dezkreator Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 (editat) pentru cei care au Magnet City la care limitarea de viteza este numai din CDI propun schema urmatoare care merge f bine pe scuterul meu,este usor de facut (componentele costa cca 15 ron) si nu are limitare de turatie...schema merge si pe alte scutere in 2 timpi,numai ca trebuie identificate firele care vin la aprindere...culorile firelor din schema corespund pentru scuterul Magnet City , conectorul suplimentar pt cdi (de fapt firele sunt dublate de la conectorul principal al cdi-ului original)...vechiul cdi limitat se scoate si se baga noul cdi...atentie la condensatorul de 1u \ 400 V , trebuie sa fie de calitate buna si mare (cei rusesti inchisi in tabla metalica sunt perfecti) deoarece el se va descarca in primarul bobinei de inductie,iar la un condensator prost i se vor izola electrozii din cauza curentului important ...mult succes si astept impresii...apropo,la service mia cerut 250 ron pentru ami delimita cdi-ul ceea ce ma enervat si am construito eu cu 15 ron si dau si la altii schema... Editat August 25, 2007 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 frateee... chiar daca nu am scuteras dasta dar in numele celor care le foloseste iti multumesc! Poate altu nu ar fi facut la fel! Asfalt uscat si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 Caut ca tampitul si eu pe forumuri delimitari pentru Vespa LX 50 2006 si nush unde sa gasesc.. nimeni nimic. As vrea sa aud de la un tip care si-a facut nu ca cumva apoi sa ajung sa il pun pe butuci. Chiar asa . Felicitari si din partea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 pentru cei care au Magnet City la care limitarea de viteza este numai din CDI propun schema urmatoare care merge f bine pe scuterul meu,este usor de facut (componentele costa cca 15 ron) si nu are limitare de turatie...schema merge si pe alte scutere in 2 timpi,numai ca trebuie identificate firele care vin la aprindere...culorile firelor din schema corespund pentru scuterul Magnet City , conectorul suplimentar pt cdi (de fapt firele sunt dublate de la conectorul principal al cdi-ului original)...vechiul cdi limitat se scoate si se baga noul cdi...atentie la condensatorul de 1u \ 400 V , trebuie sa fie de calitate buna si mare (cei rusesti inchisi in tabla metalica sunt perfecti) deoarece el se va descarca in primarul bobinei de inductie,iar la un condensator prost i se vor izola electrozii din cauza curentului important ...mult succes si astept impresii...apropo,la service mia cerut 250 ron pentru ami delimita cdi-ul ceea ce ma enervat si am construito eu cu 15 ron si dau si la altii schema... baiat destept bravo ia zi care e diferenta acu cat prindeai cu ala vechi si cum mere acum am si eu un yiben in 4 t ai vreo idee peinde numa 60 max am gasit cdiul o fi de la el ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 26, 2007 Autor Share Postat August 26, 2007 baiat destept bravo ia zi care e diferenta acu cat prindeai cu ala vechi si cum mere acum am si eu un yiben in 4 t ai vreo idee peinde numa 60 max am gasit cdiul o fi de la el ?? nu stiu,nu cunosc scuterul tau,si nu am experienta la motoarele in 4t...pai cu vekea aprindere nu puteam trece de 6500 rpm (cca 53 km\h drum drept)...acu merge cu 80 km\h cu noua aprindere....dar....scuterul asta avea limitare numai din cdi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Dezkreator, acum am vazut ca tu ai Magnet City... Imi place mult de tot, arata belea, imi place mai mult decat Rieju Toreo. Da' ma deranjeaza ca e in 2 timpi iar eu prefer un motor fiabil ca vreau sa-l tin mult, nu doar o vara. Nu vreau sa fac figuri, vreau doar sa mearga perfect, am alte treburi si placeri decat sa surubaresc la el. Am vazut ca ai bagat si o schema pt delimitare, ai toata stima mea. Poate vorbim mai mult, chiar ma intereseaza parerea ta. Poti sa-mi lasi si mie un mesaj privat cu nr tau de tel sau macar un YMID??? Thnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 30, 2007 Autor Share Postat Septembrie 30, 2007 creca te-ai speriat prea mult de (ne)fiabilitatea unui motor in 2 timpi...poti sa mergi si 10.000 km fara sa-l segmentezi,bagi doar ulei si benzina...eu am un prieten in Italia are un TGB dasta in 2 timpi,de 50 cmc,si este fabricatie taiwaneza,il are de 3 ani si vreo 9000 km,si nu ia bagat decat ulei 2t si benzina,si a skimbat o bujie....nu revin cu o veche discutie apropo de razboiul 2t - 4t , dar eu am ales expres 2 timpi...si nu este adevarat cu mersul doar o vara cu 2 t-ul...eu stiu cazuri in care si-au luat 4t si au mers 3 zile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 creca te-ai speriat prea mult de (ne)fiabilitatea unui motor in 2 timpi...poti sa mergi si 10.000 km fara sa-l segmentezi,bagi doar ulei si benzina...eu am un prieten in Italia are un TGB dasta in 2 timpi,de 50 cmc,si este fabricatie taiwaneza,il are de 3 ani si vreo 9000 km,si nu ia bagat decat ulei 2t si benzina,si a skimbat o bujie....nu revin cu o veche discutie apropo de razboiul 2t - 4t , dar eu am ales expres 2 timpi...si nu este adevarat cu mersul doar o vara cu 2 t-ul...eu stiu cazuri in care si-au luat 4t si au mers 3 zile.... da....depinde de rezistenta materialelor....dar in general....motoarele in 2 t se uzeaza mai repede decat cele in 4 t in aceleasi conditii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 30, 2007 Autor Share Postat Septembrie 30, 2007 da....depinde de rezistenta materialelor....dar in general....motoarele in 2 t se uzeaza mai repede decat cele in 4 t in aceleasi conditii... logic...asa este...teoretic un motor 4t este mai fiabil decat un 2t...dar de la teorie la practica ne mananca...producatorii respectivelor motoare...dau un exemplu...sa nu imi spuneti ca un motor 4t produs de chinez pentru un QT-9 este mai fiabil decat un motor 2t produs de Aprilia pentru un sr50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 ....deviezi de la subiect...pur si simplu am zis ca un motor 2t nu e asa de fiabil ca unu in 4 t IN ACELASI CONDITII (am mai zis asta) ...dar comparatia chinezarie 4t si ceva de firma 2t....2t tine mai mult dupa cum ai zis ... chineji astia pun ce nu treb in motoru ala..ca sa reduca din costuri (materiale de proasta calitate) doar ca sa`si ia el mai mult YENI sau DOLARI )) PS: se apropie SIAB`ul ...te tenteaza de o excapada?? TE TINE?)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menonfire83 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 sal prietenu ala al tau din italia care are tgb nu are vrun id de mess,ca am si eu un tgb 303 si as vrea sa mai vb una alta cu el despre scuter.ms sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 1, 2007 Autor Share Postat Octombrie 1, 2007 nu are...sorry.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
muZiKie Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 la mine mai nasol e ca n-au chestia aia sa mi-l delimiteze ... cred ca ceea ce trebuie inlocuit (CDI) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 15, 2008 Autor Share Postat Iulie 15, 2008 la mine mai nasol e ca n-au chestia aia sa mi-l delimiteze ... cred ca ceea ce trebuie inlocuit (CDI) trebuie skimbat cdi-ul...poti pune un alt cdi delimitat ,daca nu vrei sa construiesti schema aia,dar trebuie sa se potriveasca la conector si la pini...piesele pt schema asta care merge la mine te costa max 30-40 lei,le gasesti in magazine gen Dioda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladbfk Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 trebuie skimbat cdi-ul...poti pune un alt cdi delimitat ,daca nu vrei sa construiesti schema aia,dar trebuie sa se potriveasca la conector si la pini...piesele pt schema asta care merge la mine te costa max 30-40 lei,le gasesti in magazine gen Dioda salut dezkreator...sunt nou pe forum..am si eu un scuter motowell imi poti da si mie id-ul tau ..? am cateva intrebari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 dezkreator <--- astai idu lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladbfk Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 ms frumos:D! cum mere DNA-u' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 pretul unui CDI original, fara limitare in turatie, costa 150 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_c Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 salut. cu o schema pt un cdi nelimitat pt un motor in 4t de 275cmc ma poti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catta Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 da....depinde de rezistenta materialelor....dar in general....motoarele in 2 t se uzeaza mai repede decat cele in 4 t in aceleasi conditii... sal sunt detinator a unui motor in 2t RS de 3 ani si tin sa te anunt ca motorul ma tinut fara nici o schimbare pana anul acesta cand ma lasat de tot si a trebuit sa ai schimb segmenti si alte cele fata de un 4t firstbike sau mai bine zis "racibike" care dupa o luna a trebuit sa ail duca la brasov la reparatii capitale si a mai si platit vreo 2 mil desi era in garantie ....vezi domae cica din vina proprietarului..... acum am niste probleme cu motorul cam manca multa benzina ..... de la ce sa fie... nu sti....infara de variator care il am cam tocit ce ar putea sa fie ca consume asa mult .... mia consumat 2,5l cam la 50km si in mod obijnuit consuma 2l/100.... si mai am o problema nu porneste la rece nici cum ce sa fie soclu ....? Astept raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi7 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Buna am o problema la un magnet city precizez ca are tot nou în el și nimic da sa pornească da nimic imi udă bujia nu stiu ce sa i mai fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.