theBD Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 e cam la fel cu diferenta intre harlei din 2000 si kawaski vulcan din 2000. cumperi brendul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Am si eu o curiozitate legata de pretul Husaberg-urilor SH, fatza de alea ale KTM-urilor cu "capabilitati" similare. Vad, spre exemplu, Husaberg-uri 400 - 500 din 2001-2003 in jurul valorii de 2000 EU, in timp ce un EXC din aceiasi ani costa cu aproape 1000 de euro mai mult (vorbim de stari tehnice ok in ambele cazuri). Care sa fie smecheria? Am primit o oarece explicatie conform careia "asa erau preturile si cand erau noi, si de-asta diferenta". Sa fie chiar asa? Husabergurile cat de cat recente raman genul de motociclete cu performante exceptionale, radicale. Atunci cand functioneaza. Sistem de ungere fara pompe, prin barbotaj si o electrica de legenda. Prin cumparare, salvati de KTM de la un faliment demn de ziare regionale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Husabergurile cat de cat recente raman genul de motociclete cu performante exceptionale, radicale. Atunci cand functioneaza.Sistem de ungere fara pompe, prin barbotaj si o electrica de legenda. Prin cumparare, salvati de KTM de la un faliment demn de ziare regionale. Crezi ca KTM, virgula, a cumparat Husaberg din spirit crestinesc, ca sa-i salveze de la faliment? Eu cred ca au intrevazut diverse posibilitati de a dezvolta propria tehnologie. In final ambele firme au de castigat. La fel cum, se pare, ca vrea sa faca si BMW cu Husqvarna. PS Pt theBD: am un post si pe topicul Husaberg Editat Aprilie 28, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 wow bracio cat te apleci cu motoru de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Eu cred ca au intrevazut diverse posibilitati de a dezvolta propria tehnologie. In final ambele firme au de castigat. corect ktm au cumparat husaberg (pe bani marunti la vremea aia) pentru motorul in 4 timpi pe care l-au construit mai bine (mai fiabil) si l-au pus pe exc. Pana sa cumpere husaberg KTM nu a avut motoare racing in 4t ci doar bunicul lui LC4. Si acuma fac teste pe piele lu' alde BD O sa vedeti ca daca asta noua merge bine in max 2 ani o sa aveti injectie si motor "culcat" pe ktm-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) Husabergurile cat de cat recente raman genul de motociclete cu performante exceptionale, radicale. Atunci cand functioneaza.Sistem de ungere fara pompe, prin barbotaj si o electrica de legenda. Prin cumparare, salvati de KTM de la un faliment demn de ziare regionale. Te inseli si sunt sigur ca nu ai citit nici macar putin despre Husaberg. 1. Au pompe de ulei. Orice motor care are filtru de ulei are si pompa. Barbotajul nu este suficient pentru a trece uleiul prin filtru. 2. Adevarat ca erau in faliment. Bravo KTM-ului ca a stiut sa miroasa o afacere. Bravo inginerilor de la Husaberg ca au avut incredere in KTM. Le urez "casatorie" placuta. Editat Aprilie 29, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 O sa vedeti ca daca asta noua merge bine in max 2 ani o sa aveti injectie si motor "culcat" pe ktm-uri. numa asta iti da +10 la skill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 numa asta iti da +10 la skill am vazut am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 vb peste 2 ani cand intru si eu la categoria old boys (aka pamant de flori) si te alerg putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 vb peste 2 ani cand intru si eu la categoria old boys (aka pamant de flori) si te alerg putin adica iti iei ktm peste 2 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Revin cu nelamuriri, este normal sa imi consume un rezervor(parca 9 litrii) in 78 km off? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 adica iti iei ktm peste 2 ani? peste doi ani cine stie ce mai inventeaza geniile astea de la HUSABERG, poate motorul cu fundu'n'sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 peste doi ani cine stie ce mai inventeaza geniile astea de la HUSABERG, poate motorul cu fundu'n'sus sau poate scot si ei un 2T sa avem de unde alege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slow Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 buna.Ma numesc Dan,sint din timisoara..bibi ma cunoaste,am husaberg 400fe din 2002..excelenta..m-am inscris si eu la voi ptr ca pe aici se poarta crf...honda freaks...respect..am 39 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy_boy Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Revin cu nelamuriri, este normal sa imi consume un rezervor(parca 9 litrii) in 78 km off? Shere da la cat te-ai tavalit cu ea nu te-ai gandit ca poate ti s-a scurs benzina din rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 (editat) prea putin a curs man, Marian la 525 nici nu intrase pe rezerva Editat Mai 1, 2009 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Mai tata.. da' unde gasiti voi o vulcanizare capabila sa faca o pana la fieru asta, ca m-au omorat cu zile astia de la SAMA Pipera. M-am dus cu o gaurica in camera, sambata pe la 10:30 si am plecat de acolo cu peste 20 de petice Cand m-a intrebat ala pt ce e "a doua valva" de pe janta l-am intrebat imediat putin speriat daca a mai facut o pana la un cross si a zis ca "Da, sigur, da' nu avea valva aia acolo"... Foarte clar, nu??? Am ramas totusi la ei pt ca nu aveam de ales, macar un petic speram sa fie in stare sa puna. Dar iata ca m-a prins ora 15:00 (desi ei inchideau la 13:00) si tot nu plecasem, eram toti stransiin jurul rotii care acum avea cred ca 25 de petice pe ea.. de ce? Pt ca nu schimbase mansonul de pe spite si capetele neslefuite intepau camera de cate ori baga omu presiune Si a tot incercat de cateva ori... punea 5-6 petice, baga camera, umfla si fsss, nu tinea presiune. O lua de la capat si iar, pune petice, umfla, fssss... factura 85 RON In viata mea nu mai calc pe la SAMA, mai ales ca ala era singurul "care se ocupa de motociclete" Deci? Unde fac si io pana ca lumea, ca nu pot sta cu strecuratoarea aia carpita, mai ales ca dimineata azi era pe janta. Si ce camera mai groasa in carne sa cumpar (de unde?). Mansonul ala vine separat, se gaseste? Va rog io, dati-mi o vorba de ajutor, sarumana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Deci? Unde fac si io pana ca lumea, ca nu pot sta cu strecuratoarea aia carpita, mai ales ca dimineata azi era pe janta. Si ce camera mai groasa in carne sa cumpar (de unde?). Mansonul ala vine separat, se gaseste? Va rog io, dati-mi o vorba de ajutor, sarumana! Pentru pan cauta concurenta Sama care este AutoSoft. EU acolo schimb cauciucurile cand nu am chef sa ma murdares. Camera groasa gasesti al www.patrickmoto.ro Iar "mansonul" o sa o intalnesti mai des sub denumirea de "pinten" si il gasesti la Laurentiu http://www.mototech-racing.eu/contacte/index.html sau la orice dealer KTM. Bafta Editat Mai 20, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Sarumana, intre timp am luat camera groasa si manson de la KTM iar skimbul e gata maine la Trancanici. Sambata o iau pe Arges in jos sa-mi fac temele... daca mai sunt colegi in clasa I pe aici, hai la restante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Ms, am inteles, am schimbat cu 130.Nu vreau sa ies pe strada cu el, am altceva de strada si deocamdata nu ies singur. Oricum, am inceput sa mi-o pornesc singur la kick. Azi am mers 100 km numai offroad, a fost super super. Mai am doua intrebari: de unde gasesc si eu piese prin Bucuresti sau service Husa si cum se regleaza suspensia fata caci este foarte tare? Ms inca o data Nu carburatia este problema la husele pana in 2003 ci aprinderea SEM. Din 2004 s-a renuntat la ea. KTM-u' a renuntat la ea mai inainte. Lorenzo te poate ajuta si invata mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=5iHJ-Wnsgts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) Mai tata.. da' unde gasiti voi o vulcanizare capabila sa faca o pana la fieru asta, ca m-au omorat cu zile astia de la SAMA Pipera. M-am dus cu o gaurica in camera, sambata pe la 10:30 si am plecat de acolo cu peste 20 de petice Cand m-a intrebat ala pt ce e "a doua valva" de pe janta l-am intrebat imediat putin speriat daca a mai facut o pana la un cross si a zis ca "Da, sigur, da' nu avea valva aia acolo"... Foarte clar, nu??? Am ramas totusi la ei pt ca nu aveam de ales, macar un petic speram sa fie in stare sa puna. Dar iata ca m-a prins ora 15:00 (desi ei inchideau la 13:00) si tot nu plecasem, eram toti stransiin jurul rotii care acum avea cred ca 25 de petice pe ea.. de ce? Pt ca nu schimbase mansonul de pe spite si capetele neslefuite intepau camera de cate ori baga omu presiune Si a tot incercat de cateva ori... punea 5-6 petice, baga camera, umfla si fsss, nu tinea presiune. O lua de la capat si iar, pune petice, umfla, fssss... factura 85 RON In viata mea nu mai calc pe la SAMA, mai ales ca ala era singurul "care se ocupa de motociclete" Deci? Unde fac si io pana ca lumea, ca nu pot sta cu strecuratoarea aia carpita, mai ales ca dimineata azi era pe janta. Si ce camera mai groasa in carne sa cumpar (de unde?). Mansonul ala vine separat, se gaseste? Va rog io, dati-mi o vorba de ajutor, sarumana! pune mouse pe rotile de enduro si o sa uiti de pene,presiune in roti cuie,spini,etc. dai un ban dar sti ca mergi linistit cam 2 ani minim. suspensia ti-o reglezi la service ul husaberg ti-a zis ketemeu pe cine sa cauti si ti-o faci pentru tine in inaltime si duritate,ii spui sa ti-o faca cat de moale este posibil si tot acolo spui se de pornire,nu are rost sa dai pedale cand husabergul porneste impecabil daca ii faci niste mici modificari si poate schimbi si bateria daca este cazul Editat Mai 30, 2009 de cetateanulx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Cu pornirea s-a rezolvat, am schimbat bateria si acum parca exista o interfata psihica (psihiatrica ) intre noi. Cand vreau sa porneasca nici nu ating bine butonul si ea stie, anticipeaza, porneste instant. Problema este DACA sa-i pun sau nu acel montaj electronic care protejeaza bateria. Montajul face ca atunci cand motorul este oprit nici un consumator sa nu traga din baterie. Daca insa te gandesti mai bine nu e totusi o idee prea buna! Ventilatorul este principalul consumator dupa oprirea motorului, deoarece afisajul e neglijabil iar farul oricum se stinge singur. La semnale esti atenti si daca nu le uiti deschise 5 zile, e OK. Ventilatorul insa are un scop precis, sa raceasca fluidul din radiator care fara ajutorul sau ar depasi punctul de fierbere si ar crea o presiune mare. E adevarat ca la opriri dese intr-o zi de chinuiala va porni de multe ori dar consumul lui in 1-3 minute de functionare nu va descarca complet bateria... si chiar daca, pornesti la pedala si apoi se reincarca. Deci toata smecheria e ca bateria sa fie buna si ar fi bine sa fie pusa pe un redresor capabil (eu mi-am luat optimate) lunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 mergi la Lorenzo sa-ti lege ventilatorul astfel incat sa mearga doar cat merge motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 mergi la Lorenzo sa-ti lege ventilatorul astfel incat sa mearga doar cat merge motorul. L-a facut pe al meu ......si e super ok. Recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.