Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Simplu! Poti schimba doar placile de frictiune, eventual (si recomandat) si cele metalice, iar daca ai posibilitatea, schimba si oala, pinionul de pe ambielaj si lantul. Toate astea le poti schimba si fara sa dai uleiul jos din cutie, iar timpul de manopera este undeva la max. o ora...hai doua, pentru un necunoscator! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pret?! Hmmm, greu de spus! Daca le procuri de la fratii rusi, vei iesi ieftin, undeva sub 50 lei! Daca vrei marfa buna, de origine...o sa te coste! Ungaria sau in cel mai fericit caz Tg.Mures, Oradea, Arad...au garantia unor elemente de schimb originale, sau de o calitate mai buna, comparativ cu cele facute de rusi. Ai de ales! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am schimbat ambreiajul, doar placutele de frictiune, acum am o nelamurire.... mai trebuie sa fac ceva reglaje la oala de ambreiaj/la alea 5 suruburi sau la tija aia centrala ? ideea e ca daca l montez pe cadru si ii pun ulei nu l mai pot intoarce cu capacul in sus sa nu pierd uleiul pentru ca pierde pe undeva in partea de sus pe mijloc, ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile alea se string bine, fara a exagera, tija trebuie sa fie insotita in capatul din dreapta de o biluta, iar reglajele se fac din surubul care iese in partea dreapta, unde este pinionul mic, de lant (surubul din centrul pinionului care are o piulita contra). Reglaje se mai pot face la capetele cablului, cit si la jumatatea acestuia, daca este original si are surubul de reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca plange careva dupa o roata de JAWA/CZ 18''... +ax, piulita...cred ca are si capacul cu sabotii de frana.... 2 beri. Intr-o luna se va reda circuitului naturii.

Ai la "CZ" rezolvarea, scoate-o din tomberon, daca nu vrei conflict!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am schimbat placutele de frictiune...nu i mare inginerie, in 20 de minute au fost gata, acum am alta problema cu motorul :)) l am pornit si zic hai sa ies in teste cu el sa vad cum trage cu ambreiaj nou, toate bune pana a inceput sa se accelereze singur .....partea haioasa era ca ii luasem curentul si tot mergea (motorul functioneaza direct pe baterie) am scos si fisele de la bujii... nimic ....pana nu i am taiat aerul si asta la propriu :))) am scos filtrul si am astupat cu mana carburatorul nu s a oprit, oare am incurcat eu borcanele si i am pus benzina fara ulei ? sa fie asta cauza ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai sanse mari ca sa nu te bucuri de ea daca mai bagi benzina fara ulei in ea mult; probabil ca s-a suprancalzit de la lipsa de ulei a facut pete incandescente pe capul pistonului si a luat-o pe autoaprindere; la 2 luni benzina nu e chiar in parametrii ei optimi pe deasupra; baga benzina buna si ulei 2T de calitate, nu-ti bate joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers maxim 5 minute cu motorul si ulterior a facut autoaprindere, plus de asta nu sunt sigur 100% ca era benzina fara ulei, aveam in doua canistre si nu mai retin care era cu ulei si care fara, maine verific sa fiu sigur, pentru siguranta se pune problema sa verific pistoanele sa nu se fi intamplat ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu a scos zgomote ciudate inainte sa il opresti( scartaieli, zgomot de frecare etc) si are compresie ok nu te complica; probabil ai scapat de data asta; functionarea fara ulei e foarte foarte nociva atat pentru set cat si pentru ambielaj asa ca nu iti recomand sa mai faci experimente de-astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 5 minute oare ar putea ajunge la temperatura de autoaprindere doar daca amestecul e sarac. Iarasi poate ajunge la temperatura mare cand avansul nu e tocmai bun(atunci simti motorul mai lesinat)

Daca nu ai ulei 2T in benzina, in primele 5 minute inca ai suficient ulei care vine din carter, si poti avea frictiune dar nu puncte fierbinti. Amestecul proaspat raceste camera de ardere, indiferent daca are sau nu ulei 2T.

Nu e din benzina de 2 luni, chiar si aia de 6 luni merge perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...