MotoRocker Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Probabil, ca si aia a fost in revizie, ambreiajul merge bine... Pe hartie o fi mai scurta, mie mi s-a paut mai "lunga", cert e ca motorul ala e fortos in draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Probabil, ca si aia a fost in revizie, ambreiajul merge bine... Pe hartie o fi mai scurta, mie mi s-a paut mai "lunga", cert e ca motorul ala e fortos in draci La ambreiaj i-a fost bagata doar o placa in plus,pilita pe o parte.Asta ca sa incapa acolo... Daca pentru el a fost mai de pret estetica,decat partea mecanica....atunci .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Cred ca ma reapuc si eu de troaca mea din weekend-ul viitor si poate ma alatur gastii de Vtwin-isti, din poza lipsea Metal Eu am fost plecat cu masina din Bucuresti, am fost tata model weekendul asta. Tocmai sa imi asigur weekendul viitor. Poa' sa fie ploaie sa rupa pamantul, tot ies sa invart roata pe undeva. Asa ca sunt in cautare de anturaj Daca rezolv si cu placutele pana vineri, m-am scos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Eu am fost plecat cu masina din Bucuresti, am fost tata model weekendul asta. Tocmai sa imi asigur weekendul viitor. Poa' sa fie ploaie sa rupa pamantul, tot ies sa invart roata pe undeva. Asa ca sunt in cautare de anturaj Daca rezolv si cu placutele pana vineri, m-am scos! Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov. Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 eu pana una alta, sper sa nu ploua ca sa am spor la ce mai e de facut la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov. Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei. Distanta e asemanatoare,nu? Merge si varianta aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Cheia as lasa-o ca sa o combin cu Siriul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Cheia as lasa-o ca sa o combin cu Siriul. Asa am facut anul trecut,dar merge si un traseu scurt. In cazul in care te decizi,faci un topic separat si poate se ofera si alti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov. Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei. Cheia s-a cam fwtut! e plina de gropi si valuri, mai ales Valenii-Cheia... Cheia-Sacele e mai ok. Grija ca in weekend e plin de camioane care taie curbele. La Buc-Rucar-Bran-Predeal sunt vreo 15 km mai nasoi intre Targoviste si Rucar (daca o iei pe Targoviste), pe Pitesti nu stiu cum e....si mai e o bucata nasoala intre Bran si Rasnov, pe care se si lucreaza si au decopertat aia gropile mai rau. In rest, giugiuc, numa' bun de topit gume Eu in week-end sunt la un botez, deci pauza plimbari » Post actualizat in 11 May 2015 10:17 @GBV Stiu ca TL-ul ala cand a fost inmatriculat prima oara avea si un suport de topcase, a ajuns la tine cu el? sau fara? Editat Mai 11, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 @GBV Stiu ca TL-ul ala cand a fost inmatriculat prima oara avea si un suport de topcase, a ajuns la tine cu el? sau fara? Da au ajuns la mine,dar le-am vandut pe amandoua in a 3 a zi de la cumparare. Suportul a ajuns pe un zzr si topcaseul de 52l pe un vstrom. Pentru doritorii de VTR,se pare ca fosta mobra inca traieste!!!!!!!!!!!!!!!!: http://olx.ro/oferta/vand-honda-vtr-1000-ID3SHZU.html#035fdf6d92 Daca are numerele in regula,sariti pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Nu ziceai ca a fost facuta pachet? La banii astia ma indoiesc ca mai e in toate mintile ei... Editat Mai 14, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Nu ziceai ca a fost facuta pachet? La banii astia ma indoiesc ca mai e in toate mintile ei... Am fost invormat gresit se pare.... Cand a plecat de la mine era ok:carburatie facuta cu 1 luna inainte,buji iridium,filtru aer schimbat,placute fata la fel noi,releul de incarcare schimbat Ar fi trebuit sa fie refacuta furta fata pentru ca era cam barca....Nu curgea,dar nici nu era cum trebuie. Posibil sa nu fie in regula la acte Si acum imi aduc aminte de evacuarile alea . Care e interesat,poate sa dea un telefon,cine stie.De preferat sa fie fie din bucuresti,asa poate o mai revad si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Bai, deci nu se poate, frate, in felul asta... VTR-ul e ca o pietricica-n prezervativ!!! Am dat azi o tura scurta pe Buc-Oltenita-GR-Buc si la dupa ce trecusem de Uzunu, mergea baiatul cu 220, poc, se aprinde becul la 130 km de la ultimul plin... "Ce plm o fi consumat in halul asta cu nu am chitait-o prea mult? N-are nimic, in vreo 20 km am benzinarie si alimentez" Oha!!! Am mai facut fix 9 km de cand s-a aprins becul si am ramas intr-un giratoriu din ala... Se dusese benzina de numa'-numa'. "Cum dracu'?", ma intrebam eu nedumerit, pe rezerva daca-i dau odata cox, suge tot ce-i in rezerovr??!?! Tragem pe dreapta, rezervorul secat... Mai sa fie... Ma dau jos, hop benzina pe motor. Pe sa, pe cizma stanga, pe toba de pe dreapta.... Mirosea serios a fara plumb de 95. Eheee, stai ca nu-i a buna. Baiatul cu care eram si tasnise spre benzinarie sa aduca la prost o sticla de gaz. A venit in 10 min, dar stai ca nu-i a buna. Desfacem rezervorul, se mai opreste un baiat cu un Intruder de 1800 sa vada daca poate ajuta, dau rezervorul jos... si... si... si... S U R P R I Z A !!!!! Un cacatel de surub ce prinde robinetul de benzina de rezervor se desfacuse si l-am pierdut pe drum. Si pisa bezina pe acolo la greu. Punem un surub de carena de pe Suzuki-ul colegului, punem rezervorul, hai sa-i futem o proba inainte sa ne urnim. La o prima vedere nu curgea, dar cand am inceput sa o accelerez, tot curgea benzina... Surubul era prea lung si nu strangea bine! Scoate iarasi benzina din rezervor (sunt patit, merg intotdeauna cu furtun la mine ), m-am chinuit pana am scos un surub de la carena spate si am reusit sa prind calumea robinetul ala. A durat cam 45 min - o ora toata tarasenia asta, suficient cat sa-mi phuta directia. Pe de o parte eram nervos ca mi-a stricat bunatate de plimbare si in ultima vreme am patit numai nimicuri din astea de-mi scot peri alb, pe de alta parte ma bucuram ca a fost doar cu rahat de surub si am putut pleca mai departe. Asa ca, de nervi, dinainte de Adunatii Copaceni am mers incet, numai cu 100, asa, de-al dracu! Iar ma mananca palma sa updatez anuntul de pe OLX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) poate d-aia iti consuma tie asa mult... pierdeai benzina pe drum chchitele astea te fac sa te atasezi de ea.... creeaza amintiri care in retrospectiva sunt placute si poveste cu haz despre ele ca la un IJ sau o nepra in alta ordine de idei: Before & After. mai am sa-mi vina supoertul de topcase si BASTA Editat Mai 16, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Da, dar daca voiam amintiri placute, imi luam, cum zici tu, Nepra. Asa, am vrut un motor sa ma sui pe ea si sa merg... Nu sa stau pe marginea soselei si sa repar la ea tot felul de cacatisuri... Clar, urmatoarea motocicleta nu va mai fi una cu proprietar roman! Romanii sunt saraci si de asta piata e asa cum e. De fapt, motocicletele se vand pe 3 lei sau nu se vand, nu din cauza pietei, ci din cauza motocicletelor, ca-s numai gioarse, numai cazaturi, numai rupturi si reparate pe genunchi. Chiar si cand ai bani si vrei sa iti iei ceva calumea, tot de naspeteuri dai/ai parte. Putine sunt acelea care chiar isi merita banii. Tu ce ai facut la motocicleta, ca nu-mi dau seama?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Manetele . Ai pus becu? E mult mai bun, nu dublu cum zic aia dar un 60-75% in plus are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) LOL! Da boss, l-am pus , dar n-am apucat sa umblu noaptea cu ea sa imi dau seama de imbunatatire. In alta ordine de idei, am dat o tura prin pod si mi-am adunat ce chei aveam dubluri si o sa le iau la motocicleta , am de la 6 pana la 19. O sa imi fac o trusa calumea de scule, cu suruburi de rezerva, becuri, soricei, tot ce trebuie. Cred ca in curand o sa incep sa ma uit si eu dupa un top case , o sa arade mizda rau de tot cu capac monopost si topcase. Luni ma duc la Patrick sa-mi schimb placutele pe fata, sa-mi puna kitul de reparatie pentru pompa de frana fatza si sa imi montez crash-padurile » Post actualizat in 16 May 2015 18:03In alta ordine de idei, uite ce a aparut pe la baietii astia din CJ http://www.motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/d2172#!prettyPhoto plm, azi iar m-am trezit mergand cu 240. Pleci si tu ca omul intr-o depasire, te apleci putin pe rezervor si hop, cand te uiti la vitezometru.. 200. Editat Mai 16, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 bai Metal, imi pare maxim de rau pt "distractie", azi fuse si-o zi placuta. Robinetul ala cu vacum incorporat e o alta mizerie marca honda (not hatin'). eu azi am "servisat" ca sa fiu mai plastic, frana spate: mai precis, nu e nimic in neregula dar nu face presiune pe etrier desi pompa-ti rupe ficatii. asa am mai patit la pompa de ambreaj: dat la maneta ca tampitu' cateva ore, cu aerisiri si tot tacamu', lasat motorul la garaj in spume si injuraturi, ca sa vin o sapt mai tarziu, sa fac doua compresii si sa mearga snur ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Topcase-ul oricat de urat e, e bun la drumuri mai lungi de 500 km. Ducatiul ala e dinainte de 2000, eu nu prea m-as baga la Ducatiuri facute inainte de 2000... sa nu dai din lac in putz SV-ul ala de-am pus sapt trecuta poze cu el a devenit si el negru mat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 like! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Parca arata mai frumos TL-ul cu vopseaua originala(exceptand jantele gay style ): » Post actualizat in 17 May 2015 20:21.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 SV N-ul ala chiar e misto. Si motorul e frumos pe el, e destul de puternic, trage liniar, pozitia e ok la drum, numai ca saua aia nu e deloc pe gustul curului meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Am terminat si eu cu mecanica la VTR, l-am pornit duminica, am dat o tura scurta ... un mare zambet pentru cum suna V2-ul ala, cum stai pe ea si cum pleaca de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 vad ca astia de vreti sa le vindeti aveti love-hate relationship cu ele.... nu le mai suportati dar numai cu zambetu' in casca 'steti :P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.