si abia acum pot sa remediez, asa ca va rog sa cititi 58,oo la postarea mea anterioara. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfirsit, cehoaicele impreuna! CZ-ul dupa ITP va primi un set de 350 ccm, care ii va spori pofta de fuga, iar Jawa are nevoie de citeva saibe la cutia de viteze ca sa nu mai topaie in treapta intii! Ah, da...si baterii bune, benzina, etc. :ok:

Mai Ivane mai, cand oi pune saibele la cutie fa niste poze sa vaza si ochiu meu ca nu se stie cand voi avea nevoie. Si mai zi mi te rog rezervoru tau de le jawa si aripa spate de la ce natie de motor sunt? ca tare bine i sade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul si aripa (modificate amindoua) sint de Ij...

Partea cu pozele...mai greu, ca daca ma apuc de lucru, uit de aparatul foto...si nu are cine sa ma ajute cind is murdar de ulei pe labute! Poate imi amintesc si o sa fac o pauza! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci o ieÂşit un/o IJawa? ....

N-o iesit nimic, asa am cumparat-o...numai ca avea mai multa sudura pe ea, mai multe ciobaneli si chestii care nu placeau ochiului...pe care le-am indepartat si apoi am incercat sa-i dau o linie care sa-mi placa mie! Nu trebuie sa placa nimanui, nu vreau sa ma laud cuiva cu ea, nu merg la expozitii si nici n-o consider ca fiind o motocicleta restaurata sau modificata intr-un anume scop. Mie imi place si vreau s-o folosesc asa cum este, atit! :bike-037:

 

Uite-o Jawa frumoasa...oare cine-i stapinul? :ok:

post-2215-0-53433300-1341939326_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat?! Poate ca-i un foarte mare pacat sa ai un motor cu un design deosebit, fiabil, puternic, rezistent, sprinten, nepretentios si economic la bani putini si intretinere minima, avind cunostinte infime de mecanica/electrica! :04Biker:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti posesori de JAWA si nu in ultimul rand la toti calareti motorizati. Am achizitionat de curand o JAWA model 355 la care am si inceput restaurarea.

 

 

 

post-68787-0-81943900-1342716955_thumb.jpg

 

post-68787-0-67793500-1342717140_thumb.jpgpost-68787-0-67793500-1342717140_thumb.jpgAcuma sunt in stadiul acesta.

 

 

 

post-68787-0-24458700-1342717283_thumb.jpg

 

post-68787-0-29520700-1342717403_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti posesori de JAWA si nu in ultimul rand la toti calareti motorizati. Am achizitionat de curand o JAWA model 355 la care am si inceput restaurarea.

 

 

frumos fier ii drept ca ii mult de munca la el dar si satisfactia o sa fie pe masura.bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...