Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

dynojet este de fapt un set de duze in carburator cu gauri de admisie mai meri, deci primeste mai multa benzina.

mai multa benzina inseamna ardere mai intensa, ceeace are nevoe de mai mult oxigen(aer), pentru asta K&N (sau alta marca).

filtru sport nu e din hartie, ci din plase metalice, care permit motorului intrarea aerului mai intens.

astea impreuna = mai multa putere :)

si bineinteles putin mai multa benzina

cu toate astea ar fii bine bujii iridium si evacuare goala, si in final un reglaj la un mecanic bun, care intr-adevar se pricepe si ai aproximativ 10 cai in plus :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dynojet este de fapt un set de duze in carburator cu gauri de admisie mai meri, deci primeste mai multa benzina.

mai multa benzina inseamna ardere mai intensa, ceeace are nevoe de mai mult oxigen(aer), pentru asta K&N (sau alta marca).

filtru sport nu e din hartie, ci din plase metalice, care permit motorului intrarea aerului mai intens.

astea impreuna = mai multa putere :)

si bineinteles putin mai multa benzina

cu toate astea ar fii bine bujii iridium si evacuare goala, si in final un reglaj la un mecanic bun, care intr-adevar se pricepe si ai aproximativ 10 cai in plus :)

 

si cam cat costa toate astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai preturile stiu doar aproximativ, ca eu asa am cumparat motorul cu astea pe ea.

dynojet cam 100 euro

filtru sport vreo 80

bujiile iridium asa stiu ca aprox 25-30 euro bucata

iar tobele depinde de unde le cumperi si ce marca ... da ma gandesc ca max 300 ambele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai preturile stiu doar aproximativ, ca eu asa am cumparat motorul cu astea pe ea.

dynojet cam 100 euro

filtru sport vreo 80

bujiile iridium asa stiu ca aprox 25-30 euro bucata

iar tobele depinde de unde le cumperi si ce marca ... da ma gandesc ca max 300 ambele

 

tobele nu cred ca mai tre schimbate la mine :)

 

mai are careva de aici probleme de genu pierderea semnalelor? sau se misca la careva stopu pe spate?

 

am nevoie de cineva care sa faca carene , pt ca le am crapate , si codita pe spate are prinderile de la surub rupte..

 

si oglinda dreapta are cineva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stopul se misca la fiecare, ca e prins cu 2 suruburi si garnitura de cauciuc asa ca nu te ocupa cu ea :)

semnalele probabil sunt puse doar cu surub. incearca sa pui si cateo saiba cu arc(d'ala taiat, care strange).

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stopul se misca la fiecare, ca e prins cu 2 suruburi si garnitura de cauciuc asa ca nu te ocupa cu ea :)

semnalele probabil sunt puse doar cu surub. incearca sa pui si cateo saiba cu arc(d'ala taiat, care strange).

 

:cheers:

 

cred ca urmeaza un mic tuning la mine , o sa vopsesc putin altfel.. da nu shtiu cand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asteptam poze :D

 

da pana atunci am o problema , am observat in ultimil 2 zile o chestie ciudata , ca vreau sa accelerez brusc se tureaza motoru da ea sta pe loc , abea dupa aia o ia , iar abreajul la plecare de pe loc nu patineaza , chiar daca plec mai tare. prima oara am crezut ca derapeaza spatele , si am tot incercat , da se pare ca nu derapeaza , si mi se pare ciudat , totul merge bine si se aude bine , dar cand acelerez brusc , indiferent de viteza in care sunt , se accelereaza si in loc sa se infiga nu face nimik , sta pe loc

 

ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit H3ll, nu-i nimic grav. s-au futut lamelele de ambreiaj.

o sa te costa aproximativ 80-90 de euro + manopera (ceeace ai putea face si tu) si nu ai probleme cativa ani :D

 

dar totusi tu-te la un mecanic sa zica si el o parere

 

bafta :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit H3ll, nu-i nimic grav. s-au futut lamelele de ambreiaj.

o sa te costa aproximativ 80-90 de euro + manopera (ceeace ai putea face si tu) si nu ai probleme cativa ani :D

 

dar totusi tu-te la un mecanic sa zica si el o parere

 

bafta :blink:

 

ok , asta o sa fac , mecanic am .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Ce mai faceti? Mielu'...am fost in weekend la Moeciu si l-am cunoscut pe Marius cu VFR-ul. Uite ce mik e lumea si cum incepem sa ne cunoastem :P.

 

As vrea sa va intreb si pe voi, nu stiu dak am mai spus, dar la viteza peste 120km/h, dak vreau sa pun frana pe fata imi apare o trepidatie in maneta de frana. Sa fie un disc indoit? Nu stiu...am bagat aceasta intrebare si la topicul "Service"...dar am spus sa va intreb si pe voi k avem motoreta la fel.

 

??????

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ce mai faceti? Mielu'...am fost in weekend la Moeciu si l-am cunoscut pe Marius cu VFR-ul. Uite ce mik e lumea si cum incepem sa ne cunoastem :P.

 

As vrea sa va intreb si pe voi, nu stiu dak am mai spus, dar la viteza peste 120km/h, dak vreau sa pun frana pe fata imi apare o trepidatie in maneta de frana. Sa fie un disc indoit? Nu stiu...am bagat aceasta intrebare si la topicul "Service"...dar am spus sa va intreb si pe voi k avem motoreta la fel.

 

??????

 

Multumesc.

 

sal , io nu am simit asa ceva , cine shtie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trepidatiile sunt aceleasi ptr toate motoretele .

ar putea fi disc deformat .

 

din pacate...:bigstar:...da, unul din discuri, cel de pe stanga, are 5 zecimi de mm bataie pe o portiuni restransa....o sa incerc totusi sa le indrept...pt k nu am bani pt asa ceva deocamdata...dar la anu...sigur ii pun altele....si sper...cele cu floricele:)...race.

 

Alteceva...vtr-isti...ce mai faceti? cu ce va mai laudati...viktor...tu nu mai zici nimik :crack:..?

Eu unul in acest weekend am fost pana la Moeciu de Sus, si spoi m-am intors in Buc. pe Cheia-Valenii de munte....super frumos, serpentine bestinale....pt mine e prima data, desi eram si cu gagik in spate , ceea ce ma terminat de brate si spate, in rest totul frumos.....am mai fost si cu Marius cu Vfr-ul, pe care am avut placerea sa0l intalnesc la Moeciu si am plekt impreuna spre Buc....te stie pe tine Mielule:)....

 

numai bine! tuturor...

 

aveti grija de voi!.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi all! :crack:

 

in sfarsit am si eu un pic de bani sa-mi cumpar releul de incarcare fututa deja de 2 luni.

da' oricum mai am de cheltuit, tre' sa cumpar neaparat un kit de lantz.

mai, numa eu stau asa prost cu banii? :laugh:

saptamana trecuta am facut plinul, am si facut o paza, ca cine stie cand va fii asaceva iara :bigstar:

 

asfalt uscat

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu stau pe butuci dar cu supertenerele .

tot ptr releul de incarcare .

 

pana atunci frec vtr-ul de -i sar capacele .

merg zilnic cu el in traficul asta infernal si ma frige la craci de innebunesc , cand mai porneste si ventilatorul e jale ptr. ca arunca tot aerul cald inspre mine , de parca m-as vaita ca mi-e frig .

 

am observat ca daca merg mai turat (prin oras vorbesc) am reusit sa scad consumul sub 10% dar nu cu mult .

adica daca pana acum nu treceam de 120 km facuti in oras pana se aprindea becul rosu ,am reusit 130 si chiar 140 km ,mers in 4-5 sau 6000 de ture .

la un moment dat am crezut ca mi s-a stricat senzorul de nivel de benzina si am alimentat inainte de rezerva ca sa nu am surprize .

evident ca e bun , m-am speriat de pomana .

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu stau pe butuci dar cu supertenerele .

tot ptr releul de incarcare .

 

pana atunci frec vtr-ul de -i sar capacele .

merg zilnic cu el in traficul asta infernal si ma frige la craci de innebunesc , cand mai porneste si ventilatorul e jale ptr. ca arunca tot aerul cald inspre mine , de parca m-as vaita ca mi-e frig .

 

am observat ca daca merg mai turat (prin oras vorbesc) am reusit sa scad consumul sub 10% dar nu cu mult .

adica daca pana acum nu treceam de 120 km facuti in oras pana se aprindea becul rosu ,am reusit 130 si chiar 140 km ,mers in 4-5 sau 6000 de ture .

la un moment dat am crezut ca mi s-a stricat senzorul de nivel de benzina si am alimentat inainte de rezerva ca sa nu am surprize .

evident ca e bun , m-am speriat de pomana .

 

si io am aceleas probleme , bani de benzina , consuma ca draq ,

acu mai nou se pare ca imi trebuie baterie

am un cui in roata

cum zice lotru , ma frige la picioare :kiss:

merge careva la mare week-endu viitor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge careva la mare week-endu viitor?

 

 

bag picioru'.... ce bine e de voi care sunteti prin mijlocul tarii, vorbiti de Mare de parca ar fii 10-20 de km :D

eu am fost toata viata mea de 2 ori :kiss:

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bag picioru'.... ce bine e de voi care sunteti prin mijlocul tarii, vorbiti de Mare de parca ar fii 10-20 de km :D

eu am fost toata viata mea de 2 ori :kiss:

 

sunt 280 , de la tine cati sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aproximativ 1000 :blbl:

 

stau la 8 km de granitza cu Ungaria

 

Salutare,

 

Viktor, nu fi trist, aducem noi marea la tine.:burnout:..glumesc.

 

Care stie sa-mi spuna si mie...vreau sa-mi cumpar un set de oglinzi si nu stgiu dak se potrivesc, productatorul scrie k sunt pt Sp2? voi ce ziceti..sze potrivesc si la firestorm?....si mai vreau sa-i iau niste capete de ghidon de la rizoma:

 

http://www.rizoma.it/Prodotti/ProdottiUniv...a=5&IDSez=1 ; oare s-or potrivi?...k astia nu scriu nimik de compatibilitate.

 

Multumesc si astept sfatul vostru.

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capetele de ghidon originale sunt prinse cu suruburi in niste piese metalice groase ce se afla pe interiorul ghidonului si care au capete speciale in care pui noul cap de ghidon .

cred ca daca iei din cele originale ptr VTR se vor potivi altfel trebuie sa scoti cu totul de acolo acele piese metalice (sunt cilindrice si au cam 15-20 cm lungime ) insa atunci va trebui sa fii atent sa nu blochezi mansonul acceleratiei de tot cand il pui .

 

 

 

H3llriderr , VTR tau galben e cel ce a venit la arc miercurea trecuta ?

 

al meu e cel rosu care era vizavi .

si mai erau inca doua , unul negru mat si parca inca un VTR rosu , parcat pe aceeasi latura cu tine .

 

a fost si mielu , am impresia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capetele de ghidon originale sunt prinse cu suruburi in niste piese metalice groase ce se afla pe interiorul ghidonului si care au capete speciale in care pui noul cap de ghidon .

cred ca daca iei din cele originale ptr VTR se vor potivi altfel trebuie sa scoti cu totul de acolo acele piese metalice (sunt cilindrice si au cam 15-20 cm lungime ) insa atunci va trebui sa fii atent sa nu blochezi mansonul acceleratiei de tot cand il pui .

 

 

 

H3llriderr , VTR tau galben e cel ce a venit la arc miercurea trecuta ?

 

al meu e cel rosu care era vizavi .

si mai erau inca doua , unul negru mat si parca inca un VTR rosu , parcat pe aceeasi latura cu tine .

 

a fost si mielu , am impresia .

 

salut,

 

am inteles partea cu capetele de ghidon, dar cu oglinzile, uite ce ma gandeam sa iau:

 

http://www.barracudamoto.ro/detalii.php?p_...0&tip=Honda

 

cele de SP2....crezi k se potrivesc?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potrivesc mai multe tipuri de oglinzi la VTR 1000 F, inclusiv cele de la louis. Singura conditie ce trebuie sa o respecte este distanta dintre gaurile de prindere a suruburilor.

 

Avand in vedere ca VTR 1000 F are o mica problema cu oglinzile (nu confera o vizibilitate deosebita) ar fii bine sa schimbi oglinzile originale cu unele cu brat mai lung (exemplu R1 -stiu ca a avut Mielu).

 

Eu pt. sp mi-am luat de la Louis oglinzi de CBR 1000 RR si s-au potrivit super OK!

Editat de wolf4mwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai vazut la cineva facute din plastic ceva distantiere puse intre oglinda si carena , cu suruburi mai lungi .

eu unul m-am invatat cu ele asa !

 

 

cele din linkul tau mike imi par destul de scurte .

cum spune wolfu' ai numai grija sa aiba aceleasi gauri de prindere ca cele de pe motoreta si sa te aranjeze pe tine asa ca look si utilitate .

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...