Supapa_Jr Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 Am o curiozitate...in primul rand ar fi...cum adaptam bordul electronic pe MZ Etz 250???exista vreo modalitate...cum citeste acel bord datele??? 2.Are vreo importanta daca ridic toba finala la un unghi mai mare?? ok...am inteles...daca o schimbi nu e bine dar...daca o ridici? 3.Cum adaptezi frana dubludisc pe ETZ??am vazut cateva care au...sunt curios cum. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 Am o curiozitate...in primul rand ar fi...cum adaptam bordul electronic pe MZ Etz 250???exista vreo modalitate...cum citeste acel bord datele??? 2.Are vreo importanta daca ridic toba finala la un unghi mai mare?? ok...am inteles...daca o schimbi nu e bine dar...daca o ridici? 3.Cum adaptezi frana dubludisc pe ETZ??am vazut cateva care au...sunt curios cum. aceleasi intrebari am si eu. chiar nu a facut nimeni asta? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 Frana dublu disc fata la ETZ nu este justificata, cea existenta isi face treaba suficient de bine. daca vrei si pe spate disc, cea mai simpla solutie este sa cumperi o roata de la alta motocicleta, care sa aiba din fabrica un astfel de sistem de franare. Daca ridici toba originala poti avea surpriza neplacuta sa ti se adune inauntru ulei si mizerie care altfel sunt evacuate. De ce incerci sa faci din magareata armasar? ETZ-ul arata si functioneaza bine asa cum este. Orice modificare artizanala poate periclita sanatatea motorului sau a motociclistului. Nu este o motocicleta pentru liniute sau escapade spectaculoase, ci o clasica la care se gasesc tot mai greu piese. Nu i se potrivesc ghidoanele "speed" sau tobele sport. Cu banii cheltuiti pe astfel de artificii poti mai bine sa o reconditionezi! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iulie 23, 2007 Autor Share Postat Iulie 23, 2007 eu mi-am luat altceva acum...tocmai din aceste considerente...2t,fiabilitate... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 cel mai fain e sa adaptezi indicatorul de presiune ulei si cel de temperatura a lichidului de racire! Asta da challenge! Bord de 4T pe motocicleta cu motor 2T! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gath Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 eu zic sa pui bord de CN pe ruginitura ta, eventual cu aer conditionat cu tot. in felul asta ai fi unic Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat August 11, 2007 Autor Share Postat August 11, 2007 gath...fara suparare dar esti cam foarte prost...suferi de zx7r ?? stai linistit ETZ ca nu e ruginitura...btw...daca tot ai facut leasing de ce nu ai luat si tu ceva mai nou?? aaa...stiu...pt ca esti un sarac care o sa manance iaurt cu paine 2 ani de acu incolo.sa inchida cineva topicul ca nu mai are rost Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Am o curiozitate...in primul rand ar fi...cum adaptam bordul electronic pe MZ Etz 250???exista vreo modalitate...cum citeste acel bord datele??? 2.Are vreo importanta daca ridic toba finala la un unghi mai mare?? ok...am inteles...daca o schimbi nu e bine dar...daca o ridici? 3.Cum adaptezi frana dubludisc pe ETZ??am vazut cateva care au...sunt curios cum. - Frana dubludisc am vazut si eu pe ETZ dar etrier avea numai cel original pe un singur disc - Toba poti sa o pui cu un unghi mai mare, se autocurata prin incalzire puternica in timpul functionarii...nu curge uleiul afara din toba asa stiu eu... - Despre bord eu consider ca nu are rost sa se discute, daca nu stii exact de la ce motor vrei sa-l montezi... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 gath...fara suparare dar esti cam foarte prost...suferi de zx7r ?? stai linistit ETZ ca nu e ruginitura...btw...daca tot ai facut leasing de ce nu ai luat si tu ceva mai nou?? aaa...stiu...pt ca esti un sarac care o sa manance iaurt cu paine 2 ani de acu incolo.sa inchida cineva topicul ca nu mai are rost ...incredibil cum un ignorant poate deveni dintr-o data inteligent! de la a debita enormitati , trece cu o lejeritate bucuresteana la a da lectii fara nici o retinere pentru mine fenomenul asta va ramane intotdeuna un mare subiect de mirare! supapaJR! cam ce ar putea debita cand o sa-si spuna supapaSR? ...capitolul santana dintr-o mobra... --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 01:44 -------------...si traiesc , si-s multi , si odihniti, si nu au nici o treaba, gura le merge fara sa oboseasca... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Salut. Foarte simplu. 1. Bordul i-l tuflesti cu niste nituri de arama pe ghidon, datele i le dai din telefonul mobil. 2. Toba finala. Vezi ca ETZ-ul are si toba intermediara ai grija cind ridici finala sa nu te arzi la miini. Si Eminescu avea o dilema: Pe linga plopii fara sot adeseori treceam \ A-si fi trecut si printre ei dar ce gheseft aveam. 3. Dublu disc. Mai montezi un disc peste cel existent fortezi un pic sa intre in etrier si ai rezolvat-o, ai dublu disc. Abstractie de cele ce am scris anterior, TOT ce intrebi este aproape inutil ptr. un ETZ. Daca are si turometru nu mai ai nevoie de nimic la el. Asa cum este facut de DDR-isti este foarte bun ptr. clasa lui si ptr anii in care a fost fabricat. Asfalt uscat numai sub roti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate