Metal Heart Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Filtru de aer sport am, tobe sport nu e exclus sa fi avut la un moment dat si sa fi fost facute bani pe parcurs si mai raman jicloarele care trebuiesc verificate cumva. Din cate observ, eu sunt cam printre putinii VTR-isti cu tobe stock. Editat August 8, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Nu stiu cum suporti sunetul ala facut de tobele sport.Da-le dracu'jos si lasa motoru'ala sa respire. Ca sa nu mai zic de faptu ca alea stock se incing ca dracu' si sunt grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Pai am zis ca NU am tobe sport, le am pe cele stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 M am exprimat PROST. am vrut sa zic Nu stiu cum suporti sunetul de la tobele stock. Sunt bou:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Sa ti se taie capu'! Mai, m-am obisnuit si momentan 300E cat ar costa un set de tobe prefer sa-i bag in altceva. Gen relee de incarcare, intinzatoare manuale de distributie, vopsea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Sa ti se taie capu'! Mai, m-am obisnuit si momentan 300E cat ar costa un set de tobe prefer sa-i bag in altceva. Gen relee de incarcare, intinzatoare manuale de distributie, vopsea... Care 300 eur bai nene? Am dat 37 lire pe o toba Mivv SportLine Titanium pt RSV meu. Mi-a luat-o Garcya, de pe ebay.co.uk. Cu tot cu transportul de la ala in UK la el in UK + UK -RO + Resita-Iasi, m-a ajuns 300 ron. ACEEASI toba e 1800 RON la motodiscount.ro de exemplu.. Daca vrei sa o iei tipla,noua, din magazin, da, poate sa coste si 800 eur. N-as da bani pe o toba noua nici sa ma bati. Daca vei cauta cu atentie,chiar si pe forum,sigur gasesti un set de tobe la 100-150 eur MAXIM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Cea mai ieftina toba gasita pe ebay la o prima cautare... http://www.ebay.co.uk/itm/Dominator-Exhaust-OVAL-HONDA-VTR-1000-SP1-SP2-HONDA-VTR-Firestorm-Db-KILLER-/290936493537?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item43bd2a95e1 deci tot cam pe la 300E se invarte. Mai sunt cele de la Danmoto, care se invart pe la 160-180$ plus transport si ce mai e ajung tot pe la 200+ E. Din ce am citit de tobele Danmoto cica n-ar fi chiar asa pont pe VTR-uri - se pierde foarte mult cuplu la turatii joase, mai ales cu GP can-uri. Am mers cu a lui Noro care avea carboane goale - suna intr-un mare fel, intr-adevar, dar pe decelerari in inferioare dadea rateuri intr-o veselie cu flacari pe tevi si tot tacamul. Mai repede m-as risca la niste Vick-uri neaose Editat August 8, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 intrebare tehnica: stie cineva de unde vine furtunul care creeaza vacum la robinetul de benzina pe VTR 1000 F? pot vedea ca "iese" din cilindru din spate dar nu stiu exact ce creeaza presiunea aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Este o priza de vacuum creat de aspiratia pistonului independent de vacuumul din spatele clapetei de acceleratie care exista doar la relanti.Este un vacuum cvasi-continuu deoarece ciclurile de aspiratie se succed cu viteza foarte mare.Exista o supapa de sens pentru mentinerea vacuum-ului in "timpii fara aspiratie" Editat Octombrie 14, 2013 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 ca idee, daca torn benzina cu seringa prin acel furtun, benzina ajunge in capul pistonului?care e punctul final? intreb pt ca la DR am vazut ca un vacum iese din membrana care leaga carb de chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 daca torni benzina, da, pana la urma ajunge in capul pistonului, desi nu vad de ce ai face asta Si-a schimbat cineva intinzatorul de lant de distributie si daca da unde si cu ce bani eu am nevoie doar la cilindrul din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Eu inca nu, dar intentionez in iarna asta ori sa schimb kitul intreg de distributie, ori sa pun doar intinzatoare manuale. Vreo doua pagini mai in spate a schimbat cineva intinzatoarele cu unele manuale - sunt date acolo mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Am vazut, dar eu vreau sa pun automte cum scrie la carte dintr-un motiv simplu: oricine si-a reglat intinderea lantului de la bicicleta ( cele fara schimbator si intinzator cu arc) a observat ca pe masura ce angrenajul se roteste "slack-ul" buclei de pe partea neintinsa a lantului variaza, deci un intinzator ar trebui sa urmeze aceste variatii, ceea ce intinzatorul automat face, nu si cel manual Asta inseamna ca pe parcursul a cateva rotatii lantul este cand mai intins, cand mai slab, ceea ce nu mi se pare deloc in regula Cele manuale functioneaza, dupa cateva iteratii de reglaj bineinteles, dar nu sunt optime Editat Octombrie 14, 2013 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibax Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Nu prea are sens ce spui. Nici intinzatoarele automate nu urmeaza nici o variatie, ele numai se strang automat. Iar intinzatorul manual se regleaza intr-o anumita pozitie a distributiei, si slack-ul acela poate fi masurat intre cele 2 rotite de la axele cu came, intre 5-7 mm . E dovedita eficienta si aplicat cu succes pe multe motoare, ( chiar si pe r1, am pus un video mai demult aici), inclusiv pe al meu. Nici nu trebuie reglat prea des, eu am 5000 de km de cand le-am montat. Din ce am mai citit pe vtr1000.org si alte discutii legate de subiect, de unde sunt pareri exprimate din experienta celor care au mai folosit asa ceva, nu trebuie reglate mai devreme de 20 000 km, la acelasi interval recomandat si pentru verificarea jocului la supape. Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Cand ai intinzator manual, cum iti dai seama de stransul lantului, cat il strangi si dupa ce criteriu? Asta inseamna ca lantul de distributie il mai tii pe moto mult si bine? Cum iti dai seama ca si lantul a atins cota maxima de uzura si nu mai poate fi intins pentru ca risca sa cedeze? Intreb pentru a mea are 48.000 pe ceas. Daca fac distributia ca la carte cu intinzatoare, lanturi si tot ce trebuie, sunt sigur ca-i prelungesc serios durata de viata si nu mai stau cu nici o grija, pe cand daca-i pun intinzatoare manuale, am impresia ca-i o carpeala facuta sa mai amane putin schimbarea distributiei. Apropo, cam cat costa kitul complet de distributie, cu ambele lanturi, intinzatoare si tot ce mai trebuie facut pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 mania mea cu intinzatoarele manuale vs. automate a pornit de la faptul ca fostul meu DR s-a dat de casco pt ca intinzatorul automat s-a blocat si n-a mai intins lantul de distributie plus ca, datorita jocului, a tocit aiurea patina intinzatoare finalul fiind unul naspa (nu tragic), a sarit de pe pinioane and stuff. Fiecare isi pune ce vrea si cum vrea. Mie imi place sa mesteresc si, evident, nu-mi pun intinzatoare manuale la mobra ca sa "ma tina" distributia mai mult; asta-i pt o minte de ghertzoi. Lantul de distributie are durata lui de viata si n-o poti prelungi ca pui nush ce idei in practica. La urma urmei si-un intinzator automat il poti verifica daca functioneaza corect (si atunci la ce bun mai ai unul pe care-l desfaci ca pe manuale?) i_alex, intrebam de traseul de benzina pt ca vreau sa acopar, temporar, orificiul de la robinetul de benzina pe unde picura gaz pt ca membrana e dusa: mi se pare aberant sa dau 1000 RON pe un robinet nou (in masura in care eu am defecta doar o membrana din cauciuc care nu ar costa mai mult de 5 RON) sau 250 RON pe o membrana noua ... just saying asfalt uscat, cat o mai tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 (editat) Nu vreau sa intru in polemici nesfarsite in privinta intinzatoarelor de lant de distributie, la urma urmei fiecare pune ce vrea.Ideea mea era ca - poate ma insel - intinzatoarele automate, odata armate mentin o tensiune constanta asupra lantului prin intermediul arcului pe care il au indiferent de variatiile slack-ului - in functie de regimul motor - trecerea de la tractiune in frana de motor, uzura intregului mecanism de distributie, etc. Inca o data, e doar parerea mea si nu spun ca cele manuale nu functioneaza. Azi am mers cu motoroanta la serviciu si incepuse sa fulguie, se cam termina sezonul... PS. andreibax, daca ai un slack de 5-7 mm intre pinioanele arborilor cu came( atat de mare pe o distanta asa mica) pe care intinzatorul manual nu il poate recupera ai mari sanse ca distributia sa sara de la punct sau sa se uzeze anormal si ba da, intinzatorul automat urmeaza vatiatiile mecanismului tocmai pentru ca arcul lui care dealtfel din cauza asta "oboseste" intr-un final ,preia aceste variatii.Cu un intinzator automat lantul este tot timpul tensionat atat cat trebuie, niciodata nu este liber sa "biciuie" patinele intinzatoare.Nu este vorba de a prelungi viata distributiei ci de a asigura o functionare lina a sistemului de distributie care oricum ar trebui sa fie verificat periodic asa cum si tu ai spus. Roni: pune mana si ia o membrana macar, lasa improvizatiile! Editat Octombrie 15, 2013 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Roni: pune mana si ia o membrana macar, lasa improvizatiile! ma gandesc la ceva permament, nu sa dau 250 RON pe-o membrana si la anu' sa picure iar... sunt dezamagit de cateva elemente tehnice la Honda asta, desi e un motor calumea totusi se puteau face niscaiva lucruri care sa si tina nu-s grave dar cat sa te proprtesti in ele inutil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibax Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Salutare. Nici eu nu vreau polemici si nu vin aici de dragul de a ma contrazice, eu sper sa pot ajuta:) M-am interesat mult despre intinzatoarele astea de cand am citit atatea povesti de groaza despre cum pot ele ceda si distruge motorul. Cica ar fi sensibile si pot ceda fara avertisment, chiar si noi. Din cauza arcului care cedeaza, intinzatorul nu mai ramane blocat, lantul ramane larg si sare peste pinioane, etc...Din ce am vazut eu, dupa ce le-am dat jos pe cele automate,( care nu au cedat dar le-am inlocuit totusi pentru linistea mea cu manuale) nu lasa joc deloc pentru variatii, ci doar strang , pentru ca am incercat sa le imping la loc dar au o piedica, Asa se mentine lantul tensionat, si acelasi lucru il face intinzatorul manual. Cu privire la cei 5-7 mm, nu e un joc mare, un joc tot trebuie sa fie, la fel ca si lantul de la roata, cei 3-4 cm cand il intizi. Incerc sa pun si un videoclip sa vezi cat inseamna si daca ti se pare ca asa mai sare lantul peste pinioane. Si eu sunt de acord ca intinzatoarele manuale nu prelungesc viata motorului in mod artificial, ele sunt doar o alternativa la cele automate care se spune ca au tendinta sa cedeze si sa faca pagube mai mari motorului decat costul inlocuirii lor. Iar lantul in sine nu cred ca trebuie inlocuit deloc in conditii normale de exploatare, cat merge motorul tine si lantul. Motorul meu are 55 000 km si are lantul original. Va mai recomand vtr1000.org si pe facebook grupul posesorilor de vtr "Honda VTR 1000 Firestorm owners", unde se mai discuta solutii despre probleme des aparute la motoarele astea a noastre , si stiu ca discutau multi si despre membrana aceea de la robinetul de benzina. Nu stiu daca poti evita cumva inlocuirea ei cu una originala, pentru ca are legatura cu functionarea lina a motorului, asa cum scria si i_alex. Intradevar e scumpa dracia, dar gandeste-te ca is motoare de 10-15 ani si mai cedeaza cate ceva dupa atata timp. Va urez si eu asfalt uscat si la cat mai multi km pe VTR-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Cel mai frumos VTR l-am avut eu ) Si-acum imi pare rau ca l-am accidentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Si a mea tot galbena e sper ca e doar o coincidenta . Vad ca ai ramas tot la V2. Vroiam un RSV inainte sa aflu de VTR. Bun, bun...oricum sunt pe cale sa schimb intinzatoarele ca nu-mi place ce se aude mai ales de la cilindrul din fata.... o zi buna tuturor Dragii meiLamuriri suplimentare: intinzatorul automat are un arc de torsiune care actioneaza asupra unui melc ( un surub cu filet trapezoidal) pe care-l roteste in sensul insurubarii, asadar in sensul avansului spre patina intinzatoare si implicit al intinderii lantului.In acest fel orice slack este anulat in mod automat ceea ce nu se intampla la intinzatoarele manuale.In sens invers, tensiunea exercitata de lant asupra intinzatorului este anulata de autofranarea melcului data de panta spirei filetului+mica forta de a arcului de torsiune.Cand arcul cedeaza sau oboseste ramane doar autofranarea din filet care nu este suficienta si prin urmare melcul se desface iar lantul se slabeste.Aceasta este cea mai completa descriere a functionarii unui intinzator de lant automat, dar pentru a intelege cu adevarat aceasta functionare ai nevoie de o anumita cultura tehnica.Nu vreau catusi de putin sa ma laud, dar la Politehnica, la proiectul de cric am calculat conditia de autofranare a surubului de actionare a cricului astfel incat acesta sa nu se desurubeze sub actiunea greutatii masinii ridicate, prietenii stiu de ce Intr-adevar, daca apesi pe el simuland tensiunea exercitata de lant nu se intampla nimic tocmai din motivele enuntate mai sus. Ideea de baza este ca, folosind un intinzator automat, mecanismul functoneaza fara joc Editat Octombrie 16, 2013 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 dar pentru a intelege cu adevarat aceasta functionare ai nevoie de o anumita cultura tehnica. Ceea ce mie-mi cam lipseste, de unde si intrebarile. Cum la mine surubareala inseamna dat cu spray pe etrieri si aerisit o popmpa de frana, niste intinzatoare manuale ridica oarece semne de intrebare. Daca as fi avut alta motocicleta, nici nu m-as fi gandit la cele manuale, dar avand in vedere miturile din jurul intinzatoarelor automate, incerc sa ma pun si eu la punct cu toate astea. Polemicile pe aceasta tema sunt binevenite, atata timp cat sunt argumentate - mai ma prind si eu de cate ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 una peste alta, eu sper sa-mi fac la iarna motorul bucati-bucatele sa inlocuiesc/strang/ung/surubez totul dupa bunul meu plac daca raman cu piese va anunt )) la pompa de vacum al robinetului voi schimba mecanismul cel mai probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 ce misto, si eu as face la fel dar nu am spatiu si mai ales nu am timp...... Visul meu este sa am un atelier incalzit pe timp de iarna, cu multa lumina, cu multe scule, elevator.......si marmota..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibax Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 la pompa de vacum al robinetului voi schimba mecanismul cel mai probabil am inteles ca s-ar putea sa se potriveasca kitul de la CBR1100XX Blackbird, posibil mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.