Mark81 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 doar daca te pricepi la carburatie Nici nu se putea un raspuns mai potrivit ;0 Am vrut sa raspund eu dar am zis sa nu supar pe nimeni:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ms mult pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Deci nu pot sa cred ca masochistii aia de ingineri suedezi au pus bateria intr-un spatiu atat de ermetic si greu accesibil... M-am chinuit s-o scot desfacand toate matzele posibile, eram pe cale sa scot amortizorul spate sau carburatorul (ca nu iese altfel furtunul de la aer). Cu greu am bunghit-o si a iesit cu tot cu cutie. SHIT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Salutare din nou, pana la urma mi-am luat Husaberg 501 din 2002, nu este peste 2003, dar de atat am avut bani... Are cateva chichite care trebuie rezolvate, dar motorul merge super bine, are reparatie de 1700e. In schimb imi pierde ulei pe la kickstarter(nu stiu care e cauza si cum se rezolva) O intrebare: are pneuri cu profil de strada pe spate 140/80/18. Merg schimbate cu pneuri cross 130/90/18? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 merg schimbate is cu 120 si cu 110 si cu 130/18. ca sa fiu in ton cu baietii de mai sus, eu as ramane pe gumele de strada, macar la sosea mai iei o ocazie, mai gasesti un om sa te ajute, dar in padure te uiti la fier cand nu porneste. pierdutul de ulei este alta „calitate„ a generatiei pe care ai cumparat-o. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) Ms, am inteles, am schimbat cu 130. Nu vreau sa ies pe strada cu el, am altceva de strada si deocamdata nu ies singur. Oricum, am inceput sa mi-o pornesc singur la kick. Azi am mers 100 km numai offroad, a fost super super. Mai am doua intrebari: de unde gasesc si eu piese prin Bucuresti sau service Husa si cum se regleaza suspensia fata caci este foarte tare? Ms inca o data Editat Aprilie 26, 2009 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 mototech racing sunt dealeri Husa. Da un telefon la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Ms, am inteles, am schimbat cu 130.Nu vreau sa ies pe strada cu el, am altceva de strada si deocamdata nu ies singur. Oricum, am inceput sa mi-o pornesc singur la kick. Azi am mers 100 km numai offroad, a fost super super. Mai am doua intrebari: de unde gasesc si eu piese prin Bucuresti sau service Husa si cum se regleaza suspensia fata caci este foarte tare? Ms inca o data 0722456946 laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Am si eu o curiozitate legata de pretul Husaberg-urilor SH, fatza de alea ale KTM-urilor cu "capabilitati" similare. Vad, spre exemplu, Husaberg-uri 400 - 500 din 2001-2003 in jurul valorii de 2000 EU, in timp ce un EXC din aceiasi ani costa cu aproape 1000 de euro mai mult (vorbim de stari tehnice ok in ambele cazuri). Care sa fie smecheria? Am primit o oarece explicatie conform careia "asa erau preturile si cand erau noi, si de-asta diferenta". Sa fie chiar asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 e cam la fel cu diferenta intre harlei din 2000 si kawaski vulcan din 2000. cumperi brendul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Am si eu o curiozitate legata de pretul Husaberg-urilor SH, fatza de alea ale KTM-urilor cu "capabilitati" similare. Vad, spre exemplu, Husaberg-uri 400 - 500 din 2001-2003 in jurul valorii de 2000 EU, in timp ce un EXC din aceiasi ani costa cu aproape 1000 de euro mai mult (vorbim de stari tehnice ok in ambele cazuri). Care sa fie smecheria? Am primit o oarece explicatie conform careia "asa erau preturile si cand erau noi, si de-asta diferenta". Sa fie chiar asa? Husabergurile cat de cat recente raman genul de motociclete cu performante exceptionale, radicale. Atunci cand functioneaza. Sistem de ungere fara pompe, prin barbotaj si o electrica de legenda. Prin cumparare, salvati de KTM de la un faliment demn de ziare regionale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Husabergurile cat de cat recente raman genul de motociclete cu performante exceptionale, radicale. Atunci cand functioneaza.Sistem de ungere fara pompe, prin barbotaj si o electrica de legenda. Prin cumparare, salvati de KTM de la un faliment demn de ziare regionale. Crezi ca KTM, virgula, a cumparat Husaberg din spirit crestinesc, ca sa-i salveze de la faliment? Eu cred ca au intrevazut diverse posibilitati de a dezvolta propria tehnologie. In final ambele firme au de castigat. La fel cum, se pare, ca vrea sa faca si BMW cu Husqvarna. PS Pt theBD: am un post si pe topicul Husaberg Editat Aprilie 28, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 wow bracio cat te apleci cu motoru de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Eu cred ca au intrevazut diverse posibilitati de a dezvolta propria tehnologie. In final ambele firme au de castigat. corect ktm au cumparat husaberg (pe bani marunti la vremea aia) pentru motorul in 4 timpi pe care l-au construit mai bine (mai fiabil) si l-au pus pe exc. Pana sa cumpere husaberg KTM nu a avut motoare racing in 4t ci doar bunicul lui LC4. Si acuma fac teste pe piele lu' alde BD O sa vedeti ca daca asta noua merge bine in max 2 ani o sa aveti injectie si motor "culcat" pe ktm-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) Husabergurile cat de cat recente raman genul de motociclete cu performante exceptionale, radicale. Atunci cand functioneaza.Sistem de ungere fara pompe, prin barbotaj si o electrica de legenda. Prin cumparare, salvati de KTM de la un faliment demn de ziare regionale. Te inseli si sunt sigur ca nu ai citit nici macar putin despre Husaberg. 1. Au pompe de ulei. Orice motor care are filtru de ulei are si pompa. Barbotajul nu este suficient pentru a trece uleiul prin filtru. 2. Adevarat ca erau in faliment. Bravo KTM-ului ca a stiut sa miroasa o afacere. Bravo inginerilor de la Husaberg ca au avut incredere in KTM. Le urez "casatorie" placuta. Editat Aprilie 29, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 O sa vedeti ca daca asta noua merge bine in max 2 ani o sa aveti injectie si motor "culcat" pe ktm-uri. numa asta iti da +10 la skill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 numa asta iti da +10 la skill am vazut am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 vb peste 2 ani cand intru si eu la categoria old boys (aka pamant de flori) si te alerg putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 vb peste 2 ani cand intru si eu la categoria old boys (aka pamant de flori) si te alerg putin adica iti iei ktm peste 2 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Revin cu nelamuriri, este normal sa imi consume un rezervor(parca 9 litrii) in 78 km off? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 daca ai tras de ea mai mult nu e iesit din comun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 adica iti iei ktm peste 2 ani? peste doi ani cine stie ce mai inventeaza geniile astea de la HUSABERG, poate motorul cu fundu'n'sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 peste doi ani cine stie ce mai inventeaza geniile astea de la HUSABERG, poate motorul cu fundu'n'sus sau poate scot si ei un 2T sa avem de unde alege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slow Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 buna.Ma numesc Dan,sint din timisoara..bibi ma cunoaste,am husaberg 400fe din 2002..excelenta..m-am inscris si eu la voi ptr ca pe aici se poarta crf...honda freaks...respect..am 39 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy_boy Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Revin cu nelamuriri, este normal sa imi consume un rezervor(parca 9 litrii) in 78 km off? Shere da la cat te-ai tavalit cu ea nu te-ai gandit ca poate ti s-a scurs benzina din rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.