Sari la conținut

dane1

Membru
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cluj
  • Carnet moto din
    1987
  • Motocicleta
    BMW R1150GS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    XS 400.GS 400.GPZ 500.DR 600.DR 650.GPZ 1000.KLX 650.Africa Twin,Dominator,LC4,EXC

Vizitatori Recenți Profil

493 citiri profil

dane1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Intrebare:am ramas fara semnalizator fata la 1150-ul proaspat achizitionat.unde gasesc unul nou? la Louis au de schimb sau numai la dealer Bmw?
  2. Are cineva o flansa in stare buna?cea intre carb si motor. cam cat costa una noua de la mama ei?
  3. Pe mine sä nu te bazezi! Vorba lui Kramer: I'm out!
  4. vezi:suzuki DR 650.yamaha 660sau TT 600.ktm LC4.ästea sunt un pic mai nältutze.Transalp i cam micä. te sfätuiesc sä te urci pe fiecare de probä!!! oricum la inältimea ta o enduro este prima alegere!
  5. GS 1100.Adventure.Africa Twin.Transalp.XTZ750-660.DR-uri.Xt-uri in functie de portmoneu si stare. ceva cu roti spitzate si de pref cu roatä de 21 zoli pe fatä.(exc GS-uri).
  6. Iaca mi-am luat si eu un touring! are cineva un manual de utilizare ce se poate trimite pe net?Salutäri!!!
  7. F.fain clipul cu tura voasträ!Partea cu noroaile a fost interesantä si dovedesc cam la ce se pot preta motoare de enduro relativ normale pe mäinile unor motoristi care nu se tem de prima baltä apärutä in teren!felicitäri si la mai multe ture la fel de interesante!asteptäm urmätorul clip! By the way:cam ce gume a-ti folosit pt tura scurtä rotundä?
  8. dane1

    Poze

    Pt.pasagerul täu(io) nu a fost asa comod dar se putea si mai räu.in rest de acord cu tine:Transalpul rules!
  9. Am avut ceva asemänätor!Bestialä!puterea ai s-o folosesti mai mult pe asfalt deoarece pt teren greu este cam grea .pt sprint poti sä variezi raportul de distributie(recomand oricum!).bänuiesc cä nu ai nevoie de top speed.probleme:pornirea!carburator sensibil trebe poponeataätat si reglat f bine!in general este un motor care are nevoie de intretinere bunä si relativ multä! Este o motocicletä de distractie de care nu o sä te plictisesti degrabä. --- Mesaj completat în 18 Mar 2008 11:25 ------------- in caz cä te intrebi ce inseamnä cuväntul poponeataätat am sä-ti spun: Inseamnä CURĂTAT !!! Nu stiu cum de a ajuns acolo!probabil gresealä tehnicä.
  10. Vorba aia:you can not always get what you want. te-ai gändit la un yz de 250 in 2 timpi?porneste mai usor decät 4t.eu personal as lua ceva cu buton.mare inventie!doamne dä-i sänätate la äla ce lo inventat!
  11. Asta nu-i hardenduro!este clar extrem!cred cä nici un KTM nu-l ajuta mult!
  12. Si una si cealaltä sunt motociclete asa de bune incät este greu sä iei o hotäräre.Am avut Honda si m-am dat si cu BMW.Honda este mai putin pt.incepätori!centrul de greutate este mai inalt decät la BMW de aceea pare mai grea si mai greu manevrabilä la viteze mici!dar dacä te pricepi si te incumeti,Honda este mai bunä in teren usor. Deci onroad:clar:BMW offroad:un picHonda!si pt incepätori mai degrabä BMW.Subiectiv:BMW-ul mi se pare mai plictisitoare.are prea putine defecte,cumva e prea perfectä!Honda in schimb:uauuau! repet.pärerea mea subiectivä!
  13. Ce echipament de protectie fain aveau!nu? cum se terminä povestile?dacä nu au murit,mai träiesc si azi!
×
×
  • Creează nouă...