Sari la conținut

Detinatori De Husaberg


Enduro Braesti
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 428
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai tata.. da' unde gasiti voi o vulcanizare capabila sa faca o pana la fieru asta, ca m-au omorat cu zile astia de la SAMA Pipera. M-am dus cu o gaurica in camera, sambata pe la 10:30 si am plecat de acolo cu peste 20 de petice :laugh:

Cand m-a intrebat ala pt ce e "a doua valva" de pe janta l-am intrebat imediat putin speriat daca a mai facut o pana la un cross si a zis ca "Da, sigur, da' nu avea valva aia acolo"... Foarte clar, nu??? Am ramas totusi la ei pt ca nu aveam de ales, macar un petic speram sa fie in stare sa puna. Dar iata ca m-a prins ora 15:00 (desi ei inchideau la 13:00) si tot nu plecasem, eram toti stransiin jurul rotii care acum avea cred ca 25 de petice pe ea.. de ce? Pt ca nu schimbase mansonul de pe spite si capetele neslefuite intepau camera de cate ori baga omu presiune :) Si a tot incercat de cateva ori... punea 5-6 petice, baga camera, umfla si fsss, nu tinea presiune. O lua de la capat si iar, pune petice, umfla, fssss... factura 85 RON :P

In viata mea nu mai calc pe la SAMA, mai ales ca ala era singurul "care se ocupa de motociclete" :o

 

Deci? Unde fac si io pana ca lumea, ca nu pot sta cu strecuratoarea aia carpita, mai ales ca dimineata azi era pe janta. Si ce camera mai groasa in carne sa cumpar (de unde?). Mansonul ala vine separat, se gaseste? Va rog io, dati-mi o vorba de ajutor, sarumana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci? Unde fac si io pana ca lumea, ca nu pot sta cu strecuratoarea aia carpita, mai ales ca dimineata azi era pe janta. Si ce camera mai groasa in carne sa cumpar (de unde?). Mansonul ala vine separat, se gaseste? Va rog io, dati-mi o vorba de ajutor, sarumana!

 

Pentru pan cauta concurenta Sama care este AutoSoft. EU acolo schimb cauciucurile cand nu am chef sa ma murdares.

Camera groasa gasesti al www.patrickmoto.ro

Iar "mansonul" o sa o intalnesti mai des sub denumirea de "pinten" si il gasesti la Laurentiu http://www.mototech-racing.eu/contacte/index.html sau la orice dealer KTM.

 

Bafta :unsure:

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarumana, intre timp am luat camera groasa si manson de la KTM iar skimbul e gata maine la Trancanici. Sambata o iau pe Arges in jos sa-mi fac temele... daca mai sunt colegi in clasa I pe aici, hai la restante :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Ms, am inteles, am schimbat cu 130.

Nu vreau sa ies pe strada cu el, am altceva de strada si deocamdata nu ies singur. Oricum, am inceput sa mi-o pornesc singur la kick. :)

Azi am mers 100 km numai offroad, a fost super super.

Mai am doua intrebari: de unde gasesc si eu piese prin Bucuresti sau service Husa si cum se regleaza suspensia fata caci este foarte tare?

Ms inca o data

Nu carburatia este problema la husele pana in 2003 ci aprinderea SEM. Din 2004 s-a renuntat la ea. KTM-u' a renuntat la ea mai inainte.

Lorenzo te poate ajuta si invata mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai tata.. da' unde gasiti voi o vulcanizare capabila sa faca o pana la fieru asta, ca m-au omorat cu zile astia de la SAMA Pipera. M-am dus cu o gaurica in camera, sambata pe la 10:30 si am plecat de acolo cu peste 20 de petice :P

Cand m-a intrebat ala pt ce e "a doua valva" de pe janta l-am intrebat imediat putin speriat daca a mai facut o pana la un cross si a zis ca "Da, sigur, da' nu avea valva aia acolo"... Foarte clar, nu??? Am ramas totusi la ei pt ca nu aveam de ales, macar un petic speram sa fie in stare sa puna. Dar iata ca m-a prins ora 15:00 (desi ei inchideau la 13:00) si tot nu plecasem, eram toti stransiin jurul rotii care acum avea cred ca 25 de petice pe ea.. de ce? Pt ca nu schimbase mansonul de pe spite si capetele neslefuite intepau camera de cate ori baga omu presiune :P Si a tot incercat de cateva ori... punea 5-6 petice, baga camera, umfla si fsss, nu tinea presiune. O lua de la capat si iar, pune petice, umfla, fssss... factura 85 RON :D

In viata mea nu mai calc pe la SAMA, mai ales ca ala era singurul "care se ocupa de motociclete" :P

 

Deci? Unde fac si io pana ca lumea, ca nu pot sta cu strecuratoarea aia carpita, mai ales ca dimineata azi era pe janta. Si ce camera mai groasa in carne sa cumpar (de unde?). Mansonul ala vine separat, se gaseste? Va rog io, dati-mi o vorba de ajutor, sarumana!

pune mouse pe rotile de enduro si o sa uiti de pene,presiune in roti cuie,spini,etc.

dai un ban dar sti ca mergi linistit cam 2 ani minim.

suspensia ti-o reglezi la service ul husaberg ti-a zis ketemeu pe cine sa cauti si ti-o faci pentru tine in inaltime si duritate,ii spui sa ti-o faca cat de moale este posibil si tot acolo spui se de pornire,nu are rost sa dai pedale cand husabergul porneste impecabil daca ii faci niste mici modificari si poate schimbi si bateria daca este cazul

Editat de cetateanulx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu pornirea s-a rezolvat, am schimbat bateria si acum parca exista o interfata psihica (psihiatrica :D ) intre noi. Cand vreau sa porneasca nici nu ating bine butonul si ea stie, anticipeaza, porneste instant.

Problema este DACA sa-i pun sau nu acel montaj electronic care protejeaza bateria. Montajul face ca atunci cand motorul este oprit nici un consumator sa nu traga din baterie. Daca insa te gandesti mai bine nu e totusi o idee prea buna! Ventilatorul este principalul consumator dupa oprirea motorului, deoarece afisajul e neglijabil iar farul oricum se stinge singur. La semnale esti atenti si daca nu le uiti deschise 5 zile, e OK. Ventilatorul insa are un scop precis, sa raceasca fluidul din radiator care fara ajutorul sau ar depasi punctul de fierbere si ar crea o presiune mare. E adevarat ca la opriri dese intr-o zi de chinuiala va porni de multe ori dar consumul lui in 1-3 minute de functionare nu va descarca complet bateria... si chiar daca, pornesti la pedala si apoi se reincarca. Deci toata smecheria e ca bateria sa fie buna si ar fi bine sa fie pusa pe un redresor capabil (eu mi-am luat optimate) lunar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi la Lorenzo sa-ti lege ventilatorul astfel incat sa mearga doar cat merge motorul.

 

L-a facut pe al meu ......si e super ok.

Recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu pornirea s-a rezolvat, am schimbat bateria si acum parca exista o interfata psihica (psihiatrica :D ) intre noi. Cand vreau sa porneasca nici nu ating bine butonul si ea stie, anticipeaza, porneste instant.

Problema este DACA sa-i pun sau nu acel montaj electronic care protejeaza bateria. Montajul face ca atunci cand motorul este oprit nici un consumator sa nu traga din baterie. Daca insa te gandesti mai bine nu e totusi o idee prea buna! Ventilatorul este principalul consumator dupa oprirea motorului, deoarece afisajul e neglijabil iar farul oricum se stinge singur. La semnale esti atenti si daca nu le uiti deschise 5 zile, e OK. Ventilatorul insa are un scop precis, sa raceasca fluidul din radiator care fara ajutorul sau ar depasi punctul de fierbere si ar crea o presiune mare. E adevarat ca la opriri dese intr-o zi de chinuiala va porni de multe ori dar consumul lui in 1-3 minute de functionare nu va descarca complet bateria... si chiar daca, pornesti la pedala si apoi se reincarca. Deci toata smecheria e ca bateria sa fie buna si ar fi bine sa fie pusa pe un redresor capabil (eu mi-am luat optimate) lunar.

Ba este o idee foarte buna. Functionarea ventilatorului dupa oprirea motorului e in zadar pt. ca pompa de apa este oprita si implicit circuitul de racire. ventilatorul nu face atunci decat sa consume inutil bateria si sa raceasca apa din radiator, dar nu si din motor atat timp cat acesta este oprit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba este o idee foarte buna. Functionarea ventilatorului dupa oprirea motorului e in zadar pt. ca pompa de apa este oprita si implicit circuitul de racire. ventilatorul nu face atunci decat sa consume inutil bateria si sa raceasca apa din radiator, dar nu si din motor atat timp cat acesta este oprit.

 

JUST, ma gandesc insa ca circuitul ramane totusi liber si se face natural, nefortat de pompa, urca de jos fiind fierbinte, sus unde tocmai raceste ventilatorul.. sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JUST, ma gandesc insa ca circuitul ramane totusi liber si se face natural, nefortat de pompa, urca de jos fiind fierbinte, sus unde tocmai raceste ventilatorul.. sau nu?

 

Este adevat ce spui tu. Popular se numeste sifonare.

Problema este ca randamentul in cazul asta este foarte mic.

Asculta-i pe aia ce au trecut prin asta! Este calea cea mai dreapta spre succes. :rock:

Pana sa pun ventilatorul eu fierbeam apa in motor de 4-5 ori intr-o vara. Dupa montaj nu l-am mai fiert nici macar odata.

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg, ai dreptate! Dar tot mesterind pe la ea am observat ca daca scot siguranta de jos tai curentul de la TOT. Iar de la siguranta respectiva pleaca un cablu subtirel... :rock:

De unde ideea de a pune un intrerupator acolo, prelungit pe ghidon sau si mai bine, intr-un loc mai ascuns. Intrerupator obisnuit de 8-10A, "on/off"-ul clasic care lipseste la Husa si care ar fi util nu doar sa opreasca ventilatorul ci si sa previna pornirile accidentale de tipul "ia uite ce buton rosu, pt ce-o fi??". Asta mi s-a intamplat pe bune in prima zi cand am fost cu ea la munca (cu rotile SM) si am parcat-o in viteza ca era usoara panta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Nu carburatia este problema la husele pana in 2003 ci aprinderea SEM. Din 2004 s-a renuntat la ea. KTM-u' a renuntat la ea mai inainte.

Lorenzo te poate ajuta si invata mai mult.

Ai dreptate, dar si carburatia este slaba.

Am observat ca daca nu dai tare la pedala ai scanteie zero.

Se poate modifica ceva pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom' profesor, felicitari pt onorabilul loc 4 la 'OldBoys' - Romanian Extreme Adventure !!!

Da' pe noi astia mai mititei nu vreti sa ne invatati meserie deloc... :D Cand face si HUSABERG ceva asemanator cu vecinii de la Husky?? Adica niste ture scurte cu campare lunga, putin enduro si multa berica, enduro old school kind of... vise, taica, vise.. sau poate.. cine stie... :D :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom' profesor, felicitari pt onorabilul loc 4 la 'OldBoys' - Romanian Extreme Adventure !!!

Da' pe noi astia mai mititei nu vreti sa ne invatati meserie deloc... :D Cand face si HUSABERG ceva asemanator cu vecinii de la Husky?? Adica niste ture scurte cu campare lunga, putin enduro si multa berica, enduro old school kind of... vise, taica, vise.. sau poate.. cine stie... :D :laugh:

 

 

ma gandesc sa facem o iesire la izvorani la traseul de motocros ,de sambata

pana duminica , si un test cu modelul 450 2009 , campare la cort si bere destula nu stiu data inca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Dom' profesor, felicitari pt onorabilul loc 4 la 'OldBoys' - Romanian Extreme Adventure !!!

Da' pe noi astia mai mititei nu vreti sa ne invatati meserie deloc... :wink: Cand face si HUSABERG ceva asemanator cu vecinii de la Husky?? Adica niste ture scurte cu campare lunga, putin enduro si multa berica, enduro old school kind of... vise, taica, vise.. sau poate.. cine stie... :D :makeout:

 

 

Multumim ca ne ascultati si pe noi :D !!!

Si daca tot sunteti pe frecventa, un 390 se poate la teste?? (sau nu e gata?)

Sar'naaa!

 

PS: Da' niste echipamente nu mai aduceti? Ca vin pe la voi de 2 luni pt o pereche de pantaloni si nu gasesc (marime 40, ca 38 era mica) de nici o culoare, sa nu mai zic ca as fi vrut Husaberg...

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim ca ne ascultati si pe noi :makeout: !!!

Si daca tot sunteti pe frecventa, un 390 se poate la teste?? (sau nu e gata?)

Sar'naaa!

 

PS: Da' niste echipamente nu mai aduceti? Ca vin pe la voi de 2 luni pt o pereche de pantaloni si nu gasesc (marime 40, ca 38 era mica) de nici o culoare, sa nu mai zic ca as fi vrut Husaberg...

 

 

390 SA VANDUT,LA TESTE AVEM 450

 

PT PANTALONI 40 NUMAI LA COMANDA ASA MARIME

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...