Dobrescu Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 2005 HONDA FMX650 List Price: ÂŁ4000 DONâT be at all surprised if this bike becomes a very common sight in London in 2005 â Hondaâs new FMX650 promises to be the perfect city bike and should cost just ÂŁ4000. With tough supermoto styling, sticky tyres, a dirt cheap price tag and a virtually indestructible air-cooled engine, it should make an ideal bike for scything through traffic and carving up country lanes. The Dominator-derived motor might only offer 35bhp, but the 160kg FMX should feel light and responsive, with plenty of grip thanks to 17-inch wheels and sports bike-sized 120/17 front and 150/17 rear tyres. Honda hasnât released a price, but its straightforward design with a tubular steel frame and box-section swingarm, combined with the venerable four-stroke engine, means itâs got to be cheap. That doesnât mean it isnât stylish, though. The LED tail-light comes from the Blade, the exhausts are capped at the end, with the gasses exiting at the sides â giving a fruitier engine note. On top of that, you get 45mm upside-down forks, Nissin brakes and Renthal bars. The engine might not inspire, but the estimated price tag means it should be ÂŁ900 cheaper than Yamahaâs XT660R and ÂŁ1500 less than the BMW F650 CS. It might not have their power, but as cheap city transport you wonât be embarrassed to be seen on, it looks like a tough package to argue with. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 29, 2004 Autor Share Postat Octombrie 29, 2004 Available from 2005 Colours Red, black, grey Engine Air-cooled 644cc 4v four-stroke single Chassis Single Cradle Mono-Backbone; Steel tube Front suspension 45mm inverted leading-axle telescopic fork Rear suspension Pro-Link single shock Tyres 12/70 x 17 front, 150/60 x 17 rear Brakes 296 hydraulic disc with dual-piston calliper front and 220 hydraulic disc with single-piston calliper rear Power 35bhp Torque 39ftlb Weight, power-to-weight ratio 168kg Acceleration (Standing 1/4-mile time, terminal speed) N/A Top speed N/A Geometry (Rake, trail, wheelbase) N/A Fuel consumption (Average mpg, tank capacity, range) 11 litres, N/A, N/A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 29, 2004 Autor Share Postat Octombrie 29, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 cred ca una dintre cele mai slabe supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 29, 2004 Autor Share Postat Octombrie 29, 2004 cred ca una dintre cele mai slabe supermoto De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 motor batran, 35 de cai, 160 kg mai vrei? frana fata dintre cele mai ... (nu se scot doar cu discul dantelat) cadru ... discutabil ... eu cred ca cel de la XR 650 design la fel poate doar pretul sa fie atractiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 29, 2004 Autor Share Postat Octombrie 29, 2004 1. arata bine 2. este pentru oras, deci nu ai nevoie de putere bruta. Este o motocicleta soft. 3. greutatea este ok. Tine cont ca nu este enduro sau cross. 4. frana e mai mult decat suficienta. Upside-down e ok. 5. este HONDA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 imi pare o moto super, pentru oras, pt ca sunt convins ca vor aparea pt ea multe upgrade uri aftermarket.adevaratele supermoto sunt motociclete pretentioase, nu fac fata la oras doar prin adaptarea unui set de roti pe 17" una peste alta pare ca va fi o motocicleta robusta, super simpla si foarte fiabila cu performante decente pt oras.pretul pentru o honda e f bun.cred ca va fi un succes si va deschide o noua linie de motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 29, 2004 Autor Share Postat Octombrie 29, 2004 una peste alta pare ca va fi o motocicleta robusta, super simpla si foarte fiabila cu performante decente pt oras Cam asta am gandit si eu. In plus, imi place cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Leoncio Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 E intr-adevar ieftina. Honda Logan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 29, 2004 Share Postat Octombrie 29, 2004 povestea e ca are concurent direct drz400 sm, care are pretul tot pe acolo dar performantele ceva mai sus, insa nu cred ca va fi la fel de fiabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 30, 2004 Share Postat Octombrie 30, 2004 De ce sa nu fie la fel de fiabila? Si in comparatie cu Honda, suzuki-ul e mult mai usor. Ca fapt divers are 40 cai / 135 kg, deci e ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 30, 2004 Share Postat Octombrie 30, 2004 povestea e ca are concurent direct drz400 sm, care are pretul tot pe acolo dar performantele ceva mai sus, insa nu cred ca va fi la fel de fiabila just my point Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 30, 2004 Autor Share Postat Octombrie 30, 2004 just my point PAREREA MEA este ca tu ai spus altceva. cred ca una dintre cele mai slabe supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 30, 2004 Share Postat Octombrie 30, 2004 pai zi-mi tu o supermoto mai slaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 30, 2004 Autor Share Postat Octombrie 30, 2004 UNA DOAR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 30, 2004 Share Postat Octombrie 30, 2004 hmm macar unele dintre cele mai slabe au potential ... si ce nu imi place in contextul actual e racirea cu aer. nu zic musai ca-i proasta dar ... exista sanse ca in oras sa nu faca fata ... dec ca moto de oras ... sunt ceva semne de intrebare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 30, 2004 Share Postat Octombrie 30, 2004 moto de oras cu motor racit cu aer ? poate pt norvegia tovarasi. tinta cred ca sunt tarile sarace, nu vad cum s-ar vinde asa ceva in vest, poate doar la frantuji . soso are dreptate. un moto nenorocit pt o piata nenorocita cu oameni nenorociti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 30, 2004 Autor Share Postat Octombrie 30, 2004 Ce treaba are racirea cu orasul... oricum nu stai cu ea pe loc. La semafor esti primul intotdeauna. Eu am mers cu Yamaha TTR vara asta, cam 2000 km doar in oras, si nu am avut nici o problema. O singura data s-au inrosit tevile de evacuate, dar atunci invatam sa fac rolling burnout. Ca idee, am vazut foarte multe motoare care fierb vara (de la Hayabusa pana la ... ) dar nu prea am auzit de SM pe aer sa aiba probleme. De fapt, cum se manifesta problema? Nu cumva avem prejudecati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 30, 2004 Share Postat Octombrie 30, 2004 eu prefer de multe ori motorul racit cu aer dar nu pot sa nu recunosc ca motoarele racite cu apa sunt mai bune. din punct de vedere teoretic cel putin faptul ca motorul este mentinut intr-un anumit interval de temperatura este un lucru benefic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Octombrie 30, 2004 Share Postat Octombrie 30, 2004 Si eu cred ca 35 cai e un pic cam putin pentru 650cc. Altfel, motoreta pare faina rau, pentru oras sau ture nu foarte lungi. Cat despre aer vs. apa, sunt convins ca un motor racit cu aer e mult mai robust, TOCMAI pentru ca e greu sa-i controlezi exact regimul de temperatura. Pentru o motoreta de tavaleala, un motor simplu, fiabil si ieftin mi se pare excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Noiembrie 1, 2004 Share Postat Noiembrie 1, 2004 io tot nu-mi revin din uimire: aia nu e enduro? macar soft? adica in opinia voastra asa ar trebui sa arate o moto de oras? sincer, parerea mea e ca o moto de oras intr-adevar ar trebui sa fie racita pe lichid, cel putin la verile din romania, saua oleaca mai confortabila, nu barna de aia de gimnastica, si da, sunt de acord cu voi, franele si puterea sunt suficiente, ca doar nu esti pe circuit. Insa nu-s de acord cu look-ul. Frate, pur si simplu nu ma multumeste, nu stiu de ce. ma rog, asta e, totusi cum ati spus si voi, o sa fie destul de atractiva, atat datorita pretului cat si gabaritului care se potriveste in oras. numa bine. @Dobre si E.Z. :keep it cool, guys. just a thought. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Noiembrie 1, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2004 io tot nu-mi revin din uimire: aia nu e enduro? macar soft? adica in opinia voastra asa ar trebui sa arate o moto de oras? sincer, parerea mea e ca o moto de oras intr-adevar ar trebui sa fie racita pe lichid, cel putin la verile din romania, saua oleaca mai confortabila, nu barna de aia de gimnastica, si da, sunt de acord cu voi, franele si puterea sunt suficiente, ca doar nu esti pe circuit.a thought. Nu este enduro, este supermoto. Este, dupa parerea mea cea mai bun solutie pentru oras, alaturi de scooter. Am scris mai sus ca am mers cateva mii de km prin Buc, cu racire doar pe aer si nu e nici o problema. Din punctul tau de vedere care este motorul pentru oras? Da un exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 2, 2004 Share Postat Noiembrie 2, 2004 ca idee pt oras mi se pare excelent un roadster de 50-60 de cai cu pozitie clasica (nu de chopper) ... ceva gen triumph bonnevile dar mai rafinat dpdv tehnic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Noiembrie 2, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2004 Ai mers cu SM in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.