ivan pedala Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Pret?! Hmmm, greu de spus! Daca le procuri de la fratii rusi, vei iesi ieftin, undeva sub 50 lei! Daca vrei marfa buna, de origine...o sa te coste! Ungaria sau in cel mai fericit caz Tg.Mures, Oradea, Arad...au garantia unor elemente de schimb originale, sau de o calitate mai buna, comparativ cu cele facute de rusi. Ai de ales! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 piese de JAWA, am gasit la Tg.Mures Moto-Line 0747106860, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 am gasit la 40 ron de la fratii rusi si 55 ron taiwaneze, am luat cate un set din fiecare sa vedem care tine mai mult ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo_biker Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 aprinderea wape face minuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 salutare, am schimbat ambreiajul, doar placutele de frictiune, acum am o nelamurire.... mai trebuie sa fac ceva reglaje la oala de ambreiaj/la alea 5 suruburi sau la tija aia centrala ? ideea e ca daca l montez pe cadru si ii pun ulei nu l mai pot intoarce cu capacul in sus sa nu pierd uleiul pentru ca pierde pe undeva in partea de sus pe mijloc, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Suruburile alea se string bine, fara a exagera, tija trebuie sa fie insotita in capatul din dreapta de o biluta, iar reglajele se fac din surubul care iese in partea dreapta, unde este pinionul mic, de lant (surubul din centrul pinionului care are o piulita contra). Reglaje se mai pot face la capetele cablului, cit si la jumatatea acestuia, daca este original si are surubul de reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Ms, m ai lamurit, maine ii dau o pedala , revin cu impresii Seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) daca plange careva dupa o roata de JAWA/CZ 18''... +ax, piulita...cred ca are si capacul cu sabotii de frana.... 2 beri. Intr-o luna se va reda circuitului naturii. Editat Septembrie 15, 2016 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 daca plange careva dupa o roata de JAWA/CZ 18''... +ax, piulita...cred ca are si capacul cu sabotii de frana.... 2 beri. Intr-o luna se va reda circuitului naturii. Ai la "CZ" rezolvarea, scoate-o din tomberon, daca nu vrei conflict! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 (editat) S-a terminat vopsirea, incepe asamblarea, instalatia electrica si revizia motorului... Multumesc CZ Customs pentru vopsire. Editat Septembrie 20, 2016 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Maior Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=a7a68WCx1Lw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 salutare, am schimbat placutele de frictiune...nu i mare inginerie, in 20 de minute au fost gata, acum am alta problema cu motorul ) l am pornit si zic hai sa ies in teste cu el sa vad cum trage cu ambreiaj nou, toate bune pana a inceput sa se accelereze singur .....partea haioasa era ca ii luasem curentul si tot mergea (motorul functioneaza direct pe baterie) am scos si fisele de la bujii... nimic ....pana nu i am taiat aerul si asta la propriu )) am scos filtrul si am astupat cu mana carburatorul nu s a oprit, oare am incurcat eu borcanele si i am pus benzina fara ulei ? sa fie asta cauza ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Maior Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 a facut autoaprindere ; ai benzina veche cumva in el? am patit-o la un 350 dupa ce am bagat niste benzina de prin 1900 toamna scoasa din rezervorul unei Dacii; mai poti sa-l opresti in cazuri de-astea bagand in viteza 3 sau 4 si punand frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 deci de la benzina se trage...cred ca am pus benzina simpla fara ulei de amestec, veche nu ar fi benzina, maxim 2 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Maior Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 pai ai sanse mari ca sa nu te bucuri de ea daca mai bagi benzina fara ulei in ea mult; probabil ca s-a suprancalzit de la lipsa de ulei a facut pete incandescente pe capul pistonului si a luat-o pe autoaprindere; la 2 luni benzina nu e chiar in parametrii ei optimi pe deasupra; baga benzina buna si ulei 2T de calitate, nu-ti bate joc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 am mers maxim 5 minute cu motorul si ulterior a facut autoaprindere, plus de asta nu sunt sigur 100% ca era benzina fara ulei, aveam in doua canistre si nu mai retin care era cu ulei si care fara, maine verific sa fiu sigur, pentru siguranta se pune problema sa verific pistoanele sa nu se fi intamplat ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Maior Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 daca nu a scos zgomote ciudate inainte sa il opresti( scartaieli, zgomot de frecare etc) si are compresie ok nu te complica; probabil ai scapat de data asta; functionarea fara ulei e foarte foarte nociva atat pentru set cat si pentru ambielaj asa ca nu iti recomand sa mai faci experimente de-astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 nu s a auzit nimic, s a oprit normal, ms, seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 La cat timp după pornire a început sa accelereze? Era in mers sau la neutral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 am mers cam 5 minute, a facut autoaprindere imediat ce am oprit ...sau o fii facut in mers, nu mi am dat seama, am observat ca se accelereaza cand am oprit, oricum am pornit ieri motorul si pare ok (benzina era cu ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 In 5 minute oare ar putea ajunge la temperatura de autoaprindere doar daca amestecul e sarac. Iarasi poate ajunge la temperatura mare cand avansul nu e tocmai bun(atunci simti motorul mai lesinat) Daca nu ai ulei 2T in benzina, in primele 5 minute inca ai suficient ulei care vine din carter, si poti avea frictiune dar nu puncte fierbinti. Amestecul proaspat raceste camera de ardere, indiferent daca are sau nu ulei 2T. Nu e din benzina de 2 luni, chiar si aia de 6 luni merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Maior Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 cum, necum e clar ca a facut autoaprindere pentru ca omul a zis ca a scos fisele si motorul ii dadea inainte intr-o veselie, deci ceva initia arderea; tu zici ca merge 5 minute fara greturi cu uleiul din carter; care ulei din carter? or mai fi ramanand el ceva ulei pe pereti dar sigur n-ajunge pentru 5 minute, mai ales cu motorul turat in draci pe autoaprindere. Cat despre amestec proaspat care sa raceasca camera de ardere: again, care amestec... cel mai probabil vreun simering puscat si pe langa el isi tragea aer si benzina asa mai putin pe langa pistonas, deci mai mult ca sigur amestec foarte sarac care nu numai ca raceste ci mareste excesiv temperatura in camera de ardere... de unde si autoaprinderea; de altfel cand ziceam de pete fierbinti pe piston ma refeream la calamina, careia nu-i trebuie 5 minute sa ajunga la incandescenta. La benzina 2 luni nu conteaza poate foarte mult in ecuatie, dar e sigur ca mai buna nu o face timpul, ca alte lichide tari. Important e, zic eu, ca motorul pare ca a scapat teafar si mai apuca sa paraie o vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 pana la urma a scapat cu bine... i am dat o mare forja azi si parca e si mai vanos )) poate ca nu am mentionat dar motorul il am pus pe un crosskart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Maior Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Iarta-mi ignoranta, dar vitezele cum le schimbi la masinaria asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue24 Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 pai nu le schimb .. )) glumeam printr un sistem de parghii ce pleaca de la pedala si ajunge la o maneta, ti am pus ceva sa ti faci o idee ca nu am poza pe moment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.