mishu_canishu Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 (editat) Si ceva f, f, f, f, frumos: un motor de VW 2 cilindri boxer sau poate 4 cilindri, de 1600 cmc, pus pe un cadru de Simson, cu fata completa de MZ ETZ, cu o sa de Simson, celebru rezervor de festival latit, ghidon fabricat in garaj, etc. Cutia de viteze este de Simson, prinsa cu o flansa, dar cu schimbator numai la mana, si cu multe arcuri scoase de la discul de ambreaj, ptr a putea apasa cu mana pe maneta ambreajului..................... Editat Decembrie 22, 2004 de mishu_canishu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Si ceva f, f, f, f, frumos: un motor de VW 2 cilindri boxer sau poate 4 cilindri, de 1600 cmc, pus pe un cadru de Simson, cu fata completa de MZ ETZ, cu o sa de Simson, celebru rezervor de festival latit, ghidon fabricat in garaj, etc. Cutia de viteze este de Simson, prinsa cu o flansa, dar cu schimbator numai la mana, si cu multe arcuri scoase de la discul de ambreaj, ptr a putea apasa cu mana pe maneta ambreajului..................... deci motorul ala este in patru pistoane cadrul este de simson sport modificat sa incapa motorul ..........si apropo ce drac ai asa de mare scrisa semnatura ta ...eu cred ca vedem toti bine si daca este scrisa cu litere mici .....parerea mea este ca ar fii cazul sa scrii cu litere mici ca vede toata lumea.......mai mare este semnatura de cit tot ce scrii tu:))))) no offense salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 23, 2004 Autor Share Postat Decembrie 23, 2004 Acu trei ani la sibiu la adus tipul cu duba la intrunire. Am stat cateva ore bune cu oamenii aia si am facut tampenii cu motorul ala. Faceam ture pe acolo nunmai cu a-ntaia ca daca dadeam a doua intram in oameni , era greu ded controlat, el conducea, eu schimbam vitezele de la schimbatorul manual al cutiei de simson, mergea cutiuta nemteasca de rupea. Cand am dat a doua si a accelerat a patinat cauciucul in mers vreo 2 secunde, ca sa nu mai vorbesc de zgomotul infernal al motorului. Ne-am bagat cu el intre japonezele din fata scenei tocmai cand i-si faceau ei cantecelul cu zu8mzaitoare japoneze fara tobe, pot sa sspun ca i-am facut muci la capitolul asta. tot in timpul ala din atata turatie n-i s-a rupt cureaua dee la alternator ........... Am plecat sa cautam la magazine ciorapi de dama dar nu au fost de gasit. asa ca nu l-am mai pornit. Dupa trei ture se incingea motorul ca dracu si ramaneam cu bocancii topiti pe talpa deoarece atingeam esapamentele. Ce sa mai, era o bestie de motor si-i curgea ulei peste tot. Legase cutia de viteze de motor cu o flansa de metal groasa de 10 cm. Ca ambreeaj a folosit imbreeajul Volkswagenului din care a scos trei arcuri deoarecee nu putea sa traga de el. Si-asa si cu trei arcuri abia decuplai. Grupul era tot de simson si se descurca de minune. Cadrul facut jumate din Simson , jumate din Ij. Coarnele din pat de spital indoite dedja la 90. Furca era lungita cu 10 cm. Suspensiile spate erau de Ij. Sea pe spate n-avea si stateam pe aripa aia rotunda de simson, kuru meu Prindea intr-a treia 100 la ora. Cand l-am bagat la loc in duba i-am dat jos furca deoarece n-avea loc in transporterul ala micut. De fapt motorul fusese al transporterului pe care-l avea in posesie inlocuindul cu unul pe motorina. I-mi pare rau ca n-am tinut leagatura cu tipul ala, i-am pierdut numarul de tel. pe drumul inapoi cand am mai avut ceva peripetii datorita ploii torentiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 Klaus Posted on Dec 23 2004, 10:47 AM Acu trei ani la sibiu la adus tipul cu duba la intrunire. Am stat cateva ore bune cu oamenii aia si am facut tampenii cu motorul ala. Faceam ture pe acolo nunmai cu a-ntaia ca daca dadeam a doua intram in oameni , era greu ded controlat, el conducea, eu schimbam vitezele de la schimbatorul manual al cutiei de simson, mergea cutiuta nemteasca de rupea. Cand am dat a doua si a accelerat a patinat cauciucul in mers vreo 2 secunde, ca sa nu mai vorbesc de zgomotul infernal al motorului. Ne-am bagat cu el intre japonezele din fata scenei tocmai cand i-si faceau ei cantecelul cu zu8mzaitoare japoneze fara tobe, pot sa sspun ca i-am facut muci la capitolul asta. tot in timpul ala din atata turatie n-i s-a rupt cureaua dee la alternator ........... Am plecat sa cautam la magazine ciorapi de dama dar nu au fost de gasit. asa ca nu l-am mai pornit. Dupa trei ture se incingea motorul ca dracu si ramaneam cu bocancii topiti pe talpa deoarece atingeam esapamentele. Ce sa mai, era o bestie de motor si-i curgea ulei peste tot. Legase cutia de viteze de motor cu o flansa de metal groasa de 10 cm. Ca ambreeaj a folosit imbreeajul Volkswagenului din care a scos trei arcuri deoarecee nu putea sa traga de el. Si-asa si cu trei arcuri abia decuplai. Grupul era tot de simson si se descurca de minune. Cadrul facut jumate din Simson , jumate din Ij. Coarnele din pat de spital indoite dedja la 90. Furca era lungita cu 10 cm. Suspensiile spate erau de Ij. Sea pe spate n-avea si stateam pe aripa aia rotunda de simson, kuru meu Prindea intr-a treia 100 la ora. Cand l-am bagat la loc in duba i-am dat jos furca deoarece n-avea loc in transporterul ala micut. De fapt motorul fusese al transporterului pe care-l avea in posesie inlocuindul cu unul pe motorina. I-mi pare rau ca n-am tinut leagatura cu tipul ala, i-am pierdut numarul de tel. pe drumul inapoi cand am mai avut ceva peripetii datorita ploii torentiale. Ce le zici tu ca un om mare!!??!?!?!?!?!?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Ianuarie 9, 2005 Share Postat Ianuarie 9, 2005 o Planeta din Botosani cu tot cu stapana ala e stapanul (poza de la pagina 9 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 un thread care merită să stea în frunte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
criofix Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 Se zvoneste intere proprietarii de nipru ca la achizitionarea unui nipru (nou sau second) mai ai nevoie si de un set de scule noi Este adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 Se zvoneste intere proprietarii de nipru ca la achizitionarea unui nipru (nou sau second) mai ai nevoie si de un set de scule noi Este adevarat? deci inca o data ma repet...terog respecta...subiectul topicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Martie 23, 2005 Autor Share Postat Martie 23, 2005 Deci sa completam colectia de motoare ca Boeru nu e'nstare Cum ma ai chopper si nu-l bagi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Martie 23, 2005 Autor Share Postat Martie 23, 2005 Topicurile alea se ale tale se vor duce dar asta mereu va fi in fata pentru ca mereu vor aparea motoare. Un kawa cu garda de 10 cm. Frumos motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Martie 23, 2005 Autor Share Postat Martie 23, 2005 Motor din Ploiesti, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daw_hanson Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 O Jawa de 500cc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daw_hanson Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daw_hanson Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 aceeashi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daw_hanson Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 si inca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daw_hanson Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 Si o tula ( sorry pentru poza...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 O Jawa de 500cc... arata super jawa de 500cc, in patru timpi trebuie sa sune al dracu de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 30, 2005 Share Postat Mai 30, 2005 şi ca să mai reîmprospătăm topicul ăsta ... una mică de la tanti Gabi din Cluj, no.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Iunie 1, 2005 Autor Share Postat Iunie 1, 2005 tare rau faya. ce indian are omu si mai e si verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikeru' Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 baietii din moinesti de bacau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikeru' Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 inca unu tot de la moinesti, asta i-a lu' jonh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikeru' Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 io cu inhuman din bv am facut din asta....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikeru' Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 asta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikeru' Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 sau din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 Cât sunt eu de devotat chopperelor, nu prea îmi place ce aţi făcut din VX...era mai frumos înainte..mai bine îl vindeaţi şi luaţi chopper (asta sub condiţia în care VX era dărâmat şi l-aţi modificat voi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.