Sari la conținut

Sunt Mandru Ca Am Nipru


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Azi dimineaza, ies cu nipra pe poarta ca sa ma duc la servici.

Pe la dorobanti ma ia un frig pe maini ... nu am manusi.

Noroc ca am nipra. La stop am apropiat mainile de cilindri si ... voila ... mi-a parut rau ca nu aveam niste carne de mici, ceva costitza... beton. M-am incalzit pe loc. Ce ma faceam daca nu aveam nipra? FRIGUL :) :angry: :angry: :angry: :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da, da si eu ma mai incalzesc din mers, doar la mana stanga. Dreapta, cand opresc. Se mai uita conservarii ciudat la mine cand la semafor pun mainile pe motor (iaca rima).

 

Baiazide, tu pe unde iti parchezi motoru ? Am inteles ca tot pe la Casa Presei lucrezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, da si eu ma mai incalzesc din mers, doar la mana stanga. Dreapta, cand opresc. Se mai uita conservarii ciudat la mine cand la semafor pun mainile pe motor (iaca rima).

 

Baiazide, tu pe unde iti parchezi motoru ? Am inteles ca tot pe la Casa Presei lucrezi.

Pai avem sediu si in Casa Presei dar io lucrez pe BD Mihalache la sediul ICI.

 

Acolo avem parcare asigurata cu paza/. Nu cred ca ar fi probleme cu paza la Casa Presei :)

 

 

Vezi si tu daca sunt niste masini mai retrase cu numar B-xx-RTV sunt ale noastre. Sunt mai retrase, nu sunt in fata la maldarul ala de masini... undeva langa niste pomi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati asa fratilor, sa ma bag si io in seama ... Pai voi parcati foarte aproape de mine. Eu stau in Bucurestii Noi, ceea ce inseamna ca in drum spre munca trec uneori pe la CasaPresei, alteori pe langa ICI ... Hehehe, ce mica-i lumea !?!

Baiazide, acum imi dau seama ca noi luptam de aceeasi parte a baricadei, adica "asamblam" cod dar si nepre ... ia zi, care-i balaurul in care infigi sabia zilnic, cpp-ul, assembler-ul, delphi ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ar fi probleme cu paza la Casa Presei :angry:

Nu am probleme cu parcarea; avem si noi parcare sigura, dar ma gandeam ca ai si tu motoru p-aici sa facem si noi o intrecere pe drumul pavat de la Casa Persei pana in strada :angry: :)

 

pana acun 2 ani am avut si noi sediul langa ICI, in cladirea din curte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati asa fratilor, sa ma bag si io in seama ... Pai voi parcati foarte aproape de mine. Eu stau in Bucurestii Noi, ceea ce inseamna ca in drum spre munca trec uneori pe la CasaPresei, alteori pe langa ICI ... Hehehe, ce mica-i lumea !?!

Baiazide, acum imi dau seama ca noi luptam de aceeasi parte a baricadei, adica "asamblam" cod dar si nepre ... ia zi, care-i balaurul in care infigi sabia zilnic, cpp-ul, assembler-ul, delphi ??

HEHHEHE, CPP in Win si Linux iar ASM pt microcontrolere. Prefer ASM. Te tine mai aproape de hardware si in plus intzelegi functionabilitatea calculatorului perfect (ma refer la nivel de magistrala, irq ,...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ar fi probleme cu paza la Casa Presei :angry:

Nu am probleme cu parcarea; avem si noi parcare sigura, dar ma gandeam ca ai si tu motoru p-aici sa facem si noi o intrecere pe drumul pavat de la Casa Persei pana in strada :angry: :)

 

pana acun 2 ani am avut si noi sediul langa ICI, in cladirea din curte

HEHEHHE, Acolo avem noi sediul acum! Ce coincidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dimineaza, ies cu nipra pe poarta ca sa ma duc la servici.

Pe la dorobanti ma ia un frig pe maini ... nu am manusi.

Noroc ca am nipra. La stop am apropiat mainile de cilindri si ... voila ... mi-a parut rau ca nu aveam niste carne de mici, ceva costitza... beton. M-am incalzit pe loc. Ce ma faceam daca nu aveam nipra? FRIGUL  :)  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:

Daca nu aveai nipru iti luai manusi, ceea ce e si sfatuiesc sa faci, pentru ca deja este prea frig.

Cand o sa-ti dai seama ce bune sunt manusile, o sa fie prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angry: Korekt, Dobrescus are dreptate ... Echipamentul e foarte important, indiferent ce fier calaresti ...

 

Si eu am nipran, da ieri am ajuns acasa cu bilele transformate in cubuletze de gheata :) ... (asa ca imi caut pantaloni ... nu mai tine cu blugii) :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Korekt, Dobrescus are dreptate ... Echipamentul e foarte important, indiferent ce fier calaresti ...

 

Si eu am nipran, da ieri am ajuns acasa cu bilele transformate in cubuletze de gheata  :) ... (asa ca imi caut pantaloni ... nu mai tine cu blugii) :angry:

Asa e, acu ma apuc sa caut manusi.... ai dreptate Dobrescu. Iar despre bilele tale ,.... :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :lol: . Ale mele stau bine indesate in sha, la caldurica. Ai grija de ele, ca ,...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati asa fratilor, sa ma bag si io in seama ... Pai voi parcati foarte aproape de mine. Eu stau in Bucurestii Noi, ceea ce inseamna ca in drum spre munca trec uneori pe la CasaPresei, alteori pe langa ICI ... Hehehe, ce mica-i lumea !?!

Baiazide, acum imi dau seama ca noi luptam de aceeasi parte a baricadei, adica "asamblam" cod dar si nepre ... ia zi, care-i balaurul in care infigi sabia zilnic, cpp-ul, assembler-ul, delphi ??

HEHHEHE, CPP in Win si Linux iar ASM pt microcontrolere. Prefer ASM. Te tine mai aproape de hardware si in plus intzelegi functionabilitatea calculatorului perfect (ma refer la nivel de magistrala, irq ,...).

Ia zi baiazid nu ne bagam sa construim un sistem de injectie pentru niprane macar daca nu le mai reducem consumul macar il uniformizam

tu faci software-ul iar eu restu!!!! :) :angry: :angry:

Apropo!!! zi si mie o carte buna de bobinat asm ptr pic-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati asa fratilor, sa ma bag si io in seama ... Pai voi parcati foarte aproape de mine. Eu stau in Bucurestii Noi, ceea ce inseamna ca in drum spre munca trec uneori pe la CasaPresei, alteori pe langa ICI ... Hehehe, ce mica-i lumea !?!

Baiazide, acum imi dau seama ca noi luptam de aceeasi parte a baricadei, adica "asamblam" cod dar si nepre ... ia zi, care-i balaurul in care infigi sabia zilnic, cpp-ul, assembler-ul, delphi ??

HEHHEHE, CPP in Win si Linux iar ASM pt microcontrolere. Prefer ASM. Te tine mai aproape de hardware si in plus intzelegi functionabilitatea calculatorului perfect (ma refer la nivel de magistrala, irq ,...).

Ia zi baiazid nu ne bagam sa construim un sistem de injectie pentru niprane macar daca nu le mai reducem consumul macar il uniformizam

tu faci software-ul iar eu restu!!!! :) :angry: :angry:

Apropo!!! zi si mie o carte buna de bobinat asm ptr pic-uri.

La treaba asta ma gandeam si eu si vorbeam si cu MensSana si V.X.

 

Luam un injector de dacie + pompa de injectie, io fac softul care nu e chiar simplu pentru ca el trebuie sa urmareasca o curba functie de turatie. Adik sa dea amestecul optim + sonda Lambda. Obligatoriu. Aia citeste amestecul de aer / benzina si intra in formula. Softul il fac io.

 

De picuri m-am saturat, am descoperit Atmel. E mult mai simplu si mai puternic. Pt pic am multa documentatie. Daca vrei iti fac un CD. Sau cauta pe net www.mikroelectronika.co.yu parca. La yugoslavi. Au o carte English/ Romanian de picuri. Am colaborat si eu la traducere. Te ia de la 0 ceea ce e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa m-am gandit si eu cu 2 injectoare. Altfel nu ai putea. AVRul ,,, pentru o investitie dintr-asta merita 250.000 in plus. E simplu ASMul. Mai bine stai pe AVR, are o arhitectura mai usor de programat, ma refer la numarul de registre.

 

De picuri, alt simulator in afara MPLAB nu am. Sorry. Cablaje si proiectarea lor pot sa fac, lucrez destul de bine in PROTEL. Adik am facut o gramada pana acum si la doar 30% am uitat cate un traseu :) . Ma refer ca mai uitam la partea de desen cu markerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa transformare, ce mandrie de niprean mai avem ?

Ia zi-ne Mircea, mai bine, cum e cu motoru ala diesel ? Ca asta-i un subiect, zic io, tare, genial !!!

Deci, am vorbit la Hatz si avem asa... pe nipra intra intr-un cilindru, motor complet, injectie, starter electronic la buton , consum redus.... tot ce vrei. In 2 cilindri cel mai mic e de 1000. Nu stiu daca incape pe cadrul de nipra.

 

 

Am vazut si la lombardini care au preturi mai mici ... dar nu au reprezentanta in RO.

 

Mai stiu motoarele Bricks (parca asa se scrie) care au reprezentanta. Astept un TIBCO sa vad ce firme mai sunt.

 

Astia de la HONDA au dieseluri dar ... puteri mici la preturi mari.

 

Avantajul la Hatz ... iti garantau un nr de ore care nu prea poti sa il atingi in juma de viatza. Deci sunt profesionale. Adik nu umblii in ele.

 

Daca pleci la drum nu iti iei in rucsac piston, biele de rezerva, ... etc ca acu.

 

Ramane de vazut.

3000 euro motor nou vs motocicleta japoneza din 93 la 3500 euro (la care motorul e probabil facut praf). Ce merita mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu si io la afirmatia lu MensSana.Domnu Diesel sa traiasca ca altfel nu mai obtineam performante de-astea de-a dreptul sinistre in privinta consumului.Baiazid merci mai tinem legatura cu privire la injectie poate pana la urma o facem macar de amoru' artei .M-am mai documentat si eu despre niprane diesel de la ultimul reply .Nu am apucat inca sa vorbesc cu astia de la hatz in privinta pretului dar sa stiti ca merita investitia.Public alaturat si o poza motorului care merge pe nipran. Modelul se chiam 2g40 e in 2 cilindrii si puteti sa va uitati pe datele de catalog aici.Cica ar consuma pana in 2 litri pe un nipran si ar atinge o viteza de 115Km/h cu tot cu tot cu atas.Singurul avantaj care il avem daca punem nipranu pa injectie este ca ar sta mai bine la demaraj si kestii din astea.De domnu' OTTO sa traiasca ca ne-a dat marea inventie numit motorul cu aprindere cu scanteie ca altfel toti vitezistii aveau impingatorii :) :angry: :angry:

Dar sincer vorbind intre un nipran de 3000$ care consuma 2% diesel si o japoneza rupta in gura care consuma 8% intr-un caz fericit si ma mai poate lasa in pu_a goala in strada pe ploaie(sper sa nu-mi i-au un avertisment ptr asta) prefer nipranu si stiu ca nu ma doare capu'.Pot sa fac toata tara linistit si ieftin si sigur.Acu fiecare cu preferintele lui.Daca esti masochist si iti place sa fi chinuit

iti iei un motor cajbit... :angry: :angry: :angry: :angry:

post-8-1063750519.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am zis si io... merita mai mult un motor diesel.

 

Dar daca ne apuca amorul artei pentru injectoare ce ne trebuie:

 

1 pompa de injectie

2 injectoare

2 sonde lamda (80 para bucata - parca asa stiu eu)

1 procesor (300.000 lei)

 

Chestia ca iese pe la vreo 300 para ceea ce e extrem pentru averea mea lunara. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3000 euro ... Mda !

Teoretic, evident ca merita, insa asa o suma in cazul unor oameni normali are o apartenenta de lumea viselor ! Din salar nu strangi atatia bani, asta-i clar !

Solutia cu injectia mi se pare mai pamanteana, insa nu rezolva mare lucru. Adica uzura va fi aceeasi la motor ... ca rusoaicele sunt facute din fier mort.

Ca sa le imbunatatim anduranta, io zic mai bine sa cumparam piese de calitate si abia acum vine intrebarea mea : de unde luam piese de calitate ??? Vreau sa zic cilindri, pistoane, segmenti, cuzineti, biele, bolturi, supape, tacheti, axe cu came, arbore cotit, alternator, bujii, carburatoare, etc, etc, etc ??????????????

Io zic ca daca am reface motoru cu toate aceste piese de calitate, fabricate in alta parte sau de la alte motoare (care se potrivesc), s-ar rezolva multe probleme. Nu ma deranjaza (prea tare) ca-mi consuma 6 % cat ca exista numai 20 % sanse sa ajung la Oradea (din Bucuresti) !!!!!!!!!! Si asta din cauza pieselor proaste din care este compus motoru !

Deci, in loc sa visam frumos, nu putem fi mai practici ? Hai sa punem creier de la creier informatiile pe care le avem si sa incercam sa incropim un motor mai sanatos !

Deci, pentru inceput sa zicem, de unde (de la ce) luam cilindri, pistoane, segmenti si cuzineti de calitate, care sa se potriveasca la nepra ??? Care sunt problemele cel mai des intalnite la nepra, adica punctele cel mai slabe ? Din ce motive ati ramas pe drum cu motoru stricat ?

Daca identificam punctele cele mai slabe si remediem problemele, putem visa si noi la turul Romaniei, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum cu piese de calitate care daca se vor potrivi si nu vor avea frecari mari (ca astea ucrainiene) va scadea teroretic si consumul de benzina cat si de ulei. + Avantajul ca stii sigur ca ajungi la destinatie fara sa iti crape ceva banal.

 

M-as gandi la piesele de BMW pentru nipra. Cutia de viteze + tot ce ai mai precizat tu MensSana mai sus. Doar atat. Dar asta ar insemna sa nu se mai numeasca DNepr ci altfel.

 

Merita incercat ... si sa facem un mini catalog de echivalente la orice roata dintzata, piese ... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...