Metal Heart Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 legat de rezervor, poate reusesti sa pui unul de la un model de dupa 2000. o sa ma uit si eu sa vad daca se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) legat de rezervor, poate reusesti sa pui unul de la un model de dupa 2000. o sa ma uit si eu sa vad daca se potrivesc. teoretic ar trebui sa se potriveasca, insa, 2litri in plus nu stiu cat de mult ajuta; sunt inca in dubii,pentru ca nu umblu foarte mult in afara orasului, dar la un drum mai intins, e neplacut sa te tot opresti la benzinarii plus ca, eu am ceva si cu design-ul VTR-ului,dupa cum spuneam intr-un post mai sus: imi plac motoarele cat mai "chele" dar asta parca e neinceput si neterminat daca ma intrebi ce nu-mi place, nici nu stiu de unde sa incep Intrebari: 1 - azi am desfacut o parte din matzaraia de pe VTR si nu am gasit nici un filtru de benzina.E pe undeva si nu l-am vazut sau are vreun sistem "destept" si nu l-am prins eu? Carburatoarele sunt curate si neancrasate dar tot raman cu intrebarea asta legata de filtre pe conducta de benzina. 2 - un surub care tine paharul unuia din carburatoare a fost fortat in trecut, iar acum nu-l pot desface din cauza capului stea tocit.Am dat cu WD40, am batut usurel in capul lui sa-l vibrez si sa fac un canel pt o surubelnita mai mare dar capul surubului asta parca e din cingo. Aveti vreo idee cum l-as putea desface/scoate fara sa vatam ceva pe la carb-uri? respect, am sentimentul ca postul acesta e "one man show" Editat Februarie 28, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Legat de filtrul de benzina, nici eu nu stiu pe unde ar putea fi... O sa iau manualul la puricat, sa vedem ce zice. Cu surubelul problema, mai bine trag niste poze si postezi la SERVICE, acolo-s mai multi priceputi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 am lamurit-o cu filtrarea benzinei: are un filtru conic in interiorul rezervorului care este prins de robinetul de benzina. In corpul robinetului este o adancitura pt decantare destul de simplu dar ferit vederii. ATENTIE: pe robinetul de benzina este o supapa vacumatica legata printr-un furtun subtire de cilindrul din spate; inteligenta treaba si totodata greu de intuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 legat de rezervor, poate reusesti sa pui unul de la un model de dupa 2000. o sa ma uit si eu sa vad daca se potrivesc. salut, tot legat de rezervor: la a mea cica rezervorul e de 17l (inclusiv rezerva) dar eu mereu reusesc sa bag chiar 18L imediat cum se aprinde becul galben, deci 18+4L = 22... (sper sa nu aberez, la vara o sa stiu sigur) ps. nu am VTR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 salut, tot legat de rezervor: la a mea cica rezervorul e de 17l (inclusiv rezerva) dar eu mereu reusesc sa bag chiar 18L imediat cum se aprinde becul galben, deci 18+4L = 22... (sper sa nu aberez, la vara o sa stiu sigur) ps. nu am VTR macar de spuneau si la vtr ca-i de 16 si inghitea 20 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 la mine se aprinde rezerca, mai merg un pic si intra ca 13L. aia e...cand o sa fie buget, schimb cu unu' mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 ??? intrebare ??? la ce turatie sta VTR-ul la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Eu am carburatia vraiste, nu e relevant ce-i la mine. Altcineva nu prea vad sa intre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 la ce te referi cu carburatie vraiste? sincron, mizerie, membrane... la mine nu arde bine benzina dar o sa incep prin a schimba bujiile care-s cam negre,apoi vad daca se rez treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Pai, pentru inceput am un consum mare 10% in oras. Iar la relanti, mersul este neregulat.Bujiile le-am schimmabt in toamna ca sa mai merg ceva, am zis ca poate se imbunatateste, dar nimic notabil. Am luat acum un set de NGK Iridium si cum pun mana pe ceva bani, dau fuguta-n service pentru reglare, curatare si sincronizare. Fostul proprietar nu prea a fost grijuliu cu ea. Plus ca la rece imi da rateuri intr-o veselie, mai ales pe toba din stanga. Sunt sanse ca in cilindrul de sus sa intre mai multa benzina decat ar trebui. Weekendul asta mi-am propus sa ma ocup de ea, si o sa pun un filmulet, ca sa vezi cum se aude la rece... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 hai cu noutati si cu filmuletul poate facem o intalnire a VTR-istilor si daca tot e asa "animat" topicul cu VTR: unde pot gasi un tutorial legat de procedura de intins CCT (cu intinzatoare manuale) si cat mai multe detalii despre aspectul asta. La motorul meu se aude un fel de rontait dar, cam in tot ce am citit/vazut despre VTR toti spun de acel "rattle" - zornait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Pai, pentru inceput am un consum mare 10% in oras. Iar la relanti, mersul este neregulat.Bujiile le-am schimmabt in toamna ca sa mai merg ceva, am zis ca poate se imbunatateste, dar nimic notabil. Am luat acum un set de NGK Iridium si cum pun mana pe ceva bani, dau fuguta-n service pentru reglare, curatare si sincronizare. Fostul proprietar nu prea a fost grijuliu cu ea. Plus ca la rece imi da rateuri intr-o veselie, mai ales pe toba din stanga. Sunt sanse ca in cilindrul de sus sa intre mai multa benzina decat ar trebui. Weekendul asta mi-am propus sa ma ocup de ea, si o sa pun un filmulet, ca sa vezi cum se aude la rece... e un consum normal pt. vtr, 8-10 ia si cu carburatia facuta prin oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 eu ma agitam cu CCT-urile manuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 goagle! http://cbrforum.com/forum/cbr-600f3-17/manual-cam-chain-tensioner-8905/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) 10x, pe google gasisem numai balarii teoretic, la intinzatoarele automate, trebuie sa schimbi distributia cand se aude zgomotul in motor. Cum iti dai seama sa distributia nu mai e sigura folosind intinzatoare manuale? auzisem de un caz pe forum in care a tot intins omu' lantu' pana a crapat intr-o zi si a frezat pistoanele in valve ... Editat Martie 9, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Problema la mine e ca n-am mai avut V pana acum, si mie mi se pare ca suna dubios rau de tot. Cand am fost cu ea la revizie atunci cand am luat-o, mecanicul mi-a zis ca e ok, nu-s zgomote deosebite. Un alt amic cu SV la fel, s-a uitat pe la ea, a ascultat-o si a zis ca face normal pentru un V. Daca o pun langa un Ducati, e clar, a mea merge brici... Ar fi interesant sa ne gasim cativa cu VTR-uri, mai schimbam o parere, mai povestim.... e un consum normal pt. vtr, 8-10 ia si cu carburatia facuta prin oras... Stiu man, dar eu tot sper Daca nu... asta e, o sa fac tot posibilul sa-i pun un rezervor mai mare, de dupa 2001. Macar mai castig ceva autonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 au ceva special vtr-urile astea.. (am zis o idiotenie, fiecare moto are ceva special ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Am avut ocazia sa cumpar un VTR, l-am tinut vreo saptamana... nu mi-a placut deloc pozitia pe ea, am mers numai in oras. Se smucea, ma trezeam numai cu 120-130, rigida... Am dat-napoi. Apoi, dupa inca vreo doua saptamani de cautari, tot un VTR am gasit. Acum imi place la nebunie Spre deosebire de CBR F, VTR-ul parca spune ceva, V-ul ala e intr-un fel, cu toate chihitele lui, odata ce l-ai inteles, n-are cum sa nu-ti placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 10x, pe google gasisem numai balarii teoretic, la intinzatoarele automate, trebuie sa schimbi distributia cand se aude zgomotul in motor. Cum iti dai seama sa distributia nu mai e sigura folosind intinzatoare manuale? auzisem de un caz pe forum in care a tot intins omu' lantu' pana a crapat intr-o zi si a frezat pistoanele in valve ... iarna masori lungimea lanturilor. scrie in manual. Problema la mine e ca n-am mai avut V pana acum, si mie mi se pare ca suna dubios rau de tot. Cand am fost cu ea la revizie atunci cand am luat-o, mecanicul mi-a zis ca e ok, nu-s zgomote deosebite. Un alt amic cu SV la fel, s-a uitat pe la ea, a ascultat-o si a zis ca face normal pentru un V. Daca o pun langa un Ducati, e clar, a mea merge brici... Ar fi interesant sa ne gasim cativa cu VTR-uri, mai schimbam o parere, mai povestim.... Stiu man, dar eu tot sper Daca nu... asta e, o sa fac tot posibilul sa-i pun un rezervor mai mare, de dupa 2001. Macar mai castig ceva autonomie. un cuvant: factorypro! am folosit, am fost multumit. cu avansul marit si un kit nou pentru carburi ar trebui sa te astepti la 7-7.5 in oras. recomand de asemenea si shift-star-ul. DEMENTIAL! l-am folosit si pr rf si pe rsv. e cu totul si cu totul alta cutie! Sunt curios daca dupa un motor in V mai treci la motoare in linie (4L) . nu. dar depinde de 4l, sunt destule faine. eu unul vreau sa-mi iau un 636 pe langa v-uri. e genial motorasul ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Eu am auzit de bine de banditul de 1200/1250. Am auzit ca are un cuplu demential motoreta aia. Poate asta este cauza pentru care o gramada de straini fac streetfightere din el. Il fac cat mai usor, cuplu mare, motor super rezistent. Am vazut ca ai zis ceva de shfit star. Cat costa un kit pentru un Sv650 si de unde le-ai luat? Si eu am auzit ca iti fac cutia sa lucreze super. factorypro.com 250 de dolari cu tot cu transport. vama depinde cum te descurci! MERITA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Sunt curios daca dupa un motor in V mai treci la motoare in linie (4L) . Mi-ar placea un Speed Triple 955i 2004+ Sau o Honda X11. Banditul 1200 se propie de cuplul si puterea VTR-ul, dar VTR-ul fiind V2 livreaza totul mult mai misto si de jos. Si pe mine ma batea gandul la Bandit 1200, dar e mare, e greoaie, suspensiile moi - trebuiau bani multi bagati in ea sa o rigidizezi. iarna masori lungimea lanturilor. scrie in manual. un cuvant: factorypro! am folosit, am fost multumit. cu avansul marit si un kit nou pentru carburi ar trebui sa te astepti la 7-7.5 in oras. recomand de asemenea si shift-star-ul. DEMENTIAL! l-am folosit si pr rf si pe rsv. e cu totul si cu totul alta cutie! nu. dar depinde de 4l, sunt destule faine. eu unul vreau sa-mi iau un 636 pe langa v-uri. e genial motorasul ala! Nu stiu daca se justifica investitia, cutia lucreaza destul de bine, iar ca putere... are suficienta pentru un mers mai mult in oras. Si de Fazer am fost multumit, ala ma deranja la drum lung, unde aveam de alergat, devenea deranjant peste 160. VTR-ul e mult mai stabil la viteze mari. Practic nu consumul ma deranjeaza, ci autonomia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 daca ar fi un motor 4linie as lua FJ 1200, mi s-a parut geniala mobra aia. Ai impresia ca stai intr-un jet liner si oricat intorci incheietura dreapta el tot in decolare sta geniala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) Gata, azi mi-am facut si eu de cap cu ea I-am schimbat cadrul de codita, carena spate si placutele pe spate. I-am pus bateria si i-am dat si o cheie. A luat-o imediat Zilele astea sa-i fac si RCA-ul si apoi sa o duc in service si pentru restul de biblieli. Aveam in plan sa schimb si placutele pe fata, dar nu am putut desface surubelele. Legat de realnti, cu socul tras imi statea pe la 2000 rpm, iar dupa ce i l-am lasat, imi varia intre 1000 si 1500. Editat Martie 10, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 eu maine merg sa-mi fac la strung cele doua surubele care tin cuiele de choke, pe care japonezii le-au confectionat din plastic le-am facut, sunt strunjite din alama si cel mai probabil nu se vor mai rupe in veci; primul upgrade tehnic al vtr-ului eu maine merg sa-mi fac la strung cele doua surubele care tin cuiele de choke, pe care japonezii le-au confectionat din plastic urmeaza intinzatoarele manuale ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.