Sari la conținut

Tobe


Smeagol
 Share

Care e mai pericol ?  

38 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

e primu poll, nu ma injurati daca nu e bine

astept comentarii referitor la alegerea voastra

stiu, sa mai discutat de tobe dar nu asa, adica nu pe firme si care e mai buna pt zgomot/performante(Speed) si de ce ?

thxxx

Editat de Smeagol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa iasa yoshimura, ca are nume misto.

cea mai cul imo e devil, si la putere si la cum suna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am vazut eu yoshi e limitat la anumite modele de motoare pe cand akrapu le cam are sau adapteaza pe toate

pe mine ma omoara trioval cu 2 mufflere dar sunt f putine pe care merge si nu are bolt on sau slip on numai integral asta daca nu ma inseala memoria

trebuia sa fac si o cat pt italieni ca acolo intra multe inclusiv termignoni :-)

las ca e prima incercare

cand oi avea bani de un speed poate oi avea si sa-mi trag o toba, de inox of course

thxxx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

o curiozitate am:

de ce spun unii ca daca itzi schimbi toba cu una cu filtre mai putzine sau chiar fara tre sa pui carburatoarele pe banc iarasi sau cel putzin sa reglezi nu's ce draq la ele.

in opinia mea eu nu vad legatura.... (sau poate nu stiu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultimul numar al revistei T.W.O.es face o comparatie a tobelor postproduction adica cele aplicate ca sa-ti imbunatatesti performantele si designul prin inlocuirea celor originale.

Un model de Akrapovic a iesit no.1 detasat, pt.adaugarea a 8,5bhp puterii actuale , nivelului scazut de decibeli si timpul de montare(15 minute).

Despre Yoshimura spuneau ca merge uns cu Suzuky.

Despre celelalte nu mai tin minte!

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o curiozitate am:

de ce spun unii ca daca itzi schimbi toba cu una cu filtre mai putzine sau chiar fara tre sa pui carburatoarele pe banc iarasi sau cel putzin sa reglezi nu's ce draq la ele.

in opinia mea eu nu vad legatura.... (sau poate nu stiu)

Cauta pe forum. S-a mai scris despre asta. In principiu e vorba ca gazele nu trec singure prin toba, ele trebuie impinse. De aici deriva mai multe chestii, printre care si scaderea in putere utila a motorului, momentul exact cand trebuie sa se deschida supapele de evacuare etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...