Sari la conținut

orange county choppers!


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 125
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Au facut sacarii aia asa ceva? ca eu aveam o parere slaba despre ei, acu mi-am schimbat putin parerea, intre favoritii cioplitori din lume nu prea erau printre primele locuri, e un chopper prea luxos da tot Billy Lane prefer mai ales Camel Bike-ul

post-24-1101456165_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

catamai observatia!!

se numesc cadruri rigide si se folosesc peste tot in lume in afara de tara manelelor cu fentosii ei cu tot respectiv Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: am eu impresia sau nici una dintre motocicletele produse de ei nu are amortizare pe spate ?!?? cand incep constructia, cadrul este dintr-o bucata, :P  cu tot cu bascula spate ....

asa este, la noi nu e recomandat cadrul rigid din cauza drumurilor, risti sa ai probleme cu coloana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa ca deja si la noi se poate circula cu cadru rigid avem deja drumuri destul de bune

si ca sa se rezove problema pui o saua cu arcuri ascuse si sa rezolvat problema.....oricum linia unui cadru rigid nu se compara cu unul softail.....

si mai este o chestie daca va plac chopperele rigide ...este cel mai practic....model de a face un cadru...si ai o libertate in modelarea cadrului ca nuti vine sa crezi...doar cap sa ai

.........uite aici in spania NU se omologheaza cadrurile rigide....si va spun sincer ca sunt o gramada care circula cu cadru rigid si fara omologare...si se risca baietii enorm de mult...pt ca aici politia iti confisca motorul daca te prinde ca mergi fara suspensie spate...unica chestie ce poti face dupa aia este sa platesti o platforma camion...care sunt in dotarea primariilor si tre sati duci motorul la un atelier sai faci suspensie spate si sal omologhezi chestie ce COSTA in jurul a 1500-3000 de euro cu tot cu omologare

dar va zic inca o data circula baietii cu CADRU RIGID in veselie...BINEINTELES -------ILEGAL----------

.....unica chestie acceptata ca si cadru rigid sunt motoarele vechi care vin din fabricatie cu cadru rigid....si daca aduci un motor din germania sau alta tara unde se accepta cadru rigid...si circuli cu nrele respective din tara care lai adus.....fiind comunitate se accepta......

va salut roby :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: am eu impresia sau nici una dintre motocicletele produse de ei nu are amortizare pe spate ?!?? cand incep constructia, cadrul este dintr-o bucata

da mai sunt rigide toate...si arata bestial :nono: B) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:nono: va multumesc pentru informatii !  :blink: nu stiam nimic despre acest subiect.

 

mergand in special pe coclauri, imi era greu de imaginat ca o motocicleta poate sa nu aiba suspensie pe spate....

te intelegem daca tu esti endurist sau cross...noi suntem cu chopperele si preferabile pt mine cu cadru rigid......

numai bine pe coclaurile tarii :P B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar cadrurile care sunt de tip softail seamana cu cele rigide. Doar daca te uiti la ele atent poti vedea suspensia care este mascata sub transmisie. Amortizoarele sunt plasate orizontal.

nu te supara renegade dar eu pot sa zic ca este o mare diferenta intre cadrul softail cu suspensia sub cutia de viteze si cadsrul rigid...si se vede foarte bine diferenta....uite aici doua poze ca exemplu concret.......deci parerea mea este ca este diferenta mare in construire......si mai ales cind te uiti la ele se vede clar diferenta

POZA CU UNUL RIGID

post-24-1104148009_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RENEGADE sper ca nu te superi pe mine...dar stii ca asa sunt eu:)))cind e vorba de detalii.....

UN CADRU rigid propriuzis pt costructia unui cadru rigid nu aii nevoie de nici o piesa facuta la strung sau freza aproape ......

LA UN CADRU SOFTAIL tot ansablu spate aproape trebe facut la freza strung in afara de tevile folosite la bascula softail.....tot se face la freza si strung.....

SI DACA VORBIM de constructia cadrului cel rigid este foarte simplu de facut PE cind cel softail partea cea mai complicata este spatele cadrului in momentul sudarii si alinieri cadrului...trebe sa ai tot ceti trebe in atelier pt al putea monta

renegade no offense......PAREA MEA

salut :P :blink: B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...