baiatu_tony Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 am cumparat ( am facut schimb cu un scooter) un KAWASAKI KLX din 1993 , recent adus in tara , urmeaza sa-l inmatriculez. Mai are cineva un astfel de motor , sa-mi zica cum se comporta aceasta motocicleta , inca n-am apucat sa ma dau cu ea prea mult doar vreo 2-3 ture prin piata. Cum merge pe asfalt si off-road pt ca o sa o folosesc si prin padure,camp si ce o mai fi pe acolo coclauri. Consumul cum este si cu uleiul la cati km trebuie schimbat sau complectat? ce probleme pot aparea la ea ? o sa pun si ceva poze incurand Are cineva manual la asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rgr Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 salut. la vremea lor erau niste motoare adevarate. pentru padure sunt cam grele. pentru drumuri mai lungi sunt obositoare. daca ai grija sa verifici uleiul la fiecare iesire si sa-l schimbi la 3-4000 km nu vei avea probleme niciodata. din fabrica este dat un consum de ulei de 0,8 l/ 1000 km. in rest intretinerea este ca la orice motor. noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dane1 Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Am avut una mai demult.super motor,pentru enduro cam grea dar depinde de motorist.control ulei tot timpul,nivelul la ulei cicä dupä Kawasaki tot timpul la limita de sus!mai bine prea mult decät prea putin.au existat ceva probleme cu dimensiunea pistonului din fabricatie(cazuri izolate)dar in mare väzut un motor foarte ok si fiabil la fel ca toatä motocicleta.cunosc prieten care cu o astfel de motocicletä mergea des in teren si chiar la concurs!recomand salä de fortä pentru iesiri de genul enduro.pe asfalt:super comportament si amortizoare perfecte in caz cä sunt incä in regulä.de obicei cele aduse din alte täri nu prea au väzut asa de mult teren asa cä se gäsesc des in stare destul de bunä.pärerea mea:cel mai bun enduro de stradä(exceptie mod. R.) ce la scos Kawasaki.din päcate a dispärut relativ rapid de pe piatä(prea scump la fabricatie,prea putin vändute) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Eu am un Klr 600 nu am probleme mari cu el numai cu uleiul trebe sa stau cu ochii pe el !! in rest il folosesc la enduro si merge nu am numai 70 kg si el 160 kg da, il imblanzesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iulie 4, 2007 Autor Share Postat Iulie 4, 2007 pun si ceva poze cu motorul bidonul acela este pentru surplusul de la radiator? si eu am tot 70 de kg da mai am un motor, SWM 350, mai vechi si are 150 de kg si ma descurc cu el bine prin padure si pe coclauri , plus ca fac de vreo 5 ani lupte libere si prinde bine, mai ales la cazaturi ce este gaurica aia din motor pe care se scurge ulei ? multumesc de sfaturi si drumuri bune la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iulie 7, 2007 Autor Share Postat Iulie 7, 2007 Azi am avut prima iesire serioasa cu motorul.Am fost la un gratar si am luat si motorul ca sa vad cum merge off-road ( inca nu este inmatriculat si eu inca -am carnet ) dar m-am dat prin padure si pe campo cu el, m-am bagat si prin ceva noroaie. am observat ca merge bine, trage bine motoru , in antaia merge si pe o roata ma descurc cu el prin padure chiar daca este greu, da creed ca il voi folosi mai mult pe asfalt dupa ce imi iau carnetul pentru ca imi este mila de el sa il distrug prin padure, dar o sa merg totusi si off-road dar mai lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Septembrie 27, 2007 Autor Share Postat Septembrie 27, 2007 hello ... maiam luat si eu permisul si am inmatriculat motorul si de o luna ma dau cu el pe strada fara probleme prin oras ma descurc destul de bine cu el pe aglomeratie, ma strecot cu usurinta printre masini la cozile interminabile , doar k ma mai enervez cateodata sa astept mult la semafoare si dinalea. am fost si prin afar la vreo 3 - drumuri de vreo 200 km si im place foarte mult cum se comporta si singur si cu 2 pers. dar am si eu o intrebare : voi cu un rezervor plin cam cati km faceti ? rezervorul meu are 14-15 litrii, este schimbat, cel original cat are ? asa dupa aproximari al meu consuma cam 5 l/100 , ale voastre cum stau cu consumul? asfalt uscat si drumuri bune --- Mesaj completat în 01 Oct 2007 14:24 -------------nimeni nimik ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 am un KLR 650 C !! 1: cu rezervorul plin ( 18 litri ) in afara ma duce 300 km pe putin pt ca are un consum de 4,5- 5 % ! pe munte la urcat mult (1a si 2ua) si tras de motor pe un soft enduro ma dus la 6 % ! in iubitul si dragul de Bucuresti consuma oricum as merge 7 % !! 2: e mai greu decat modelul KLX, e mai vaca si nu m-as incumeta cu el pe un hard enduro ( 186 kile la gol ) dar la soft enduro ( babele , pestera ialomitei , bolboci ) cu prietena in spate si sa descurcat excenlent, nam avut nmk de reprosat, pentru kilogramele lui este un motor foarte manevrabil !! in oras e super manevrabil si ma descurc usor printre coloane la semafor !! am avut ocazia sa ma dau cu el si pe cheia si cauciucu pe spate era dat tot si pe curbe atingeam cu cizmele ( care stateau cuminti in scarite ) de asfalt , si asta in conditii de prietena in spate + geanta de voiaj de 30 de kile !! ciclistica perfecta 3: in legatura cu gaura aia pe care curge ulei, am si eu gaura aia pe cilindru, dar nu curge nmk, e perfect curat !! Pun si niste poze !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Octombrie 6, 2007 Autor Share Postat Octombrie 6, 2007 am un KLR 650 C !! 1: cu rezervorul plin ( 18 litri ) in afara ma duce 300 km pe putin pt ca are un consum de 4,5- 5 % ! pe munte la urcat mult (1a si 2ua) si tras de motor pe un soft enduro ma dus la 6 % ! in iubitul si dragul de Bucuresti consuma oricum as merge 7 % !! 2: e mai greu decat modelul KLX, e mai vaca si nu m-as incumeta cu el pe un hard enduro ( 186 kile la gol ) dar la soft enduro ( babele , pestera ialomitei , bolboci ) cu prietena in spate si sa descurcat excenlent, nam avut nmk de reprosat, pentru kilogramele lui este un motor foarte manevrabil !! in oras e super manevrabil si ma descurc usor printre coloane la semafor !! am avut ocazia sa ma dau cu el si pe cheia si cauciucu pe spate era dat tot si pe curbe atingeam cu cizmele ( care stateau cuminti in scarite ) de asfalt , si asta in conditii de prietena in spate + geanta de voiaj de 30 de kile !! ciclistica perfecta 3: in legatura cu gaura aia pe care curge ulei, am si eu gaura aia pe cilindru, dar nu curge nmk, e perfect curat !! Pun si niste poze !! e foarte fain din ce an e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 an 95 , luat cu 16 000 km (acum are ~= 17500 km) !! daca mai are cineva modelul acesta de motor l-as ruga sa imi recomande un ulei pe care la folosit el !! si asta repede pt ca la 18 000 vreau sa schimb iar uleiul !! eu i-am pus Yacco 15W50 competition full sintetic, dar ma gandesc sa-i bag un mineral 15W50 !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.