Sari la conținut

Detinatori De Husaberg


Enduro Braesti
 Share

Postări Recomandate

Avand in vedere ca imi cam place "stilul smuls" as merge spre 550. Ma gandesc ca un 450 reprezinta un avantaj pe portiunile tehinice, comparativ cu 550, care cred ca te oboseste mai repede.

 

La 650 nu ma gandesc, poate una exclusiv supermoto sau modificata pentru rally raid, stiu ca e o bestie si cred ca nu ai ce face cu atata putere la enduro.

 

 

DACA AI TIMP TRECI PE LA MOTOTECH PT DETALII

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 428
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am vazut nemultumiri legate de felul in care porneste la pedala motocicleta, fiind oameni care se plangeau de acest aspect, dupa ce cedase electromotorul. As vrea sa stiu daca voi ati avut asemenea probleme.

 

Poate respectivii nu stiau sa porneasca la pedala ... sau aveau ceva probleme la aprindere / carburator.

 

Eu, la motocicleta mea (supermoto), i-am eliminat complet kitul electrostarter. Nici cit am mers pe strada cu ea nu mi-a facut figuri (nu m-am mai deranjat sa încarc bateria aia de vreun an :finger: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am si eu niste intrebari ...

In primul rand

1.Daca as vrea sa imi iau una buc. Husaberg de 550 sa zicem ... se poate inmatricula ???

Caci altfel nu prea are rost pt. mine....

 

2.Mai trebuie sa iau ceva jmecgherii, accesorii pt. ea ??? Sau e Born to Fight ?

 

3.Este si in Brasov reprezentanta ? Ca eu sunt din Mures si Bucurestiul e cam departe.

 

 

SEBI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate respectivii nu stiau sa porneasca la pedala ... sau aveau ceva probleme la aprindere / carburator.

 

Eu, la motocicleta mea (supermoto), i-am eliminat complet kitul electrostarter. Nici cit am mers pe strada cu ea nu mi-a facut figuri (nu m-am mai deranjat sa încarc bateria aia de vreun an :rolleyes: ).

 

Ciudat e cum KTM-ul stiu sa-l pornesc dar Husa ba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat e cum KTM-ul stiu sa-l pornesc dar Husa ba...

Putin dau in minge sau in kick la fel cu ambele picioare. Putine motocicleta ponesc la fel - din cauza reglajelor sau dereglajelor diferite la carburatoare si aprinderi. Fara o atentie speciala o Husa va porni insa mai greu decat KTM, iar acesta din urma mai greu ca un XR sau DR. E perfect normal - asta este pretul platit pentru a avea un motor racing. Gandeste-te - cata benzina arunca (mai bin zis spritzeaza) un carburator racing. Daca nu gaseste o scanteie mare .... uda tot si al doilea kick venit pe o bujie uda incepe s-o euthanasieze....Conteaza prima impresie.... sau ca la pasarici....sa i-o dai bine din prima.

 

Apropos poate aflati de o husa furata.....

post-2175-1198524162_thumb.jpg

post-2175-1198524601_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un KTM de 520 si pornea perfect (la kick). Nu am intentia sa stirnesc flame pe tema KTM vs Husaberg. Tot ce vreau sa spun e ca imi pot porni Husabergul la pedala in slapi. Chiar si cu piciorul recent fisurat :rolleyes:

al meu de 450 porneste perfect la pedala. l-am pornit dupa o perioada de 1 luna jumatate de nemers si stat in frig cu max 10 pedale. evident bateria era praf. l-am pus pe jos sa iasa benzina veche, i-am dat cateva pedale cu decompresorul tras si dupa aia in 3 pedale a pornit. trebuie sa ai grija insa sa nu uiti shockul tras cand e cald sau sa il tragi cand e rece, sa ai benzina pornita si alte kkturi de astea. la fel de usor porneste si exc-ul de 450 al prietenului meu...cred ca e vorba doar de reglaje si de putina stiinta sau obijnuinta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un KTM de 520 si pornea perfect (la kick). Nu am intentia sa stirnesc flame pe tema KTM vs Husaberg. Tot ce vreau sa spun e ca imi pot porni Husabergul la pedala in slapi. Chiar si cu piciorul recent fisurat :blbl:

 

haide bah ..ma lasi..da de cat e motoru de 39..cc???.....glumeam..eu cu piciorul proaspat fisurat nici la buda nu ma duc fara carje dar or fi unii mai smecheri de pornesc motoru cu kik.. :rock:

 

PS katemeurile mele sunt asa de reglate ca merg cu kik-ul in buzunar si cand ma apropiu la 1 m pornesc singure.... :rolleyes: :crack:

 

sper ca stiti de gluma...

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va suparati, dar in garaj porneste orice cazatura.

Adevaratul test este dupa ce ai luat o tranta, stai in panta si esti sleit de puteri (si injuri de toti dumnezeii :crack:).Acolo se face diferenta.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu niste intrebari ...

In primul rand

1.Daca as vrea sa imi iau una buc. Husaberg de 550 sa zicem ... se poate inmatricula ???

Caci altfel nu prea are rost pt. mine....

 

2.Mai trebuie sa iau ceva jmecgherii, accesorii pt. ea ??? Sau e Born to Fight ?

 

3.Este si in Brasov reprezentanta ? Ca eu sunt din Mures si Bucurestiul e cam departe.

SEBI

E-ul si SM-ul sint inmatriculabile si nu-ti trebuie nimic suplimentar.

Nu stiu daca este dealer in BV. Lorenzo ne poate spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

post-9477-1199739605_thumb.jpg

Salutare ! Am citit intr-un numar al revistei Motociclismo, un articol despre Husaberg ! Cele trei modele:450,550 si 650 ! Mi sa parut foarte tare cea de 650 ! Acolo scria ca in treptele 1, 2 si 3 nu se simte nici o diferenta, trage ca turbata ! Cred ca modelul de 650, este super tare pentru supermoto, mai ales ca are in jur de 115-120kg !

 

Insa altceva nu-mi explic ! :bigstar: Husa este suedeza, iar KTM-ul austriac ! Citeam pe undeva mai demult, ca in talonul celor cu Husa, scrie de fapt KTM ! Asa este ? Husaberg este al KTM-ului ? A fost candva ? Mai este ? Nu mi-ar convenii sa cumpar o Husa si in talon sa scrie KTM ! Nu ca as avea ceva cu KTM-ul, dar de la un timp aud numai lucruri bune despre Husaberg ! Mai ales FS650SM, cu 60CP la roata si 115kg ...... ma ling pe bot de fiecare data cand il vad ! :lol:

 

Apropo's,... se poate face un drive-test pe undeva prin zona Bucuresti cu acest 650SM ? Am fost la aceea prezentare a Husabergului, acum un an, de la Amkart, dar nu am avut tupeu sa ma inscriu la test ! :lol: Acum imi pare rau !

 

Intreb asta ca nu stii niciodata ce (motocicleta) iti rezerva viitorul !

 

Cu respect ! :P

 

 

 

A FOST O INCERCARE DE CATRE CEI DE LA KTM SA O BOTEZE KTM DAR

AU RENUNTAT REPEDE DEOARECE TOTI IMPORTATORI NU AU FOST DE ACORD

HUSABERG ESTE O MARCA SUEDEZA,PROIECTAREA SI DEZVOLTAREA MODELELOR

SE FACE IN SUEDIA IAR IN AUSTRIA SE ANSAMBLEAZA

 

KTM A INVATAT MULT DE LA SUEDEZI SI INCA O SA MAI INVETE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"O idee buna, plasarea motorului deasupra cutiei de viteze ! Arata bine spatiul creat intre roata fata si cadru !"

 

Parerea mea e ca e centru de greutate mai sus=> e si mai greu de ridicat de la pamant

 

"tehnologia suedeza mi sa parut mai evoloata ca cea germana(austriaca) ! Avioane, camioane, autoturisme, ....... tancuri ... firme ca SAAB, Scania, Leopard sunt ,,varfuri"

 

ai citit tu asta in "Graiul Alexandriei"?

Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...