Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cam asa e Rocker: o iubesti pentru ciclistica, cutie, cum trage ca o scroafa sportiva ... o urasti pt ca e honda :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, am terminat si eu cu investitiile majore pe anul asta :) Am rezolvat si frana fata, si crashpadurile... gata. Ar mai fi suspensia fata, dar despre aia vorbim la iarna. Maine o iau din service, sunt curios cum o sa se simta cu cauciucurile noi, cu placute CL si kitul de la pompa de frana inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele nu erau deloc ce trebuia (SBS-uri de doua sezoane - nu mi-au placut de la bun inceput) si pompa de frana, chiar si la modul cel mai pretensionat, cand strangeam maneta, imi prindea manusa. Si cum nu cred ca i s-a umblat vreodata la pompa, am zis sa ii schimb garniturile, vedem ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca neste furtune o sa caut si eu curand, care de unde ti-ai luat si la ce cascaval?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar, cu crashpaduri arata misto :)

 

Placutele sunt calumea, franele sunt ceva mai ferme, se simt ca musca mai tare din discuri. In schimb, desi s-a umblat la pompa de frana, daca strang tare de ea si e setata pe 2-3, imi prinde degetele intre maneta si manson. Trebuie sa merg cu ea setata la 6 - asta pentru cine are manete de frana din alea scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi se pare molicica dar nici chiar ca la tine, eu tin la jumate maneta si cand strang mai raman cam 2-2.5 cm pana la maner...oricum nu-i stres, strangi mai tare daca e....

 

CB500-ele soatei are frane mai bune ca VTRul :crack: ...adica desi are un singur disc, maneta e tare si ferma si musca al dracu de bine...DAR, e CB500 d-ala de "Made in Italy" si are frane Brembo pe ea.

 

pune si tu o poza cu capecele alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah frate, la mine franele au fost cele mai injurate din tot ce am mesterit la mobra; da' stiu ca rup discu' numai daca le antrenez nitel. Pana la jumatea cursei e deja "la blana"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frana e la fel... chiar si dupa ce au fost desfacuti etrierii si curatati calumea. Nu am stat sa vad cum se miscau pistonasele, dar nu s-a simtit mare lucru. Ar mai fi de umblat la garniturile de la etrieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai servisat etrierii,ai verificat fiecare pistonas in parte?Cum se miscau?

 

Pai si ce ma-sa le-ai facut?

:) servisat = desfacut tot (pompe frana si ambreaj, etrieri, furtune). curatat interior pompe, scos pistonase, curatat depuneri, curatat orificiile de alimentare/presiune/comunicante, verificat simeringuri, sters pistonase sa-ti faci freza-n ele, uns cu DOT4 si reasamblat.

Durerea mare la pompele alea este ca-s gandite cu cooru' si se aerisesc greu, sau tre sa le amorsezi pana sa le repui pe motor (eu cel putin nu pot gasi o alta cale)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ma oftic.. am avut o pompa de frana de R1 completa, cu tot cu bidonas si maneta - o pusesem pe Fazer mai demult -, si i-am dat-o cuiva, ca o tineam de pomana prin acasa... Cred ca o sa fac artificiul asta cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca idee, din ce m-am mai uitat pe net, Brembo is gandite cel mai interesant (nu doar ca sunt un nume mare pe piata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CB500-ele soatei are frane mai bune ca VTRul :crack: ......... are frane Brembo pe ea.

 

Eu n-am zis degeaba :P

 

Are frane brembo, cu un singur disc pe fata, placute goldfren si e la fel de grea....dar am impresia cel putin daca nu asa e, ca musca mult mai bine. Franele pe ea n-au fost servisate complet niciodata, doar lilchid nou, aerisire si placute.

Nu mai zic comparat de Bandit, care avea frana si mai slaba ca VTR-ul, dar se stie ca inafara de GSXR, franele pe Suzuki-s mediocre.

» Post actualizat in 21 May 2015 08:47

pai si ce rost mai au capacele?

 

de unde le-ai luat cat a durat si cat au fost??? buloanele nu capacele...

 

tot ce am gasit eu sare de 130-150 de euro...

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au fost scumpe, nu mai stiu, 200 de lei, 200 si umpic, cu tot cu tija de prindere. Mi le-a facut repede, in nici o saptamana. De montat, le-a montat Patrick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant la modul de bine sau rau? :)

Interesant in sensul bun: simple si eficiente.

Capacele alea de motor (cele din carbon) nu tin caldura mai mult decat trebuie? Arata foarte calumea si mascheaza si logo-ul honda :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni, ca sa-ti treaca de Honda, ia-ti un CB500, consum mic, manevrabila, fiabila in draci si usor de surubarit (schimbi filtrul de aer si bujiile in 5 min, si nu exagerez) dar e ca si cum ai merge cu juma de VTR :P


» Post actualizat in 21 May 2015 12:34

PS: Voi cat aer bagati in gume? cat scrie pe bascula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...