The Mentalist Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Eu din cauza unui XX m-am apucat de motociclism! Dupa cateva plimbari ca pasager pe aceasta motocicleta am luat permisul pentru A si apoi am visat sa ajung sa iau un XX. N-a fost sa fie,cand am schimbat motorul m-am grabit si am luat Kawa. Dar nu-mi pare rau,nu m-a dezamagit nici un pic. XX-ul ramane cel mai confortabil sport-tourer,fara nici un fel de vibratii, liniar, cu frane puternice, o motcicleta reusita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 o Niko ce poveste minunata nu am putut-o citi toata ca mi-au dat lacrimile si a trebuit sa ma opresc intradevar viata bate filmul:d asa vorbesti de motorul ala de parca ar fi ceva extraordinar ca si nr 750 aka rc40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 /index.php?showtopic=410620 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 re all ! am avut ocazia sa probez saptamana trecuta acest model cbr 1100 xx din 99" si am ramas oarecum impresionat , care are de gand sa isi ia una sa nu stea prea mult pe ganduri , dar ... am obs ca nu are amortizor de directie montat stock ..... ar trebui sa va puneti unul ,cei care aveti de gand sa va luati acest model , eu i/am simtit lipsa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 am depasit sezonul asta (cam multe concedii) 12 000 de km. imi place ff mult, un consum mediu de 8%, frane excelente stabilitate foarte buna. cand o incarci se simte oarecum lipsa unui amortizor de directie. mananca cauciucuri destul de repede(poate ca am eu un tip de anvelopa mai moale, dar prefer aderenta in schimbul durabilitatii in km), si mi s-a intamplat de cateva ori sa derapeze in accelerare din cauza aderentei scazute(de vreo 3 ori apa pe sosea, odta a fost nisip sau altceva ca nu am vazut bine ca era noapte), dar bine ca am reusit s-o stapanesc . franele sunt excelente. toate astea le-am experimentat mergand cu ea in stil touring si nu race. eu sunt ff multumit de ea asa ca n-o s-o schimb prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Daca ma poate ajuta si pe mine cineva, as avea nevoie de oglinda stanga, in principiu ma intereseaza bratul ei, deci si avariata e ok. Am tot intrebat pe la cei care dezmembreaza dar se pare ca nu e o motocicleta pentru care aduc piese sh, iar una noua este 190 de euro, sincer nu as vrea sa cumpar o oglinda noua doar pentru bratul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Daca ma poate ajuta si pe mine cineva, as avea nevoie de oglinda stanga, in principiu ma intereseaza bratul ei, deci si avariata e ok. Am tot intrebat pe la cei care dezmembreaza dar se pare ca nu e o motocicleta pentru care aduc piese sh, iar una noua este 190 de euro, sincer nu as vrea sa cumpar o oglinda noua doar pentru bratul ei. si eu am patit la fel ...s-a rupt bratul in 3 locuri si l-am sudat ..ai grija sa sudeze drept..ca nu se mai potrivesc suruburile( la oglinda se prind in doua) daca e stramb nu mai iese. cauta unu care sudeaza in aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 si eu am patit la fel ...s-a rupt bratul in 3 locuri si l-am sudat ..ai grija sa sudeze drept..ca nu se mai potrivesc suruburile( la oglinda se prind in doua) daca e stramb nu mai iese. cauta unu care sudeaza in aluminiu. Am primit pana la urma un mail de la cineva de pa forum care aduce piese de schimb noi si sh si mi-a zis ca se comercializeaza si pe componente oglinda, acum astept pretul pentru brat. Multumesc Free Fly, bratul s-a rupt in 2 locuri, odata la prinderea de cadru carenei centrale si a doua pe filetul unui surub care leaga a doua bucata din brat pe care sta oglinda. Stiu pe cineva care sudeaza foarte bine in aluminiu dar nu stiu daca mai poate face ceva. Sper sa nu coste mult nou, apoi vad ce fac. In privinta carenelor nu stiu cum e la alte marci, dar numai crena stanga ma costa 600 de euro, la cea centrala nici nu vreau sa ma gandesc; bine ca am reusit sa le repar pe cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 eu inca caut carena fatza .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 eu inca caut carena fatza .... Nu se aduc piese sh pentru modelul asta, asta mi s-a spus peste tot pe unde am intrebat. La Vanzari-Piese de schimb, am vazut ca sunt care aduc carene, acum nu stiu din ce sunt facute, carena fata era pe la 11 milioane cea laterala era 9, oricum originala e foarte scumpa un prieten a schimbat una noua la 600 RR-ul lui din '07 si l-a costat 36 de milioane, noroc ca avea casco. O varianta ar fi pe e-Bay dar sunt facute din ABS si din cate am inteles nu rezista la caldura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Nu se aduc piese sh pentru modelul asta, asta mi s-a spus peste tot pe unde am intrebat. La Vanzari-Piese de schimb, am vazut ca sunt care aduc carene, acum nu stiu din ce sunt facute, carena fata era pe la 11 milioane cea laterala era 9, oricum originala e foarte scumpa un prieten a schimbat una noua la 600 RR-ul lui din '07 si l-a costat 36 de milioane, noroc ca avea casco. O varianta ar fi pe e-Bay dar sunt facute din ABS si din cate am inteles nu rezista la caldura... e 340 de parai setu de carene de abs pe ebay ... mie imi trebuie doar fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 (editat) e 340 de parai setu de carene de abs pe ebay ... mie imi trebuie doar fatza BeerBelly uite de ce spuneam mai sus http://www.motorace.ro/index.php?cPath=27&page=2 pentru XX sunt ultimele...eu am reusit sa le repar pe ale mele (nu au fost foarte avariate) maine merg la vopsit, sper sa fie cum erau inainte. Mesaj completat BeerBelly uite de ce spuneam mai sus http://www.motorace.ro/index.php?cPath=27&page=2 pentru XX sunt ultimele...eu am reusit sa le repar pe ale mele (nu au fost foarte avariate) maine merg la vopsit, sper sa fie cum erau inainte. ....a da, asa arata XX-ul meu inainte de incidentul de acum 2 saptamani , '98, 31 de mii de km adusa din Germania la 19 mii, din cate mi s-a spus ar fi delimitata, ciclistica imi place foarte mult la ea, franele eficiente dar parca nu am destul feedback de la roata fata probabil cand ii voi pune cauciucurile noi se va simti altfel, furca nu imi place ca nu e reglabila iar in curbe pe denivelari daca esti si aplecat simti nesiguranta, singurul lucru care ma deranjaza in oras e caldura de la tobe, ca altfel nu vad motocicleta carenata sa nu se incalzeasca in oras mai ales in Bucuresti, imi place cuplu pe care il are si tinuta de drum la viteze de peste 240, in rest ce sa spun imi place mult Editat August 30, 2009 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 (editat) incidentul de acum 2 sapt...pffffff de mine a avut grija mobra asta 11000 km sezonul trecut....vad ca tu de ea nu prea... uite poze de cand erau surori ( si ea intreaga ).. hai repar-o ca merita....... Mesaj completat si cascati ochii aici sa vedeti ce fac cu mobre ca ale noastre unii care nu se plang ca furca nu e reglabila sau ca un motor de 163 de cai se incalzeste in oras... http://video.google.nl/videoplay?docid=723698905293246118 Editat Septembrie 1, 2009 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) incidentul de acum 2 sapt...pffffffde mine a avut grija mobra asta 11000 km sezonul trecut....vad ca tu de ea nu prea... uite poze de cand erau surori ( si ea intreaga ).. hai repar-o ca merita....... Mesaj completat si cascati ochii aici sa vedeti ce fac cu mobre ca ale noastre unii care nu se plang ca furca nu e reglabila sau ca un motor de 163 de cai se incalzeste in oras... http://video.google.nl/videoplay?docid=723698905293246118 Octavian ai pus sare pe rana cu pozele astea sa sti . E ok avariile nu au fost mari, decat carena fata(in zona oglinzii) si carena stanga (urme de frecare), bratul oglinzii stangi rupt (pe care se pare ca nu o pot cumpara decat cu totul) si toba staga la fel, zgariata, dar nu ma prea intereseaza ca urmeaza sa le schimb. Am reparat carenele, le-am vopsit (nu se vede nici o diferenta). O sa vezi ca in primavara nu o sa mai arate ca cea din poze...asta ca sa iti arat ca ai fost rautacios cand ai zis ca nu am grija de ea. A fost vina mea ca am exagerat pe un drum pe care il faceam prima oara. Da, stiu toate filmuletele cu baietii aia, oricum sunt sigur ca drumurile pe care merg le stiu foarte bine ca sa nu mai zicem ca inainte de asta au avut ceva de a face si cu motociclismul profesionist. Uite un alt filmulet cu ei ...uite se intampla si la case mai mari Editat Septembrie 3, 2009 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) incidentul de acum 2 sapt...pffffffde mine a avut grija mobra asta 11000 km sezonul trecut....vad ca tu de ea nu prea... uite poze de cand erau surori ( si ea intreaga ).. hai repar-o ca merita....... Mesaj completat si cascati ochii aici sa vedeti ce fac cu mobre ca ale noastre unii care nu se plang ca furca nu e reglabila sau ca un motor de 163 de cai se incalzeste in oras... http://video.google.nl/videoplay?docid=723698905293246118 am vrut sa sa iau, te-am sunat..bogdan c-ta.apropo cu cat ai dat-o? si povestestene si noua care sunt diferentele intre xx si busa? ca sigur multi dinte astia cu xx se gandesc la busa doar 11 mi si te-ai plictisit? eu am cu xx -ul anu' asta 7mii, si inca nu-l cunosc...oricum 2 ani sigur il tin . e pre tare mobra asta! ma gandesc la o busa da daca tot e busa sa fie k8..da sa vedem cum trece criza asta de (cuvant urat) Editat Septembrie 3, 2009 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) salut... in jur 13 000 am facut cu ea...11 000 vara trecuta...imi placea la nebunie si nu planuiam sa o schimb inca vreo 2-3 ani dar intr-o seara eram pe net, prin anglia, si la 5 mile de casa unui prieten era busa asta nelimitata, cu 4120 mile la bord....m-am indragostit si am cumparat-o fara s-o vad. ce ma oftic si-n ziua de azi ca nu am avut tupeul sa vin singur cu ea. diferente ar cam fi ..si in plus dar si in minus.. xx e mai un pic mai comod si mai finut ca motor, axele alea de echilibrare isi fac treaba..la busa la relanti iti vibreaza oglinzile xx franeaza clar mult peste..busa e trista rau la frane ..cum o fi facut japonezul ( destept rau prin nascare, in opinia mea) o mobra cu 350 pe bord fara frane nu stiu...dar la asta lucrez acum ( pompa radiala, furtune, placute) diferenta de putere este, dar nu fantastica...cu niste tobe adevarate pe xx care nu numai ca i-ar da cativa caluti dar si ar usura-o cu 15-17 chile diferenta ar fi chiar foarte mica. restul de plusuri e la busa...mult mai manevrabila, ceva mai brutala, protectie la vant mai buna ( desi aici am alt parbriz asa ca stock nu stiu cum ar fi fost),. parca ceva mai multe probleme de intretinere la busa ( pompa de benzina afara din rezervor care se cam buleste, filtre de benzina grup care se colmateaza, furtune de alimentare ce trebuie schimbate anual - oricum nimic foarte grav, la xx in afara de schimbat intinzatorul lantului de distributie ( care va da zornaitul ala pe la 3-4 mii de ture) nu prea ai ce sa-i faci. consum mult mai mic la busa ( daca esti mort poti sa scoti si 5,4-6l/100) la xx sub 8l/100 n-am vazut. care e mai buna?..care e mai frumoasa ?..acum zic ca busa dar parerile sunt impartite si evident subiective.. hai lasati netu si treceti pe asfalt... bafta Editat Septembrie 3, 2009 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Sal bajetzii! As vrea sa imi iau si eu un XX si am gasit unu' din '99 la 2700 euro si unu' din 2002 la 3800 euro (nu in Romania)! Transportul ma casta 50 euro. Ce zicetzi? Sunt diferente mari de model '99-2002? Aia neagra e din '99! Editat Septembrie 11, 2009 de Spliff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Sal bajetzii!As vrea sa imi iau si eu un XX si am gasit unu' din '99 la 2700 euro si unu' din 2002 la 3800 euro (nu in Romania)! Transportul ma casta 50 euro. Ce zicetzi? Sunt diferente mari de model '99-2002? Aia neagra e din '99! preturile sunt excelente.... 97-99 cea mai puternica varianta...carburatoare fara catalizator..163 cp 99 apare injectia, ram-air si capacitatea rezervorului creste de la 22 la 24 litri 01 apar mai multe culori, bordul electronic si catalizatorul ( care inainte exista doar pe variantele pentru germania si austria) pana la incetarea productiei acum 2 ani nu mai exista modificari semnificative logic ar fi sa o iei pe aia cu cei mai putini km..chiar daca e mai veche.. plus ca de 1100 e poti sa-ti iei o gramada de accesorii sau alte jucarii.. bafta atentie... e o mobra mare, grea, foarte rapida si clar nu pentru incepatori.. Editat Septembrie 11, 2009 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 preturile sunt excelente.... 97-99 cea mai puternica varianta...carburatoare fara catalizator..163 cp 99 apare injectia, ram-air si capacitatea rezervorului creste de la 22 la 24 litri 01 apar mai multe culori, bordul electronic si catalizatorul ( care inainte exista doar pe variantele pentru germania si austria) pana la incetarea productiei acum 2 ani nu mai exista modificari semnificative logic ar fi sa o iei pe aia cu cei mai putini km..chiar daca e mai veche.. plus ca de 1100 e poti sa-ti iei o gramada de accesorii sau alte jucarii.. bafta atentie... e o mobra mare, grea, foarte rapida si clar nu pentru incepatori.. In anunt amandoua au 4 jde mii! Nu stiu ce sa fac...As lua din '99 ca sa mai economisesc ceva bani, dar parca din 2002...ma gandesc ca e mai "prospata" un pic! Merci pt sfat...nu sunt rookie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 In anunt amandoua au 4 jde mii! Nu stiu ce sa fac...As lua din '99 ca sa mai economisesc ceva bani, dar parca din 2002...ma gandesc ca e mai "prospata" un pic! Merci pt sfat...nu sunt rookie! eu as alege-o pe aia ..blackbird ( asa a fost si a mea) n-as da 1100 eu ..ca sa am kilometraj electronic...mi-as lua tobe si un set de cutii krauser... aaa....dai dracu de 50 de euro pt. transport...dute si adu-o tu eu regret si acum ca n-am venit cu busa din anglia.....ar fi fost o excursie deosebita bafta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 eu as alege-o pe aia ..blackbird ( asa a fost si a mea)n-as da 1100 eu ..ca sa am kilometraj electronic...mi-as lua tobe si un set de cutii krauser... aaa....dai dracu de 50 de euro pt. transport...dute si adu-o tu eu regret si acum ca n-am venit cu busa din anglia.....ar fi fost o excursie deosebita bafta.. Da! Ai dreptate...nu m-am gandit la asta,as putea sa schimb tobele si sa imi iua topcase-uri cu restu de bani! Aia 50 de euro ma costa drumul pana acolo cu masina-benzina...acte...stuff u know, de venit vin cu ea pe roti! Toate modelele indiferent de an, sunt echipate cu LBS? Bafta bro'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 (editat) bravo frate.. tobele de serie in afara ca-s frumoase...sunt foarte grele ( in jur de 15 KG) si nu se aud deloc ( zici ca-i elctrica)..si eu aveam in plan sa le schimb... topcase-uri gasesti ca pe afara cam toti au ( ei chiar o folosesc pentru ce a fost facuta - turism super rapid) LBS ( linked brake sistem) sau CBS ( combinated brake sistem ) au toate ..un sistem istet si foarte folositor daca mai ai alte nelamuriri..te ajut cu mare placere mobra asta a fost pasiunea mea mult timp..asa ca sunt foarte documentat.. am si manualul de service dar are 138 mb si nu-l pot pune aici.. cine il vrea sa mi-l ceara.. bafta Editat Septembrie 13, 2009 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 bravo frate..tobele de serie in afara ca-s frumoase...sunt foarte grele ( in jur de 15 KG) si nu se aud deloc ( zici ca-i elctrica)..si eu aveam in plan sa le schimb... topcase-uri gasesti ca pe afara cam toti au ( ei chiar o folosesc pentru ce a fost facuta - turism super rapid) LBS ( linked brake sistem) sau CBS ( combinated brake sistem ) au toate ..un sistem istet si foarte folositor daca mai ai alte nelamuriri..te ajut cu mare placere mobra asta a fost pasiunea mea mult timp..asa ca sunt foarte documentat.. am si manualul de service dar are 138 mb si nu-l pot pune aici.. cine il vrea sa mi-l ceara.. bafta Merci frate! Ma bucur ca am gasit pe cineva care e dispus sa te ajute macar raspunzadu-ti la cateva intrebari! Cel mai mult mi-a placut cum a sunat toba Mivv carbon ovala...sper sa gasesc o pereche care sa se potriveasca pe XX! Ma intereseaza manualul service, dar cum sa mi-l trimiti? Raman dator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Daca vrei sa-i pui alte tobe eu zic sa iei in considerare si TWO BROTHERS RACING. Cel mai misto sunet de toba pe care l-am auzit pe un XX a fost cu tobe d-astea. Au si altii pe Busa si se aude demential. Eu zic sa incerci sa auzi una cu d-astea inainte de a-ti lua alte tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) mai bine o iei pe cea mai ieftina(daca tot are km la fel), si iti mai raman bani si de alte lucruri. puneti niste placute de frana bune, un kit de lant, esapamente, si nu uita de cauciucuri.le mananca ff repede o sa vezi. eu am sezonul asta 14000 de km si sunt la al 2-lea cauciuc pe spate si sezonul celalalt tre sa schimb iar tot fata-spate. bine vezi ca sunt si niste cauciucuri mai touring care se zice ca ar tine mai mult, dar mie mi s-a intamplat sa rupa aderenta de cateva ori cand acceleram prea brusc, asa ca raman la diablo ca cica ar fi mai sport, mai moi dar se duc mai repede. Mesaj completat uite aici o lista cu ce caucucuri se preteaza pe XX si o idee de preturi. nu mai stiu cat de actuale sunt. Editat Septembrie 14, 2009 de grex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.