Sari la conținut

Gilera Fanclub


EVO MOTORS.RO
 Share

Postări Recomandate

Andreas,intr-adevar,sr-ul lui cretzz este cel mai frumos din romania,si cel mai ingrijit posibil,dar acum pe bune,tu ai trotinetele stock ? oricine isi doreste mai mult...simte nevoia de schimbari ,si cu asta termin cu off-topicu pe threadu lui gilerik

 

moaaa cretz ia arata si mie niste poze cu scuteru tau ..ca toate lumea te lauda ...vreau si yo :wink: vreau sa vad si yo ca nu am vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 643
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai un filmulet cu scuterul lui cretzz

http://www.youtube.com/watch?v=SY_5oPbH9q8

Si niste poze aici

/index.php?...47178&st=80

Alte poze aici

/index.php?...7178&st=100

Crettz sper ca nu te superi ca i-am aratat eu...

si ca nu te superi ca am pus numele cretzz mai sus....:wink:

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba si iti multumesc de aprecieri...dah te rog brick23, hai sa nu exageram...ca unii inteleg altceva mai mult ca sigur. Recunosc ca pasiunea mea este sa tin scuterul cat mai aproape de starea de nou si sa fie in PERMANENTA curat insa am si eu julituri(inevitabilul) si pe ici pe colo cate'o hiba. Sunt o gramada de SR'uri noi care automat sunt mult mai frumoase decat al meu. Insa in mod sigur fac tot posibilul sa ma mentin pe sectorul scuterelor cu o vechime mai mare de 2-3 ani. Andreas este unul din cei cu care am reusit sa ma intalnesc eye to eye si a avut ocazia sa vada scuterul live :wink: , nu a intentionat sa jigneasca pe nimeni ci doar sa faca o gluma.

 

p.s. haste cred ca astea's cele mai reusite /index.php?...7178&st=240

Editat de crettz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba si iti multumesc de aprecieri...dah te rog brick23, hai sa nu exageram...ca unii inteleg altceva mai mult ca sigur. Recunosc ca pasiunea mea este sa tin scuterul cat mai aproape de starea de nou si sa fie in PERMANENTA curat insa am si eu julituri(inevitabilul) si pe ici pe colo cate'o hiba. Sunt o gramada de SR'uri noi care automat sunt mult mai frumoase decat al meu. Insa in mod sigur fac tot posibilul sa ma mentin pe sectorul scuterelor cu o vechime mai mare de 2-3 ani. Andreas este unul din cei cu care am reusit sa ma intalnesc eye to eye si a avut ocazia sa vada scuterul live :makeout: , nu a intentionat sa jigneasca pe nimeni ci doar sa faca o gluma.

 

p.s. haste cred ca astea's cele mai reusite /index.php?...7178&st=240

 

Oo da se vede ca e ingrijit si ca nu ti`ai batut joc de el ... cum am facut yo :wink: ...obs ca se aude mai gros fata de alte scutere 2T ...ce mai ..felicitari ..si sa te tina multi ani de`acum incolo :P

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si alea noi ce? N-au nici un rost...dar cand vezi unul mai vechi si frumos :wink: e ceva special :makeout: crettz si eu tin la scuter, dar sa nu exageram :P si cand imi aduc aminte la tara cand mergeam cu 70 pe toate curbele si damburile, gropile, namoalele etc si facea vara-meu "asta da om de scuter, stie sa tina la el" inseamna ca pe tine te pune pe-o icoana :makeout: Si app de scutere noi...daca vreti sa vedeti sr50 r de 5 luni si 7000 km in ce stare se afla va pot descrie eu...ca poze recente (in ultimul stadiu de uzura) nu cred ca am :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si dak m-am bagat ce?

 

 

Nu ai destul skill sa te bagi cu mn in seama :P

Brick23 da fratie inteleg ca toti isi doresc ceva ''tunat''sa arate cat mai bine dar trebuie sa intelegi ca un tuning la scuter se face numai vizual(si necesar o toba)doar toba sa bagi la motor in rest nu merita banii!!..Deci il tunezi.dar vizual asta nu inteleg ''raideri'' astia de pe aici..:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba si iti multumesc de aprecieri...dah te rog brick23, hai sa nu exageram...ca unii inteleg altceva mai mult ca sigur. Recunosc ca pasiunea mea este sa tin scuterul cat mai aproape de starea de nou si sa fie in PERMANENTA curat insa am si eu julituri(inevitabilul) si pe ici pe colo cate'o hiba. Sunt o gramada de SR'uri noi care automat sunt mult mai frumoase decat al meu. Insa in mod sigur fac tot posibilul sa ma mentin pe sectorul scuterelor cu o vechime mai mare de 2-3 ani. Andreas este unul din cei cu care am reusit sa ma intalnesc eye to eye si a avut ocazia sa vada scuterul live :P , nu a intentionat sa jigneasca pe nimeni ci doar sa faca o gluma.

 

p.s. haste cred ca astea's cele mai reusite /index.php?...7178&st=240

 

 

Cretz,pot sa ma bag si eu in seama cu tine??te rog !!

Si acum recunoaste ca esti obsedat de curatenia scuterului tau!!Umblii cu sprayul si cu carpita in portbagaj si la fiecare oprire dai si cureti!!Fii cinstit si adu-ti aminte la petromul din mizil :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cretz,pot sa ma bag si eu in seama cu tine??te rog !!

Si acum recunoaste ca esti obsedat de curatenia scuterului tau!!Umblii cu sprayul si cu carpita in portbagaj si la fiecare oprire dai si cureti!!Fii cinstit si adu-ti aminte la petromul din mizil :blink:

 

Razu tu razi...da care'i ala de a intrat in magazin si si'a luat dupa ce a vazut ce face. :laugh: Sprayul il aveam din intamplare sau parca sa ti'l arat tie si pt. cultura ta generala nu il port dupa mine niciodata, carpa DA. Scopul ei e sa sterg stropii de benzina dupa ce alimentez, asta daca e nevoie. Hai cius amice! :o

 

Talpe din aluminiu.

 

Fiecare dintre noi stie ca la scuterele Gilera Runner avem bucata aia din cauciuc unde pui picioru. Chestia e ca acel cauciuc e naspa si nu arata fain cu motorul.

 

Execut forme exacte la marime pentru scutere Gilera Runner, orice tip (50, 125, 180), din aluminiu textura tip diamant ca in figura. Is facute de specialist, din aluminiu de calitatea cea mai buna, de grosimea 3 mm, gaurite la milimetru, si santate, sa nu se vada suruburile care le sustin. Aluminiul nu rugineaza nici suruburile din otel. E foarte usor de instalat, doar scoateti cauciucurile, si puneti deasupra talpa, si le insurubati.

 

Kitul consta din cele 2 talpe din aluminiu, 2 suruburi de fixare din otel, cu cap hexagon de acelasi culoare cu aluminul.

 

f_Clipboard02m_eee8bc7.jpg

 

Pretul kitului este de 1,8 milioane lei vechi.

 

Livrarea se face prin curierat rapid.

CONTACT: 0742.875.195

 

Cat despre tine...ne'ai exasperat amice!!! Anuntul asta isi are locul la bursa nu AICI. Era de ajuns sa faci o precizare la discutii generale ca sa fii sigur ca ti'l vor vedea toti de pe sectiunea asta, nu sa postezi peste tot. Daca vrei sa faci o afacere din asta n'ai sa reusesti numai cu Runner si la pretul ala. Decat sa dau 180 lei pe un lucru facut in atelier si pt. care calitatea nu e garantata mai bine dau 130lei pe astea: http://www.louis.de/_20bdd03934bfec5c35bf2...=8&cmd.y=10 Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Talpe din aluminiu.

 

Fiecare dintre noi stie ca la scuterele Gilera Runner avem bucata aia din cauciuc unde pui picioru. Chestia e ca acel cauciuc e naspa si nu arata fain cu motorul.

 

Execut forme exacte la marime pentru scutere Gilera Runner, orice tip (50, 125, 180), din aluminiu textura tip diamant ca in figura. Is facute de specialist, din aluminiu de calitatea cea mai buna, de grosimea 3 mm, gaurite la milimetru, si santate, sa nu se vada suruburile care le sustin. Aluminiul nu rugineaza nici suruburile din otel. E foarte usor de instalat, doar scoateti cauciucurile, si puneti deasupra talpa, si le insurubati.

 

Kitul consta din cele 2 talpe din aluminiu, 2 suruburi de fixare din otel, cu cap hexagon de acelasi culoare cu aluminul.

 

f_Clipboard02m_eee8bc7.jpg

 

Pretul kitului este de 1,8 milioane lei vechi.

 

Livrarea se face prin curierat rapid.

CONTACT: 0742.875.195

haha... :laugh: n-ai nimerit nici topicul potrivit,si faza e ca imi cumpar o foaie de aluminiu striat cu 50-60 ron si mi-o fac acasa cu polizorul unghiular (flexu') cum vreau eu....eventual mi-as face si niste emoticoane (smileys) pe ele :o ....pa pa ,si bafta la vanzare :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stie cum se scoate "senzorul" din rezervor la un dna?

imi apare si dispare nivelul benzinei pe bord...am ajuns la senzor..dar nu stiu daca iese ca un dop...are filet..pe dreapta....stinga....care stie please..... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stie cum se scoate "senzorul" din rezervor la un dna?

imi apare si dispare nivelul benzinei pe bord...am ajuns la senzor..dar nu stiu daca iese ca un dop...are filet..pe dreapta....stinga....care stie please..... :blink:

te referi la plutitorul de benzina? ..la tine nu stiu cum e ..e de jos in sus sau invers? la mine e de sus in jos si iese cu totu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am intrebat si pe doctor si pe red eye pe messenger - ::::: -

 

La indicatorul meu de benzina , nu imi mai arata ultimele 2 liniute care clipesc cand ajunge pe ele.. si acum .. nu se mai vad.. stie cnva.. daca se poate repara?:blink:

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la plutitorul de benzina? ..la tine nu stiu cum e ..e de jos in sus sau invers? la mine e de sus in jos si iese cu totu...

este ca un "dop" sus...deasupra rezervorului..dar cum il scot...iese tragind de el sau e pe filet...inclin sa cred ca e pe filet dar....care o fi sensul....se misca putin stinga-dreapta dar..atit...si mi e cam tirsha sa l fortez....o sa revin cu o poza..

 

--- Mesaj completat în 20 Jan 2008 05:44 -------------

i-am intrebat si pe doctor si pe red eye pe messenger - ::::: -

 

La indicatorul meu de benzina , nu imi mai arata ultimele 2 liniute care clipesc cand ajunge pe ele.. si acum .. nu se mai vad.. stie cnva.. daca se poate repara?:laugh:

Multumesc anticipat !

Sa inteleg ca nu iti arata cind esti pe rezerva...poate fi o problema exact ca la mine...."plutitorul"..sau o conectica necorespunzatoare pe traseul "plutitor"-bord.... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este ca un "dop" sus...deasupra rezervorului..dar cum il scot...iese tragind de el sau e pe filet...inclin sa cred ca e pe filet dar....care o fi sensul....se misca putin stinga-dreapta dar..atit...si mi e cam tirsha sa l fortez....o sa revin cu o poza..

 

<small>--- Mesaj completat în 20 Jan 2008 05:44 -------------</small><br/>

Sa inteleg ca nu iti arata cind esti pe rezerva...poate fi o problema exact ca la mine...."plutitorul"..sau o conectica necorespunzatoare pe traseul "plutitor"-bord.... :blink:

nu cred ca e pe filet...trebuie doar putin rotit si apoi trebuie sa tragi de el.. la mine e prins in suruburi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e pe filet...trebuie doar putin rotit si apoi trebuie sa tragi de el.. la mine e prins in suruburi

Ai avut dreptate,nu e pe filet ...azi am reusit sa l scot...mersi.. :blink:

 

--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 17:59 -------------
salut tuturor,azi am desfacut sonda de la rezervor si am largit putin lamelele pt ca in mers(si nu numai) imi disparea nivelul la benzina complect..apoi aparea....si tot asa..bordul find electronic ma enerva cumplit...operatia nu a fost usoara deoarece a trebuit sa dau jos carenele plus cel mai greu la un dna falsul rezervor..de fapt cutia unde intra casca..scule..etc...sa nu mai zic ca sonda respectiva este o intreaga inginerie(nu ma dau mare)...arcuri mici..mari..piese foarte mici..lamelele care fac contact pt a transmite bordului informatia foarte foarte fie...chiar gingase(hahaha)..dar sper ca am reusit sa l repar....l am montat si l am "zbuciumat"putin...motoru...a fost stabil...altadata doar daca il porneam .disparea....

Sper ca nu v am plictisit...eu sper doar sa ajute pe altul.. :laugh:

poze cu bordul(nu e al meu) si sonda

post-28057-1200930826_thumb.jpg

post-28057-1200931068_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am si eu o intrebare: e normal ca acul turometrului la un Gilera Runner SP 50 luat acum 2 luni de nou sa stea la pornire, la relanti, la 3000 de ture? (la max., nedelimitat, 45-50 km/h, ajunge in 7000 din 13000 posibile, ceea ce cred ca e ok). :laugh:

andrew si eu am acelasi scuter ca si tine. cumparat nou in iulie. si sa stii ca si mie imi sta cateodata relatiu la 3000. il accelerez de cateva ori si dupa aceea revine la 1000-1200 cam asa. m-am dus cu el la magazinul de unde l-am cumparat si mi-au spus ca e ceva normal la motoarele astea in doi timpi :blink: si inca ceva, al tau cam cat prinde maxim? asta daca este stock. si te-ai gandit cumva sa-l delimitezi. al meu merge cu mine singur pe el (am 58-59 de kile) maxim cu 56-57 cand nu bate vantu nici din fata nici din spate. Stii cumva cam cat ar prinde delimitat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un ciocan :rock:

deci...iti trebuie un ciocan mai mare (preferabil un baros) si trebuie sa dai foarte tare in bord...si o sa vezi ca nu o sa mai ai problema ca nu se vad alea 2 liniute...nu o sa se mai vada deloc :friends: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haide ma.. ziceti-mi si mie..

ce pot face.. sa il repar ?

sa il duc la un electrician ceva?:bigstar:

tu chiar esti batut in cap ma?:|

n-ai ce sa-i faci...e dus bordul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...