andrei cristea Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Am o motocicleta Kawasaki ER5. De 3 saptamani nu am mai pornit-o deoarece m-a lasat bateria. Ultima oara cand am mers cu ea a curs acid din baterie. Am dat jos imediat bateria si am spalat-o. Mentionez ca am avut baterie Yuasa de 12 V - 10 A. astazi mi-am cumparat o baterie noua VICTOR de 12 V - 12 A si m-am dus la garaj s-o pornesc , si surpriza .... motocicleta nu a mai pornit deloc , nu intra curent deloc, bordul nu se aprinde. Va rog, daca vi s-a intamplat si puteti sa ma ajutati cu un sfat sa-mi raspundeti. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 1.Bateria are curent? Ai verificat-o? 2.Polaritatile le-ai pus bine? (stiu ca intrebarea poate parea stupida dar se mai intampla) 3.Bornele de pe motocicleta sunt O.K.? (adica sa nu fie inverzite, ruginite, etc nu strica sa le cureti, si sa vezi daca sunt continue) 4.Verifica siguranta principala - imediat dupa baterie in circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat Iulie 12, 2007 Autor Share Postat Iulie 12, 2007 1. bateria am verificato si aseara inainte de a o pune pe motor imi indica 12,79Ah iar astazi cand am venit de la garaj iarasi am verificato acelasi lucru 2.bornele de la baterie nu am cum sa le pun invers pentru ca nu imi da voie 3.sigurantele nu le-am verificat 4.bornele nici pe alea nu le-am curatat dar pareau ok. Se poate sa fie din cauza acidului care a curs din ea acum 3 saptamani, sa se fi topit vreun cablu de la instalatia electrica??????? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 eventual sa verifici integritatea cablurilor ,sigurantelor. ia si tu un smirghel si curata bornele si papucii .. eventual da cu putina vaselina sa nu se mai depuna oxid pe ele. Mai mult ca sigur e o problema de contact intre fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 inteleg ca nu mai merge cu bateria cea noua, dar cu cea veche, iti aprinde ceva pe bord? dc nu, e o pb in instalatie, cel mai pb o siguranta arsa+eventual altceva electronic de pe ea ars. altfel, vezi sa ai electrolit in bateria cea noua. se intampla ca bateriile noi de moto sa vina neformatate (uscate) si tre sa le pui acid. si mai fa si altceva: cu bateria noua montata, masoara tensiunea cu contactul pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 bateria am verificato si aseara inainte de a o pune pe motor imi indica 12,79Ah iar astazi cand am venit de la garaj iarasi am verificato acelasi lucru Daca bateria cea noua iti indica 12,97V ( nu Ah) inseamna ca e ok si are si acid in ea, deci problema e undeva la motocicleta cel mai probabil siguranta arsa, contact imperfect la borne sau borne montate invers. o sa ai belele mari cu "victor "ala al taua patit o un Kawa balius cu un victor luat de 2 luni si ajungea la 17-18 volti curentul Nu are cum sa ajunga tensiunea ( nu curentul) pe o baterie la 17-18 V decat daca releul de incarcare nu functioneaza cum trebuie. ( sau a facut masuratori cu un voltmetru defect ; in general voltmetrele digitale daca au bateria consumata indica o tensiune mai mare decat cea reala) Eu am baterie Victor pe o motocicleta de 1 an si ceva si sunt f multumit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Siguranta principala (cea de pe releul demarorului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 grija mare la borne.Nu ai loc acolo sa pui bornele invers, intrucat fiecare ajunge in zona ei, una stanga, una dreapta.Dar exista baterii cu borne exact invers. De exemplu, a mea de kawa n-am reusit nicicum sa o leg pe un Suzuki GS500, a trebuit sa o las langa motor si sa leg sarme groase la borne.Pur si simplu pe baterie plusul si minusul erau asezate fix invers fata de a mea. pune bateriile una langa alta si vezi daca ai plusul in aceeasi parte. Poate sa fie si siguranta principala,cea de 30A, dar asta nu avea cum sa se arda stand pe loc.Daca asta e arsa, intradevar nu ai curent absolut deloc pe nicaieri.De obicei e asezata separat de celelalte pt faruri,ventilator &shit.....la kawa mea e pe stanga,sub carena, aproape de baterie,cu un capac rosu/maroniu, pe care scrie Main Fuse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.