Metal Heart Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Da, a lui Noro statea la 800 A mea sta pe la 1000-1100. Pedo, pastreaza aia pentru mine, te scap eu de ea saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 @ Metal Heart: s-a facut. @ Roni: mie-mi statea 1000-1200 RPM . Vezi ca la 800 RPM o sa patesti sa ti se opreasca din senin. Eu asa am patit de 5 ori intr-o saptamana. Eram la semafor, motorul era deja incalzit (mergeam de 30 minute). Stau frumos la semafor si cu 15 sec inainte sa se faca verde, se opreste SUBIT. Nu stiam ce are..........nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit la turometru cand e la relanti... Eu zic ca-i ok macar 1000-1100 RPM... my 2c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 hmmmm, eu il tineam la 1000 Rpm si in frana de motor bubuia in tobe de-o gaseau toti dracii. Am ridicat la 1500 Rpm si, pe langa faptul ca e mai infipta, galgaie frumos in frana de motor... tre' sa mai verific si alte reglaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 pai si e ok sa.ti stea in 1500? la mine mai e o chestie naspa: pe decelerare in treapta inferiora imi moare motorul. cred xa e ceva slabit pe la carburi sau vreo garnitura dusa ca o simt cum da rateu pe undeva pe la.cilindrul de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 pai si e ok sa.ti stea in 1500? la mine mai e o chestie naspa: pe decelerare in treapta inferiora imi moare motorul. cred xa e ceva slabit pe la carburi sau vreo garnitura dusa ca o simt cum da rateu pe undeva pe la.cilindrul de sus. asta incerc si eu sa ma lamuresc. VTR-isti cu experienta, luminati-ma! treaba cu muritul motorului n-am experimentat-o la nici o mobra si nu-mi pot da seama de la ce poate fi. Teoretic, in frana de motor, aerul e inchis iar cilindrii sunt "antrenati" de putin gaz, ca la relanti ... corectati-ma daca gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Ideea e ca 1500 e cam mult pt idle. Incearca un 1200... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 se pare ca relantiul meu oscileaza aprox. 100 Rpm, ce ar fi de verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 mie nu mi s-a oprit niciodata, totul tine de reglaje 1500rpm este foarte mult pt un V cat despre relanti mai conteaza si la consum asa ca sa fiu al dracu cel mai putin am scos 6 la suta in afara, vama-bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_marian61 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 salutare vtr-isti atasez si eu cateva poze cu mobra din dotare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Interesanta aratarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 salutare vtr-isti atasez si eu cateva poze cu mobra din dotare: f smechera culoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 ataaaaaat cum or suna finalele alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Multumita lui Roni, m-am pricopsit si eu cu un pinten intreg. Am vorbit deja cu baiatul care stie cu fibra ca sa vedem cand il masuram si sa-l finisam calumea - urmeaza sa-i dau de cap intr-un viitor nu foarte indepartat. Cat despre tobe, stock sunt mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare sunt un fost proprietar de VTR si din ce scrie in manual IDLE SPEED 1200+/- 100 RPM asa ca nu mai faceti dupa ureche la 800 sau la 1000 sau 1500 ca asa avea tata la Dacie cititi manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Multumita lui Roni, m-am pricopsit si eu cu un pinten intreg. multumita lui Metal Heart m-am pricopsit si eu cu 2 tobe stock pt 2 ore sa fac RAR-ul Legat de idle, o sa citesc si eu manualul pe care-l am in .pdf Am mai multe de lamurit cu mobra asta In alta ordine de idei: care vii la Bikers party in mamaia weekend-ul asta? intentionam sa plecam sambata pana-n ora 12:00, sper ca si vremea sa fie de acord cu noi. Numai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Roni, hai cu noutatile. Ai ajuns la intrunire la Constanta? Cum s-a comportat? Eu am fost azi o tura pana pe la Ruse, am cam alergat-o, la intoarcere am tinut-o numai de la 160 in sus. Tot 8 mi-a consumat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 (editat) Salutare, Am fost la Constanta, petrecere reusita si atmosfera cum deja baietii de acolo ne-au obisnuit. Legat de VTR-ica: a mers bine, am tinut-o lejer in 140 constant. Consumul a fost undeva la 6% ceea ce m-a impresionat placut (auzind de la toata lumea ca sub 8% nu scade nici daca o impingi la vale) indraznesc sa cred ca valoarea asta nu e una optimizata intrucat carb-urile mele sunt usor desincrinizate iar bujiile necesita schimbate. Dar totusi e un consum bun zic eu; pe viitor ma astept la o valoare si mai mica Una peste alta, motor bun, puternic si placut la touring, mai putin motocicleta in ansamblul ei care se recomanda mai degraba pt ture scurte si serpuite decat sa inghita kilometrii de autostrada (pozitia la drum lung lasa mult de dorit) are cineva idee cat este valabil RAR-ul? 30 sau 60 de zile? Metal Heart, poate ne vedem curand la o tura cu bestiile sa vedem cu ce ne mai laudam unul la celalalt Editat Iunie 16, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Pai si pe mine m-a surprins consumul acum, desi am alergat-o binisor, mi-a luat 8. Deci ar fi sanse si de mai putin la un mers mai domol. Da, intr-adevar, nu prea e o motocicleta sa bagi autostrada cu ea la 120 km/h. Eu m-am obisnuit cat de cat cu pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Eu m-am obisnuit cat de cat cu pozitia. si eu, cu dureri la maini si piept ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 cred ca mergeti voi prea 'incordati'..VTR are o pozitie decenta fata de alte vitezane...as putea zice ca e foarte echilibrata intre 'sport' si 'touring'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 poate tre sa fac o sesiune de training pt mersul pe VTR; eu vin de pe dual sport si diferenta e enorma. Acum, sunt constient ca pe VTR stai mai lejer decat pe un ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) are cineva idee cat este valabil RAR-ul? 30 sau 60 de zile? 60. Acest document îl puteţi obţine de la orice reprezentantă R.A.R. şi este valabil pentru o singură înmatriculare, dar nu mai mult de 60 de zile de la data eliberării sale. Editat Iunie 17, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 multumesc DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 care sincronizeaza carb-uri prin Buc si pe la ce scoruri? Metal Heart, parca tu le-ai sincronizat pe ale tale la revizia din primavara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Da, le-am facut la Ottoman de la Ambulanta moto. Si iarasi, treaba buna mai face Emil din Militari. Ia legatura cu Florin V de pe forum de aici. Ottoman stiu ca-i plecat vreo 2-3 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.