andreiM Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 caut toba sport pentru un scuter first bike stie cineva de unde pot cumpara una io sunt din mangalia sau daca ofera cineva !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trica Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 FB-ul este cu motor 2T sau 4T, daca e de 2T nu are rost sa-ti schimbi toba ca nu castigi putere, daca e in 4T se simte totusi ceva. Ma rog mai e si chestia de impresie aici, mamaaaaaa am toba sport, parca am prins cu 5 km mai mult, ce daca era vale!!!!!! Cauta aici ce-ti place !!! http://www.scuterservice.ro/stoc.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 FB-ul este cu motor 2T sau 4T, daca e de 2T nu are rost sa-ti schimbi toba ca nu castigi putere, daca e in 4T se simte totusi ceva. Ma rog mai e si chestia de impresie aici, mamaaaaaa am toba sport, parca am prins cu 5 km mai mult, ce daca era vale!!!!!! Cauta aici ce-ti place !!! http://www.scuterservice.ro/stoc.html Da ma da alea d p site nu scrie pt first bike,scrie pt aprilia,piaggio etc. Crezi u k merg la FB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiM Postat Iulie 7, 2007 Autor Share Postat Iulie 7, 2007 al meu e in 4 timpi o sa mai caut ms pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trica Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Sigur se va potrivi o toba din multitudinea de modele ce sunt pe saitul lor, da-le un telefon si vorbeste cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 (editat) Eu sunt bolnav p tobe sport sa s auda frumos etc. Dar mai bine imi cumpar o casca mai in firea ei stiti voi Safety First Editat Iulie 8, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 (editat) hmmm e c`am 100 euro ... si c`am greu de procurat.. comanda pe net... yo mi`am modificat`o pe cea originala ..adik i`am golit toba finala... tzeava de la evacuare care intra in toba si este "intortochiata" ....asa am facut yo si boraie frumos ca o pisicuta in calduri =)) PS: pt motor in 4 T va treb tobe leovince... nu treb din alea conice cu amortizor ...stiam ca alea sunt pt motoare in 2T Editat Iulie 8, 2007 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 hmmm e c`am 100 euro ... si c`am greu de procurat.. comanda pe net... yo mi`am modificat`o pe cea originala ..adik i`am golit toba finala... tzeava de la evacuare care intra in toba si este "intortochiata" ....asa am facut yo si boraie frumos ca o pisicuta in calduri =)) PS: pt motor in 4 T va treb tobe leovince... nu treb din alea conice cu amortizor ...stiam ca alea sunt pt motoare in 2T Boraie k o pisicutza in calduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladone-Aprilia Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 Ma intereseaza si pe mine o toba sport pt Aprilia SR 50...daca stie cineva sa zica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 ce amuzanti sunteti,hai sa va lamuresc putin, o toba sport pentru un 4t 50cc inafara de un sunet racing nu se simte altceva o toba sport pentru un 2t 50cc creste demarajul,viteza maxima,dar pentru a fi eficienta o toba sport trebuie schimbate si rolele de la variator cu unele mai usoare sau mai grele depinde ce iti doresti,viteza sau demaraj.In general cand cumperi o toba sport ptr 2t iti dau si un set de role cadou. pakat este ca in general piesele de tuning ptr 4t sunt putine si costa prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 pakat este ca in general piesele de tuning ptr 4t sunt putine si costa prea mult de aia trebuie sa improvizezi ))) il stiu pe un tov... care a pus plumb in rolele de la variator... pe un deluxe125cc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 pakat este ca in general piesele de tuning ptr 4t sunt putine si costa prea mult de aia trebuie sa improvizezi ))) il stiu pe un tov... care a pus plumb in rolele de la variator... pe un deluxe125cc ... Si e vreo diferenta???cum s aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 pakat este ca in general piesele de tuning ptr 4t sunt putine si costa prea mult de aia trebuie sa improvizezi ))) il stiu pe un tov... care a pus plumb in rolele de la variator... pe un deluxe125cc ... hai ca asta e prea de tot...sunt curios cum ii merge...gramaju o fi la fel la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) Si e vreo diferenta???cum s aude ce poate sa se auda daca schimbi rolele de la variator? sti cum arata rolele sau unde se pun? LE:"de aia trebuie sa improvizezi ))) il stiu pe un tov... care a pus plumb in rolele de la variator... pe un deluxe125cc ..." tov.. tau unde anume a pus acel plumb? Editat Iulie 11, 2007 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Habar am d rolele alea sau c raq vorbiti voi acolo,da care e diferenta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trica Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) Decat sa va schimbati rolele (care nu fac mare branza) mai bine incercati sa schimbati ambreajul cu unul sport, asta din urma are alt tip de ferodou mult mai moale care face priza mai bine pe tambur, cu asta sport o sa aveti un demaraj mult mai bun. Diferenta o simtiti in momentul acceleratiei ( nu mai patineza mult ferodoul si atunci aveti cuplu mai bun). Incercati sa gasiti ambreaj cu trei ferodouri reglabile in presiune, ( are arcurile cu reglaj de forta). http://www.scooterland.dk/include/eShop/gf.../bm33502(1).jpg Editat Iulie 11, 2007 de trica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Habar am d rolele alea sau c raq vorbiti voi acolo,da care e diferenta??? Cauta si tu pe chestia aia numita www.google.com si afli "Decat sa va schimbati rolele (care nu fac mare branza) mai bine incercati sa schimbati ambreajul cu unul sport, asta din urma are alt tip de ferodou mult mai moale care face priza mai bine pe tambur, cu asta sport o sa aveti un demaraj mult mai bun. Diferenta o simtiti in momentul acceleratiei ( nu mai patineza mult ferodoul si atunci aveti cuplu mai bun). Incercati sa gasiti ambreaj cu trei ferodouri reglabile in presiune, ( are arcurile cu reglaj de forta)." Daca nu schimbi si rolele cand schimbi ambreiaju nu faci mare lucru. Un varitor sport iti poate da pana la 15km/h in puls depinde de greutatea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trica Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) sunnyboy, rolele nu fac altceva decat sa impinga fulia in asa fel incat la o anumita turatie sa ai diametrul maxim al fuliei, de aici si pana sa-ti mareasca viteza e drum lung, rolele daca le schimbi nu fac altceva decat sa-ti schimbe timpul de actionare a fuliei, adica sa-si mareasca diametrul mai repede sau mai incet, dar fulia are o limita asa ca nu mareste deloc viteza scuterului schimbarea acestor role. In schimb daca iti patineaza ambreajul sau nu calca bine pe fulie nu mai prinzi tu viteza nici cu mama rolelor. PS. De la titlul topicului am ajuns la ........ambreaj si role!!!!!!!!!! Editat Iulie 11, 2007 de trica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Ho ma mecanicii lu tata.. ...lasati rolele si alte alea...pt 2t pune ti va Toba Sport Leo Vince final carbon ZX...cele mai bune...eu asa zic..Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 dap .... a cantarit plumbul "brut" nu stiu cate grame.. le`a topit sub forma de bila si cu diametru`l exact cat sa intre in role.... si lea lipit cu poxipol si le`a pus in centru rolelor...si ii merge bine...dar decat sa faci asa ceva.... mai bine cumperi altele... nu se merita sa faci asa ceva.. iti ia prea mult timp...dar omu a incercat asa... si a mers... yo nu zic sa faceti si voi la fel... yo sunt de parere sa va luati role noi cu gramaj mare.. care vrea top speed dar nu prea se merita pt un scuter in 4t de 50cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 sunnyboy, rolele nu fac altceva decat sa impinga fulia in asa fel incat la o anumita turatie sa ai diametrul maxim al fuliei, de aici si pana sa-ti mareasca viteza e drum lung, rolele daca le schimbi nu fac altceva decat sa-ti schimbe timpul de actionare a fuliei, adica sa-si mareasca diametrul mai repede sau mai incet, dar fulia are o limita asa ca nu mareste deloc viteza scuterului schimbarea acestor role. In schimb daca iti patineaza ambreajul sau nu calca bine pe fulie nu mai prinzi tu viteza nici cu mama rolelor. PS. De la titlul topicului am ajuns la ........ambreaj si role!!!!!!!!!! Nu stii ce vorbesti!Rolele din variator fac diferenta foarte mult!Normal ca nu sunt puse sa iasa fulia mai mult,ci tocmai pentru a modifica viteza cu care iese.Cu cat este impinsa fulia mai repede cu atat creste demarajul si invers.Iar un variator sport+ambreiaj fara role adaptate este egal cu 0 aproape.Si sa nu uiti si de alta curea mai rezistenta de kevlar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trica Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 (editat) Eu m-am referit la aspectul viteza!! Rolele NU influenteaza cu nimic viteza scuterului, ci doar demarajul, mai studiaza principiul de functionare al variatorul si pe urma sa vorbesti OK. Rolele maresc diametrul fuliei prin centrifugare, pe limbajul tau apropie discurile pentru a mari circumferinta fuliei si in consecinta marirea vitezei, dar pana la un punct adica pana se unesc discurile volantei, mai mult nu merge ai priceput!!!! Editat Iulie 12, 2007 de trica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.