Sari la conținut

In Sfarsit Husqvarna Te 610


Postări Recomandate

salut sunt fericitu posesor al unui husq te610 din 1993 si desi merge ff bine vreau sa caut nijte firme sau magazine care aduc piese pt acest tip de moto

 

poate pare stupid dar va ce parerea...oare as putea merge pe ea 250 km cu 2 pe ea.. fara prea multe opriri? vreau sa merg pana la ghiorgheni la intalnire:D ce ziceti ar merita sa o bag la asa un drum sau va fi doar un chin? :wave: :lol: astept raspunsuri pana maine seara(12 .iul.2007) vreau sa stiu dak sa imi fac bagajele:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt fericitu posesor al unui husq te610 din 1993 si desi merge ff bine vreau sa caut nijte firme sau magazine care aduc piese pt acest tip de moto

 

poate pare stupid dar va ce parerea...oare as putea merge pe ea 250 km cu 2 pe ea.. fara prea multe opriri? vreau sa merg pana la ghiorgheni la intalnire:D ce ziceti ar merita sa o bag la asa un drum sau va fi doar un chin? :wave: :lol: astept raspunsuri pana maine seara(12 .iul.2007) vreau sa stiu dak sa imi fac bagajele:D

250km? Chin? Cred ca glumesti. Si cu minskul am mers mai mult! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minskul e umpic diferit de husqvarna. Pe husq stai ca pe cross..pe minsk stai ca pe minsk...pe husq ai vibratii de ai impresia ca mergi cu un vibrator gigant, minskul te gadila timid cand ii dai gaz de "sa-i sara segmentii pe toba"...sa nu mai spunem ca are si cauciucuri de cross :lol: e vb de 500 de km de fapt (campulung mold->Gheorghieni si intors)... :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si ce cauciucuri ai, dar in final si cu intermediare va fi obositor. Motorul vibreaza, pasagerul va sta foarte incomod, viteza mare de croaziera nu vei putea avea (ca e totusi enduro, nu touring) si rezervorul la Husky-uri e deobicei foarte mic (la al meu e 9l) deci va trebui sa planifici niste opriri pentru realimintare (daca nu vrei sa ramai fara combustibil undeva pe camp).

 

Legat de piese, ar trebui sa poti obtine de la reprezentata Husqvarna (insa eu inca nu am avut de a face cu ei, deci nu stiu cat sunt de seriosi).

 

Oricum, sa-l stapanesti sanatos. Si pune niste poze sa-l vedem si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul care il ai tu este fara pompa de ulei. Ungerea se face prin barbotare => nu-i place turatie constanta si drumuri netede. Trebuie sa ai grija la nivelul de ulei si la modul de exploatare (ce am scris inainte) ca sa ai o ungere buna.

Puterea motociletei este fantastica, pur si simplu explodeaza sub tine si e destul de brutala. Asta daca mai are toti caii in viata :wave:

Piese vei gasi destul de greu. In Germania un kit de piston cu segmenti costa cam 180-200 eur, de exemplu.

Daca ai modelul cu aprindere Ducati poti sa te astepti la surprize. Aprinderea suedeza SEM este mult mai fiabila.

Daca mai ai intrebari, baga un PM si daca stiu te lamuresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa mai zic... si cu Mobra am mers mai mult.... deci pana la urma pentru ce e facuta motocicleta asta? Adica poti sa o rupi prin hartoape dar 250km de mers in continuu pe drum e prea mult? Cauta un drum prin padure pana acolo! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa mai zic... si cu Mobra am mers mai mult.... deci pana la urma pentru ce e facuta motocicleta asta? Adica poti sa o rupi prin hartoape dar 250km de mers in continuu pe drum e prea mult? Cauta un drum prin padure pana acolo! :rusinica:

 

Motocicleta asta e facuta pentru hard-enduro, ceva ce tu nu ai sa faci niciodata cu Mobra aia cu care ai mers 250km :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Motocicleta asta e facuta pentru hard-enduro, ceva ce tu nu ai sa faci niciodata cu Mobra aia cu care ai mers 250km :rusinica:

tot nu inteleg cum poti sa faci hard enduro de mama focului da' nu poti merge pe asfalt 250 de km. Daca nu se unge mai sari o bordura din cand in cand sau iei o groapa si gata, impaci si capra si...

am facut si hard enduro cu Mobra ... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La hard-enduro nu o sa mergi niciodata 1 km in aceeasi treapta de viteza si cu acceleratia constanta.

Am avut si eu o Husqvarna Te350 si stiu cum e cu modelul asta fara pompa de ulei. Ungerea se face cum s-a mai zis mai sus, prin barbotare. Plus lantul de distributie care mai arunca niste picaturi de ulei sus.

Categoria asta de mobre necesita o intretinere foarte atenta si chinuitoare. Am Husaberg si am avut KTM EXC, ambele fiind utilizate la mers pe strada, la servici, bineinteles -> supermoto. De doi ani merg pe asa ceva (circa 2000 km pe luna, prin oras). Ulei full sintetic schimbat la max zece ore de functionare, inc. filtrul (filtrele la KTM), sau la max 500 km parcursi. Relativ des fac revizii complete (motor desfacut si schimbat ce e de schimbat pe acolo - distributie, segmenti, rulmenti, etc). Nu sint masochist, aceste dificultati sint compensate pe deplin de distractia oferita (115 kg, 60 CP, manevrabilitate extrema).

Oameni buni, astea sint motorete specializate, destinate sporturilor cu motor (amatori, fireste), nu sint touringuri. Care vrea sa se plimbe prin tara sa-si cumpere Varadero, Transalp, AfricaTwin sau LC4 Adventure. OK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...pana la urma am strans din dinti si am mers pana la Gheorgheni nu am avut probleme cu ea....merge ff bine....nu este chiar cea mai comoda motocicleta pe care am mers :rusinica: dar am ajuns acasa asa cum am plecat...acum nu stiu cat de sanatos a fost pt ea...(eu am vazut posturile abea dupa ce m-am intors)

La intalnire am stat cu ff multa lume de vorba si dupa cum mi-am dat seama nu ff multi stiu despre husq dar un baiat din aceeasi localitate cu mine mi-a zis ca e posibil sa imi gaseasca el piese....asa ca astept acum sa vad ce pot rezolva.

Probabil cine a fost la intalnire m-o vazut pe acolo eram singurul cu husq. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu nu intelegi multe. Sa readuc in discutie epopeea ta cu DR-ul? :rusinica:

hahaaaaa... asa sunt eu mai prost, ce vrei... uite-acum am aflat....

daca ai vazut bine am readus eu la lumina topicul cu epopea DR-ului, dar cand faci lucruri bune nu mai este interesant, nu se mai uita nimeni pe-acolo sa dea cu comentatul. Doar e gratis, ce naiba!

 

lasa DR-ul ca ala merge, si a mers saracu foarte bine pana m-a lasat in drum... si carpit necarpit m-am dat cu el mai mult decat multi altii... si o sa ma mai dau, stai linistit. Plus ca are pompa de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista reprezentant in Bucuresti pentru Husqvarna / Cagiva. Daca vrei pot lua legatura, dar sa nu te astepti la ieftinaciuni. Motivul pentru care am vindut TE 350-ul a fost imposibilitatea cumpararii unui lant de distributie nou [din strainatate] (bineinteles la acea data, acum vreo patru ani, cind consortiul respectiv dadea ortul popii in occident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am manual de service pentru Husqvarna TE610 din 2000, dar nu stiu daca se potriveste si la modelele mai vechi (fara pompa de ulei). Eu insa l-am gasit asta pe eMule, deci poate gasesti si tu acolo un manual pentru al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...