iollele Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 Am nevoie de un motor de GPZ500s, stie careva pe cineva ce se ocupa cu afdusu de asa ceva? Sau de unde sa reusesc sa ciumpar un motor de GPZ? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alsb Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Am nevoie de un motor de GPZ500s, stie careva pe cineva ce se ocupa cu afdusu de asa ceva? Sau de unde sa reusesc sa ciumpar un motor de GPZ? Multam ceau am si eu o problema cu racirea la gpz meu...da toata afara in vasu de expasiune si pierd in 100km 1 l de apa stii cumva ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 ceau am si eu o problema cu racirea la gpz meu...da toata afara in vasu de expasiune si pierd in 100km 1 l de apa stii cumva ce e? Aproape sigur ai garnitura de chiulasa busita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Datul cu parerea e sport national observ. Cum pana mea iti permiti sa dai un diagnostic "aproape sigur" (spui tu) pe baza de informatii zero barat? (pentru mecaniku) S-a umplut tara de mecanici plmea. Faptul ca apa e data in vas si apoi probabil afara pe preaplinul acestuia inseamna doar ca ajunge la o temperatura mai mare decat admisibila. ATAT si nimic mai mult. Acum motive posibile, repet, POSIBILE: - nu e aerisit bine circuitul - termocupla nu functioneaza in parametri - ventilatorul e bushit - nu ai nivelul complet in circuit submotive: - presetupa dusa si pierde apa pe la pompa, scade nivelul si senzorul citeste din vapori de apa si aer in loc sa citeasca din apa - garnitura de chiulasa dusa... si tot la fel scade nivelul si bla bla bla (ca mai sus) Mai multe verificari ale nivelului, pornirii corecte a ventilatorului, consistentei uleiului, etc... vor aduce mai multe detalii. Spun ceea ce spun, nu pentru ca as fi mecanic ci pentru ca am trecut prin asta. Deci pentru alsb, te rog ia-o ca o parere personala nu ca pe un diagnostic. Aproape sigur ai garnitura de chiulasa busita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel_tm Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Am nevoie de un motor de GPZ500s, stie careva pe cineva ce se ocupa cu afdusu de asa ceva? Sau de unde sa reusesc sa ciumpar un motor de GPZ? Multam Incearca la www.motorzone-tm.ro;ei sunt axati pe kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Si eu sunt deparere ca ai garnitura de chiulasa dusa. La un renault trafic acum cateva zile ii facea aceeasi figura,am presuspus ca e infundat pe undeva circuitul de racire,dar era fisurata garnitura si ii baga compresie in circuitul de apa.REzultatul:fantana arteziana pe la vasul de expansiune cand pornea motorul. PS:apa care iesea pe la vas cu presiune era calduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 rechinulalb "MECANICUL NOSTRU CEL DE TOATE ZILELE" CE MAH , AI DIPLOMA DE MECANIC? ESTI PE SPECIALIZAREA ASTA? atunci ia zi-mi tu mie de ce nu fuctioneaza niprul meu in toti cilindrii ? AH? SI TU FACI TOT AIA: iti dai cu parerea! omu a zis un simptom , ALTUL a zis o posibila cauza... hai ca imi pierd timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Datul cu parerea e sport national observ. Cum pana mea iti permiti sa dai un diagnostic "aproape sigur" (spui tu) pe baza de informatii zero barat? (pentru mecaniku) S-a umplut tara de mecanici plmea. Spun ceea ce spun, nu pentru ca as fi mecanic ci pentru ca am trecut prin asta. Crezi ca daca ti-ai pus in semnatura RECHINUL MARE SI RAU ai dreptul sa vorbesti oricum? Din punctul meu de vedere nu esti decat PITICUL PROST CRESCUT. Probabil pentru tine informatiile sunt zero barat, omul a spus clar ca da apa afara in vasul de expansiune si pierde un litru de apa la 100km, astea sunt simptome de garnitura de chiulasa dusa. Si da , ai trecut prin asta, iti disparea apa din motor si care a fost rezolvarea? Ai schimbat garnitura de chiulasa. Asa ca bla, bla, motive si submotive... "S-a umplut tara de mecanici plmea." Asemenea afirmatii sa le tii pentru tine vreo cativa ani pana mai inveti sa te dai pe motor si am sa le accept cand vei avea atatea zeci de mii de km pe motor cate am eu si dupa ce vei fi reconditionat singur fara vreun ajutor o motocicleta de la A la Z, ce plmea... Nu te mai baga in seama numai asa sa postezi ca sa iti cresti rating-ul. Si pentru ca suntem off-topic, lasati pe iollele sa isi caute motor si daca mai vreti discutii pe tema motorului lui alsb, vedeti ca mai are un topic undeva aici la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Cel (cea) care a postat cauta un motor. Nu cred ca a deschis topicul pentru rafuieli mecanicesti. Daca puteti sa il (o) ajutati cu informatii despre achizitia unui motor - dati-i bataie. Daca nu - exista sectiune pentru probleme mecanice. Parerea mea. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 cel mai bine ar fi sa intrebi la vreo firma care aduce motociclete sh din zona ta. pentru bani gasesti oameni sa iti aduca si ochi de drac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.