Sari la conținut

2005 HONDA FMX650


Dobrescu
 Share

Postări Recomandate

1540509.jpeg

 

2005 HONDA FMX650

List Price: ÂŁ4000

 

DONâT be at all surprised if this bike becomes a very common sight in London in 2005 â Hondaâs new FMX650 promises to be the perfect city bike and should cost just ÂŁ4000.

With tough supermoto styling, sticky tyres, a dirt cheap price tag and a virtually indestructible air-cooled engine, it should make an ideal bike for scything through traffic and carving up country lanes.

The Dominator-derived motor might only offer 35bhp, but the 160kg FMX should feel light and responsive, with plenty of grip thanks to 17-inch wheels and sports bike-sized 120/17 front and 150/17 rear tyres.

Honda hasnât released a price, but its straightforward design with a tubular steel frame and box-section swingarm, combined with the venerable four-stroke engine, means itâs got to be cheap.

That doesnât mean it isnât stylish, though.

The LED tail-light comes from the Blade, the exhausts are capped at the end, with the gasses exiting at the sides â giving a fruitier engine note. On top of that, you get 45mm upside-down forks, Nissin brakes and Renthal bars.

The engine might not inspire, but the estimated price tag means it should be ÂŁ900 cheaper than Yamahaâs XT660R and ÂŁ1500 less than the BMW F650 CS.

It might not have their power, but as cheap city transport you wonât be embarrassed to be seen on, it looks like a tough package to argue with.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Available from

2005

Colours

Red, black, grey

Engine

Air-cooled 644cc 4v four-stroke single

Chassis

Single Cradle Mono-Backbone; Steel tube

Front suspension

45mm inverted leading-axle telescopic fork

Rear suspension

Pro-Link single shock

Tyres

12/70 x 17 front, 150/60 x 17 rear

Brakes

296 hydraulic disc with dual-piston calliper front and 220 hydraulic disc with single-piston calliper rear

Power

35bhp

Torque

39ftlb

Weight, power-to-weight ratio

168kg

Acceleration (Standing 1/4-mile time, terminal speed)

N/A

Top speed

N/A

Geometry (Rake, trail, wheelbase)

N/A

Fuel consumption (Average mpg, tank capacity, range)

11 litres, N/A, N/A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor batran, 35 de cai, 160 kg

 

mai vrei? frana fata dintre cele mai ... (nu se scot doar cu discul dantelat)

cadru ... discutabil ... eu cred ca cel de la XR 650

design la fel

 

poate doar pretul sa fie atractiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. arata bine

2. este pentru oras, deci nu ai nevoie de putere bruta. Este o motocicleta soft.

3. greutatea este ok. Tine cont ca nu este enduro sau cross.

4. frana e mai mult decat suficienta. Upside-down e ok.

5. este HONDA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare o moto super, pentru oras, pt ca sunt convins ca vor aparea pt ea multe upgrade uri aftermarket.adevaratele supermoto sunt motociclete pretentioase, nu fac fata la oras doar prin adaptarea unui set de roti pe 17"

una peste alta pare ca va fi o motocicleta robusta, super simpla si foarte fiabila cu performante decente pt oras.pretul pentru o honda e f bun.cred ca va fi un succes si va deschide o noua linie de motociclete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm macar unele dintre cele mai slabe au potential ... si ce nu imi place in contextul actual e racirea cu aer.

nu zic musai ca-i proasta dar ... exista sanse ca in oras sa nu faca fata ... dec ca moto de oras ... sunt ceva semne de intrebare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto de oras cu motor racit cu aer ? poate pt norvegia tovarasi.

 

tinta cred ca sunt tarile sarace, nu vad cum s-ar vinde asa ceva in vest, poate doar la frantuji :yikes: . soso are dreptate.

 

un moto nenorocit pt o piata nenorocita cu oameni nenorociti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba are racirea cu orasul... oricum nu stai cu ea pe loc. La semafor esti primul intotdeauna. Eu am mers cu Yamaha TTR vara asta, cam 2000 km doar in oras, si nu am avut nici o problema. O singura data s-au inrosit tevile de evacuate, dar atunci invatam sa fac rolling burnout.

 

Ca idee, am vazut foarte multe motoare care fierb vara (de la Hayabusa pana la ... ) dar nu prea am auzit de SM pe aer sa aiba probleme. De fapt, cum se manifesta problema?

 

Nu cumva avem prejudecati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu prefer de multe ori motorul racit cu aer dar nu pot sa nu recunosc ca motoarele racite cu apa sunt mai bune. din punct de vedere teoretic cel putin

faptul ca motorul este mentinut intr-un anumit interval de temperatura este un lucru benefic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca 35 cai e un pic cam putin pentru 650cc. Altfel, motoreta pare faina rau, pentru oras sau ture nu foarte lungi.

 

Cat despre aer vs. apa, sunt convins ca un motor racit cu aer e mult mai robust, TOCMAI pentru ca e greu sa-i controlezi exact regimul de temperatura. Pentru o motoreta de tavaleala, un motor simplu, fiabil si ieftin mi se pare excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io tot nu-mi revin din uimire: aia nu e enduro? macar soft? adica in opinia voastra asa ar trebui sa arate o moto de oras? sincer, parerea mea e ca o moto de oras intr-adevar ar trebui sa fie racita pe lichid, cel putin la verile din romania, saua oleaca mai confortabila, nu barna de aia de gimnastica, si da, sunt de acord cu voi, franele si puterea sunt suficiente, ca doar nu esti pe circuit.

 

Insa nu-s de acord cu look-ul. Frate, pur si simplu nu ma multumeste, nu stiu de ce. ma rog, asta e, totusi cum ati spus si voi, o sa fie destul de atractiva, atat datorita pretului cat si gabaritului care se potriveste in oras.

 

numa bine.

 

@Dobre si E.Z. :keep it cool, guys. just a thought.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io tot nu-mi revin din uimire: aia nu e enduro? macar soft? adica in opinia voastra asa ar trebui sa arate o moto de oras? sincer, parerea mea e ca o moto de oras intr-adevar ar trebui sa fie racita pe lichid, cel putin la verile din romania, saua oleaca mai confortabila, nu barna de aia de gimnastica, si da, sunt de acord cu voi, franele si puterea sunt suficiente, ca doar nu esti pe circuit.

a thought.

Nu este enduro, este supermoto. Este, dupa parerea mea cea mai bun solutie pentru oras, alaturi de scooter.

Am scris mai sus ca am mers cateva mii de km prin Buc, cu racire doar pe aer si nu e nici o problema.

Din punctul tau de vedere care este motorul pentru oras? Da un exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...