stulewa Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 gata trotineta, o scot la piata, 1500 iepuro ) Producatorul motocicletei HONDA Modelul motocicletei vtr Anul fabricatiei 1999 Categorie sport/touring Kilometri 10000 Km Putere 110 CP Capacitatea 1000 cmc Culoare negru Starea tehnica si juridica Stare buna Acte inmatriculata Detaliile anuntului de vanzare Pret 1500 EURO Locatia Bucuresti Comentarii ... 1500 euro.... Introdus la 2014-03-04 Expira in 148 zile Detalii despre vanzator Nume catalin email motor4freeride@yahoo.com.nospam.comStergeti '.nospam.com' inainte de a trimite emailul. Telefon 0735862388 ps: mai am un motor de vtr pt dezmembrat, are probleme la vibrochen(cuzinetii) daca aveti nevoie de piese din motor astept un semnal pe PM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Si-a luat cineva ASA ceva? Sunt curios daca e ok, daca se potriveste calumea si are tot ce-i trebuie (prinderi, gauri, urechiuse samd) ps: mai am un motor de vtr pt dezmembrat, are probleme la vibrochen(cuzinetii) daca aveti nevoie de piese din motor astept un semnal pe PM ! Capacul de ambreiaj a ajuns la mine! Si, o prima iesire mai lunga pe anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 he he, poate facem o tura mai multi vtr-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 nea Metalu' ce-i dracia aia, mie imi seamana a monopost... zi ceva, ca mor de curiozitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 nea Metalu' ce-i dracia aia, mie imi seamana a monopost... zi ceva, ca mor de curiozitate... e undertail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Cum a zis si Adrian, e undertail-ul - un pic modificat - suportul acela de numar nu mai e asa lung. Ar trebui sa arate ceva de genul: http://www.moorespeedracing.co.uk/user/products/large/VTR1000.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) e undertail nu zau dar cu ce e deosebita fata de cea originala... aicea e chichirezu pardon, acu am citit si celalalt reply, NU DATI CU ROSII !!! Editat Martie 18, 2014 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 @Metal: tre sa fii fraier sa dai 45 lire pe un cacao.t de undertail... baga in altceva banii aia, la mobra, nu stiu, alte arcuri la furca, sau placute mai bune,sau ceva util sau mai pui un ban si iei niste tobe din titan/carbon ceva mai usoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Placutele-s noi, sezonul trecut montate. Tobe nu vreau ca si asa face ca toate alea iar suspensiile sunt in mintile lor. Undertailul e crapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutari, caut si eu sa cumpar semighidoanele de pe un VTR 1000F cu diametru de 41 mm. Poate are cineva de pe aici de vanzare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutare. Cauta pe la vanzari/dezmembrari. Erau vreo doua pe acolo la dezmembrat. Ai sanse mari sa gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutari, caut si eu sa cumpar semighidoanele de pe un VTR 1000F cu diametru de 41 mm. Poate are cineva de pe aici de vanzare. Multumesc. Vezi ca are userul GoodKat semighidoane de 41mm de pe un SV 650 S (pozitia posibil sa fie aceeasi cu cea de pe VTR) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimaxOzzy Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Salut am o honda vtr 1000F si as vrea sa stiu mai multe desprea cum se comporta in trafic si la drum lung ,de la cei care au avut ocazia sa mearga mai multi kilometri .Io nu am avut ocazia inca sa merg inca nam permis. Va Multumesc . Asfalt uscat Editat Aprilie 9, 2014 de LimaxOzzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 am avut sv 650 si ceva (nu multa ) experienta pe motociclete. eu nu m-as urca pe asa ceva mai mult de cativa km, sa vad cum e. ai grija mare sa nu fii urmatorul care apare la rubrica de accidente (grave). sunt sigur ca e o motocicleta foarte buna dar mult prea puternica si agresiva pt un incepator. iti doresc numai bine si gandeste-te ca au fost multi care au crezut ca pot stapani motociclete puternice si acum nu mai sunt in viata. cu siguranta ca exista si multi care le-au stapanit si se bucura de ele. Te risti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Salut am o honda vtr 1000F si as vrea sa stiu mai multe desprea cum se comporta in trafic si la drum lung ,de la cei care au avut ocazia sa mearga mai multi kilometri .Io nu am avut ocazia inca sa merg inca nam permis. Va Multumesc . Asfalt uscat Consum mare de la inceput.Suspensia cam varza pe fata.In rest e foarte fiabila.Nu te speria daca o sa vezi ca iti consuma ulei caci e ceva normal.Am avut asa ca vorbesc si din cunostinta de cauza am avut sv 650 si ceva (nu multa ) experienta pe motociclete. eu nu m-as urca pe asa ceva mai mult de cativa km, sa vad cum e. ai grija mare sa nu fii urmatorul care apare la rubrica de accidente (grave). sunt sigur ca e o motocicleta foarte buna dar mult prea puternica si agresiva pt un incepator. iti doresc numai bine si gandeste-te ca au fost multi care au crezut ca pot stapani motociclete puternice si acum nu mai sunt in viata. cu siguranta ca exista si multi care le-au stapanit si se bucura de ele. Te risti ? Daca pleci de acasa cu frica asta...mai bine te urci pe 125:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimaxOzzy Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Am crezut ca nu e nici un vtr pe aici pe motociclism .... Bafta Si poate ne intanlim undeva in bucuresti Veterani ) Bafta asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) - In primul rand iti recomand sa spicuiesti, macar, link-ul recomandat de danutu_m; gasesti mai mult decat vrei initial sa afli despre model. - In al doilea rand, desi e un miar o sa-l simti mai degraba ca pe un 600 in ture joase, considerand ca nu-i dai blana pe Magheru Probabil ca pogor se referea la 4linie ca-s mai nervoase; asta fiind V2 il poti stapani din gaz foarte usor. Pro: - foarte manevrabila - cuplu relativ bun din ture joase - gratioasa la mersul in oras chiar prin aglomeratie - nu e un motor recomandat inceptorilor dar nici pe departe un R1 sau SS Contra: - nu as recomanda-o ca motor de touring, stai cu cooru-n cap la drum lung - consum ridicat, o spun mai toti. Eu am scos in jur de 6% mers pana in 140/h mers decent de croaziera (depinde pentru ce o iei) Spor la citit si sa te bucuri de ea, Editat Aprilie 9, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Salut am o honda vtr 1000F si as vrea sa stiu mai multe desprea cum se comporta in trafic si la drum lung ,de la cei care au avut ocazia sa mearga mai multi kilometri .Io nu am avut ocazia inca sa merg inca nam permis. Va Multumesc . Asfalt uscat Inca o chestie.O vei vinde voarte greu...Motoarele in V nu au cautare la noi in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Am avut VTR 1000 F si spun doar atat: 11 in oras 8 afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 eu merg de vre-o luna cu vtr-ul... are plecarea buna dar mai mult de treapta 3 n-ai ce sa faci cu ea in oras... 60 in a treia la 2500-3000 rpm... bicicleta e oc in primele 20min dupa care pozitia iti cam da batai de cap... astea sunt impresiile mele dupa o luna de fataiala prin oras! consumul nu se pune, e miar, doar n-o sa consume 3.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Fuse si se duse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 - In primul rand iti recomand sa spicuiesti, macar, link-ul recomandat de danutu_m; gasesti mai mult decat vrei initial sa afli despre model. - In al doilea rand, desi e un miar o sa-l simti mai degraba ca pe un 600 in ture joase, considerand ca nu-i dai blana pe Magheru Probabil ca pogor se referea la 4linie ca-s mai nervoase; asta fiind V2 il poti stapani din gaz foarte usor. Pro: - foarte manevrabila - cuplu relativ bun din ture joase - gratioasa la mersul in oras chiar prin aglomeratie - nu e un motor recomandat inceptorilor dar nici pe departe un R1 sau SS Contra: - nu as recomanda-o ca motor de touring, stai cu cooru-n cap la drum lung - consum ridicat, o spun mai toti. Eu am scos in jur de 6% mers pana in 140/h mers decent de croaziera (depinde pentru ce o iei) Spor la citit si sa te bucuri de ea, Bai nene, voi ce fumati cand scrieti dumele aseta? Cum sa-l simti ca pe un 600 in ture joase? cand tocmai in ture joase trage. Ce inseamna ture joase la tine? 1500-2000 RPM? Idle? cica 4L is mai nervoase, iar asta, fiind V2 il poti stapani hahahahahh PE BUNE? Deci V2 urile,mai ales de 1000,is scutere chinezesti pe langa 4L .... IAr aia cu "il poti stapani din gaz foarte usor" a fost cireasa de pe tort. PRIETENE, TU AI VTR? sau doar te uiti pe youtube si iti dai cu parerea? Cum adica stai cu çooru-n cap la drum lung? e chiar foarte comoda fata de alte vitezane, saua e ok iar pozitia e destul de relaxanta pt ca semighidoanele sunt mai inalte decat la superbike uri. Am crezut ca nu e nici un vtr pe aici pe motociclism .... Bafta Si poate ne intanlim undeva in bucuresti Veterani ) Bafta asfalt uscat romanul tipic. intai cumpara,si dupa aia ne intreaba cum e. de ce nu te-ai interesat/documentat inainte sa o cumperi? SPER, spre binele tau,ca nu ti-ai luat VTR doar pt ca e ieftina,si acu vrei sa vezi si tu ce-i cu ea si ne intrebi pe forum:) Presupun ca asta e motoreta ta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-vtr%201000%20f-din-2001-564340.html Ai negociat-o la un 1300/1350 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Legat de consum, mie imi ia 10 in oras si 8 in afara. Daca merg mai incet afara, constant si sub 130, scot undeva la 7, poate si mai putin. Dar tentatia e mare sa o calci pe coada. Din cate am citit eu, VTR_ul are cele mai mari carburatoare care s-au pus vreodata pe motocicleta, de (?)48mm. Multe care-s venite din afara au kit de dynojet montat, de unde si consumul crescut. Ca si pozitie, nu e ca un R1, dar e destul de decenta, saua este moala, suspensiile sunt suficient de moi cat sa nu te rupa la drum lung. Am facut si 600 km intr-o zi si nu au fost probleme cu pozitia, e chestie doar de obisnuinta. Normal ca Roni si Jumba, care vin de pe capre, spun ca stau in gat si-i obosesc pozitia. Daca te urci de pe 600RR pe VTR, pozitia e vis Cum a spus si Jumba, mai mult de a 3-a in oras nu prea ai unde sa-i dai, daca vrei sa simti ceva din ea. Problema la VTR e ca e brutala, smuceste, haleste cauciucul spate intr-o veselie, la orice frana de motor se blocheaza spatele, la curbe trebuie sa fii atent in ce treapta intri... NU E O MOTOCICLETA DE INCEPATOR si NU IARTA. Dupa VTR, R6 din prima generatie mi se pare pisoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Cum a spus si Jumba, mai mult de a 3-a in oras nu prea ai unde sa-i dai, daca vrei sa simti ceva din ea. Problema la VTR e ca e brutala, smuceste, haleste cauciucul spate intr-o veselie, la orice frana de motor se blocheaza spatele, la curbe trebuie sa fii atent in ce treapta intri... NU E O MOTOCICLETA DE INCEPATOR si NU IARTA. Dupa VTR, R6 din prima generatie mi se pare pisoi... uite, un om care a inteles chintesenta VTR ului Apropos de consum, da, dintre V uri, VTR ul are consumul cel mai mare cam, in ciuda performantelor destul de slabe. Si apropos de furca. Furca aia nu e panarama.. are o tentativa de 'dive' pe franare brusca, insa se rezolva cu alt ulei sau arcuri + ca e reglabila. Vedeti cum e furca de pe SV 650 si apoi o sa vi se para parfum aia de pe VTR. iar care vrea sa bage bani in VTR, poate schimba fata complet cu una de 929/954 desi e overkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Bai nene, voi ce fumati cand scrieti dumele aseta? ***** Chiar m-am lasat de fumat de tot Cum sa-l simti ca pe un 600 in ture joase? cand tocmai in ture joase trage. Ce inseamna ture joase la tine? 1500-2000 RPM? Idle? ***** Exact in ture joase e foarte docila pentru ca are mai mult cuplu si mai putini cai, cand urca in ture incepe sa fuga. Eu ma refer la recomandari pentru un incepator, am si subliniat asta. cica 4L is mai nervoase, iar asta, fiind V2 il poti stapani hahahahahh PE BUNE? ***** Da, pe bune vezi raportul Rpm/Nm/Hp la ambele (VTR si un CBR600F, de ex) Deci V2 urile,mai ales de 1000,is scutere chinezesti pe langa 4L .... ***** Nu am spus asta, e destul de clar IAr aia cu "il poti stapani din gaz foarte usor" a fost cireasa de pe tort. ***** Oi fi eu in alta dimensiune si de aia imi iese PRIETENE, TU AI VTR? sau doar te uiti pe youtube si iti dai cu parerea? ***** Exact VTR 1000 am iar pe youtube ma uit in general la documentare, cu motorul ma dau ca de aia il am Cum adica stai cu çooru-n cap la drum lung? e chiar foarte comoda fata de alte vitezane, saua e ok iar pozitia e destul de relaxanta pt ca semighidoanele sunt mai inalte decat la superbike uri.***** Eu spuneam ca nu o recomand ca touring, nu stiu pe ce touring-uri te-ai dat dar cu siguranta intelegi diferentele NB - Eu am avut inainte un DR 750 si te asigur ca la capitolul cuplu la start rupe fashu' cam la tot ce misca in gama de vitezane, indiferent de tipul de motor sau capacitate. E mono si e mare; cand te dai pe ala cum trebe chiar e greu sa-l mai compari cu altceva, iar cand te duci pe VTR-ul de-o mie o sa gasesti un motor decent si docil Editat Aprilie 10, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.