Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Claudiu, nu poti sa-i pui ghidon drept la Triumph-ul ala?

Adica ma gandesc ca tie iti sta gandu' la Street SPEED Triple(si mie imi sta, ca a doua motocicleta), dar cred ca poti sa faci ceva frumos si din aia.

E foarte misto motocicleta.

:)

 

Nu, ar fi bani bagati aiurea-n ea cand as putea lua direct Triple :) Nu are logica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, Street Triple, ce stupid :))) .

Stiam ca e mai scump Speed Triple-ul, de asta intrebam.

Dar ala mai vechi cred ca e ok la bani.

 

955i doar 2002-2003

 

 

Are acelasi motor ca pe Speed Triple,dar cu 30 de cai mai mult.Plus ca e o mobra cu prestanta:)).A aparut in Torque

 

Esteeeee?!?!?! :) Daca ma iau dupa prostia aia de film mai bine merg cu metroul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F.ute-i o cheie pe rezervor sa para mai vechi

 

Eu incep sa ma gandesc sa-l marit in primavara si sa-mi iau un Monster. Sau poate-l pastrez si-mi iau si un Monster mai mic Vedem.

 

Da ma, n-am zis ca un M900 ar fi peste VTR. Nu stiu ce citesti tu Eu am zis ca imi place Monsterul si atat. E cam singura pentru care as renunta la VTR. Bine, S2R, S4R par cam din alta poveste si alt buget, asa ca ies din discutie.

 

PS: eu tot sper sa se mai ieftineasca FZS-urile de 1000, dar se pare ca italienii tin la pret

 

pune un ban de-o parte, vinde VTR si ia-ti un S4R...sau un Raptor d-o mie....una din astea va fi urmatoarea mea mobra cand ma plict de VTR

 

Lasa dracu' Fazerele, crezi ca mai poti sa mergi pe 4L dupa ce au gustat V2? :D eu m-am intors dupa 4 ani jumate la V2, si prea ma mai vad pe 4L si vb aia...inainte nu am avut V2uri cu suta de cai, ci niste choppere lesinate :)

Sau daca vrei 4L, Bandit 1200....e pisda!

 

Da, sunt ieftine pentru ca la noi se devalorizeaza foarte repde. Uita-te de ex. in UK sa vezi ce preturi au alea intretinute. La noi nici intretinute si acesorizate nu gasesti Mai toate au ceva hibe.

Il urmarim pe conu' MotoRocker cum o intretine pe a lui

O intretin 'tu-i mama ei :crack:

numai toamna asta am bagat aproape 3000 lei in ea dar ce i-am facut e pt cativa ani....

 

- distributie

- simeringuri + ulei furca

- garnituri noi + curatat etrieri + placute + lichid nou

- lichid ambreiaj nou

- antigel nou

- curatat filtru de aer (sport) + sincronizare carbelitoare

- ulei + filtru nou

- cauciuce noi noute

+ cateva chestii estetice - semnale, oglinzi, mansoane si manetele...manete pe care o sa le returnez...ca nu mi se potriveste aia de frana (e mai groasa cu vreo 3 mm decat originala si nu intra)

in rest mobra e giugiuc... poate sa-i schimb si bujiile la urmatoarea servisare, desi si astea sunt bune dar nu noi (sunt varianta aia intre bujie normala si iridium)

mobra asa am luat-o. cu bubele ce le-am rectificat in lista de mai sus....asa-mi trebuie daca merg pe incredere si cumpar mobra din poze

are 32.000 pe ceas si pana in 50.000 reali (judecand dupa pastilele de supape si uzura din motor)

sa vedem ce rezerva viitorul, am de gand s-o tin vreo 3 ani minim....

 

TL-ul e cam peste VTR din orice pozitie.

cam nu

doar la motor si poate la fiabilitatea acestuia.... la manevrabilitate si confort e mult sub VTR

 

PS: racirea pe ulei n-are nici pe dracu, si nici aia pe aer...am avut Virago 535 racit pe aer....manca orasu si am calarit Bandit de 600 timp de 4 ani jumate si n-am avut nicio problema cu racirea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta o termocupla care declanseaza mai repede, sau pune-i boton pt. ventilator. S-au redus mult temperaturile alea ciudate de 220 grade de pe bord (fahrenheit :) ~105 celsius)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca nu m-am bagat la semeringurile de la furca pentru ca nu a fost nevoie - daca nu plang jambele, nu umblu :)

Etrierii mi i-a curatat si mie anul trecut, dar garniturile nu le-am schimbat. Uite ca mi-ai dat o idee. Gume tre' sa ii pun si eu in primavara, am dus deja un set de Pirelli Diablo. Mai vreau sa ii iau si niste aparatoare de carbon pentru capacele de ambreiaj si alternator. Tre' sa ii schimb parbrizul, am un DB inca in folie, am un set de oglinzi din alea cu semnale incorporate pe care le-as monta, saua vreau sa o trimit la Timisoara la retapitat si cam atat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saua vreau sa o trimit la Timisoara la retapitat si cam atat .

daca ai chef de surubarit, au la decathlon pad cu gel pt. echitatie. Tai frumos cu lama (fara dejte ca mine), bagi padul, infasori in folie si e mai ok decat la timisoara. Cel putin pt. mine. Pacat ca Dan nu lucreaza cu gel, la imbinarea celor 2 stiluri ar fi fost compromisul ideal :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa dracu' Fazerele, crezi ca mai poti sa mergi pe 4L dupa ce au gustat V2?

Sau daca vrei 4L, Bandit 1200....e pisda!

 

Nu-mi place mie sa incep polemici pe forum, dar e iarna. :P

Italiencele sunt frumoase si date dracului, dar "personalitatea italieneasca" inseamna multe detalii care-ti dau bataie de cap. Daca esti constient de asta si o accepti, te indragostesti iremediabil de ele. Altfel ajungi sa le urasti, uneori pe nedrept, ce-i... drept.

 

Daca nu vrei italience si alegi japoneze in mod cerebral, FZSul de 1000 e mult peste Banditul mare (fie 1200, fe 1250). Motorul are performante mai bune, ciclistica e peste, iar franele si suspensiile sunt net superioare. The perfect wheelie machine, cum zic britanicii. Si nu o zic degeaba.

 

Am starnit o furtuna ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi place mie sa incep polemici pe forum, dar e iarna. :P

Italiencele sunt frumoase si date dracului, dar "personalitatea italieneasca" inseamna multe detalii care-ti dau bataie de cap. Daca esti constient de asta si o accepti, te indragostesti iremediabil de ele. Altfel ajungi sa le urasti, uneori pe nedrept, ce-i... drept.

 

Daca nu vrei italience si alegi japoneze in mod cerebral, FZSul de 1000 e mult peste Banditul mare (fie 1200, fe 1250). Motorul are performante mai bune, ciclistica e peste, iar franele si suspensiile sunt net superioare. The perfect wheelie machine, cum zic britanicii. Si nu o zic degeaba.

 

Am starnit o furtuna ? :D

 

Carevasazica, cu alte cuvinte, vrei sa imi spui elegant ca nu ai chef sa te apuci de invatat mecanica de Ducati :)

 

Da, stii ca am mai discutat, FZS-ul de 1000 e o chestie. Dar, e cam scumpa pentru ceea ce vreau eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fzs-ul wheelie machine?

Pai si atunci V2urile astea ce mai sunt? :P

 

Da, are dreptate. Asa i se zice :)

» Post actualizat in 19 Dec 2014 08:44

Cu Fzs-ul faci si ceva touring,deci ar fi buna.Asa cu monsterul care e naked,nu prea merge...

Da, intr-adevar, dar un M600 il iau pe la 1600E. Ca a doua motocicleta.

Un FZS1000 fara 3000E nu prea gasesti.

» Post actualizat in 19 Dec 2014 08:48

Si daca as avea 3000E, as renunta la orice rationament si as lua asa ceva:

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=592293&selpic=2&zoom=1#foto

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, are dreptate. Asa i se zice :)

I s-o zice,dar care o dai mai usor pe o roata?Un 4L sau un V2.

Eu la Vtr i-am schimbat semeringurile la furca,de 2 ori intr-un an.

Pur si simplu din 3 plecari de pe loc,1 era pe o roata,musai...

Imi cer scuze fata de ea,dar o cam demolam :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi place mie sa incep polemici pe forum, dar e iarna.

Italiencele sunt frumoase si date dracului, dar "personalitatea italieneasca" inseamna multe detalii care-ti dau bataie de cap. Daca esti constient de asta si o accepti, te indragostesti iremediabil de ele. Altfel ajungi sa le urasti, uneori pe nedrept, ce-i... drept.

 

Daca nu vrei italience si alegi japoneze in mod cerebral, FZSul de 1000 e mult peste Banditul mare (fie 1200, fe 1250). Motorul are performante mai bune, ciclistica e peste, iar franele si suspensiile sunt net superioare. The perfect wheelie machine, cum zic britanicii. Si nu o zic degeaba.

 

Am starnit o furtuna ?

 

in mod cerebral da, clar Yamaha este peste Suzuki in general, iar tehnic FZ-ul e mult peste Bandit, chiar si ala nou....DAR, eu nu ma refeream cerebral, adica.... Banditul de 1200, ala racit pe ulei/aer are un farmec aparte, un sunet, un filing.... si aspect mai classic. Inafar de asta e si mult mai ieftin, e cult-bike si are pedigree de motocicleta de huligan (de la faptul ca e ieftina si are cuplu de tractor)....e si cel mai modificat dintre nakeduri. oricum, eu la nakeduri am niste gusturi ciudate...intre un FZ1 2014 si un GSX1400 2001, aleg GSXu :P

 

si la italience iti dau dreptate....ca fiabilitate si intretinere sunt gaunoase dar au farmecul lor, iar eu, personal... parca m-as baga la o italianca pe viitor, cu toate neajunsurile lor :D japoneze am avut de toate 4 si toate-s bune...d-aia zic ca pe viitor m-as baga si la ceva ioropean, sa vad cum ma inteleg cu ele.

 

PS: Daca-r fi sa plec in jurul lumii, clar as pleca pe o japoneza :P

» Post actualizat in 20 Dec 2014 15:31

PS: Banditul nou, ala racit pe apa, nu-mi place deloc! orice altceva, daca ar tb sa aleg ceva nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma roog, astea-s deja vise. :) Umede, chiar.

 

Eu ma refeream la alternative la VTR in acelsi segment financiar. Adica ce as lua pe mere sa dau pe pere.

Si da, Banditul 1200 ar fi o alternativa la VTR. De multe ori m-am gandit la solutia asta, dar parca nu-mi place ca e prea greu. In oras te cam deranjeaza asta, plus ca are si ala un consum nesimtit (nu cred ca e cel mai economic 4L de 1200 din lume) iar franele si suspensiile, din reviewuri cam lasa de dorit. Adica la un Bandit 1200 clar trebuie pusa un USD de K4 cu etrieri radiali, desi nu stiu cat de eficienti ar fi pe o motocicleta asa greoaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la nakeduri am niste gusturi ciudate...intre un FZ1 2014 si un GSX1400 2001, aleg GSXu :P

 

 

Asta e clar. Doar ca eu nu vorbesc de FZ1, ci excusiv de FZS 1000 din 2000 pana in 2005. Motorul de R1 din 1998, huligan si fiabil, carburatie, etc.

FZ1 pe care l-au scos din 2006 cand i-au pus injectie e alta mancare de peste cu branza si nu mai prezinta acelasi interes.

 

GSXu' de 1400 e si pentru mine unul din modelele de vis, dar va ramane doar asa. Cu banii pe care-i mananca pe cauciucuri si lanturi iti dai seama de cate ori poti merge in jurul lumii cu alta motocicleta ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma roog, astea-s deja vise. :) Umede, chiar.

 

Eu ma refeream la alternative la VTR in acelsi segment financiar. Adica ce as lua pe mere sa dau pe pere.

Si da, Banditul 1200 ar fi o alternativa la VTR. De multe ori m-am gandit la solutia asta, dar parca nu-mi place ca e prea greu. In oras te cam deranjeaza asta, plus ca are si ala un consum nesimtit (nu cred ca e cel mai economic 4L de 1200 din lume) iar franele si suspensiile, din reviewuri cam lasa de dorit. Adica la un Bandit 1200 clar trebuie pusa un USD de K4 cu etrieri radiali, desi nu stiu cat de eficienti ar fi pe o motocicleta asa greoaie.

 

La primul model ala pana in 2000, erau de rahat franele si suspensia si la ala de 600

La ala din 2001-2004 le-au facut mai bune...dar oricum, Banditul nu se vrea un naked de performanta, ci un street-touring....e cred, cel mai confortabil naked, mai ales la drum lung, atat pt tine cat si pt pasager... si e f versatil, adica merge si la naveta, si in ture f lungi, si pe curbe ii f fun, in limetele lui....

 

Daca vrei ceva misti de oras, de naveta, ieftin si dixtractiv. ia un supermoto de maaaxim 600 si pastreaza VTR pt nebuneli...

 

Asta e clar. Doar ca eu nu vorbesc de FZ1, ci excusiv de FZS 1000 din 2000 pana in 2005. Motorul de R1 din 1998, huligan si fiabil, carburatie, etc.

FZ1 pe care l-au scos din 2006 cand i-au pus injectie e alta mancare de peste cu branza si nu mai prezinta acelasi interes.

 

GSXu' de 1400 e si pentru mine unul din modelele de vis, dar va ramane doar asa. Cu banii pe care-i mananca pe cauciucuri si lanturi iti dai seama de cate ori poti merge in jurul lumii cu alta motocicleta ?

 

stiu ca e un cliseu vb asta, dar... nu se mai fac cum se faceau odata, asta nu-mi place nici la mobre, nici la masini, performante, mult plastic, caracter ioc....o arunci si iei alta dupa 5-10 ani...daca-ti face unu stanga-n fata si ai intrat in el la 15 km/h...dauna totala, se face cadru tandari....eh, la banditu vechi de exemplu, cadrul ala din teava groasa era beton, greu...dar beton! acum nu mai renteaza

 

PS: Gandit la rece, daca trecem de 500 cc, si strict rational, motociclismul e o risipa de bani :P dar nah...ochii vad inima cere :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternativa la vtr nu cred ca exista si nu va exista! Bandit-ul e bunicel dar greut si mai e ceva...sunetul unde e sunetul ala de V'eu, cand trece pe langa tine pe strada sa vibreze aerul cu tot cu chiloti:)

Va salut! Primul meu post pe acest forum:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...