Vizitator Adrian Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Eu pe RSV am 2 ventilatoare (unu pe fiecare radiator) si sunt asezate pt o racira mai eficienta ca la VTR si cu toate astea, am atins si 97 grade, in oras...... Bag mana-n foc ca VTR ul sare de 99/100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 La VTR-ul meu ventilatorul porneste la 104 grade C (aratate pe bord, nu masurate ) iar temperatura maxima la care a ajuns vreodata a fost de 106 grade C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 la ulei cred ca tine foarte mult si de uzura motorului. Nu neaparat cat e de vechi (is satul de replici de genul: pune bah mai gros ca-i motor vechi din '97). Eu am pus motorex si mi se pare ca-l cam mananca desi motorul nu scoate fum si nici calamina la evacuare. Am folosit in trecut Castrol full sintetic la un motor unde producatorul recomanda ulei mineral: n-a mancat gram de ulei, cutia mergea brici, motorul se racea ok si aveam 20 km/h in plus la acelasi regim de turatii. Mai depinde si cum folosesti mobra: daca te tragi cu el pe pista in forje sau daca mergi decent un drum de Bucuresti-Brasov ca sa admiri peisajul Hai cu vara s-avem bataturi in maini de la acceleratie nu de la lopata de zapada, intrebare de neam-prost, ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un raspuns concret: de la ce vine VTR ... F ? V Twin Race ... F ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 intrebare de neam-prost, ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un raspuns concret: de la ce vine VTR ... F ? V Twin Race ... F ...ireStorm? Bine, glumesc Nu inteleg nici eu, e o problema cu "F"-ul ala la mai multe modele... CBR 600F, GSX-F, CB-F samd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 la ulei cred ca tine foarte mult si de uzura motorului. Nu neaparat cat e de vechi (is satul de replici de genul: pune bah mai gros ca-i motor vechi din '97). Eu am pus motorex si mi se pare ca-l cam mananca desi motorul nu scoate fum si nici calamina la evacuare. Am folosit in trecut Castrol full sintetic la un motor unde producatorul recomanda ulei mineral: n-a mancat gram de ulei, cutia mergea brici, motorul se racea ok si aveam 20 km/h in plus la acelasi regim de turatii. Mai depinde si cum folosesti mobra: daca te tragi cu el pe pista in forje sau daca mergi decent un drum de Bucuresti-Brasov ca sa admiri peisajul Hai cu vara s-avem bataturi in maini de la acceleratie nu de la lopata de zapada, intrebare de neam-prost, ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un raspuns concret: de la ce vine VTR ... F ? V Twin Race ... F ...? Subtila faza cu aia 20 km/h la aceleasi turatii, din cauza uleiului bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Subtila faza cu aia 20 km/h la aceleasi turatii, din cauza uleiului bun. e de bine sau de rau ca nu ma prind? subtilitatea mea e 0 ca-i 4 dimineata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Hai sa gandim logic! Daca o miscare de rotatie se transmite la roata spate prin roti dintate, cum e posibil ca, numai din cauza uleiului, sa ai la aceeasi turatie a motorului viteze diferite? Singura piesa care ar putea influenta ar fi ambreiajul in cazul in care cu un ulei ar aluneca si cu altul nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Bine, glumesc Nu inteleg nici eu, e o problema cu "F"-ul ala la mai multe modele... CBR 600F, GSX-F, CB-F samd... Female Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 e de bine sau de rau ca nu ma prind? subtilitatea mea e 0 ca-i 4 dimineata ) nu-i nici de bine nici de rau, e ceva in genul 'ai spart tablele' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Female ca si la F(emale)Z1 / FZS Unii ie invidiosi tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Hai sa gandim logic! Daca o miscare de rotatie se transmite la roata spate prin roti dintate, cum e posibil ca, numai din cauza uleiului, sa ai la aceeasi turatie a motorului viteze diferite? Singura piesa care ar putea influenta ar fi ambreiajul in cazul in care cu un ulei ar aluneca si cu altul nu. si totusi se intampla la acelasi regim de turatie vitezometru "batea" mai mult. sa spunem ca un abielaj se invarte intr-un ulei cu vascozitate mai mare si un altul intr-un ulei cu vascozitate mai mica. Pe logica mea, cel in vascozitate mai mare va avea de "infruntat" un coeficient de rezistenta la frecare mai mare decat celalalt, pe cale de consecinta va dezvolta o putere mai mica; nu CP ci Nm/jouli etc ... asa-mi explic eu. Poate nu ma exprim chiar stiintific dar e pe logica mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Gresit total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) Am mai auzit faza asta cu 'inainte la X rpm aveam viteaza mai mare'! Degeaba tot explic ca de ex. daca ai un raport X:Y raportul ala va ramane fix indiferent daca ii bagi ulei bunica sau ii pui toba sport, etc! Ambreiajul este o mica variabila in ecuatie, dar chiar si asa, raportul nu se schimba! Iar in privinta uleiurilor, ce am observat e ca Motulul 'dispare' (mai ales 7100) chiar si in motoarele ce nu consuma ulei, pe cand la Castrol sau Belray nu se modifica nivelul de la schimb la schimb! Editat Februarie 3, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 si totusi se intampla la acelasi regim de turatie vitezometru "batea" mai mult. recunoaste, esti superstitios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 recunoaste, esti superstitios! clar, ma declar invins pana la urma, ca de acolo incepusem: de la ce vine VTR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) VT vine clar de la V- TWIN R poate sa vina de la ROAD (cu siguranta nu vine de la Racing, pt ca SP ul e varianta Racing) F de la FAIRING (poate) Editat Februarie 3, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 vt e de la v twin. r inseamna ca e motocicleta sportiva stradala. rr inseamna race replica sau race ready, ceva de genul... sau vtr = very tough and reliable Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 salutare VTR-isti am o mica problema, trebuie sa schimb un motor de vtr...lipsa ulei=motor compromis... porneste dar bate groaznic asa ca nu are rost sa ma complic sa-l deschid. toroapa e din 99 si intrebarea mea e ce motorizari se potrivesc? adica, se pupa un propulsor 2002 de exemplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) salutare VTR-isti am o mica problema, trebuie sa schimb un motor de vtr...lipsa ulei=motor compromis... porneste dar bate groaznic asa ca nu are rost sa ma complic sa-l deschid. toroapa e din 99 si intrebarea mea e ce motorizari se potrivesc? adica, se pupa un propulsor 2002 de exemplu? din cate stiu, teoretic motorul e cam neschimbat.. 97-01 si din 01-06 au marit rezervorul,au pus alt bord......si cam atat (parca)...... toata generatia de la inceput 97 pana la in '06 e carburatie. Editat Februarie 4, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 @JUMBA Da, in mare nu s-a schimbat mai nimic la motor. S-ar putea ca dupa 2001 sa mai fie mici modificari la electrica, dar cred ca nimic notabil. Motorul, in sine, e acelasi. Ai putea sa faci o aroganta si sa pui motor de Varadero pe ea, daca nu gasesti nimic bun de VTR si sa incerci un transplant de cutie de pe VTR. Daca iti ramane in plus un capac de ambreiaj bun, nepolizat, nesudat, da-mi un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Varadero e pe injectie (a doua generatie parca, sau toate, nu mai stiu exact)... asa ca aroganta s-ar putea sa-l coste mai mult:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Prima generatie de Varadero, daca tin eu bine minte, a fost pe carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 multumesc frumos pentru raspunsuri ! te tin minte cu capacul de ambreiaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Sa nu ziceti ca nu v-am dat idei http://dokujya.wordpress.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Sa nu ziceti ca nu v-am dat idei http://dokujya.wordpress.com/ parca am vazut un proiect de genul facut de Lazareth, acela era pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.