Metal Heart Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 cu cea mai mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 va crizati prea tare vizavi de distributie si intinzatoare .cand lantul se uzeaza acesta se intinde iar intinzatorul trebuie sa il tensioneze ptr a si face treaba in continuare . un lant si un intinzator uzate (mai sunt doua patine acolo ,una fixa si una mobila) determina un zgomot caracteristic , un tocanit initial slab ce apoi se accentueaza . cand zgomotul devine puternic uzurile sunt mari si apare pericolul ca distributia sa sara de la punct (nu stiu , se rupe lantul ,sare un dinte) ceea ce inseamna ca supapele se pot intalni cu pistonul si se belesc ambele . lantul este mai sigur decat curelele (vezi ducati) care nu dau nici un semn si crapa cu urmari grave (de aici schimbarea lor periodica) dar mai putin sigur decat cascada de pinioane (old vfr) care practic nu are moarte . puneti pe cineva sa vi le asculte si le veti afla pe cele cu bube la distributie . eu am citit de 30 000 km ptr intinzatoarele automate . 20 000 am mers eu cu unele zgomotoase si cred ca mai merg si acum . povesti peste povesti . in general da, problema e ca la vtr sunt cu probleme din fabrica, de asta-si bat baietii capul! iar legat de curele DOAR la ducati din cauza distributiei desmodromice, daca era clasica supapele doar se retrageau daca se rupeau si atat. distributia pe pinioane "fura" destula putere, de asta nu e folosita pe scara larga la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Asadar, am scos motocicleta din service. Ottoman a facut treaba buna I-am schimbat asa: kitul de lant (DID), cauciucuri noi (Pirelli Diablo), placute f+s SBS, desfacut etrieri, curatat, spalat, schimbat lichid de frana, schimbat lichid de ambreiaj, carburatie, bujii NKG Iridium, rulmentul de la jug a fost schimbat si el, curatat filtrul de aer, masurat compresia - 11 pe ambii cilindri. Merge brici motocicleta acum, Cand am luat-o din service, nu-mi venea sa cred ce am dus si ce am luat, cum poate sa mearga si ce schimbare - ce diferenta au putut face cauciucurile si kitul de lant! Am mers ca prostul prin Bucuresti vreo 60 km Nu-mi venea sa ma mai dau jos de pe ea. Sper ca we asta sa fie frumos afara ca sa ies la o tura pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 zzzzzzt! tare de tot hdr-ul si mobra-i pe masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) ...si pentru ca n-am mai asteptat weekendul pentru o tura, dupa o zi de tot ca.ca.tul la munca, o plimbare de seara a fost binevenita. Editat Aprilie 17, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 intrebare tehnica robinet benzina VTR: acea supapa vacumatica din interiorul robinetului de benzina are rolul de a permite benzinei sa curga prin cadere catre carburatoare sau o antreneaza efectiv catre acestea. Cu alte cuvinte, daca sorbul din rezervor e mai jos decat robinetul de benzina, carburatoarele vor fi alimentate sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Pai, ea nu trage cumva benzina din rezervor? Nu ai o pompa de benzina pentru asta? Cred ca cel mai simplu e sa pui niste benzina intr-o sticla si sa alimentezi direct din sticla, sa vezi ce se intampla cu sticla tinuta mai jos de carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Pai, ea nu trage cumva benzina din rezervor? Nu ai o pompa de benzina pentru asta? Cred ca cel mai simplu e sa pui niste benzina intr-o sticla si sa alimentezi direct din sticla, sa vezi ce se intampla cu sticla tinuta mai jos de carburatoare. nu stiu daca are pompa pt ca nu am vazut nimic pe traseul rezervor->carb-uri, iar la faza cu sticla m-am gandit dar e multa mantzocareala de facut la robinet sa stea sticla calumea. Robinetul e gandit sa se prinda in rezervor,nu are furtune sau altceva prin care trage gazu' Editat Aprilie 26, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Deci, coane' Roni, cand ne vedem si noi sa punem motocicletele una langa alta, sa vedem care cum face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Deci, coane' Roni, cand ne vedem si noi sa punem motocicletele una langa alta, sa vedem care cum face eu sunt inca in urma cu inmatriculatul,deci nu pot sa-i dau pedala mai lunga decat prin cartier. Daca ai chef de drum pana in Colentina, be my guest! chiar sunt curios sa vad si un alt VTR pt a face o comparatie mai realista decat pe internet Editat Mai 7, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Pai si eu circul cu ea cu numere de BR, dar e inscrisa la financiar si tot ce trebuie. Cred ca luna viitoare ii dau de cap si cu actele, ca deja m-am cam lungit. Pai, in principiu pot trece oricand dupa ora 18:00. Spune-mi cand ai chef de stat la o sueta scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Pai si eu circul cu ea cu numere de BR, dar e inscrisa la financiar si tot ce trebuie. Cred ca luna viitoare ii dau de cap si cu actele, ca deja m-am cam lungit. Pai, in principiu pot trece oricand dupa ora 18:00. Spune-mi cand ai chef de stat la o sueta scurta. eu am toate actele la Constanta si tot luna asta sper sa-i dau de cap ca nu mai pot ... zzzzz considerand programul tau, cred ca cel mai ok ne vedem in weekend, de principiu la orice ora; eu in cursul sapt lucrez dupa masa pana seara tarziu PS - chef de sueta pe tema moto am oricand Editat Mai 7, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 OK, atunci vedem cum facem, poate dau o fuga pana la tine in weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 De vanzare tobe originale Vtr 1000 F , cu scaritele de pasageri si prinderi , pret 500 lei. Pentru detalii ne putem auzi la tel 0740163397. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Dau moca garnitura evacuare pt VTR 1000F (pt toba stock, cred). piesa e noua,sigilata,nefolosita. O dau moca. Cel care o vrea, suporta doar transportul prin posta (5-8-10 lei,cat o fi) cod louis: 10042973 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Dau moca garnitura evacuare pt VTR 1000F (pt toba stock, cred). piesa e noua,sigilata,nefolosita. O dau moca. Cel care o vrea, suporta doar transportul prin posta (5-8-10 lei,cat o fi) cod louis: 10042973 mare om, mare caracter printre posesorii de VTR-uri F, la cat va sta relantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 800 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Da, a lui Noro statea la 800 A mea sta pe la 1000-1100. Pedo, pastreaza aia pentru mine, te scap eu de ea saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 @ Metal Heart: s-a facut. @ Roni: mie-mi statea 1000-1200 RPM . Vezi ca la 800 RPM o sa patesti sa ti se opreasca din senin. Eu asa am patit de 5 ori intr-o saptamana. Eram la semafor, motorul era deja incalzit (mergeam de 30 minute). Stau frumos la semafor si cu 15 sec inainte sa se faca verde, se opreste SUBIT. Nu stiam ce are..........nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit la turometru cand e la relanti... Eu zic ca-i ok macar 1000-1100 RPM... my 2c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 hmmmm, eu il tineam la 1000 Rpm si in frana de motor bubuia in tobe de-o gaseau toti dracii. Am ridicat la 1500 Rpm si, pe langa faptul ca e mai infipta, galgaie frumos in frana de motor... tre' sa mai verific si alte reglaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 pai si e ok sa.ti stea in 1500? la mine mai e o chestie naspa: pe decelerare in treapta inferiora imi moare motorul. cred xa e ceva slabit pe la carburi sau vreo garnitura dusa ca o simt cum da rateu pe undeva pe la.cilindrul de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 pai si e ok sa.ti stea in 1500? la mine mai e o chestie naspa: pe decelerare in treapta inferiora imi moare motorul. cred xa e ceva slabit pe la carburi sau vreo garnitura dusa ca o simt cum da rateu pe undeva pe la.cilindrul de sus. asta incerc si eu sa ma lamuresc. VTR-isti cu experienta, luminati-ma! treaba cu muritul motorului n-am experimentat-o la nici o mobra si nu-mi pot da seama de la ce poate fi. Teoretic, in frana de motor, aerul e inchis iar cilindrii sunt "antrenati" de putin gaz, ca la relanti ... corectati-ma daca gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Ideea e ca 1500 e cam mult pt idle. Incearca un 1200... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 se pare ca relantiul meu oscileaza aprox. 100 Rpm, ce ar fi de verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 mie nu mi s-a oprit niciodata, totul tine de reglaje 1500rpm este foarte mult pt un V cat despre relanti mai conteaza si la consum asa ca sa fiu al dracu cel mai putin am scos 6 la suta in afara, vama-bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.