Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

carb-urile la cele doua mi se par la fel, difera diametrul pe admisie,cred ca alte dif nu sunt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am cam inecat-o pe a mea :(

 

Am incercat sa o pornesc inainte de ninsorile alea, pe frig, si am uscat si bateria. Am bateria pe redresor, sa vedem cum ii dau de cap maine, ca nici cheie de bujii n-am :(



...............................................

 

Gata, i-am dat de cap. Am lasat bateria pe redresor vreo 12 ore, am pus-o pe moto si a luat-o imediat. Din a doua incercare, fara pacanele, fara nimic. Problema a fost ca nu-mi statea la relanti nici cu socul tras. O tineam din acceleratie pe la 2500 rpm. De abia dupa ce s-a incalzit am vazut care era buba... a luat-o doar intr-un cilindru, doar cilindrul din fata mergea. Cel de sus a pornit dupa ce s-a incalzit. Deci, neaparat se cere o vizita-n service pentru o carburatie corespunzatoare.

 

Maine fac RCA si de marti cred ca incep sa invart roata.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va crizati prea tare vizavi de distributie si intinzatoare .cand lantul se uzeaza acesta se intinde iar intinzatorul trebuie sa il tensioneze ptr a si face treaba in continuare . un lant si un intinzator uzate (mai sunt doua patine acolo ,una fixa si una mobila) determina un zgomot caracteristic , un tocanit initial slab ce apoi se accentueaza . cand zgomotul devine puternic uzurile sunt mari si apare pericolul ca distributia sa sara de la punct (nu stiu , se rupe lantul ,sare un dinte) ceea ce inseamna ca supapele se pot intalni cu pistonul si se belesc ambele .

lantul este mai sigur decat curelele (vezi ducati) care nu dau nici un semn si crapa cu urmari grave (de aici schimbarea lor periodica) dar mai putin sigur decat cascada de pinioane (old vfr) care practic nu are moarte .

puneti pe cineva sa vi le asculte si le veti afla pe cele cu bube la distributie .

eu am citit de 30 000 km ptr intinzatoarele automate . 20 000 am mers eu cu unele zgomotoase si cred ca mai merg si acum . povesti peste povesti .

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am invartit si eu roata vineri. Mi-am luat inima-n dinti si am iesit asa cu ea.

Cauciucurile muci, lantul praf. La fiecare decelerare sau frana de motor imi juca spatele intr-un mare fel. Am cam avut ceva emotii, mai ales ca la franrea cu fata simteam ca-mi joaca ghidonul in mana - cred ca am presiunea in roata fata sub 1. :) Neaparat tre' sa ajung cu ea-n service saptamana viitoare pentru schimbul de consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eheee, daca puneau distributia pe cascada de pinioane ...

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, e la doctor. maine-poimaine e gata. abia astept sa vad cum se simte cu gume noi si cu lant nou. plus carburatia.

poate ne vedem la o tura curand, as vrea sa am un reper la V-rica mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va crizati prea tare vizavi de distributie si intinzatoare .cand lantul se uzeaza acesta se intinde iar intinzatorul trebuie sa il tensioneze ptr a si face treaba in continuare . un lant si un intinzator uzate (mai sunt doua patine acolo ,una fixa si una mobila) determina un zgomot caracteristic , un tocanit initial slab ce apoi se accentueaza . cand zgomotul devine puternic uzurile sunt mari si apare pericolul ca distributia sa sara de la punct (nu stiu , se rupe lantul ,sare un dinte) ceea ce inseamna ca supapele se pot intalni cu pistonul si se belesc ambele .

lantul este mai sigur decat curelele (vezi ducati) care nu dau nici un semn si crapa cu urmari grave (de aici schimbarea lor periodica) dar mai putin sigur decat cascada de pinioane (old vfr) care practic nu are moarte .

puneti pe cineva sa vi le asculte si le veti afla pe cele cu bube la distributie .

eu am citit de 30 000 km ptr intinzatoarele automate . 20 000 am mers eu cu unele zgomotoase si cred ca mai merg si acum . povesti peste povesti .

 

in general da, problema e ca la vtr sunt cu probleme din fabrica, de asta-si bat baietii capul! :) iar legat de curele DOAR la ducati din cauza distributiei desmodromice, daca era clasica supapele doar se retrageau daca se rupeau si atat. distributia pe pinioane "fura" destula putere, de asta nu e folosita pe scara larga la motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar, am scos motocicleta din service. Ottoman a facut treaba buna :)

I-am schimbat asa: kitul de lant (DID), cauciucuri noi (Pirelli Diablo), placute f+s SBS, desfacut etrieri, curatat, spalat, schimbat lichid de frana, schimbat lichid de ambreiaj, carburatie, bujii NKG Iridium, rulmentul de la jug a fost schimbat si el, curatat filtrul de aer, masurat compresia - 11 pe ambii cilindri. Merge brici motocicleta acum,

 

Cand am luat-o din service, nu-mi venea sa cred ce am dus si ce am luat, cum poate sa mearga si ce schimbare - ce diferenta au putut face cauciucurile si kitul de lant! Am mers ca prostul prin Bucuresti vreo 60 km :) Nu-mi venea sa ma mai dau jos de pe ea. Sper ca we asta sa fie frumos afara ca sa ies la o tura pe undeva.

post-20786-0-36742000-1366128391_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si pentru ca n-am mai asteptat weekendul pentru o tura, dupa o zi de tot ca.ca.tul la munca, o plimbare de seara a fost binevenita.

post-20786-0-78313200-1366226285_thumb.jpg

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare tehnica robinet benzina VTR: acea supapa vacumatica din interiorul robinetului de benzina are rolul de a permite benzinei sa curga prin cadere catre carburatoare sau o antreneaza efectiv catre acestea. Cu alte cuvinte, daca sorbul din rezervor e mai jos decat robinetul de benzina, carburatoarele vor fi alimentate sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, ea nu trage cumva benzina din rezervor? Nu ai o pompa de benzina pentru asta?

 

Cred ca cel mai simplu e sa pui niste benzina intr-o sticla si sa alimentezi direct din sticla, sa vezi ce se intampla :) cu sticla tinuta mai jos de carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, ea nu trage cumva benzina din rezervor? Nu ai o pompa de benzina pentru asta?

 

Cred ca cel mai simplu e sa pui niste benzina intr-o sticla si sa alimentezi direct din sticla, sa vezi ce se intampla :) cu sticla tinuta mai jos de carburatoare.

nu stiu daca are pompa pt ca nu am vazut nimic pe traseul rezervor->carb-uri, iar la faza cu sticla m-am gandit dar e multa mantzocareala de facut la robinet sa stea sticla calumea. Robinetul e gandit sa se prinda in rezervor,nu are furtune sau altceva prin care trage gazu'

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deci, coane' Roni, cand ne vedem si noi sa punem motocicletele una langa alta, sa vedem care cum face :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, coane' Roni, cand ne vedem si noi sa punem motocicletele una langa alta, sa vedem care cum face :P

:) eu sunt inca in urma cu inmatriculatul,deci nu pot sa-i dau pedala mai lunga decat prin cartier. Daca ai chef de drum pana in Colentina, be my guest! chiar sunt curios sa vad si un alt VTR pt a face o comparatie mai realista decat pe internet :tempted:

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu circul cu ea cu numere de BR, dar e inscrisa la financiar si tot ce trebuie. Cred ca luna viitoare ii dau de cap si cu actele, ca deja m-am cam lungit.

 

Pai, in principiu pot trece oricand dupa ora 18:00. Spune-mi cand ai chef de stat la o sueta scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu circul cu ea cu numere de BR, dar e inscrisa la financiar si tot ce trebuie. Cred ca luna viitoare ii dau de cap si cu actele, ca deja m-am cam lungit.

 

Pai, in principiu pot trece oricand dupa ora 18:00. Spune-mi cand ai chef de stat la o sueta scurta.

eu am toate actele la Constanta si tot luna asta sper sa-i dau de cap ca nu mai pot ... zzzzz

considerand programul tau, cred ca cel mai ok ne vedem in weekend, de principiu la orice ora; eu in cursul sapt lucrez dupa masa pana seara tarziu

 

PS - chef de sueta pe tema moto am oricand :peace:

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Dau moca garnitura evacuare pt VTR 1000F (pt toba stock, cred).


piesa e noua,sigilata,nefolosita. O dau moca. Cel care o vrea, suporta doar transportul prin posta (5-8-10 lei,cat o fi)


cod louis: 10042973

post-74652-0-67215100-1368450934_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau moca garnitura evacuare pt VTR 1000F (pt toba stock, cred).

 

piesa e noua,sigilata,nefolosita. O dau moca. Cel care o vrea, suporta doar transportul prin posta (5-8-10 lei,cat o fi)

 

cod louis: 10042973

mare om, mare caracter :)

printre posesorii de VTR-uri F, la cat va sta relantiul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...