GoMeZ Postat August 25, 2007 Autor Share Postat August 25, 2007 inca nu am reusit... am pus bujie noua, dar degeaba tocmai am dat cateva ture cu ea, se comporta bine. doar ca nu vrea la automat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 si eu am avut aceeasi problema cu rs50-ul meu din 2001, pornea in 2metri impinsa dar nu vroia deloc la buton, am fost la Bogdan Padure (parca asa il cheama) un mecanic cica f. bun care e in spatele gradinii zoologice si mi-a zis ca am compresia mica, de 7:1 si ca asta e problema si ca sa merg asa cat mai tine setul asta, si pe urma cand schimb setul se va rezolva si problema asta. In caz ca vrei sa-ti iei piston si segmenti noi ieftin vezi ca am eu de la rs-ul meu ca nu am apucat sa le montez: /index.php?...t&id=143983 doar 1.5mil ma gasesti pe mess sau la tel 0743028909 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 Ca sa te lamuresti daca sunt uazati segmentii trebuie sa demontezi cilindrul, sa scoti pistonul si sa ai masori. Scoti un segment de pe piston, il pui in cilindru si masori fanta dintre capete, ar trebui sa fie intre 0,15 - 0,35 mm, daca e mai mult schimba segmentii. Trebuie masurata si ovalizarea pistonului si a cilindrului, daca crezi ca te descurci citeste: Aprilia_RS_50_AM6_2000_Service_Manual.pdf Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 25, 2007 Autor Share Postat August 25, 2007 uaaaaaa nici nu stii cat iti multumesc!!!! de cand rascolesc netul pentru un manual de service!!! saru'mana muuult!!! meriti bere... multa bere!!!! multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 SA le puna naibii kickstart la Apriliile astea daca sunt chiar asa de pacatoase si nu le place demarorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 motor sport cu kickstarter? nu da bine oricum la 50cc e f. usor sa o pornesti impinsa si o ia instant si la fel de instant o ia si la buton daca are compresia buna ps: s-a dat pistonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 26, 2007 Autor Share Postat August 26, 2007 nu m-ar deranja mult chestia cu pornitul din 2 pasi problema e ca trebuie sa ma duc la RAR ca sa o pot inregistra la primarie dupa si cam greu sa ma duc cu ea asa ... ma trimit aia acasa. aveam probleme si cu cablul de kilometraj, dar m-am scos s-a potrivit unu de opel o sa caut piston, ca vreau sa ma duc la rar cat mai repede, ca m-am plictisit sa ma plimb doar in fata blocului --- Mesaj completat în 27 Aug 2007 12:23 -------------am vb la united motors de piston il dau jos acum si ma duc cu pistonul si cilindru la ei sa faca masuratori si sa iau unele noi daca e cazul revin cu noutati mai pe seara --- Mesaj completat în 27 Aug 2007 16:40 ------------- nu m-ar deranja mult chestia cu pornitul din 2 pasi problema e ca trebuie sa ma duc la RAR ca sa o pot inregistra la primarie dupa si cam greu sa ma duc cu ea asa ... ma trimit aia acasa. aveam probleme si cu cablul de kilometraj, dar m-am scos s-a potrivit unu de opel o sa caut piston, ca vreau sa ma duc la rar cat mai repede, ca m-am plictisit sa ma plimb doar in fata blocului <small>--- Mesaj completat în 27 Aug 2007 12:23 -------------</small><br/>am vb la united motors de piston il dau jos acum si ma duc cu pistonul si cilindru la ei sa faca masuratori si sa iau unele noi daca e cazul revin cu noutati mai pe seara asa.... fusai cu cilindru/piston/segmenti se uita "pai sunt impecabile" nu e compresia schimba-i bujia ii zic ca am luat una noua, aveam si bujia pe chiulasa era un bosch cica echivalentul NGK R BR8ES (mi-au zis de la magazinul de unde am luat-o) m-a luat la "injurat", mi-a zis sa o pun in prastie si sa ii dau drumu' cica sa nu mai pun mana pe bosch. am luat bujie NGK R BR8ES. si garnitura dintre cilindru si motor sa o schimb, celelalte a zis ca sunt ok (sa mai pun o tenta de silicon, foarte putin, sa dau doar asa putin cu degetul) acum le montez pe toate la loc sa vaz daca era bujia.. nush. sper. --- Mesaj completat în 27 Aug 2007 19:10 -------------mda... singura diferenta e ca acum nu mai sta asa turata in rest identic si la fel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 da... foarte interesant... eram sigur ca nu e de la compresie... e normal sa fie putin mai puturoasa acum cu piston nou, trebuie sa se rodeze un pic... iti vine sa dai o sectiune prin motor sa vezi ce se intampla in interior si de ce nu vrea sa mearga cum ar trebui, nu-i asa? mai cauta pe la zona electrica, nu stiu cu ce sa te ajut. mereu cand citesc topicul tau cad pe ganduri si dac ipoteze in cap... dar e greu tare de la distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 singura diferenta e ca acum nu mai sta asa turata in rest identic si la fel ... Daca vrei in weekend ma uit eu la ea si 100% ii dam de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 28, 2007 Autor Share Postat August 28, 2007 @Belbody nu are piston nou. mi-au spus ca este foarte bun cel pe care il aveam am schimbat doar bujia am pus ce scrie in manualul ei NGK R BR8ES si da, e greu de la distanta, asa patesc si eu cu calculatoarele (acolo sunt mai priceput ) @ITS daca imi lasi un tel te sun la inceputul weekendului multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 @Belbodynu are piston nou. mi-au spus ca este foarte bun cel pe care il aveam am schimbat doar bujia am pus ce scrie in manualul ei NGK R BR8ES si da, e greu de la distanta, asa patesc si eu cu calculatoarele (acolo sunt mai priceput ) @ITS daca imi lasi un tel te sun la inceputul weekendului multumesc mult Scuze, am inteles, nu am fost atent. Si eu ma pricep mai bine la calculatoare, dar motoarele sunt o placere... mai ales cand scot fum! Poate "te rezolva" @ITS intr-un fel, sper sa aud de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 (editat) Din cate s-au scris aici, tind sa cred ca beleaua este provocata de BENDIX (free-wheel / starter sprag clutch / one-way clutch)... mai ales ca este vorba de o Aprilia. Cand este bujia scoasa, motorul este este invartit de electromotor pentru ca nu mai intampina forta de rezistenta datorata compresiei in cilindru. Cand ii pui bujia, apare compresia la invartirea motorului si incepe sa scape bendixul (rolele din coroana cu pricina nu mai blocheaza pinioanele la invartirea de catre elecromotor). In mod normal ar trebui sa se auda si un sunet diferit fata de sunetul normal atunci cand apesi demarorul... Mai ales ca motorul merge ok si porneste usor impins. ...parerea mea Editat August 28, 2007 de BAlanuS-u' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 28, 2007 Autor Share Postat August 28, 2007 in filmuletul pe care l-am postat aici (http://www.giotto.ro/rs50/x.mov) bujia este pusa. si bendixul angreneaza ce trebuie e posibil sa pape mai mult curent atunci cand e bujia pusa si sa nu mai dea scanteie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 in filmuletul pe care l-am postat aici (http://www.giotto.ro/rs50/x.mov)bujia este pusa. si bendixul angreneaza ce trebuie e posibil sa pape mai mult curent atunci cand e bujia pusa si sa nu mai dea scanteie? E posibil, dar nu ziceai ca ai incercat sa pornesti si cu redresorul cuplat la baterie? Poate ai electromotorul stricat si iti papa mai multa energie decat ar trebui, chiar cu tot cu redresor... DE fapt, daca faci o comparartie intre cat curent suge demarorul si cat debiteaza redresorul, o sa vezi ca diferenta dintre baterie singura si baterie+redresor este neglijabila.. ...Se poate sa ai dreptate. Poti sa incerci altceva... Lasi bujia in capul cilindrului montata normal, si la fisa cuplezi alta bujie si vezi atunci cu tot cu compresia normala ce cacao de scanteie iti da pe bujia surogat. Pariez ca este o problema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 28, 2007 Autor Share Postat August 28, 2007 am incercat si cu redresorul, dar cu bujia veche .... o sa incerc diseara chestia cu bujia. sa o pun pe asta noua afara, si aia veche infiletata, sa vad daca am scanteie --- Mesaj completat în 28 Aug 2007 20:30 -------------so.... am desfacut electromotorul, am curatat carbunii, am bagat vaselina in capetele lui. invarte mai repede. nu mai am scanteie! cu nici o bujie o sa iau mufele la rand alcool tehnic periuta. teoretic, singura diferenta intre pornit la buton si impinsa este ca la buton, actionez eu electromotorul din baterie, mai departe se foloseste curentul produs de magnetou. impinsa nu mai iau nimic din baterie, se foloseste curentul din magnetou. DE CE IMPINSA PORNESTE ?!!??!? am --- Mesaj completat în 30 Aug 2007 22:59 -------------asa... parerea mea nu sunt buni carbunii electromotorului nu invarte destul incat magnetoul sa produca destul curent pentru scanteie. maine sper sa gasesc la united motors ceva carbuni sau lamele cu carbuni sau ceva, ca sa inlocuiesc, si SPER sa porneasca. maine seara sper sa urlu ca imi porneste revin cu alte detalii maine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.