MotoRocker Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Manetele . Ai pus becu? E mult mai bun, nu dublu cum zic aia dar un 60-75% in plus are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) LOL! Da boss, l-am pus , dar n-am apucat sa umblu noaptea cu ea sa imi dau seama de imbunatatire. In alta ordine de idei, am dat o tura prin pod si mi-am adunat ce chei aveam dubluri si o sa le iau la motocicleta , am de la 6 pana la 19. O sa imi fac o trusa calumea de scule, cu suruburi de rezerva, becuri, soricei, tot ce trebuie. Cred ca in curand o sa incep sa ma uit si eu dupa un top case , o sa arade mizda rau de tot cu capac monopost si topcase. Luni ma duc la Patrick sa-mi schimb placutele pe fata, sa-mi puna kitul de reparatie pentru pompa de frana fatza si sa imi montez crash-padurile » Post actualizat in 16 May 2015 18:03In alta ordine de idei, uite ce a aparut pe la baietii astia din CJ http://www.motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/d2172#!prettyPhoto plm, azi iar m-am trezit mergand cu 240. Pleci si tu ca omul intr-o depasire, te apleci putin pe rezervor si hop, cand te uiti la vitezometru.. 200. Editat Mai 16, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 bai Metal, imi pare maxim de rau pt "distractie", azi fuse si-o zi placuta. Robinetul ala cu vacum incorporat e o alta mizerie marca honda (not hatin'). eu azi am "servisat" ca sa fiu mai plastic, frana spate: mai precis, nu e nimic in neregula dar nu face presiune pe etrier desi pompa-ti rupe ficatii. asa am mai patit la pompa de ambreaj: dat la maneta ca tampitu' cateva ore, cu aerisiri si tot tacamu', lasat motorul la garaj in spume si injuraturi, ca sa vin o sapt mai tarziu, sa fac doua compresii si sa mearga snur ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Topcase-ul oricat de urat e, e bun la drumuri mai lungi de 500 km. Ducatiul ala e dinainte de 2000, eu nu prea m-as baga la Ducatiuri facute inainte de 2000... sa nu dai din lac in putz SV-ul ala de-am pus sapt trecuta poze cu el a devenit si el negru mat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 like! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Parca arata mai frumos TL-ul cu vopseaua originala(exceptand jantele gay style ): » Post actualizat in 17 May 2015 20:21.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 SV N-ul ala chiar e misto. Si motorul e frumos pe el, e destul de puternic, trage liniar, pozitia e ok la drum, numai ca saua aia nu e deloc pe gustul curului meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Am terminat si eu cu mecanica la VTR, l-am pornit duminica, am dat o tura scurta ... un mare zambet pentru cum suna V2-ul ala, cum stai pe ea si cum pleaca de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 vad ca astia de vreti sa le vindeti aveti love-hate relationship cu ele.... nu le mai suportati dar numai cu zambetu' in casca 'steti :P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 cam asa e Rocker: o iubesti pentru ciclistica, cutie, cum trage ca o scroafa sportiva ... o urasti pt ca e honda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 In sfarsit, am terminat si eu cu investitiile majore pe anul asta Am rezolvat si frana fata, si crashpadurile... gata. Ar mai fi suspensia fata, dar despre aia vorbim la iarna. Maine o iau din service, sunt curios cum o sa se simta cu cauciucurile noi, cu placute CL si kitul de la pompa de frana inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 poi ce avea frana fata Metal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Placutele nu erau deloc ce trebuia (SBS-uri de doua sezoane - nu mi-au placut de la bun inceput) si pompa de frana, chiar si la modul cel mai pretensionat, cand strangeam maneta, imi prindea manusa. Si cum nu cred ca i s-a umblat vreodata la pompa, am zis sa ii schimb garniturile, vedem ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Cu furtunele de frana cum stai? Daca sunt dalea originale,sti ca devin elastice dupa o perioada si d'aia e frana elastica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Schimbate si alea la inceputul lui aprilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 cred ca neste furtune o sa caut si eu curand, care de unde ti-ai luat si la ce cascaval? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 i'ote d'astea http://www.ebay.co.uk/itm/Wezmoto-Stainless-Steel-Braided-Hoses-Kit-Honda-VTR1000-F-K5-Firestorm-96-05-/131015952342?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1e8128c7d6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 de vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Asadar, cu crashpaduri arata misto Placutele sunt calumea, franele sunt ceva mai ferme, se simt ca musca mai tare din discuri. In schimb, desi s-a umblat la pompa de frana, daca strang tare de ea si e setata pe 2-3, imi prinde degetele intre maneta si manson. Trebuie sa merg cu ea setata la 6 - asta pentru cine are manete de frana din alea scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 si mie mi se pare molicica dar nici chiar ca la tine, eu tin la jumate maneta si cand strang mai raman cam 2-2.5 cm pana la maner...oricum nu-i stres, strangi mai tare daca e.... CB500-ele soatei are frane mai bune ca VTRul ...adica desi are un singur disc, maneta e tare si ferma si musca al dracu de bine...DAR, e CB500 d-ala de "Made in Italy" si are frane Brembo pe ea. pune si tu o poza cu capecele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 bah frate, la mine franele au fost cele mai injurate din tot ce am mesterit la mobra; da' stiu ca rup discu' numai daca le antrenez nitel. Pana la jumatea cursei e deja "la blana" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Pai si ce ma-sa le-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Pai si ce ma-sa le-ai facut? Cand ai servisat etrierii,ai verificat fiecare pistonas in parte?Cum se miscau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Frana e la fel... chiar si dupa ce au fost desfacuti etrierii si curatati calumea. Nu am stat sa vad cum se miscau pistonasele, dar nu s-a simtit mare lucru. Ar mai fi de umblat la garniturile de la etrieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) Cand ai servisat etrierii,ai verificat fiecare pistonas in parte?Cum se miscau? Pai si ce ma-sa le-ai facut? servisat = desfacut tot (pompe frana si ambreaj, etrieri, furtune). curatat interior pompe, scos pistonase, curatat depuneri, curatat orificiile de alimentare/presiune/comunicante, verificat simeringuri, sters pistonase sa-ti faci freza-n ele, uns cu DOT4 si reasamblat. Durerea mare la pompele alea este ca-s gandite cu cooru' si se aerisesc greu, sau tre sa le amorsezi pana sa le repui pe motor (eu cel putin nu pot gasi o alta cale) Editat Mai 21, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.