MotoRocker Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Mi-am facut si eu consumul strict urban, ca pana acum nu am calculat deloc...nu prea apucam sa golesc un rezervor doar in oras metoda plin-rezerva-plin (pana atinge benzina in bara aia de metal, nu ochi) am facut 167 km ... mins 8-10% eroarea kilometrajului (am pinioane -1+1 si cam asta e eroarea), sa zicem 150 km si mi-au intrat 12.8 litri pana inapoi la tija aia => un consum de 8.5/100 km. in condititii de mers la greu printre masini, stat mult la semafoare, multe ture pe distante scurte + pornit des cu socu + canicula si frig + pasagera cam jumate din distanta + stil mai "smuls" => ma declar multumit de consum, avand in vedere ca e VeTeReu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Intrebare Rocker-e: tu cand ai inscris agregatu' parca nu aveai tobe stock. Si daca nu aveai, cum ai trecut de RAR? ca pe mine m-a ucis treaba asta. Intreb pentru micul Imperion, ca o sa se loveasca si el de aceeasi problema si bag seama ca nu indrazneste sa intrebe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Ce ai facut tu asta o sa faca si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Ce ai facut tu asta o sa faca si el Am inteles, mersi Metal. Ia-uzi Imperioane ... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 sarumana:)) trebuie sa dau 2 beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 sarumana:)) trebuie sa dau 2 beri asta crezi tu ) totul se cuantifica in kile de vin, trebuie sa mituiesti intrarea in grupul vtr-istilor » Post actualizat in 25 Aug 2015 15:30 sarumana:)) trebuie sa dau 2 beri Eu acum m-am prins: daca tu dai 2 beri, inseamna ca METAL nu brea deloc?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 (editat) Bai acestia, ar trebui sa puneti mana de la mana si sa-mi luati un set de tobe aftermarket, iar eu pe ale mele le pun la share pentru cine are nevoie de ele la RAR Editat August 25, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Intrebare Rocker-e: tu cand ai inscris agregatu' parca nu aveai tobe stock. Si daca nu aveai, cum ai trecut de RAR? ca pe mine m-a ucis treaba asta. Intreb pentru micul Imperion, ca o sa se loveasca si el de aceeasi problema si bag seama ca nu indrazneste sa intrebe ) Man,eu am luat-o de la samsar cu ITP, autenticitate si CIV facut (am platit pt ele) dar sunt prim prop, adica primul trecut in CIV.Cum a luat ITPul nu stiu, ca tobele sunt zgomotoase si desi au niste E-uri stantate pe ele sunt no-name. Pe langa tobe, ii curgea furca si avea etrier blocat pe fata...probabil la CJ se ia mai usor, nu stu. Pe un pretin era sa-l respinga la Rar Grivita ca are parbriz racing negru si nu clar, deci... Furati-i tobele lu' metalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Bai, ce uameni!!! Imperion, daca ai nevoie, maine motocicleta e la Patrick pana la ora 18:00. Poti lua tobele, iti faci treaba cu ele si le aduci inapoi. Totusi, din cate tin minte, la RAR trebuie programare, asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Asa-i. La mobre e mai lejer, dar nu stiu daca merge in aceeasi zi, trebe incercat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Imperionu' momentan are alte prioritati, pana sa ajunga sa se deie in voie cu V2-iu' Multam eu pt oferta Metal, probabil ca le va lua "la pachet", montat frumos acolo de poza si demontat la loc Rocker, eu ma refeream la faptul ca, la schimbarea de proprietar, se face identificarea la RAR (ca-i adusa de afara sau ca e din Ro) ca s-o inscrii pe numele tau. Gen, bajetii de la RAR iti iscalesc numele pe CI-ul mobrei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Da bre, stiu ca te refereai la autenticitate si nu ITP...dar si la autenticitate, pe langa serii, poate sa ti-o bage p-aia cu "tobele nu sunt autentice" si te trimite la plimbare, mai ales daca nu sunt Leo Vince, Mivv, Akrapovici etc...adica stantate cu E (omologate) si neaparat DBkiller montat....asta in Bucale si nu mereu. Daca il faci la Cuca Macaii si/sau dai de un inginer mai ok nu-i problema. Ca sa nu ai dureri de cap tobele OEM sau cum am zis, after-market dar omologate pt motoreta (eventual cu certfificatul ala emis de producatorul tobei). PS: proprietarul in CIV nu-l scrie RAR-ul, ei doar emit CIV (cu datele mobrei etc, folie bla bla), proprietarul il completeaza DRPCIV (aia de la Pipera) stiu tot legat de inmatriculari acum, vrand-nevrand, la ditamai alergaturile facute cu mobrele de-alungul timpului, ultima acu 2 saptamani cu Rapitoru nevestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Bai, ma lasa nervi cu motocicleta asta.... /index.php?/topic/730978-honda-vtr1000-firestorm-carburatie-cu-probleme/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 poate fi prob asta si de la fise oare? sa nu dea scanteie cum trb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Exclus. Fisele s-au verificat, sunt in regula. Luni, cand motocicleta s-a dus la service nu facea asa. Azi, cand s-a ridicat, avea simptomele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 vezi ca ti-am raspuns acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Al dracului senzor TPS.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 de la ala era? detaliaza! l-a pus si mergea brici? sau l-a setat la 500 si merge brici? merge mai bine ca inainte sa de apuci de carburatie daca l-a setat la 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 work in progress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 oka oka, asteptam update Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 (editat) Cica e totul OK. Senzorul de TPS reglat la 500 ohmi. Mai ramane in teste pana luni. Nici eu nu mi-am dat seama de asta, desi stiam ca fix asa fac FZ6-urile cand au probleme cu TPS-ul ) ) Editat August 28, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Cica e totul OK. Senzorul de TPS reglat la 500 ohmi. Mai ramane in teste pana luni. Nici eu nu mi-am dat seama de asta, desi stiam ca fix asa fac FZ6-urile cand au probleme cu TPS-ul Deci Metal,ai o hoanda cu suflet da yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Daaaa, fix o Honda cu suflet de Yamaha, cu mecanica de Ducati si cu fiabilitate de... KTM ) ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Pana la urma i-ai dat de cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Cica e totul OK. Senzorul de TPS reglat la 500 ohmi. Mai ramane in teste pana luni. Nici eu nu mi-am dat seama de asta, desi stiam ca fix asa fac FZ6-urile cand au probleme cu TPS-ul ) ) Pana la urma i-ai dat de cap? Vezi mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.