kemsis Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare sunt un fost proprietar de VTR si din ce scrie in manual IDLE SPEED 1200+/- 100 RPM asa ca nu mai faceti dupa ureche la 800 sau la 1000 sau 1500 ca asa avea tata la Dacie cititi manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Multumita lui Roni, m-am pricopsit si eu cu un pinten intreg. multumita lui Metal Heart m-am pricopsit si eu cu 2 tobe stock pt 2 ore sa fac RAR-ul Legat de idle, o sa citesc si eu manualul pe care-l am in .pdf Am mai multe de lamurit cu mobra asta In alta ordine de idei: care vii la Bikers party in mamaia weekend-ul asta? intentionam sa plecam sambata pana-n ora 12:00, sper ca si vremea sa fie de acord cu noi. Numai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Roni, hai cu noutatile. Ai ajuns la intrunire la Constanta? Cum s-a comportat? Eu am fost azi o tura pana pe la Ruse, am cam alergat-o, la intoarcere am tinut-o numai de la 160 in sus. Tot 8 mi-a consumat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 (editat) Salutare, Am fost la Constanta, petrecere reusita si atmosfera cum deja baietii de acolo ne-au obisnuit. Legat de VTR-ica: a mers bine, am tinut-o lejer in 140 constant. Consumul a fost undeva la 6% ceea ce m-a impresionat placut (auzind de la toata lumea ca sub 8% nu scade nici daca o impingi la vale) indraznesc sa cred ca valoarea asta nu e una optimizata intrucat carb-urile mele sunt usor desincrinizate iar bujiile necesita schimbate. Dar totusi e un consum bun zic eu; pe viitor ma astept la o valoare si mai mica Una peste alta, motor bun, puternic si placut la touring, mai putin motocicleta in ansamblul ei care se recomanda mai degraba pt ture scurte si serpuite decat sa inghita kilometrii de autostrada (pozitia la drum lung lasa mult de dorit) are cineva idee cat este valabil RAR-ul? 30 sau 60 de zile? Metal Heart, poate ne vedem curand la o tura cu bestiile sa vedem cu ce ne mai laudam unul la celalalt Editat Iunie 16, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Pai si pe mine m-a surprins consumul acum, desi am alergat-o binisor, mi-a luat 8. Deci ar fi sanse si de mai putin la un mers mai domol. Da, intr-adevar, nu prea e o motocicleta sa bagi autostrada cu ea la 120 km/h. Eu m-am obisnuit cat de cat cu pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Eu m-am obisnuit cat de cat cu pozitia. si eu, cu dureri la maini si piept ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 cred ca mergeti voi prea 'incordati'..VTR are o pozitie decenta fata de alte vitezane...as putea zice ca e foarte echilibrata intre 'sport' si 'touring'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 poate tre sa fac o sesiune de training pt mersul pe VTR; eu vin de pe dual sport si diferenta e enorma. Acum, sunt constient ca pe VTR stai mai lejer decat pe un ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) are cineva idee cat este valabil RAR-ul? 30 sau 60 de zile? 60. Acest document îl puteţi obţine de la orice reprezentantă R.A.R. şi este valabil pentru o singură înmatriculare, dar nu mai mult de 60 de zile de la data eliberării sale. Editat Iunie 17, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 multumesc DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 care sincronizeaza carb-uri prin Buc si pe la ce scoruri? Metal Heart, parca tu le-ai sincronizat pe ale tale la revizia din primavara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Da, le-am facut la Ottoman de la Ambulanta moto. Si iarasi, treaba buna mai face Emil din Militari. Ia legatura cu Florin V de pe forum de aici. Ottoman stiu ca-i plecat vreo 2-3 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 copy that! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salutari, poate sa-mi spuna cineva cam ce cantitate de ulei trebuie la un schimb la Honda VTR cu motor de 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Salutari, poate sa-mi spuna cineva cam ce cantitate de ulei trebuie la un schimb la Honda VTR cu motor de 1000? daca-mi amintesc eu bine, cam 3.5L ; parca am luat bidon de 4L si mi-a ramas juma' de litru Editat Iunie 27, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Multumesc, numai bine, drum uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) Da, daca-i schimbi si filtrul de ulei, iti intra peste 3,5L. Cam 3,7-3,8. Dupa ce pui 3 L o lasi putin, mai verifici semnul, mai pui cate putin, iar o mai lasi. Ideea e sa ai ulei pana in partea de sus a ochiului pe unde verifici nivelul. Musai sa o tii dreapta in tot acest timp cand pui ulei in ea. Editat Iunie 28, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Multumesc Harry, asa am facut astazi exact cantitatea pe care ai ziso a intrat, mai am o intrebare, rulmenti pt roata spate ai idee de unde pot sa-i cumpar?Cu respect, numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Pentru rulmenti spate, Ottoman (LINK) mi-a dat pret de 140 de lei si manopera de montaj undeva la 70 de lei. Pentru fata, rulmentii erau cam 70-80 de lei si manopera tot cam asa. Nu i-am schimbat decat pe cei de la jug, urmeaza sa-i schimbi si eu pe cei de la roti cat de curand se poate, desi nu-i nevoie. Preturile astea mi le-a dat prin iarna, cad am cerut cotatie pentru mai multe ca sa schimb diverse pe la ea. Poti vorbi sa ti-i comande el si ti-i trimite prin curier. Montajul ti-l faci pe la un atelier pe la tine prin zona. Iti mai poti comanda si de la www.romimoto-piese.ro, un set complet de rulmenti cu semeringuri si ce mai e pe acolo vad ca e pe la 250 de lei. Eu am comandat de la ei pentru Fazer si au fost ok, nu am avut probleme cu incurcat de piese sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Multumesc mult, am intrat si o sa iau legatura luni, numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) Vezi ca Ottoman e in concediu vreo saptamana sau doua. Daca iei de la el, vezi ca a lasat acolo pe cine sa contactezi pentru comenzi. Apropo, poze cu a ta nu ne impartasesti si noua? Maine dau si eu cu o carpa pe a mea si vreau sa-i mai trag ceva poze prin fata blocului. Editat Iunie 29, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 O sa postez ceva fotografii, culmea sunt si fotograf am un studio foto, video, dar stii cum e cismarul nu are cizme .Am pe 13 luna asta o filmare la Bucuresti poate ne vedem Hary, sa bem o cafea nunta e in zona Cora de pe BVD Iuliu Maniu poti sa-mi lasi un nr de tel si ne auzim .Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Pai ne mai auzim pana atunci. De obicei in weekenduri stau pe drumuri, dar daca vii cu moto, poate se baga si Roni si facem o mini-intalnire de VTR-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Iti dai seama ca vin cu masina ca am camere trepieduri, aparatul etc! Oricum mai vb pana atunci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibax Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Salut! vad ca nu a mai zis nimeni despre intinzatoarele manuale de distributie , asa ca o sa sparg eu gheata. am tot citit si eu despre scenariile de groaza cu motoare distruse din cauza celor originale, plus ca mi se parea ca tacane putin ceva la cilindrul din spate. in fine, mi-am comandat un set de intinzatoare Krieger, de la Rob de Hoo - http://www.exhausist.com/, care se ocupa de distribuirea lor in Europa, ca sa evit comandarea lor direct din SUA si taxe vamale. au costat 98 eur cu tot cu transport. le-am instalat singur, dupa instructiunile ce au venit cu setul, si dupa alte indicatii de pe 2 forumuri de baza, zic eu, pentru orice informatii despre vtr : vtr1000.org si superhawkforum.com. ma rog, cred ca le cunoasteti si voi ce mi s-a parut mai greu a fost scoaterea capacului central de la alternator, care se poate strica foarte usor daca e blocat, e facut din aluminu foarte moale si a trebuit sa imi comand altul. un alt lucru complicat e sa reglezi intinderea dupa simt, cum se descrie acolo "finger tight". eu le-am strans prima data prea tare si a trebuit sa desfac motorul inca odata, dupa ce am observat ca nu mergea bine. cel mai bine e ca intre cele 2 pinioane de la axele cu came sa se lase un joc intre 5-7 mm al lantului, dupa ce se desface ghidajul lantului de deasupra lor. oricum, toate astea sunt detaliate pe topicuri dedicate pe ambele forumuri. lantul nu trebuie schimbat in mod normal, are o durata foarte lunga de viata in conditii normale de exploatare. pe bord vtr-ul meu are 52000 km cu aceeasi ocazie am verificat si supapele si totul a iesit bine, iar acum sunt mai linistit si am facut cam 2000 de km fara probleme de cand le-am schimbat. atasez aici si cateva poze, si daca mai vreti detalii continuam discutia pana atunci, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.