stefanmatryce Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 salut sunt fericitu posesor al unui husq te610 din 1993 si desi merge ff bine vreau sa caut nijte firme sau magazine care aduc piese pt acest tip de moto poate pare stupid dar va ce parerea...oare as putea merge pe ea 250 km cu 2 pe ea.. fara prea multe opriri? vreau sa merg pana la ghiorgheni la intalnire:D ce ziceti ar merita sa o bag la asa un drum sau va fi doar un chin? astept raspunsuri pana maine seara(12 .iul.2007) vreau sa stiu dak sa imi fac bagajele:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 salut sunt fericitu posesor al unui husq te610 din 1993 si desi merge ff bine vreau sa caut nijte firme sau magazine care aduc piese pt acest tip de moto poate pare stupid dar va ce parerea...oare as putea merge pe ea 250 km cu 2 pe ea.. fara prea multe opriri? vreau sa merg pana la ghiorgheni la intalnire:D ce ziceti ar merita sa o bag la asa un drum sau va fi doar un chin? astept raspunsuri pana maine seara(12 .iul.2007) vreau sa stiu dak sa imi fac bagajele:D 250km? Chin? Cred ca glumesti. Si cu minskul am mers mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Minskul e umpic diferit de husqvarna. Pe husq stai ca pe cross..pe minsk stai ca pe minsk...pe husq ai vibratii de ai impresia ca mergi cu un vibrator gigant, minskul te gadila timid cand ii dai gaz de "sa-i sara segmentii pe toba"...sa nu mai spunem ca are si cauciucuri de cross e vb de 500 de km de fapt (campulung mold->Gheorghieni si intors)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Eu cred ca motorul asta nu e pentru genul asta de plimbari. Daca nu ma insel, TE 610 e un motor de enduro -> drum lung la turatii mari constant nu are cum sa-i faca bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Depinde si ce cauciucuri ai, dar in final si cu intermediare va fi obositor. Motorul vibreaza, pasagerul va sta foarte incomod, viteza mare de croaziera nu vei putea avea (ca e totusi enduro, nu touring) si rezervorul la Husky-uri e deobicei foarte mic (la al meu e 9l) deci va trebui sa planifici niste opriri pentru realimintare (daca nu vrei sa ramai fara combustibil undeva pe camp). Legat de piese, ar trebui sa poti obtine de la reprezentata Husqvarna (insa eu inca nu am avut de a face cu ei, deci nu stiu cat sunt de seriosi). Oricum, sa-l stapanesti sanatos. Si pune niste poze sa-l vedem si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 bag cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 modelul care il ai tu este fara pompa de ulei. Ungerea se face prin barbotare => nu-i place turatie constanta si drumuri netede. Trebuie sa ai grija la nivelul de ulei si la modul de exploatare (ce am scris inainte) ca sa ai o ungere buna. Puterea motociletei este fantastica, pur si simplu explodeaza sub tine si e destul de brutala. Asta daca mai are toti caii in viata Piese vei gasi destul de greu. In Germania un kit de piston cu segmenti costa cam 180-200 eur, de exemplu. Daca ai modelul cu aprindere Ducati poti sa te astepti la surprize. Aprinderea suedeza SEM este mult mai fiabila. Daca mai ai intrebari, baga un PM si daca stiu te lamuresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Ce sa mai zic... si cu Mobra am mers mai mult.... deci pana la urma pentru ce e facuta motocicleta asta? Adica poti sa o rupi prin hartoape dar 250km de mers in continuu pe drum e prea mult? Cauta un drum prin padure pana acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Ce sa mai zic... si cu Mobra am mers mai mult.... deci pana la urma pentru ce e facuta motocicleta asta? Adica poti sa o rupi prin hartoape dar 250km de mers in continuu pe drum e prea mult? Cauta un drum prin padure pana acolo! Motocicleta asta e facuta pentru hard-enduro, ceva ce tu nu ai sa faci niciodata cu Mobra aia cu care ai mers 250km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Motocicleta asta e facuta pentru hard-enduro, ceva ce tu nu ai sa faci niciodata cu Mobra aia cu care ai mers 250km tot nu inteleg cum poti sa faci hard enduro de mama focului da' nu poti merge pe asfalt 250 de km. Daca nu se unge mai sari o bordura din cand in cand sau iei o groapa si gata, impaci si capra si... am facut si hard enduro cu Mobra ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 Pai tu nu intelegi multe. Sa readuc in discutie epopeea ta cu DR-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 La hard-enduro nu o sa mergi niciodata 1 km in aceeasi treapta de viteza si cu acceleratia constanta. Am avut si eu o Husqvarna Te350 si stiu cum e cu modelul asta fara pompa de ulei. Ungerea se face cum s-a mai zis mai sus, prin barbotare. Plus lantul de distributie care mai arunca niste picaturi de ulei sus. Categoria asta de mobre necesita o intretinere foarte atenta si chinuitoare. Am Husaberg si am avut KTM EXC, ambele fiind utilizate la mers pe strada, la servici, bineinteles -> supermoto. De doi ani merg pe asa ceva (circa 2000 km pe luna, prin oras). Ulei full sintetic schimbat la max zece ore de functionare, inc. filtrul (filtrele la KTM), sau la max 500 km parcursi. Relativ des fac revizii complete (motor desfacut si schimbat ce e de schimbat pe acolo - distributie, segmenti, rulmenti, etc). Nu sint masochist, aceste dificultati sint compensate pe deplin de distractia oferita (115 kg, 60 CP, manevrabilitate extrema). Oameni buni, astea sint motorete specializate, destinate sporturilor cu motor (amatori, fireste), nu sint touringuri. Care vrea sa se plimbe prin tara sa-si cumpere Varadero, Transalp, AfricaTwin sau LC4 Adventure. OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Iulie 15, 2007 Autor Share Postat Iulie 15, 2007 salutare...pana la urma am strans din dinti si am mers pana la Gheorgheni nu am avut probleme cu ea....merge ff bine....nu este chiar cea mai comoda motocicleta pe care am mers dar am ajuns acasa asa cum am plecat...acum nu stiu cat de sanatos a fost pt ea...(eu am vazut posturile abea dupa ce m-am intors) La intalnire am stat cu ff multa lume de vorba si dupa cum mi-am dat seama nu ff multi stiu despre husq dar un baiat din aceeasi localitate cu mine mi-a zis ca e posibil sa imi gaseasca el piese....asa ca astept acum sa vad ce pot rezolva. Probabil cine a fost la intalnire m-o vazut pe acolo eram singurul cu husq. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Pai tu nu intelegi multe. Sa readuc in discutie epopeea ta cu DR-ul? hahaaaaa... asa sunt eu mai prost, ce vrei... uite-acum am aflat.... daca ai vazut bine am readus eu la lumina topicul cu epopea DR-ului, dar cand faci lucruri bune nu mai este interesant, nu se mai uita nimeni pe-acolo sa dea cu comentatul. Doar e gratis, ce naiba! lasa DR-ul ca ala merge, si a mers saracu foarte bine pana m-a lasat in drum... si carpit necarpit m-am dat cu el mai mult decat multi altii... si o sa ma mai dau, stai linistit. Plus ca are pompa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Iulie 16, 2007 Autor Share Postat Iulie 16, 2007 aprecez posturile tale domnule belbody ma ajuta mult la cunoaserea motorului meu husqvarna te 610:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Bibi a explicat f bine - cand alegi motocicleta trebuie sa te gandesti bine la ce vrei sa faci cu ea si cat esti dispus sa bagi mana in buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Exista reprezentant in Bucuresti pentru Husqvarna / Cagiva. Daca vrei pot lua legatura, dar sa nu te astepti la ieftinaciuni. Motivul pentru care am vindut TE 350-ul a fost imposibilitatea cumpararii unui lant de distributie nou [din strainatate] (bineinteles la acea data, acum vreo patru ani, cind consortiul respectiv dadea ortul popii in occident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Iulie 25, 2007 Autor Share Postat Iulie 25, 2007 intrebare de baraj.:are cineva vre-un manual de reparatii pt husq te 610? sau stiie careva care este jocul la culbutori?ca la mine clantane unu de cand l-am cumparat si vreau sa remediez problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 .... ei si de-abia de-aici incepi sa te distrezi ca posesor de motociclete exotice ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ostrici Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 in caz ca nu stiati Agusta a vandut Husqvarna lui BMW. poate te ajuta cu ceva si poate ii ajuta si pe ei sa faca motorete mai ingrijite si fiabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Am avut eu manuale la TE 350-ul meu ('93) si poate le mai gasesc. Daca nu Lucian din Tm a tot avut / reparat / calarit exact modelele astea. Vino la Arad duminica si poate te ajuta el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Eu am manual de service pentru Husqvarna TE610 din 2000, dar nu stiu daca se potriveste si la modelele mai vechi (fara pompa de ulei). Eu insa l-am gasit asta pe eMule, deci poate gasesti si tu acolo un manual pentru al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Iulie 27, 2007 Autor Share Postat Iulie 27, 2007 aj veni si la arad numai ca eu sunt din suceava si nu cred ca merita sa bat atata drum...am sa mai caut poate am sa gasesc un manual ceva si am sa mi-l fac singurel numai sa aflu jocul la culbutori: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Din ce an au inceput sa puna pompa de ulei ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Iulie 31, 2007 Autor Share Postat Iulie 31, 2007 Din ce an au inceput sa puna pompa de ulei ??? daca nu ma insel de prin 98-2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.