Sari la conținut

Probleme Pornire La Buton


vapi
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Stie cineva unde ar fi problema la un scooter care porneste bine la pedala, are bateria buna, dar nu porneste la buton. Cind este apasat butonul de pornire se aude ca demarorul invirte.

 

Stie cineva un topic unde este explicat in detaliu (electric) modul de pornire la scootere?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu porneste la automat kiar daca o tin accelerata. Ma mira, pentru ca la pedala porneste foarte usor.

Oare la automat nu invirte destul de bine?

Daca as gasi un topic unde se descrie in detaliu cum se realizeaza pornirea la automat si pedala poate as realiza pe unde ar fi problema.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

incearca sa incarci bateria, chiar daca ai lumini/claxon puternice cu motorul oprit s-ar putea sa nu aiba putere sa si invarta motorul si sa dea si scanteie, demarorul suge destul. doar bobina in cazul in care dai la pedala nu ia mult curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cand porneste dupa 213412441 pedale, ce poate avea ? bujia e noua.... viteza maxima e aceeasi, demarajul e putin mai slab si nu scoate fum...

 

vreo idee si pentru mine... ?

Probleme la alimentare,curata filtru d aer,curatza carburatoru,uleiul l-ai skimbat???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci capacul de la variator si vezi daca se invarte fulia in momentul cand apesi pe buton, este posibil ca roata dintata a demarorului sa fie tocita si sa nu invarta fulia.

Daca se invarte atunci este din partea electrica si faci urmatoarea miscare : ei un voltmetru si il pui in paralel cu bateria pe 12V apesi butonul si vezi cat iti indica voltmetrul in momentul invartiri motorului, daca indica mai putin de 9 volti inseamna ca ai una din urmatoarele probleme; ori bateria este veche (numai tine curent) ori electromotorul are rotorul in scurt si consuma mult, rezultand curent slab pentru aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme la alimentare,curata filtru d aer,curatza carburatoru,uleiul l-ai skimbat???

 

asa ma gandeam si eu... ca ... o ia asa putin, parca se ineaca si iar se opreste. filtru de aer e schimbat de curand.

carburatorul nu l-am curatat niciodata, nu stiu cum si mi-e "frica" sa ma bag acolo ca sa nu stric reglajele alea...

 

uleiul nu trebuie schimbat pentru ca este in 2 timpi, ii pun ulei de amestec.

 

alta idee ? .. sa fie setu motor ? inca am setu original si a ajuns la 16.000 km..dar merge ca inainte... am zis, aceeasi viteza, doar demarajul e putin mai slab..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci capacul de la variator si vezi daca se invarte fulia in momentul cand apesi pe buton, este posibil ca roata dintata a demarorului sa fie tocita si sa nu invarta fulia.

Daca se invarte atunci este din partea electrica si faci urmatoarea miscare : ei un voltmetru si il pui in paralel cu bateria pe 12V apesi butonul si vezi cat iti indica voltmetrul in momentul invartiri motorului, daca indica mai putin de 9 volti inseamna ca ai una din urmatoarele probleme; ori bateria este veche (numai tine curent) ori electromotorul are rotorul in scurt si consuma mult, rezultand curent slab pentru aprindere.

 

 

Felicitari esti profi... pe mine m-ai pierdut la cuvantul "desfaci.." :wave: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...