Metal Heart Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Female ca si la F(emale)Z1 / FZS Unii ie invidiosi tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Hai sa gandim logic! Daca o miscare de rotatie se transmite la roata spate prin roti dintate, cum e posibil ca, numai din cauza uleiului, sa ai la aceeasi turatie a motorului viteze diferite? Singura piesa care ar putea influenta ar fi ambreiajul in cazul in care cu un ulei ar aluneca si cu altul nu. si totusi se intampla la acelasi regim de turatie vitezometru "batea" mai mult. sa spunem ca un abielaj se invarte intr-un ulei cu vascozitate mai mare si un altul intr-un ulei cu vascozitate mai mica. Pe logica mea, cel in vascozitate mai mare va avea de "infruntat" un coeficient de rezistenta la frecare mai mare decat celalalt, pe cale de consecinta va dezvolta o putere mai mica; nu CP ci Nm/jouli etc ... asa-mi explic eu. Poate nu ma exprim chiar stiintific dar e pe logica mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) Am mai auzit faza asta cu 'inainte la X rpm aveam viteaza mai mare'! Degeaba tot explic ca de ex. daca ai un raport X:Y raportul ala va ramane fix indiferent daca ii bagi ulei bunica sau ii pui toba sport, etc! Ambreiajul este o mica variabila in ecuatie, dar chiar si asa, raportul nu se schimba! Iar in privinta uleiurilor, ce am observat e ca Motulul 'dispare' (mai ales 7100) chiar si in motoarele ce nu consuma ulei, pe cand la Castrol sau Belray nu se modifica nivelul de la schimb la schimb! Editat Februarie 3, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 si totusi se intampla la acelasi regim de turatie vitezometru "batea" mai mult. recunoaste, esti superstitios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 recunoaste, esti superstitios! clar, ma declar invins pana la urma, ca de acolo incepusem: de la ce vine VTR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) VT vine clar de la V- TWIN R poate sa vina de la ROAD (cu siguranta nu vine de la Racing, pt ca SP ul e varianta Racing) F de la FAIRING (poate) Editat Februarie 3, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 vt e de la v twin. r inseamna ca e motocicleta sportiva stradala. rr inseamna race replica sau race ready, ceva de genul... sau vtr = very tough and reliable Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 salutare VTR-isti am o mica problema, trebuie sa schimb un motor de vtr...lipsa ulei=motor compromis... porneste dar bate groaznic asa ca nu are rost sa ma complic sa-l deschid. toroapa e din 99 si intrebarea mea e ce motorizari se potrivesc? adica, se pupa un propulsor 2002 de exemplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) salutare VTR-isti am o mica problema, trebuie sa schimb un motor de vtr...lipsa ulei=motor compromis... porneste dar bate groaznic asa ca nu are rost sa ma complic sa-l deschid. toroapa e din 99 si intrebarea mea e ce motorizari se potrivesc? adica, se pupa un propulsor 2002 de exemplu? din cate stiu, teoretic motorul e cam neschimbat.. 97-01 si din 01-06 au marit rezervorul,au pus alt bord......si cam atat (parca)...... toata generatia de la inceput 97 pana la in '06 e carburatie. Editat Februarie 4, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 @JUMBA Da, in mare nu s-a schimbat mai nimic la motor. S-ar putea ca dupa 2001 sa mai fie mici modificari la electrica, dar cred ca nimic notabil. Motorul, in sine, e acelasi. Ai putea sa faci o aroganta si sa pui motor de Varadero pe ea, daca nu gasesti nimic bun de VTR si sa incerci un transplant de cutie de pe VTR. Daca iti ramane in plus un capac de ambreiaj bun, nepolizat, nesudat, da-mi un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Varadero e pe injectie (a doua generatie parca, sau toate, nu mai stiu exact)... asa ca aroganta s-ar putea sa-l coste mai mult:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Prima generatie de Varadero, daca tin eu bine minte, a fost pe carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 multumesc frumos pentru raspunsuri ! te tin minte cu capacul de ambreiaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Sa nu ziceti ca nu v-am dat idei http://dokujya.wordpress.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Sa nu ziceti ca nu v-am dat idei http://dokujya.wordpress.com/ parca am vazut un proiect de genul facut de Lazareth, acela era pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 gata trotineta, o scot la piata, 1500 iepuro ) Producatorul motocicletei HONDA Modelul motocicletei vtr Anul fabricatiei 1999 Categorie sport/touring Kilometri 10000 Km Putere 110 CP Capacitatea 1000 cmc Culoare negru Starea tehnica si juridica Stare buna Acte inmatriculata Detaliile anuntului de vanzare Pret 1500 EURO Locatia Bucuresti Comentarii ... 1500 euro.... Introdus la 2014-03-04 Expira in 148 zile Detalii despre vanzator Nume catalin email motor4freeride@yahoo.com.nospam.comStergeti '.nospam.com' inainte de a trimite emailul. Telefon 0735862388 ps: mai am un motor de vtr pt dezmembrat, are probleme la vibrochen(cuzinetii) daca aveti nevoie de piese din motor astept un semnal pe PM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Si-a luat cineva ASA ceva? Sunt curios daca e ok, daca se potriveste calumea si are tot ce-i trebuie (prinderi, gauri, urechiuse samd) ps: mai am un motor de vtr pt dezmembrat, are probleme la vibrochen(cuzinetii) daca aveti nevoie de piese din motor astept un semnal pe PM ! Capacul de ambreiaj a ajuns la mine! Si, o prima iesire mai lunga pe anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 he he, poate facem o tura mai multi vtr-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 nea Metalu' ce-i dracia aia, mie imi seamana a monopost... zi ceva, ca mor de curiozitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 nea Metalu' ce-i dracia aia, mie imi seamana a monopost... zi ceva, ca mor de curiozitate... e undertail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Cum a zis si Adrian, e undertail-ul - un pic modificat - suportul acela de numar nu mai e asa lung. Ar trebui sa arate ceva de genul: http://www.moorespeedracing.co.uk/user/products/large/VTR1000.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) e undertail nu zau dar cu ce e deosebita fata de cea originala... aicea e chichirezu pardon, acu am citit si celalalt reply, NU DATI CU ROSII !!! Editat Martie 18, 2014 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 @Metal: tre sa fii fraier sa dai 45 lire pe un cacao.t de undertail... baga in altceva banii aia, la mobra, nu stiu, alte arcuri la furca, sau placute mai bune,sau ceva util sau mai pui un ban si iei niste tobe din titan/carbon ceva mai usoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Placutele-s noi, sezonul trecut montate. Tobe nu vreau ca si asa face ca toate alea iar suspensiile sunt in mintile lor. Undertailul e crapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutari, caut si eu sa cumpar semighidoanele de pe un VTR 1000F cu diametru de 41 mm. Poate are cineva de pe aici de vanzare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.