Sari la conținut

Mi Se Aprinde Becu La Ulei


andrey86
 Share

Postări Recomandate

:burnout: abia mi-am luat un yamaha mbk nitro si sunt paralel cu motoarele.cand accelerez mi se aprinde becul la ulei si falfaie.asta sa fie din cauza lipsei de ulei sau poate fi altceva?si mai am o problema.la cate ture trebuie reglat surubul de la aer?

baga ulei :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 4T nu se consuma uleiu... daca scade nivelu', curge pe undeva...

 

@andrey86 - reglajul la carburator se face pt fiecare scuter altfel... nu exista o regula... nu exista un anumit nr ture, cat sa desfaci surubu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hurt: abia mi-am luat un yamaha mbk nitro si sunt paralel cu motoarele.cand accelerez mi se aprinde becul la ulei si falfaie.asta sa fie din cauza lipsei de ulei sau poate fi altceva?si mai am o problema.la cate ture trebuie reglat surubul de la aer?

SALUT

PAI EU TE SFATURIESC SA II BAGI ULEI IN REZERVOR, CAT DESPRE REGLAJ, DAK E MIKUNI C ORP REGLEAZA AERUL LA 2 TURE JUMATE :)

ASFALT USCAT!!! :crack: :P

 

--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 14:05 -------------

la 4T nu se consuma uleiu... daca scade nivelu', curge pe undeva...

la 4 timpi are sansa sa se ermine segmentii, si atunci sigur mananca ului....vezi scoate fum? :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout: abia mi-am luat un yamaha mbk nitro si sunt paralel cu motoarele.cand accelerez mi se aprinde becul la ulei si falfaie.asta sa fie din cauza lipsei de ulei sau poate fi altceva?si mai am o problema.la cate ture trebuie reglat surubul de la aer?

am si eu o yamaha stai linistit .... numai cand e lumina rosie aprinsa cursiv sa-i bagi ulei . Eu folosesc OMV FULL SINTETIC 2 T de la omv 500 de mii am dat pe el si merge cel mai bine si nu scoate fum.

Editat de taurasu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT

PAI EU TE SFATURIESC SA II BAGI ULEI IN REZERVOR, CAT DESPRE REGLAJ, DAK E MIKUNI C ORP REGLEAZA AERUL LA 2 TURE JUMATE :hurt:

ASFALT USCAT!!! :crack: :)

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 14:05 -------------</small><br/>

la 4 timpi are sansa sa se ermine segmentii, si atunci sigur mananca ului....vezi scoate fum? :burnout:

nu scoate fum,da nu consuma ulei chiar deloc??? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

la 4T nu se consuma uleiu... daca scade nivelu', curge pe undeva...

 

@andrey86 - reglajul la carburator se face pt fiecare scuter altfel... nu exista o regula... nu exista un anumit nr ture, cat sa desfaci surubu'.

 

LOL fii atent: uleiu la 4t nu se consuma.La tine in bord nu e bec e o chestie ca o banda care se deruleaza de pe verde pe rosu cand tre sa schimbi uleiu.Cand se face aia rosie schimba uleiu.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi si la 4T e normal sa consume ulei. Insa foarte, foarte putin. In toate cartile tehnice ale motoarelor este specificat un consum de ulei normal intre valoarea x si valoarea y. Desigur, la motoarele moderne nu este sesizabil acest consum, insa exista. Din cand in cand e bine sa mai verificati nivelul uleiului. Dar asta se face numai cand motorul e rece, de preferat dimineata. :cheers: AA! si acel bec de care zice adysme55 e pentru schimbul uleiului si nu pentru completare.

Editat de nightmare_cristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu prea multe despre ulei si dastea! De la Repsol am trecut pe Motul sa vad cum e... nici o diferenta fiindca ambele sunt full syntethic! Cert este ca pe un litru de ulei Motul Full-Syntetic 100% Syntetic 2T Ultra Road Perfomance dai 70 de lei noi! Mult! Noroc eu tre sa bag ulei doar din 1500 de km in 1500! asa am sesizat! Ca altfel nu dadeam atat de mult! Cred ca o sa trec pe Motul ala Scooter Expert Full-Syntetic! Am vrut sa iau tot asa Motul Scooter Expert dar aveau doar semy-syntetic la 26 de lei noi litrul! Acum am luat un ulei de transmisie dasta! Hexol... el e pentru cutii de viteze dar am inteles k merge si la transmisii la scuter! Inca nu l-am bagat caci nush cat sa bag... 110 cmc! Asta inseamna 110 ml? Ce ziceti? Sa bag dasta? sa bag 110 ml sau cat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Matematica asta...da 110 ml inseamna daca faci un calcul mic. Nu te sfatuiesc sa bagi pentru cutie de viteze, poate sa fie mai dens sau mai putin dens. Cauta special pentru scuterul tau :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

densitatea la un ulei de transmisie este data de primele cifre...75w90 este mai subtire decat 80w90...ambele sunt uleiuri de transmisie...daca cumperi ulei de transmisie pentru scuter tre sa fi atent la specificatii - acesta trebuie sa suporte minim GL4 (GL4-ulei de transmisie pentru angrenaje hipoiide,cu deplasare mica) sau mai bine GL5 (GL5-ulei de transmisie pentru angrenaje hipoide,cu deplasare medie)...ambele sunt uleiuri de presiune mare...iti recomand Motul Scooter Gear (ulei 75w90,gl4)este la ambalaj ca o pasta de dinti,are 150ml...eu ieri am schimbat uleiu de transmisie,am pus Motul HD 80w90 (GL4,GL5)....mult succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...