Roni Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 cam asa e Rocker: o iubesti pentru ciclistica, cutie, cum trage ca o scroafa sportiva ... o urasti pt ca e honda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 In sfarsit, am terminat si eu cu investitiile majore pe anul asta Am rezolvat si frana fata, si crashpadurile... gata. Ar mai fi suspensia fata, dar despre aia vorbim la iarna. Maine o iau din service, sunt curios cum o sa se simta cu cauciucurile noi, cu placute CL si kitul de la pompa de frana inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 poi ce avea frana fata Metal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Placutele nu erau deloc ce trebuia (SBS-uri de doua sezoane - nu mi-au placut de la bun inceput) si pompa de frana, chiar si la modul cel mai pretensionat, cand strangeam maneta, imi prindea manusa. Si cum nu cred ca i s-a umblat vreodata la pompa, am zis sa ii schimb garniturile, vedem ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Cu furtunele de frana cum stai? Daca sunt dalea originale,sti ca devin elastice dupa o perioada si d'aia e frana elastica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Schimbate si alea la inceputul lui aprilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 cred ca neste furtune o sa caut si eu curand, care de unde ti-ai luat si la ce cascaval? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 i'ote d'astea http://www.ebay.co.uk/itm/Wezmoto-Stainless-Steel-Braided-Hoses-Kit-Honda-VTR1000-F-K5-Firestorm-96-05-/131015952342?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1e8128c7d6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 de vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Asadar, cu crashpaduri arata misto Placutele sunt calumea, franele sunt ceva mai ferme, se simt ca musca mai tare din discuri. In schimb, desi s-a umblat la pompa de frana, daca strang tare de ea si e setata pe 2-3, imi prinde degetele intre maneta si manson. Trebuie sa merg cu ea setata la 6 - asta pentru cine are manete de frana din alea scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 si mie mi se pare molicica dar nici chiar ca la tine, eu tin la jumate maneta si cand strang mai raman cam 2-2.5 cm pana la maner...oricum nu-i stres, strangi mai tare daca e.... CB500-ele soatei are frane mai bune ca VTRul ...adica desi are un singur disc, maneta e tare si ferma si musca al dracu de bine...DAR, e CB500 d-ala de "Made in Italy" si are frane Brembo pe ea. pune si tu o poza cu capecele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 bah frate, la mine franele au fost cele mai injurate din tot ce am mesterit la mobra; da' stiu ca rup discu' numai daca le antrenez nitel. Pana la jumatea cursei e deja "la blana" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Pai si ce ma-sa le-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Pai si ce ma-sa le-ai facut? Cand ai servisat etrierii,ai verificat fiecare pistonas in parte?Cum se miscau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Frana e la fel... chiar si dupa ce au fost desfacuti etrierii si curatati calumea. Nu am stat sa vad cum se miscau pistonasele, dar nu s-a simtit mare lucru. Ar mai fi de umblat la garniturile de la etrieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) Cand ai servisat etrierii,ai verificat fiecare pistonas in parte?Cum se miscau? Pai si ce ma-sa le-ai facut? servisat = desfacut tot (pompe frana si ambreaj, etrieri, furtune). curatat interior pompe, scos pistonase, curatat depuneri, curatat orificiile de alimentare/presiune/comunicante, verificat simeringuri, sters pistonase sa-ti faci freza-n ele, uns cu DOT4 si reasamblat. Durerea mare la pompele alea este ca-s gandite cu cooru' si se aerisesc greu, sau tre sa le amorsezi pana sa le repui pe motor (eu cel putin nu pot gasi o alta cale) Editat Mai 21, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Si acum ma oftic.. am avut o pompa de frana de R1 completa, cu tot cu bidonas si maneta - o pusesem pe Fazer mai demult -, si i-am dat-o cuiva, ca o tineam de pomana prin acasa... Cred ca o sa fac artificiul asta cat de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 ca idee, din ce m-am mai uitat pe net, Brembo is gandite cel mai interesant (nu doar ca sunt un nume mare pe piata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Interesant la modul de bine sau rau? Uite aici si cum arata cu crashpaduri. /index.php?/topic/722670-crashpaduri-suporti-made-in-home/?p=3982108 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) CB500-ele soatei are frane mai bune ca VTRul ......... are frane Brembo pe ea. Eu n-am zis degeaba Are frane brembo, cu un singur disc pe fata, placute goldfren si e la fel de grea....dar am impresia cel putin daca nu asa e, ca musca mult mai bine. Franele pe ea n-au fost servisate complet niciodata, doar lilchid nou, aerisire si placute. Nu mai zic comparat de Bandit, care avea frana si mai slaba ca VTR-ul, dar se stie ca inafara de GSXR, franele pe Suzuki-s mediocre. » Post actualizat in 21 May 2015 08:47 pai si ce rost mai au capacele? de unde le-ai luat cat a durat si cat au fost??? buloanele nu capacele... tot ce am gasit eu sare de 130-150 de euro... Editat Mai 21, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Nu au fost scumpe, nu mai stiu, 200 de lei, 200 si umpic, cu tot cu tija de prindere. Mi le-a facut repede, in nici o saptamana. De montat, le-a montat Patrick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 tocmai ce ziceam ca astept sa vina suportul de topcase si nu mai cumpar nimic pt VTR pan' la anu.... si acu' vii tu cu buloanele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Interesant la modul de bine sau rau? Interesant in sensul bun: simple si eficiente. Capacele alea de motor (cele din carbon) nu tin caldura mai mult decat trebuie? Arata foarte calumea si mascheaza si logo-ul honda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Roni, ca sa-ti treaca de Honda, ia-ti un CB500, consum mic, manevrabila, fiabila in draci si usor de surubarit (schimbi filtrul de aer si bujiile in 5 min, si nu exagerez) dar e ca si cum ai merge cu juma de VTR » Post actualizat in 21 May 2015 12:34PS: Voi cat aer bagati in gume? cat scrie pe bascula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Ca bine zici, demult n-am mai verificat presiunea. De obicei merg cu 2 fatza si 2.2 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.