botezu' Postat Noiembrie 20, 2004 Share Postat Noiembrie 20, 2004 OK, le fac, dar usor-usor. Incerc sa le fac pe toate. Ai mai reusit sa faci ceva cu CD-ul?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 20, 2004 Share Postat Noiembrie 20, 2004 În seara asta: Jay Leno ! Ce colecţie marfă poate să aibă omul, nu mă aşteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Noiembrie 21, 2004 Share Postat Noiembrie 21, 2004 da...evident ca nu l-am vazut.....a cazut cablul ca deh....batea vantul afara..... scheisse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Noiembrie 24, 2004 Share Postat Noiembrie 24, 2004 xtx nu sti ce ai pierdut,dar poti vedea aptamana viitoare cum o termina;e mai interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Noiembrie 25, 2004 Share Postat Noiembrie 25, 2004 xtx nu sti ce ai pierdut,dar poti vedea aptamana viitoare cum o termina;e mai interesant. Mersi de incurajare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Au facut sacarii aia asa ceva? ca eu aveam o parere slaba despre ei, acu mi-am schimbat putin parerea, intre favoritii cioplitori din lume nu prea erau printre primele locuri, e un chopper prea luxos da tot Billy Lane prefer mai ales Camel Bike-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Asta nu cred ca a ajuns inca in pe la noi la televizor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 vreau si eu cd cu capturile.dau o bere 0723390001.da bip si te sun eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hobbix Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 de incercat http://www.orangecountychoppers.com/ sa vedem ce vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotlib Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 am eu impresia sau nici una dintre motocicletele produse de ei nu are amortizare pe spate ?!?? cand incep constructia, cadrul este dintr-o bucata, cu tot cu bascula spate .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 catamai observatia!! se numesc cadruri rigide si se folosesc peste tot in lume in afara de tara manelelor cu fentosii ei cu tot respectiv Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 am eu impresia sau nici una dintre motocicletele produse de ei nu are amortizare pe spate ?!?? cand incep constructia, cadrul este dintr-o bucata, cu tot cu bascula spate .... asa este, la noi nu e recomandat cadrul rigid din cauza drumurilor, risti sa ai probleme cu coloana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 lasa ca deja si la noi se poate circula cu cadru rigid avem deja drumuri destul de bune si ca sa se rezove problema pui o saua cu arcuri ascuse si sa rezolvat problema.....oricum linia unui cadru rigid nu se compara cu unul softail..... si mai este o chestie daca va plac chopperele rigide ...este cel mai practic....model de a face un cadru...si ai o libertate in modelarea cadrului ca nuti vine sa crezi...doar cap sa ai .........uite aici in spania NU se omologheaza cadrurile rigide....si va spun sincer ca sunt o gramada care circula cu cadru rigid si fara omologare...si se risca baietii enorm de mult...pt ca aici politia iti confisca motorul daca te prinde ca mergi fara suspensie spate...unica chestie ce poti face dupa aia este sa platesti o platforma camion...care sunt in dotarea primariilor si tre sati duci motorul la un atelier sai faci suspensie spate si sal omologhezi chestie ce COSTA in jurul a 1500-3000 de euro cu tot cu omologare dar va zic inca o data circula baietii cu CADRU RIGID in veselie...BINEINTELES -------ILEGAL---------- .....unica chestie acceptata ca si cadru rigid sunt motoarele vechi care vin din fabricatie cu cadru rigid....si daca aduci un motor din germania sau alta tara unde se accepta cadru rigid...si circuli cu nrele respective din tara care lai adus.....fiind comunitate se accepta...... va salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 am eu impresia sau nici una dintre motocicletele produse de ei nu are amortizare pe spate ?!?? cand incep constructia, cadrul este dintr-o bucata da mai sunt rigide toate...si arata bestial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotlib Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 va multumesc pentru informatii ! nu stiam nimic despre acest subiect. mergand in special pe coclauri, imi era greu de imaginat ca o motocicleta poate sa nu aiba suspensie pe spate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 va multumesc pentru informatii ! nu stiam nimic despre acest subiect. mergand in special pe coclauri, imi era greu de imaginat ca o motocicleta poate sa nu aiba suspensie pe spate.... te intelegem daca tu esti endurist sau cross...noi suntem cu chopperele si preferabile pt mine cu cadru rigid...... numai bine pe coclaurile tarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 Iar cadrurile care sunt de tip softail seamana cu cele rigide. Doar daca te uiti la ele atent poti vedea suspensia care este mascata sub transmisie. Amortizoarele sunt plasate orizontal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 V-a placut solutia cu spitele duble? Dar sunetul masinii de tuns iarba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 Deja se lucrează la motocicleta de Crăciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 Iar cadrurile care sunt de tip softail seamana cu cele rigide. Doar daca te uiti la ele atent poti vedea suspensia care este mascata sub transmisie. Amortizoarele sunt plasate orizontal. nu te supara renegade dar eu pot sa zic ca este o mare diferenta intre cadrul softail cu suspensia sub cutia de viteze si cadsrul rigid...si se vede foarte bine diferenta....uite aici doua poze ca exemplu concret.......deci parerea mea este ca este diferenta mare in construire......si mai ales cind te uiti la ele se vede clar diferenta POZA CU UNUL RIGID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 SI UNUL SOFTAIL si nu imi spune ca nu se vede diferenta clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 sistemul din spate a cadrurilor este foarte diferit tot ansamblu se vede clar....TU CE PARERE AI ACUM RENEGADE?????? salut si sarbatori fericite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 RENEGADE sper ca nu te superi pe mine...dar stii ca asa sunt eu:)))cind e vorba de detalii..... UN CADRU rigid propriuzis pt costructia unui cadru rigid nu aii nevoie de nici o piesa facuta la strung sau freza aproape ...... LA UN CADRU SOFTAIL tot ansablu spate aproape trebe facut la freza strung in afara de tevile folosite la bascula softail.....tot se face la freza si strung..... SI DACA VORBIM de constructia cadrului cel rigid este foarte simplu de facut PE cind cel softail partea cea mai complicata este spatele cadrului in momentul sudarii si alinieri cadrului...trebe sa ai tot ceti trebe in atelier pt al putea monta renegade no offense......PAREA MEA salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 ares666,najnaj si lupalb.....VOI CE PARERE AVETI?????de ce am zis eu???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 o fi man mai usor de facut dar viitorul iti taseaza coloana prin romania parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.