Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

intrebare tehnica robinet benzina VTR: acea supapa vacumatica din interiorul robinetului de benzina are rolul de a permite benzinei sa curga prin cadere catre carburatoare sau o antreneaza efectiv catre acestea. Cu alte cuvinte, daca sorbul din rezervor e mai jos decat robinetul de benzina, carburatoarele vor fi alimentate sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai, ea nu trage cumva benzina din rezervor? Nu ai o pompa de benzina pentru asta?

 

Cred ca cel mai simplu e sa pui niste benzina intr-o sticla si sa alimentezi direct din sticla, sa vezi ce se intampla :) cu sticla tinuta mai jos de carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, ea nu trage cumva benzina din rezervor? Nu ai o pompa de benzina pentru asta?

 

Cred ca cel mai simplu e sa pui niste benzina intr-o sticla si sa alimentezi direct din sticla, sa vezi ce se intampla :) cu sticla tinuta mai jos de carburatoare.

nu stiu daca are pompa pt ca nu am vazut nimic pe traseul rezervor->carb-uri, iar la faza cu sticla m-am gandit dar e multa mantzocareala de facut la robinet sa stea sticla calumea. Robinetul e gandit sa se prinda in rezervor,nu are furtune sau altceva prin care trage gazu'

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deci, coane' Roni, cand ne vedem si noi sa punem motocicletele una langa alta, sa vedem care cum face :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, coane' Roni, cand ne vedem si noi sa punem motocicletele una langa alta, sa vedem care cum face :P

:) eu sunt inca in urma cu inmatriculatul,deci nu pot sa-i dau pedala mai lunga decat prin cartier. Daca ai chef de drum pana in Colentina, be my guest! chiar sunt curios sa vad si un alt VTR pt a face o comparatie mai realista decat pe internet :tempted:

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu circul cu ea cu numere de BR, dar e inscrisa la financiar si tot ce trebuie. Cred ca luna viitoare ii dau de cap si cu actele, ca deja m-am cam lungit.

 

Pai, in principiu pot trece oricand dupa ora 18:00. Spune-mi cand ai chef de stat la o sueta scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu circul cu ea cu numere de BR, dar e inscrisa la financiar si tot ce trebuie. Cred ca luna viitoare ii dau de cap si cu actele, ca deja m-am cam lungit.

 

Pai, in principiu pot trece oricand dupa ora 18:00. Spune-mi cand ai chef de stat la o sueta scurta.

eu am toate actele la Constanta si tot luna asta sper sa-i dau de cap ca nu mai pot ... zzzzz

considerand programul tau, cred ca cel mai ok ne vedem in weekend, de principiu la orice ora; eu in cursul sapt lucrez dupa masa pana seara tarziu

 

PS - chef de sueta pe tema moto am oricand :peace:

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Dau moca garnitura evacuare pt VTR 1000F (pt toba stock, cred).


piesa e noua,sigilata,nefolosita. O dau moca. Cel care o vrea, suporta doar transportul prin posta (5-8-10 lei,cat o fi)


cod louis: 10042973

post-74652-0-67215100-1368450934_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau moca garnitura evacuare pt VTR 1000F (pt toba stock, cred).

 

piesa e noua,sigilata,nefolosita. O dau moca. Cel care o vrea, suporta doar transportul prin posta (5-8-10 lei,cat o fi)

 

cod louis: 10042973

mare om, mare caracter :)

printre posesorii de VTR-uri F, la cat va sta relantiul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, a lui Noro statea la 800 :)

A mea sta pe la 1000-1100.

 

Pedo, pastreaza aia pentru mine, te scap eu de ea saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

@ Metal Heart: s-a facut.

 

@ Roni: mie-mi statea 1000-1200 RPM .

Vezi ca la 800 RPM o sa patesti sa ti se opreasca din senin. Eu asa am patit de 5 ori intr-o saptamana. Eram la semafor, motorul era deja incalzit (mergeam de 30 minute). Stau frumos la semafor si cu 15 sec inainte sa se faca verde, se opreste SUBIT. Nu stiam ce are..........nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit la turometru cand e la relanti...

 

Eu zic ca-i ok macar 1000-1100 RPM... my 2c.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmm, eu il tineam la 1000 Rpm si in frana de motor bubuia in tobe de-o gaseau toti dracii. Am ridicat la 1500 Rpm si, pe langa faptul ca e mai infipta, galgaie frumos in frana de motor... tre' sa mai verific si alte reglaje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si e ok sa.ti stea in 1500?

 

la mine mai e o chestie naspa: pe decelerare in treapta inferiora imi moare motorul. cred xa e ceva slabit pe la carburi sau vreo garnitura dusa ca o simt cum da rateu pe undeva pe la.cilindrul de sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si e ok sa.ti stea in 1500?

 

la mine mai e o chestie naspa: pe decelerare in treapta inferiora imi moare motorul. cred xa e ceva slabit pe la carburi sau vreo garnitura dusa ca o simt cum da rateu pe undeva pe la.cilindrul de sus.

asta incerc si eu sa ma lamuresc. VTR-isti cu experienta, luminati-ma! :) treaba cu muritul motorului n-am experimentat-o la nici o mobra si nu-mi pot da seama de la ce poate fi. Teoretic, in frana de motor, aerul e inchis iar cilindrii sunt "antrenati" de putin gaz, ca la relanti ... corectati-ma daca gresesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca relantiul meu oscileaza aprox. 100 Rpm, ce ar fi de verificat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu mi s-a oprit niciodata, totul tine de reglaje

1500rpm este foarte mult pt un V

cat despre relanti mai conteaza si la consum

asa ca sa fiu al dracu cel mai putin am scos 6 la suta in afara, vama-bucuresti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Multumita lui Roni, m-am pricopsit si eu cu un pinten intreg. Am vorbit deja cu baiatul care stie cu fibra ca sa vedem cand il masuram si sa-l finisam calumea - urmeaza sa-i dau de cap intr-un viitor nu foarte indepartat.

 

Cat despre tobe, stock sunt mai bune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...