Sari la conținut

Pentru Totii Cunoscatorii De Nipru


SlipComunistu
 Share

Postări Recomandate

Am vazut ca s-au tot facut comentarii si s-au dat cu pareri de Nipru, ia veniti fratilor si pana la mine acasa sa va uitati la Nipru meu ca ar fi ceva probleme cu el. Fac cinste si faceti si voi o plimbare (pt cei din Bucuresti) pe Autostrada Soarelui la Lehliu coborati si dati un bip 0722882991. Va astept. Apropo va platesc si benzina daca veniti cu motoru de la Buc

Editat de SlipComunistu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Slip-ule pina ajungem la tine la Lehliu cu motociclete, cu masini cu trenu', sau pe jos, te rog sa ne primesti pe topicul tau ptr. discutii libere despre Nipru. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai frate ma uitam ca prostu si nu-ntelegeam ce fel de cutie si de grup ai pe ea, m-am linistit cand am vazut placuta de inmatriculare, bune poze. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai zi! ce are?

sa incepem cu sray-ul ala dat abundent pe roti, motor, butuci, grup, filtru aer (de la mine fara numar). cred ca ar arata mult mai bine daca ai aduce totul la starea originala: ce e aluminium sa se vada aluminium, ce e vopsit sa fie asa, si sa cromezi ce este de cromat. nu stiu daca se pot croma piesele de aluminiu, cine stie poate sa spuna, insa se pot vopsi electrostatic daca tii foarte mult sa nu le lasi asa. de cromat stiu eu unde in bucuresti, de electrostatic mai intrebam.

 

--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 06:11 -------------
p.s. te cam ia ameteala de la poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai frate ma uitam ca prostu si nu-ntelegeam ce fel de cutie si de grup ai pe ea, m-am linistit cand am vazut placuta de inmatriculare, bune poze. :hurt:

 

pai cutia e a lui originala si grupul tot al lui

doar ca are inca o cruce cardanica fiindca a fost lungita bascula-slip iti spun eu ce sa ii mai faci -eu nu am mai apucat-lasa mai jos suportul de la sea ptr locul din spate asa incat saua sa urmeze linia aripii

motorul cum iti mai merge? :burnout:

vad ca i-ai pus toba de cz-o alegere inspirata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pentru aluminiu exista procedeul de ELOXARE. Nu este complicat ,procedeul in sine, impune lustruirea OGLINDA a suprafetelor si scufundarea piesei respective in solutie de soda caustica. Dar, mereu trebuie sa apara un dar, de exemplu ce te faci cu un butuc de roata? Trebuie sa dai spitele jos si nu garantez ca va iesi oglinda. Apoi centrarea si ajungi la < cooperativa munca in plus>. Mai usor dar si cu rezultate mai slabe, vesnica perie de sirma, pe flex sau bormasina si va iesi ceva destul de dragut. Slab, intr-o perioada de timp va oxida din nou. Unii vopsesc suprafetele astea, va rezista mai mult in timp daca vopsirea s-a facut rapid dupa curatare. (Nu a avut timp sa inceapa procesul de oxidare). Referitor la vopsire, cred ca este bine sa folosim vopsitul clasic cu o vopsea buna. Dar si incercarile sint binevenite ptr. ca asa ne dam seama daca merita sau nu. Despre cromat, nu am facut in ultima perioada, asa ca ma abtin. I-mi permit sa dau un sfat: nu vopsiti cu nimic "partile calde" din componenta motocicletei (motor, cutie de viteze, grup diferential, alternator). Fiind in contact direct cu aerul aceste suprafete vor avea o racire mai buna. (Si asa "direct cu aerul" Niprul sufera de "caldura excesiva") Slip-ule, fa ceva cu pozele alea, am schimbat 3 perechi de ochelari nu mai intelegeam nimic. De cind Nipru cu cardan pe stinga? N umar pe invers? Ce faci mai omule, ne treci pe rebus anagramat? Tu ne incerci "vigilenta" mai baiete. PROPUNERE !! Acest topic sa ramina un topic in EXCLUSIVITATE ptr. NIPRU. DE CE? Va fi mai usor ptr. noi Niprarii sa putem "naviga" in necazurile si bucuriile pe care le avem. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cutia e a lui originala si grupul tot al lui

doar ca are inca o cruce cardanica fiindca a fost lungita bascula-slip iti spun eu ce sa ii mai faci -eu nu am mai apucat-lasa mai jos suportul de la sea ptr locul din spate asa incat saua sa urmeze linia aripii

motorul cum iti mai merge? :burnout:

vad ca i-ai pus toba de cz-o alegere inspirata

 

cum dracu ai facuta pozele alea?ai fotografiat reflexia motorului in oglinda?dupa cum a iesit nr asa as zice

si acum intrebare

DE CE? :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout: Multam pt comentarii si scuze pt poze le-am facut cu tel si nu stiu ce dreaq are ca le face in oglinda, daia arata si nr asa, o sa iau aparatu si fac altele mai clare si normale,

In legatura cu bronzu ala asa am luat motoru si pe mine ma calca pe nervi iar cadu e vopsit de zici ca a aruncat vopsea cu galeata pe el, tre sa imi fac timp sa demontez tot si sa curat sa vopsesc ce e de vopsit si de lasat aluminiu curat, o sa fie munca da cred ca merita, eu am pus doar oglinzi, am schimbat toba ca avea una singura, am pus doua de cz, cric ca nu avea, semnale pe fatza, de proiectoare unu de la ITP nu a zis nimic, daca sunt ilegale le dau jos da arata mai bine asa zic eu,

Probleme ar fi urmatoarele la schimbarea directiei e cam instabila asta cred ca din cauza ghidonului inaltat si furca lungita care are si joc (cred ca in cuzinetii aia din furca, nu prea ma pricep de aia am cerut ajutor la fata locului) imi curge ulei cu benzina pe la unu din bolturile alea care ies din motor si se duce in cilindru sau dracu sa il ia in chiuloasa pe la garnitura de sus de la motor se aude un fasait, cred ca tot din cauza asta scoate mai mult fum pe teava din dreapta pistonu cu problema, o alta problema au spus unii ar fi joc in crucea cardanica, tre sa vina un cunoscator sa imi spuna sigur ce e de facut, tot sist cardanic e lungit cum sa spus si mai curge ulei pe la panaramele alea de suruburi de sub ambreiaj am inteles ca ar fi o garnitura,

Eu ma pricep la modificat, sudat tot ce tine de aspect da la mecanica ioc

Astept in continuare pareri si comentarii despre Nipru

Eu l-am pus pe al meu sa il comentati, astept si alte poze cu motoare pt comentarii

CURAJ si Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 12:51 -------------</small><br/>Pai frate am cautat de motocicleta da cred ca tre sa schimb cu tot cu janta si angrenaj, cauciucu e 195/65 R14 si daca pun roata de motocicleta nu tre sa aibe aceeasi latime? se mai aliniaza cu roata din fata? ca a fost modificata bascula pe spate e latita, ce solutii sunt? dati-mi.

Editat de SlipComunistu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari slipule!

si eu vroiam sa intru cu nepra in revizie dar o nenorocita de operatie de hernie m-a pus pe butuci si s-au dus draq toate planurile ca nu mai pot sa muncesc si pupu salariu :hurt: . peste o luna incep scoala si gata, n-am ce-i face... poate in iarna.

referitor la uleiul care curge pe la cutie se rezolva cu semeringuri/garnituri bune( daca mai curge trebuie sa iei in calcul ca la nipru: CURGE=>ARE :P ).

de curatat vopseaua e mai usor cu o solutie careia datorita unui lapsus nu-i pot da numele dar care dupa aplicare face vopseaua ca pe cingo si se ia usor cu o rascheta (parca decanol :) oricum iti va mai spune careva care stie mai bine), mai usor decat cu peria de sarma.

in ceea ce priveste roata spate incearca sa-i pui anvelopa moto, s-ar potea sa gasesti marimea ta. daca nu sta pe janta de masina schimba-i cu janta cu tot.

ca sa rezolvi problema uleiului fasait/scuipat/imprastiat pe la tija aia de la motor desfa chiulasa ci tot si schimba garniturile iar la cele noi pune si un strat de gaschet (silicon d-ala rosu) si vei avea etansietate.

multa bafta la munci si tine-ne la curent

la itp problema ta ceamai mare nu sunt proiectoarele alea ci modificarea intregului ansamblu spate

asfalt uscat :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mult de munca, ia-o pe bucati, nu stiu, vezi si ce ai in buzunare, daca tot deschizi motorul sa-i faci etansarea trebuie sa fii pregatit si pentru ce gasesti pe acolo. chiar daca esti tamaie la mecanica poti face fata daca abordezi lucrurile serios si intrebi. motocicleta se face punct cu punc. abordeaza asa lucrurile.

decanol ii spune substantei aleia pentru dat jos vopseaua, e buna si peria. si treaba cu curatatul, vopsitul, cromat, etc, e chestie migaloasa, daca te plictisesti se duce dracu tot, drumul spre virtute e lung si greu. ce te poate incalzi: sint altii care se ocupa de masini si acolo de de 3 ori mai greu. cu directia iti dai seama ca nu e bine pentru ca siguranta inainte de toate, e penibil sa te chinui pana acuma si dupa aia sa mori din cauza unei motociclete, este probabil sa fie si din furca, e prea flexibila pentru motocicleta grea, in cazul asta eu zic sa o schimbi (cu una originala). la cat e de inalt ghidonul ala s-ar putea sa aibe balans si de acolo (sa faca ca o budinca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ti-ai luat Nipru "Cioper" si vrei sa fie stabil?

 

Solutia sigura: bascula de Nipru cu roata de Nipru, ciocanul pe rezervor si proiectoare si alte briz-brizuri ca iti micsoreaza raza de viraj, rezervor de Nipru ghidon de Nipru, pozitie in sea ca sa o poti controla, adica da foc la matul ala, sudeaza la loc inaltatoarele si pune sea de Nipru.

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 19:21 -------------</small><br/>Cand ai o problema clara de motor scoti motorul si te indrum la cine sa te duci.

Si la chestii de-astea nu merge cu cinste , doar cu bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci comentati aici tot ce vreti de Nipru, nu se supara nimeni, va pun si poze pt inceput ca sa aveti ce comenta incepand cu mine, spor la comentarii si discutii libere.

e albastru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Hai sa incepem cu inceputul. Furca fata. S-ar putea sa vad eu anapoda dar parca telescoapele pe fata sint putin cazute, parca este un unghi intre tija si pahar. Faci o verificare simpla: roata fata data jos si tragi usor in axa motocicletei, de fiecare telescop, fata, spate. Daca exista joc, vei simti imediat. S-ar putea sa fie joc la jugul furcii, in chiuvete. (Asa se numesc rulmentii aia 2 sus\ jos de la jugul furcii). Daca exista joc in telescoape(tija\ pahar) e mai problematic ptr. ca o furca noua e cam scumpa( 300 roni la Gaspar). Nu stiu daca cineva are la SH telescoape bune. Daca este joc in chiuvete , demontezi furca de fata, jugul. Acolo vei gasi 2 rulmenti, ai grija, bilele de la rulmenti sint libere si se imprastie pe jos imediat. In fiecare rulment sint 22 bile. Acestia practic sint rulmenti de presiune,gasesti la Gaspar cu 10 roni bucata. Dupa demontare cureti bine camasile rulmentilor si vezi daca sint in regula. Atentie, 2 camasi ramin pe cadru (se depreseaza f usor) 1 iese cu piulita superioara si 1 ramine pe jug la partea inferioara. Daca aceste camasi sint crapate sau au urme de bila impregnate in ele nu te uita la 20 de roni si schimba-le. E vorba de siguranta ta. Verifica sa nu aiba cumva (Doamne fereste) joc in cadru cele 2 camasi care se fixeaza acolo. Daca totul este OK (locasuri, bile, camasi) treci la montarea la loc. Nu uita de vaselina. Din piulita superioara se regleaza jocul. Vezi cum reglezi sa nu mearga in socuri (prea strins) dar nici sa "latre" (prea slab). Fiind fata in regula eu vreau sa cred ca nu vei mai avea probleme cu directia. Ai vrut sa inveti mecanica? Acuma invata. Functie de ce "bube" gasesti aici mergem mai departe. Spor la treaba si lasam asfaltul pentru masina. Acolo nu trebuie neaparat uscat. Nenea Alecu, nu speria omul, tie ti-au luat frica motoarele, nu oamenii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucru important. Daca te apuci de demontat furca o sa ai nevoie de 2 chei care nu sint uzuale: 36 si 44. Fa rost prima data de astea, o sa-ti mai trebuiasca si in alta parte (ca sa-ti desfaci volantul iti trebuie 44) si nu te apuca sa dai cu dalta in piulite ca e rusine. Eu am gasit o cheie care are si 36 si 44 in obor dupa ce m-am enervat la maxim pentru ca-mi cereau preturi incredibile, am dat pe ea 100 mii.

Alt aspect. Zici ca ai furca lungita, nu stiu ce inseamna exact asta, dar e de bun simt faptul ca un lucru care este mai lung trebuie sa fie mai solid (si asta nu in progresie liniara) si probabil ca ai si unghiul la furca marit ca altfel iti ridicai fata la motocicleta. Eu zic sa o duci la starea originala pentru ca nu e frumos sa topai cu furca in viraje.

Fa-ti curaj si apuca-te, fa-o serios, o sa te feliciti la sfarsit. Nici eu nu stiam nimic si nu m-am dus la mecanic cu motorul in spate.

 

--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 22:34 -------------
M-am uitat pe poza si am vazut ca rezervorul e de M72, e ok, nu asta iti limiteaza raza de viraj, daca e montat corect lasa loc in fata exact cat un rezervor de nipru. Rezervorul de ij festival (56) latit limiteaza miscarea ghidonului si de asta trebuie dat mai in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa arunc paguba asta. nu am mai strans un surub la ea de o luna.

te-as scapa de paguba fericit :hurt: sau, sau ma ofer in weekend daca e frumos sa te ajut sa strangi la surube :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bubaq e vorba de 36-41.

36 la capacele de sus ale amortizoarelor, la surubul gros de ambreiaj si or mai fi.

41 la strans rulmentii de presiune sus.

 

cheie 36-41 gasesti noua la IUS cu aprox 30 RON, pa Calea Plevnei a 2-a sau a 3-a strada dinspre Viting spre Grozavesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pt toate sfaturile, o sa ma apuc batraneste cu berea langa mine sa o pun la punct pas cu pas, de adus la starea originala nu o aduc, o sa imi cumpar una originala si cu atas da mai tarziu nitel, mai am ceva restante la facultate si trec la treaba.

Un sfat vreau, tre sa ma duc cu ea la RAR, ITP si Omologare individuala, am vorbit cu seful de colo si a zis ca nu e nici o problema imi modifica in Cartea de Identitate roata de pe spate din 19 in 14, Sa ma duc acum cu motoru sau dupa ce il pun la punct de la A la Z?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul din furca provine in mod cert de la chiuvetele alea de pe juguri

schimba-le pune unele noi si nu vei mai avea probleme

daca vrei sa readuci amortizoarele fata in starea originala-nu trebuie decat sa le demontezi-vezi ca sus are niste inaltatoare detasabile

piese originale de dnepr mai avea userul florinmotoare de pe forum stiu ca avea inclusiv o furca de fata buna

rezevor original si alte fieratanii

nici ghidonul nici rezevorul nu iti afecteaza directia

toata treaba e din chiuvetele alea de la furca-si mie mi-a facut pb la un moment dat ,dar le-am mai strans si nu a mai facut figuri-sincer sfatulmeu e sa le dai jos sa vezi ce e acolo ptr ca eu nu m-am uitat

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul din furca provine in mod cert de la chiuvetele alea de pe juguri

schimba-le pune unele noi si nu vei mai avea probleme

daca vrei sa readuci amortizoarele fata in starea originala-nu trebuie decat sa le demontezi-vezi ca sus are niste inaltatoare detasabile

piese originale de dnepr mai avea userul florinmotoare de pe forum stiu ca avea inclusiv o furca de fata buna

rezevor original si alte fieratanii

nici ghidonul nici rezevorul nu iti afecteaza directia

toata treaba e din chiuvetele alea de la furca-si mie mi-a facut pb la un moment dat ,dar le-am mai strans si nu a mai facut figuri-sincer sfatulmeu e sa le dai jos sa vezi ce e acolo ptr ca eu nu m-am uitat

:burnout:

Sigur e de acolo pt ca daca trag de roata si ghidon in sensuri diferite are joc, mersi, stiu ca motorul a fost al tau poate imi spui mai multe despre el, consum, viteza ce ulei ai bagat in el si alte chitibusuri, nu vreau sa schimb nimic la el imi place asa cum e, doar o sa las saua spate jos asa cum spuneai si tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Slip-ule, nu mai arde gazul si treci la treaba, schimba rulmentii aia de la jugul furcii, nu o mai da de gard. Prima este siguranta ta. A doua, te duci cu motocicleta la ITP si daca din "greseala" o simte cu joc la directie ti-o ia la controlat in amanunt. E imposibil sa nu mai gaseasca ei ceva. Din ce spui omul este de treaba. Nu are rost sa-l inraiesti. Ca pe urma ciuciu ITP, omologare individuala, RAR. Din ce am vazut aici bykerkes e baiat valabil si ti-a dat informatii concrete despre ce a facut s-au nu a facut la motocicleta. Merita felicitat cu o bere cind ne vom intilni, putini au fayr-play-ul asta. Cred ca va fi in continuare la fel de corect. Slip-ule i-mi permit sa-ti dau sfaturi, tu poti sa tii cont de ele s-au nu, tu vei decide ce si cum. Daca motorul merge sa nu te manince undeva sa umbli la el. Lasa-l asa. Pentru el ai timp la iarna. Daca umbli la el sa nu te trezesti ca nu te mai tin buzunarele. Stiu pe "cineva" care sta cu 2 Nipre desfacute si nu mai are "muschi" ptr ele. Fa ce este strict necesar sa-ti poti lua ITP, RAR si celelalte hangarale si da-i apa paie si bataie. Gazele nu se fac la motociclete, sa ai directie buna, frine bune, lumini semnalizare bune si ura si la gara, ca in rest motocicleta nu arata rau. Ca nu-mi convine mie ceva sau altuia ii place la nebunie nu stiu ce, prea putin conteaza. 10 bete la dosul altuia e foarte usor da ia pune dosul la bataie sa vezi cum e. Acuma cit mai este vara sa mergi cu ea, cind va veni frigul tragi pe dreapta si la reparat cu ea daca trebuie si daca vrei neaparat. Daca vrei sa iei legatura cu mine "in direct" 0745109970 deschis 24 din 24 ore. Nu mai sta pe ginduri, spor la treaba si Asfalt uscat numai sub roti.

 

--- Mesaj completat în 09 Aug 2007 13:36 -------------

ar trebui sa arunc paguba asta. nu am mai strans un surub la ea de o luna.

Salut. De ce sa arunci bunatate de paguba mai omule, poate cineva plinge dupa asa ceva. Ai grija sa nu se razbune celelalte pe tine, ca atunci au sa te omoare cu munca. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...