Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari, poate sa-mi spuna cineva cam ce cantitate de ulei trebuie la un schimb la Honda VTR cu motor de 1000?

daca-mi amintesc eu bine, cam 3.5L :); parca am luat bidon de 4L si mi-a ramas juma' de litru

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca-i schimbi si filtrul de ulei, iti intra peste 3,5L. Cam 3,7-3,8. Dupa ce pui 3 L o lasi putin, mai verifici semnul, mai pui cate putin, iar o mai lasi. Ideea e sa ai ulei pana in partea de sus a ochiului pe unde verifici nivelul. Musai sa o tii dreapta in tot acest timp cand pui ulei in ea.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Harry, asa am facut astazi exact cantitatea pe care ai ziso a intrat, mai am o intrebare, rulmenti pt roata spate ai idee de unde pot sa-i cumpar?Cu respect, numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru rulmenti spate, Ottoman (LINK) mi-a dat pret de 140 de lei si manopera de montaj undeva la 70 de lei. Pentru fata, rulmentii erau cam 70-80 de lei si manopera tot cam asa. Nu i-am schimbat decat pe cei de la jug, urmeaza sa-i schimbi si eu pe cei de la roti cat de curand se poate, desi nu-i nevoie. Preturile astea mi le-a dat prin iarna, cad am cerut cotatie pentru mai multe ca sa schimb diverse pe la ea. Poti vorbi sa ti-i comande el si ti-i trimite prin curier. Montajul ti-l faci pe la un atelier pe la tine prin zona.

 

Iti mai poti comanda si de la www.romimoto-piese.ro, un set complet de rulmenti cu semeringuri si ce mai e pe acolo vad ca e pe la 250 de lei. Eu am comandat de la ei pentru Fazer si au fost ok, nu am avut probleme cu incurcat de piese sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca Ottoman e in concediu vreo saptamana sau doua. Daca iei de la el, vezi ca a lasat acolo pe cine sa contactezi pentru comenzi.

 

Apropo, poze cu a ta nu ne impartasesti si noua? :D

 

Maine dau si eu cu o carpa pe a mea si vreau sa-i mai trag ceva poze prin fata blocului.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa postez ceva fotografii, culmea sunt si fotograf am un studio foto, video, dar stii cum e cismarul nu are cizme :-L .Am pe 13 luna asta o filmare la Bucuresti poate ne vedem Hary, sa bem o cafea nunta e in zona Cora de pe BVD Iuliu Maniu poti sa-mi lasi un nr de tel si ne auzim .Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ne mai auzim pana atunci.

De obicei in weekenduri stau pe drumuri, dar daca vii cu moto, poate se baga si Roni si facem o mini-intalnire de VTR-uri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

vad ca nu a mai zis nimeni despre intinzatoarele manuale de distributie , asa ca o sa sparg eu gheata. am tot citit si eu despre scenariile de groaza cu motoare distruse din cauza celor originale, plus ca mi se parea ca tacane putin ceva la cilindrul din spate. in fine, mi-am comandat un set de intinzatoare Krieger, de la Rob de Hoo - http://www.exhausist.com/, care se ocupa de distribuirea lor in Europa, ca sa evit comandarea lor direct din SUA si taxe vamale. au costat 98 eur cu tot cu transport.

le-am instalat singur, dupa instructiunile ce au venit cu setul, si dupa alte indicatii de pe 2 forumuri de baza, zic eu, pentru orice informatii despre vtr : vtr1000.org si superhawkforum.com. ma rog, cred ca le cunoasteti si voi

ce mi s-a parut mai greu a fost scoaterea capacului central de la alternator, care se poate strica foarte usor daca e blocat, e facut din aluminu foarte moale si a trebuit sa imi comand altul. un alt lucru complicat e sa reglezi intinderea dupa simt, cum se descrie acolo "finger tight". eu le-am strans prima data prea tare si a trebuit sa desfac motorul inca odata, dupa ce am observat ca nu mergea bine. cel mai bine e ca intre cele 2 pinioane de la axele cu came sa se lase un joc intre 5-7 mm al lantului, dupa ce se desface ghidajul lantului de deasupra lor. oricum, toate astea sunt detaliate pe topicuri dedicate pe ambele forumuri. lantul nu trebuie schimbat in mod normal, are o durata foarte lunga de viata in conditii normale de exploatare. pe bord vtr-ul meu are 52000 km

cu aceeasi ocazie am verificat si supapele si totul a iesit bine, iar acum sunt mai linistit si am facut cam 2000 de km fara probleme de cand le-am schimbat. atasez aici si cateva poze, si daca mai vreti detalii continuam discutia

pana atunci, asfalt uscat!

post-245-0-83404900-1372619112_thumb.jpg

post-245-0-77602300-1372619255_thumb.jpg

post-245-0-69283400-1372619259_thumb.jpg

post-245-0-06798300-1372619264_thumb.jpg

post-245-0-12643300-1372619267_thumb.jpg

post-245-0-27096200-1372619270_thumb.jpg

post-245-0-44496200-1372619273_thumb.jpg

post-245-0-24438800-1372619275_thumb.jpg

post-245-0-21886500-1372619278_thumb.jpg

post-245-0-32867400-1372619297_thumb.jpg

post-245-0-28928700-1372621146_thumb.jpg

post-245-0-74685900-1372621187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ne mai auzim pana atunci.

De obicei in weekenduri stau pe drumuri, dar daca vii cu moto, poate se baga si Roni si facem o mini-intalnire de VTR-uri :)

poi sigur ca ne vedem, ca nu-i Bucurestiu' vreun New York; numa de s-ar opri satana asta de ploaie ca toarna zici ca nu se mai opreste :(

 

andreibax - interesant tutorial, o sa te chestionez mai pe larg legat si de niscaiva ajustari. Un dubiu imi dainuie mintea: de ce costa in halul asta de mult 2 suruburi+4 piulite=intinzatoare manuale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci, dar e departe de un tutorial, am scris doar in parte ce si cum am facut. despre intinzatoare,

pretul lor pe ebay e de 60 de dolari. dar la asta s-ar adauga inca , citez "US $31.95 USPS Priority Mail International Small Flat Rate Box" si apoi taxe vamale pentru ca se trimit din SUA. Rob de Hoo le ia en gros de la Krieger si le tine pe stoc, si lui i le tine in vama vro 2 saptamani cand i le trimite, dar macar ajung mai repede apoi la client. se mai adauga si taxele postale cand le trimite el din Olanda. mie mi-au venit acasa intr-o saptamana.

acum binenteles, isi pune si el un adaos, si le ia mai ieftin de la Krieger, dar asta e piata. mai sunt si alte optiuni, alte marci de intinzatoare care sunt cam la fel, dar si mai scumpe, de gen 60 de lire pe bucata, cele APE, mai era un utilizator pe vtr1000.org ce le transforma pe cele automate in manuale daca le trimiteai, pt un pret mai mic, dar asta pt englezi, si nu stiu daca mai face.

eu asa m-am orientat si mi s-au parut cele mai convenabile, plus ca Rob mai are si alte piese de vtr si ii ok si serviciul, si omul m-a ajutat si cu sfaturi.

pentru noi, e un pret cam mare, pentru unu din vest, poate nu e asa mare, si te gandesti si ce economisesti daca nu iti "crapa" motorul din cauza unui intinzator original care cedeaza ( valve indoite, pistoane sparte sau stiu eu ce)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci, dar e departe de un tutorial, am scris doar in parte ce si cum am facut. despre intinzatoare,

pretul lor pe ebay e de 60 de dolari. dar la asta s-ar adauga inca , citez "US $31.95 USPS Priority Mail International Small Flat Rate Box" si apoi taxe vamale pentru ca se trimit din SUA. Rob de Hoo le ia en gros de la Krieger si le tine pe stoc, si lui i le tine in vama vro 2 saptamani cand i le trimite, dar macar ajung mai repede apoi la client. se mai adauga si taxele postale cand le trimite el din Olanda. mie mi-au venit acasa intr-o saptamana.

acum binenteles, isi pune si el un adaos, si le ia mai ieftin de la Krieger, dar asta e piata. mai sunt si alte optiuni, alte marci de intinzatoare care sunt cam la fel, dar si mai scumpe, de gen 60 de lire pe bucata, cele APE, mai era un utilizator pe vtr1000.org ce le transforma pe cele automate in manuale daca le trimiteai, pt un pret mai mic, dar asta pt englezi, si nu stiu daca mai face.

eu asa m-am orientat si mi s-au parut cele mai convenabile, plus ca Rob mai are si alte piese de vtr si ii ok si serviciul, si omul m-a ajutat si cu sfaturi.

pentru noi, e un pret cam mare, pentru unu din vest, poate nu e asa mare, si te gandesti si ce economisesti daca nu iti "crapa" motorul din cauza unui intinzator original care cedeaza ( valve indoite, pistoane sparte sau stiu eu ce)

eu ma gandesc serios ca le voi face la strungar. Am vazut cateva modele de intinzatoare manuale si toate merg pe acelasi principiu: un surub lung prins in 2 piulite tip prezon ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, cat iti bati capul cu intinzatoare manuale, cat costa ele, pana le montezi samd, revin cu intrebarea: nu mai bine-ti iei lanturile si intinzatoarele noi? dai un ban, dar stii ca ai rezolvat problema - ma indoiesc ca intinzatoarele noi oricat ar fi ele de proaste or sa crape dupa cateva mii de km. Adica asta e o problema stiuta la VTR, in atatia ani nu s-a reusit o remediere? PLM, la Varadero n-am auzit pe nimeni sa-i fi pocnit distributia, si mortii ma-sii, e acelasi motor! Aia cum baga km intr-o veselie si la VTR pocnesc? Cred ca tine si de mentenanta motocicletei - la VTR ii mai dai un cox, o mai ridici pe o roata samd... probabil ca motorul e mai solicitat decat cel de pe Varadero. Dar si asa... Am prieteni in jurul meu cu vitezane de le-au bubuit motoarele intr-o veselie - R6, R1, F4i Sport... dar clar din cauza mentenantei - mers fara ulei, fara apa sau sunt excesiv. Cand stii ca ai nivelul sub minim la ulei, nu mergi cu R1 cu 280 constant ca o ia dracii de motocicleta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

nu stiu totusi de ce esti asa revoltat :)

nu incerc sa bag nimanui in cap sa isi schimbe intinzatoarele, am vrut sa scriu aici cum am procedat eu si de ce am crezut ca e mai bine asa.

nu ma indoiesc de slaba calitate la intinzatoarele automate, si totusi nu-s o gramada de prosti cei care zic de ele ca ar fi slabe numai de dragul de a se afla in treaba. lantul oricum nu trebuie schimbat in conditii normale intreaga durata de viata a motorului. da, dai un ban, si ai rezolvat problema, dar pe intinzatoare manuale, care costa la fel ca cele originale si macar stai linistit. sau asa am considerat eu ca e bine si nu imi schimb parerea.

la Varadero sunt diferite!

problema care se suspecteaza a fi cu aceste intinzatoare e legata in special de cel de la cilindrul din fata, care din cauza ca e mai sus, n-ar ajunge destul ulei la arcul lui, daca e tinut o perioada indelungata fara sa fie pornit. se rugineste arcul si cedeaza (de asta problema se anunta mai frecventa la cilindrul din fata) - asta ar fi intradevar legata de mentenanta

intinzatoarele de lant sunt o problema la mai multe modele de motociclete, printre care si la VTR. multi isi pun intinzatoare manuale si pe alte motoare (

)

voi continua discutia pentru cine e curios cum se procedeaza, si nu daca merita sau daca e mai ieftin si asa mai departe. ca sa vorbim constructiv nu sa incepem sa bombanim cum e in general pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, stai chill man, nu-s deloc revoltat. Discutia asta am purtat-o si cu Roni cu cateva pagini in urma. Eu inca sunt indecis ce vreau sa fac si chestia asta chiar ma depaseste, daca sa fac manevra cu intinzatoare manuale sau cu cele OEM. DPDV al banilor nu ar fi mari diferente, dar inainte de asta, vreau sa ma asigur ca aceia care si-au pus intinzatoare manuale pe moto n-au mai avut probleme si e destul de ok de ajustat si intins atunci cand este cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare lume, Metal Heart se referea la mine :) eu am o semi-manie cu CCT-urile. eu stiu una si buna: daca nu desfac pe la mobra mea, macar sa curat/ung ceva la ea, sa mai vad eu ce-i intr-insa, inseamna ca nu-i a mea sau n-am vreme de motor. fiecare cu damblaua lui. Legat de ce mai pica la motoare; in general vitezanele-s de consum ca-s mai de forja decat touring-urile. visu' meu e sa desfac fiecare surubel de pe mobra mea, sa-l studiez/curat/ung si asamblez la loc :tomato: comparand diferite modele la care am avut ocazia sa surubaresc, raman la ideea mea de om nebun ca pe vremuri se faceau motoare ca sa tina. acum iti mai pica ceva la ele ca sa mai scoata si compania-mama un ban cinstit; nu intru in detalii dar aia cu honde coapte la releu de incarcare sau la cdi stiu despre ce vorbesc. pana una alta,ca tot e vremea frumoasa: cand facem o adunare vtr-ista macar prin capitala? ca de scris pe forum om avea timp la iarna cand ploua/ninge/zloata etc ...


:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe principiul "if it works, don't fix it".

Si mie-mi place surubareala, atat cat ma pricep, dar, din pacate, timpul meu este limitat si prefer ca mecanica sa o las pe mana baietilor, eu vreau sa profit altfel de timpul liber. Iarna am motocicleta acasa, am un spatiu unde cat de cat pot umbla la ea in masura in care permite vremea. Pana atunci invartim roata :)

 

Despre adunare, oricand are cineva chef, eu sunt disponibil, numai anuntati-ma cu o zi inainte sa stiu cum programez lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie chiar si nitel mai tarziu ... altii se mai baga? ala "eu", ala "eu" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dintr-o data a inceput sa-mi scartaie amortizorul spate. Nu pierde ulei pe nicaieri, nu pare mai moale sau mai tare ca inainte, ci pur si simplu scartaie. Inca nu-mi dau seama exact de unde vine. Pe bord am implinit 47.000 km. I-o fi ajuns si lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...