Klaus Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 Este extrem de simplu sa faci asa ceva si i-ti permita sa-i pui 280 pe spate fara sa mai ai nevoie de chestii care nu-si au locul pe un chopper serios. Ma gandeam ca voi fi io primul cu sistemul asta da vad ca s-a gandit rusu inaintea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 4, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2004 Se prinde grupul cuplat la cutie, de la grup pleacao flansa simpla facuta pe strung in care se baga niste rulmenti, la capatul careia prinzandu-se un pinion pentru lant sau si mai smecher, sa vezi nipru cu belt drive cum va fi al meu. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 Si cum calculezi transmisia? Adica marimea roatei dintate din spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 mortal vreau mai multe detalii baga explicatii sau link mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 BA KLAUS TEAI TREZIT CAM TIRZIU........poze asemanatoare sau mai bine zis acelasi motor lam postat eu pe pro bike acum vreo 2 ani jumate ...si tot pe biker.ru lam gasit....idea este ca merita facut este simplu si arata bestial sa vedem care va fii primul in tara cu asa ceva.... te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 Si cum calculezi transmisia? Adica marimea roatei dintate din spate? nui mare lucru de calculat prima oara este mai important cele doua pinioane conice ce fac legatura cu cutia...si dupa aia pinionul de la roata il testezi pui unu mai mic altul mai mare pina cind esti multumit de randamentul care da cu foia de lant respectiva..... schita la adaptarea cutiei de nipru la tractiune pe lant a fost facuta anul trecut de doi tprieteni de ai mei unul din tm si altul din cluj....dar nu stiu daca a fosdt pus in practica deja........salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 Merci. Daca totul e ok, o sa am si eu Nepra mea in vreo 2 luni, si vreau s-o modific, iar chestiunea cu lant imi place tare mult, de-aia am intrebat. Interesant va fi si cu belt, daca Klaus reuseste. Nu poti sa pui cumva pe net schita cu tractiune, sa iei legatura cumva cu prietenii tai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 uite cum se calculeaza transmisia cu lant. Lucrul e valabil si pentru pinioanele de pe axe diferite ,cuplate prin dinti (ca in cutia de viteze), numai ca acolo se rotesc in sensuri diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 poza asta e pt rotile aflate pe acelasi ax (cum sunt foaia dintata si roata spate) folosind formulele din ambele posturi se poate calcula complet transmisia motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 Pune 15 / 48 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 4, 2004 Share Postat Noiembrie 4, 2004 B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 5, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2004 (editat) Bai oamenilor voi nu vedeti bine ce a facut rusu acolo, ce atatea calcule si complicatii, folosesti grupul de dnepr cu tot cu pinioane, faci cumva ca intregrup si cutie sa fie cat mai putin spatiu, se vede in poza ca afolosit grupul original, dupa aia pinionul care pleaca pe flansa in lateral are aceeasi dimensiune cu cel de la roata, rezulta ca se pastreaza turatia ca la original. Mai simplu de atat nu exista, dar nu prea i-mi place ca trebuie sa-i pui pinioane de dimensiuni mai micute si nu e prea estetic pinion micut pe roata din spate, plus tot rahatul care v-a fi sub sea i-ti strica designul la motocicleta daca ai un cadru smecher. Cred ca o sa renunt si o sa adopt unul din sistemele clasice, cupla fortata, cruce in loc de cupla sau chestia aia misto cu pinioane si cu cardanul care pleaca paralel cu cadrul Editat Noiembrie 5, 2004 de Klaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 5, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2004 Sunt mai putini bani de bagat in sistemul asta dar nu scapi de grup. sunt destule metode dar depinde de ce fel de cadru ai si cum sti sa-i pastrezi forma motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 5, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2004 Nu stiu cum o sta cu franele pe spate rusul din imagine da-i ajunge ce are pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 5, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2004 Asa hidos arata un 280 auto pe un motor, eu zic ca echivalentul la aspect al unui 280 de chopper ar fi 245 auto un model tare cu janta pe 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 5, 2004 Share Postat Noiembrie 5, 2004 .......... Asa hidos arata un 280 auto pe un motor,.............klaus aici depinde de gustul fiecaruia...asta nu inseamna ca la toti nu le place cum arata.....mie personal imi place 340 de la avon caociuc de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 5, 2004 Share Postat Noiembrie 5, 2004 si asta ar fii favoritul meu 240.60.15 tot de la avon imi plac mult gumele csa fie inalte pe lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 5, 2004 Share Postat Noiembrie 5, 2004 mie unul nu mi-au placut niciodata cauciucurile de masina,puse pe motocicleta.....sunt inestetice si ineficiente.....doar ca ai stabilitate buna in linie dreapta,dar atat.....deci nu merita. Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bvis Postat Noiembrie 5, 2004 Share Postat Noiembrie 5, 2004 Uite aici o chestie interesanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bvis Postat Noiembrie 5, 2004 Share Postat Noiembrie 5, 2004 (editat) Alt unghi... Editat Noiembrie 5, 2004 de bvis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bvis Postat Noiembrie 5, 2004 Share Postat Noiembrie 5, 2004 Ultima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schilaci Postat Noiembrie 5, 2004 Share Postat Noiembrie 5, 2004 Uite aici o chestie interesanta. Intre coarne e o doamna.E interesanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 exact cum am spus,cauciuc de masina pe spate sucks! am vazut motoru asta "pe viu'....i-ar fi stat mai bine cu unul de 250 de la AVON. Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 6, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2004 (editat) Asa sta treaba de obicei cu gusturile oamenilor, ai dreptate, cauciucurile de motor nu au cum sa arate urat pe un motor oricat de mari ar fi, pana nici Hubles monster nu arata urat, cu toate ca mie m-i se pare ca-i un pic cam mult. Sunt oameni carora chiar le plac doar pneurile auto. Daca vrei chopper adevarat obligatoriu i-ti trebe cauciuc de motor. tara mi-e teama ca si eu voi fi nevoit sa-i pun tot de auto dar ... in nici un caz cu balon atat de mare, un 225/35 pe 17 ar fi ideal, asa ca sa va dati seama despre ce e vorba sunt alea de pe cele mai noi mercedesuri sau masini mari sport. Cam tinde in toata lumea si la motoare si la masini sa se foloseasca de acum in colo cauciucuri cu balon mic si pe jante uriase. Editat Noiembrie 6, 2004 de Klaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bvis Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 Intre coarne e o doamna.E interesanta! Nu e o doamna, e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.