vladmarius Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Aspancade nu are march-arriere.....La 1200 nu-i montat.... Si daca stai bine cu nervii,il faci bucatele si in spatele blocului...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) 1. orice sfat aici de la detinatori de GL-uri pentru alti sau potentiali detinatori, nu sunt plictiseli. 2. stiu de la un prieten de acasa, ca ar fi un baiat Dan, undeva prin Valcea care se ocupa de ele. Plus ca el e in contact cu cam toata comunitatea de GL 1500. ca design si eu consider ca 1500-le e cel mai reusit cu lungime/latime perfecte. cel de 1800, de abia de acum din 2012, incepe sa mai arate pe gustul meu, pentru ca au schimbat partea din spate asta e poza de la una din reuniunile posesorilor din Ro. prietenul mau fiind cel cu parul lung si GL-ul auriu, cu numarul de Covasna aici e poza cu al meu(fostul ) si cu mine in spatele lui. nu e nici GL12oo de nebagat in seama. se impune si el intr-un anturaj moto. Editat Iulie 6, 2012 de chubby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladmarius Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Da, ale dracului, sint extrem de frumoase.......Asa inzorzonate sau nu, sint extrem de "cuminti", si-s mindre de ele, nevoie mare......Au si de ce.... Profit de acest post si-i salut pe cei din poze, le doresc sanatate alaturi de cele mai frumoase cruisere aparute.....cele de 1500.... Na, ca am ajuns aici, pot sa spun (lasind la o parte treaba cu...."chestiune de gusturi") modelul de 1800, pe care am avut ocazia sa-l vad la un magazin Honda in Frankfurt, m-a dezamagit. A inceput cu foaia aia A4 pe care era trecut un pret care sigur imi spunea ca aia au facut pistoanele din aur alb....Undeva pe la 33.000e, asta acum 3ani, parca.....Asta(pretul)este o ...magarie. In rest, nu stiu daca e facut in EU sau in State, nu asta conteaza, conteaza ca e plin de plastic (!!!!), infiorator de mult plastic.....Nu contest tehnologia avansata, (satelit, intercom,blablabla) dar pretul ala (opinie) NU justifica. S-or fi smecherit si aia de la Honda, or fi inceput sa vinda si ei "brand", (vezi bmw) si nu motocilete. Concluzia, 1800 e urit cu ciucuri. 1500 e virf de gama, inca nebatut si vesnic competitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Poate de aia si tine inca la pret 1500-le. Aia era motocicleta. Asta deja e Maybach-varianta moto ca pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladmarius Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Ok.Ii lipseste,totusi, un lucru sa fie competitiva in/cu ro. .....becalu' cu ranga!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manci Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 in Valcea ne-am inmultit si noi un pic,de saptamana asta sunt 4bucati Honda Goldwing 1500, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 in Valcea ne-am inmultit si noi un pic,de saptamana asta sunt 4bucati Honda Goldwing 1500, Pe a lui Gabi am vazut-o, dar nu stiu de-a lui Iustin! POZE< POZE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Salutare !!! p'aci nu mai zice nimeni nimic ? vreau sa iau un GL 1800 si ma intereseaza daca vine echipat cu cablurile i-com casca sau le pot cumpara separat. pe motocicleta are i-com pilot\pasager dar restul de la motocicleta la pilot nu l-am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 13, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) Nu vine cu cablurile de conexiune mobra/casti incluse(vrei sa o iei noua sau sh?) dar le poti gasi pe ebay. Cel putin la BMW se cumpara separat. Ma gandesc ca nu te incurci de inca 150 euro in plus, la cit costa Golda.. http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=gl1800+intercom&_sacat=0&_odkw=gl1800+kommunikation&_osacat=0&_from=R40 Editat Ianuarie 13, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Honda, ne propune o versiune derivata interesanta. Mie chiar imi face cu ochiul... lu'Sauron https://www.youtube.com/watch?v=OJzXBK-aViU http://www.youtube.com/watch?v=7qKMSND5tzs Editat Ianuarie 15, 2013 de chubby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2013 Arata cam neterminata, parerea mea..Goldwing impune asa cum este, prin masivitate, daca ii scoti una/alta de pe ea arata ca un c.ur. In alta ordine de idei, nu am inlteles de ce la modelul nou coburii sunt vopsiti doar pe jumatate, ii iau din masivitate si din linie. Personal mi-as lua GL1800 si maine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 este misto varianta f6b dar eu zic ca trebuiau sa pastreze saua pilotului (la comfort ma refer) si toate gizmourile de de la Golda (airbag,navi,cb), in filmele de promovare nu se vede nimic disponibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 (editat) Acum tine si de gusturile fiecaruia. eu daca as avea banii, mi-as lua un F6Bagger, poimaine. Eventual trebuiau sa expuna/dezveleasca mai mult motorul, tinand cont de model (si masca fata- vezi si mai jos) Si modelul reviziuit de GL1800 2012, il consider in sfarsit mai aproape de gustul meu. In opoinia mea, GL-ul trebuie sa aibe niste linii cat mai drepte(arata mai bine, mai clasic).Poate sunt eu mai conservator, dar daca ceva e bun( design GL1500) , de ce sa-l strici? Tot ce mai trebuie sa se intample cu modelul de 18xx, este sa-i scimbe mizeria aia de masca fata, cu farurile prea rotunde, prea ..., prea....., prea Yamaha look alike. Ma refer la faptul ca la asa animal, era mai ok cu blocul optic pe centru si apoi extins spre colturi. Cum a inceput pe1200,perfectionat apoi pe 1500. Eventual sa-i uneasca dracu farurile, ceva nu stiu. Ca plasticul ala pe mijloc, ma zgarie pe retina Era un sector de piata pe care ei nu-l acoperisera si care era intretinut , intr-o oarecare masura de posesorii de F6C, prin diverse customizari. Asa poate continua si seria F6C, cu un design mai accesibil, nu ca exercitiul/experimentul RUNE, care avea in comun cu clasica Valkyrie ,doar faptul ca folosea aceiasi platforma cu GL-ul. Faptul ca folosesc doua nunate la carene, tine probabil si de trend(vezi cam toate tourer-ile mari, inclusiv BMW), dar la bagger e aproape obligatoru la custom-uri scuze pentru editarea repetata Editat Ianuarie 16, 2013 de chubby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 f6b asa cum l-au scos eu il vad rival pentru Road Glide si daca Golda este lider in categorie ei bine pe f6b nu-l vad de succes. Golda este si alegerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Au incercat acelasi lucru si cu varianta de 1500...Nici aia n-a fost un succes. A fost mai degraba o ciudatenie. O sa se vanda probabil in America foarte bine. Din ce am vazut eu dintr-un promo de la ei, agregatul se vinde mai degraba drept pimp mobil decat mega tourer. http://www.youtube.com/watch?v=t1vLW53yFWk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) Intr-adevar, tine de gust.. Mi-a placut foarte mult GL1500, imi place si acum, dar asta de 1800 este mai aproape de inima mea, mie imi plac formele rotunde si la motociclete si la femei.. Referitor la asta de mai sus, nu stiu, mie imi pare ca aduce cu modelul asta de la Honda Asta asa, la o prima privire si pastrand proportiile.. Sincer nu-i vad rostul, nu-i nici cal nici magar, vorba cuiva, probabil prin America se va vinde, la ce gusturi au aia. Editat Ianuarie 17, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Au incercat acelasi lucru si cu varianta de 1500...Nici aia n-a fost un succes. A fost mai degraba o ciudatenie. NUMAI daca te referi la modelul asta, ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Da, la asta ma refeream Sa ai asa un monstru si sa-i pui un parbriz de 10 cm si un topcase atat de urat...Arata neterminat... Desi mi-am prins urechile un pic, un 1500 tot imi iau De 1800 nu am bani sau nu sunt eu suficient de curajos in privinta ratelor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Gata !!! dupa in Ianuarie am bagat banii de Goldwing la ruleta si eram la un pas sa renunt la el, azi am reusit, l-am adus acasa 2008, 21000 km, bla bla... primele impresii; manevrabil -surprinzator de usor de manevrat in mers. este o motocicleta mare, foarte mare - ei bine nu se simte dimensiunea si greutatea in mers, chiar ai impresia ca-i mult mai mica. in trafic nu ma mai pot strecura dat fiind ca-s constient de gabarit dar nici groaznic nu este. Frane foarte bune. cand pun frana de picior mai energic se lipeste de asfalt si opreste imediat(chiar si pe vremea asta). pozitia de condus este ceva intre enduro turing si cruiser. te poti ridica in picioare si eu stau aproape ca la enduro cand merg in picioare... saua este cuprinzatoare (la propriu) si foarte primitoare. suspensia foarte buna, absoarbe denivelarile din asfaltul romanesc binisor. sunt curios cum se comporta cu pasager si bagaje multe. comenzile sunt intuitive, puse unde ma asteptam sa fie(mai putin faza lunga). ma refer la comenzile de baza ca dealtfel are o gramada de 'botoane' pe care tre sa le invat pentru a le accesa fara sa-mi iau privirea de la drum. motorul traieste. adica; am mers cu 16gt si gtl care in primele cateva mii de ture nu se simte -parca e electric. boxerul de pe Gold este mai viu, destul de puternic si... imi place protectia la vant e foarte buna si parbrizul il pot regla din mers prin cateva manevre dar care azi m-a pacalit, in sensul ca era murdar de solutie de pe strada si in locurile in care am pus mana s-a facut mat. Mat de zoaie, si cum n-am avut apa la mine am fost obligat sa-l las jos de tot pentru a putea vedea drumul, fiind noapte. consumul cred ca este in jur de 5,5 dupa cum spunea fostul proprietar. Brasov-Braila 250 km a luat putin peste jumatate de rezervor. rezervorul fiind de 25l singurul lucru care nu-mi place este cand ma urc si cobor... groaznic- tre sa ai grija mare pentru ca este foarte lata si nici jos nu este. naspa maine poate reusesc sa pun poze, daca reusesc s-o spal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2013 Admin Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) suspensia foarte buna, absoarbe denivelarile din asfaltul romanesc binisor. sunt curios cum se comporta cu pasager si bagaje multe. comenzile sunt intuitive, puse unde ma asteptam sa fie(mai putin faza lunga). ma refer la comenzile de baza ca dealtfel are o gramada de 'botoane' pe care tre sa le invat pentru a le accesa fara sa-mi iau privirea de la drum. Mat de zoaie, si cum n-am avut apa la mine am fost obligat sa-l las jos de tot pentru a putea vedea drumul, fiind noapte. singurul lucru care nu-mi place este cand ma urc si cobor... groaznic- tre sa ai grija mare pentru ca este foarte lata si nici jos nu este. naspa Bravo Domnule, s-o stapanesti sanatos! Sunt curios sa incalec si eu una, asa, sa-mi fac damblaua, sa vad ce diferenta este strict intre LT si Gl! Motor adevarat.. Personal nu-mi place culoarea neagra la motociclete, dar tie trebuie sa-ti placa, nu mie:) Oricum, era singura la vanzare culoare asta:) Din ce am citit suspensiile sunt prea confortabile, la greutate cam danseaza pe viraje, multi le-au upgradat. Chiar sunt curios cum ti se par. Ai punctat bine referitor la butoane, desi de efect sunt foarte numeroase si iti pot distrage atentia, lucru de care se plang unii propietari. Parbrizul, dupa parerea mea(si nu numai)un mare minus, in cazul ploii nu mai poti merge, in cazul in care ai versiunea mare. Ma refer la faptul ca nu este cu reglaj electric, cum dracu sa nu pui parbriz electric la o scula de 30.000 euro? Ce inaltime si greutate ai? Eu am 183 cm si 100 kg si pe LT(care este mult mai inalt ca talie si centru de greutate comparativ cu GL)incalec perfect pe seaua fixata in cea mai inalta pozitie. Am mers cu 1500, care este cam la fel ca 1800 si ma mira, incaleci/descaleci foarte usor. Pozitia este ca pe chopper, cu picioarele putin inainte. Sa ne scrii impresii de drum! Bafta! Editat Februarie 2, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Multumesc Domnule Luigi! am 1.85 si 100 kg. incalec greu pentru ca este pus suplimentar spatar si nu sunt decat doua moduri de incalecat; 1. cu piciorul in fata si foarte probabil vei pune opinca plina de noroi pe sa(ca mine azi) si 2. lasi spatarul jos,incaleci normal ca pe orice mobra si apoi ridici spatarul. La GTL imi aduc aminte ca atingeam valiza dreapta cand incalecam si cea stanga cand descalecam dar acolo tinea de faptul ca veneam de pe SS unde nici gand sa tin cont de valize... de parbriz chiar nu ma plang- imi ia cateva sec sa-l pun cum vreau, in mers. poate la burtosi sau la cei cu 2 maini de stanga sa existe problema asta. pozitia nu este ca pe cruiser. picioarele nu stau in fata ci la un unghi de 90 grade si repet- ma ridic si merg in picioare iar pe cruisere e vis asa ceva. cel putin pe ce-am mers eu, si-am mers cu destule modele. daca vrei s-o incaleci esti invitatul meu. dau eu gratarul si vinul Editat Februarie 2, 2013 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2013 Admin Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Aha, am inteles.. Ma batea si pe mine gandul sa-mi pun un spatar pe a mea, dar am renuntat la idee dintr-un motiv pueril pt.unii..la drum lung si lejer mai am obiceiul sa fac lucrurile putin altfel:) :) sa pun tempomatul, sa ma urc pe saua pasagerului si sa o conduc de acolo! Ceva in genul: Garantez ca privirile celor din masini sunt..priceless! Merci de invitatie, nu o refuz, poate ne dam impreuna si facem un schimb, asa, citeva sute de metri!. Sa te bucuri de ea.. Editat Februarie 2, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) asa merg eu pe XT . blochez acceleratia si trec pasager. am observat si eu reactia celorlalti mai am una; pe XT merg in picioare destul de mult si cand depasesc un TIR soferul se uita la mine de parca nu-i vine sa creada... sunt aproape la nivelul lui si ma holbez in cabina lui Multumesc again Editat Februarie 2, 2013 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 S-o stapanesti sanatos Murdara sau nu, asteptam poze cu balena!! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 cateva poze; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.