Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumita lui Roni, m-am pricopsit si eu cu un pinten intreg.

multumita lui Metal Heart m-am pricopsit si eu cu 2 tobe stock pt 2 ore sa fac RAR-ul :10:

Legat de idle, o sa citesc si eu manualul pe care-l am in .pdf Am mai multe de lamurit cu mobra asta

 

In alta ordine de idei: care vii la Bikers party in mamaia weekend-ul asta? intentionam sa plecam sambata pana-n ora 12:00, sper ca si vremea sa fie de acord cu noi.

 

Numai bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni, hai cu noutatile.

 

Ai ajuns la intrunire la Constanta? Cum s-a comportat?

 

Eu am fost azi o tura pana pe la Ruse, am cam alergat-o, la intoarcere am tinut-o numai de la 160 in sus. Tot 8 mi-a consumat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am fost la Constanta, petrecere reusita si atmosfera cum deja baietii de acolo ne-au obisnuit. Legat de VTR-ica: a mers bine, am tinut-o lejer in 140 constant. Consumul a fost undeva la 6% ceea ce m-a impresionat placut (auzind de la toata lumea ca sub 8% nu scade nici daca o impingi la vale) indraznesc sa cred ca valoarea asta nu e una optimizata intrucat carb-urile mele sunt usor desincrinizate iar bujiile necesita schimbate. Dar totusi e un consum bun zic eu; pe viitor ma astept la o valoare si mai mica :tomato:

Una peste alta, motor bun, puternic si placut la touring, mai putin motocicleta in ansamblul ei care se recomanda mai degraba pt ture scurte si serpuite decat sa inghita kilometrii de autostrada (pozitia la drum lung lasa mult de dorit)

 

are cineva idee cat este valabil RAR-ul? 30 sau 60 de zile?

 

Metal Heart, poate ne vedem curand la o tura cu bestiile sa vedem cu ce ne mai laudam unul la celalalt :)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si pe mine m-a surprins consumul acum, desi am alergat-o binisor, mi-a luat 8. Deci ar fi sanse si de mai putin la un mers mai domol.

Da, intr-adevar, nu prea e o motocicleta sa bagi autostrada cu ea la 120 km/h. Eu m-am obisnuit cat de cat cu pozitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am obisnuit cat de cat cu pozitia.

si eu, cu dureri la maini si piept :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

cred ca mergeti voi prea 'incordati'..

VTR are o pozitie decenta fata de alte vitezane...as putea zice ca e foarte echilibrata intre 'sport' si 'touring'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate tre sa fac o sesiune de training pt mersul pe VTR; eu vin de pe dual sport si diferenta e enorma. Acum, sunt constient ca pe VTR stai mai lejer decat pe un ss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee cat este valabil RAR-ul? 30 sau 60 de zile?

60.

 

Acest document îl puteţi obţine de la orice reprezentantă R.A.R. şi este valabil pentru o singură înmatriculare, dar nu mai mult de 60 de zile de la data eliberării sale.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care sincronizeaza carb-uri prin Buc si pe la ce scoruri? Metal Heart, parca tu le-ai sincronizat pe ale tale la revizia din primavara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, le-am facut la Ottoman de la Ambulanta moto. Si iarasi, treaba buna mai face Emil din Militari. Ia legatura cu Florin V de pe forum de aici. Ottoman stiu ca-i plecat vreo 2-3 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, poate sa-mi spuna cineva cam ce cantitate de ulei trebuie la un schimb la Honda VTR cu motor de 1000?

daca-mi amintesc eu bine, cam 3.5L :); parca am luat bidon de 4L si mi-a ramas juma' de litru

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca-i schimbi si filtrul de ulei, iti intra peste 3,5L. Cam 3,7-3,8. Dupa ce pui 3 L o lasi putin, mai verifici semnul, mai pui cate putin, iar o mai lasi. Ideea e sa ai ulei pana in partea de sus a ochiului pe unde verifici nivelul. Musai sa o tii dreapta in tot acest timp cand pui ulei in ea.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Harry, asa am facut astazi exact cantitatea pe care ai ziso a intrat, mai am o intrebare, rulmenti pt roata spate ai idee de unde pot sa-i cumpar?Cu respect, numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru rulmenti spate, Ottoman (LINK) mi-a dat pret de 140 de lei si manopera de montaj undeva la 70 de lei. Pentru fata, rulmentii erau cam 70-80 de lei si manopera tot cam asa. Nu i-am schimbat decat pe cei de la jug, urmeaza sa-i schimbi si eu pe cei de la roti cat de curand se poate, desi nu-i nevoie. Preturile astea mi le-a dat prin iarna, cad am cerut cotatie pentru mai multe ca sa schimb diverse pe la ea. Poti vorbi sa ti-i comande el si ti-i trimite prin curier. Montajul ti-l faci pe la un atelier pe la tine prin zona.

 

Iti mai poti comanda si de la www.romimoto-piese.ro, un set complet de rulmenti cu semeringuri si ce mai e pe acolo vad ca e pe la 250 de lei. Eu am comandat de la ei pentru Fazer si au fost ok, nu am avut probleme cu incurcat de piese sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca Ottoman e in concediu vreo saptamana sau doua. Daca iei de la el, vezi ca a lasat acolo pe cine sa contactezi pentru comenzi.

 

Apropo, poze cu a ta nu ne impartasesti si noua? :D

 

Maine dau si eu cu o carpa pe a mea si vreau sa-i mai trag ceva poze prin fata blocului.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa postez ceva fotografii, culmea sunt si fotograf am un studio foto, video, dar stii cum e cismarul nu are cizme :-L .Am pe 13 luna asta o filmare la Bucuresti poate ne vedem Hary, sa bem o cafea nunta e in zona Cora de pe BVD Iuliu Maniu poti sa-mi lasi un nr de tel si ne auzim .Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ne mai auzim pana atunci.

De obicei in weekenduri stau pe drumuri, dar daca vii cu moto, poate se baga si Roni si facem o mini-intalnire de VTR-uri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

vad ca nu a mai zis nimeni despre intinzatoarele manuale de distributie , asa ca o sa sparg eu gheata. am tot citit si eu despre scenariile de groaza cu motoare distruse din cauza celor originale, plus ca mi se parea ca tacane putin ceva la cilindrul din spate. in fine, mi-am comandat un set de intinzatoare Krieger, de la Rob de Hoo - http://www.exhausist.com/, care se ocupa de distribuirea lor in Europa, ca sa evit comandarea lor direct din SUA si taxe vamale. au costat 98 eur cu tot cu transport.

le-am instalat singur, dupa instructiunile ce au venit cu setul, si dupa alte indicatii de pe 2 forumuri de baza, zic eu, pentru orice informatii despre vtr : vtr1000.org si superhawkforum.com. ma rog, cred ca le cunoasteti si voi

ce mi s-a parut mai greu a fost scoaterea capacului central de la alternator, care se poate strica foarte usor daca e blocat, e facut din aluminu foarte moale si a trebuit sa imi comand altul. un alt lucru complicat e sa reglezi intinderea dupa simt, cum se descrie acolo "finger tight". eu le-am strans prima data prea tare si a trebuit sa desfac motorul inca odata, dupa ce am observat ca nu mergea bine. cel mai bine e ca intre cele 2 pinioane de la axele cu came sa se lase un joc intre 5-7 mm al lantului, dupa ce se desface ghidajul lantului de deasupra lor. oricum, toate astea sunt detaliate pe topicuri dedicate pe ambele forumuri. lantul nu trebuie schimbat in mod normal, are o durata foarte lunga de viata in conditii normale de exploatare. pe bord vtr-ul meu are 52000 km

cu aceeasi ocazie am verificat si supapele si totul a iesit bine, iar acum sunt mai linistit si am facut cam 2000 de km fara probleme de cand le-am schimbat. atasez aici si cateva poze, si daca mai vreti detalii continuam discutia

pana atunci, asfalt uscat!

post-245-0-83404900-1372619112_thumb.jpg

post-245-0-77602300-1372619255_thumb.jpg

post-245-0-69283400-1372619259_thumb.jpg

post-245-0-06798300-1372619264_thumb.jpg

post-245-0-12643300-1372619267_thumb.jpg

post-245-0-27096200-1372619270_thumb.jpg

post-245-0-44496200-1372619273_thumb.jpg

post-245-0-24438800-1372619275_thumb.jpg

post-245-0-21886500-1372619278_thumb.jpg

post-245-0-32867400-1372619297_thumb.jpg

post-245-0-28928700-1372621146_thumb.jpg

post-245-0-74685900-1372621187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...