Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o intrebare. Cine poate sa imi zica ce siguranta trebuie pusa pe cablul de alimentare al venitlatorului?

+ se pune intre cablu de curent de la motor si termocupla sau intre termocupla si ventilator sau intre cablul de curent de la motor si ventilator sau nu conteaza?

 

:laugh:

 

Siguranta din kit-ul original e de 5 amperi. Ea poate fi plasata oriunde pe traseul baterie-termocupla-ventilator-masa. In kit-ul original ea este intre ventilator si masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai grija ca nivelul de ulei se face fara arc!!!

Gata am schimbat uleiul si acum suspensia scutura foarte rau si are tendinta de voblaj :laugh:

am facut camera de 11 cm, ea era muuult mai mare, nu stiu ce sa fac sa mai scot ulei?

Reglajul amortizorului la o furca era desfacut, probabil nu a fost strans prea bine.

Dupa ce am refacut reglajele am observat ca pe revenire o furca are in total 47 clickuri si alta 37...

Ceva idei sau ma adresez unui specialist?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Detin si eu un KTM EXC-f 250 din 2006 (e in 4 timpi).

initial mi-as fi dorit un 450 EXC dar nivelul de intretinere al motoretei, pretul cat si apropierea de orasul meu m-au facut sa cumpar modelul de mai sus.

 

acum problema care nu am anticipat-o este ca eu am 1.94m si vreo 100kg "la gol".

 

motoreta are kit de big bore pana la 290,jetting facut, toba sport, este inaltata la maxim din amortizor, are inaltatoare de ghidon.merge perfect, nu m-a dezamagit ajung oriunde ajung si ceilalti cu ea.

 

dar am observat ca cei de pe langa mine nici nu ajung cu picioarele la pamant cand stau pe ea, sau sa aibe o pozitie comoda cand se aseaza aproape de ghidon pentru urcari, sau pot sa cuprinda capra cand stau in picioare pana la genunchi si sa aibe un grip mai bun.

 

Mesaj completat

Detin si eu un KTM EXC-f 250 din 2006 (e in 4 timpi).

initial mi-as fi dorit un 450 EXC dar nivelul de intretinere al motoretei, pretul cat si apropierea de orasul meu m-au facut sa cumpar modelul de mai sus.

 

acum problema care nu am anticipat-o este ca eu am 1.94m si vreo 100kg "la gol".

 

motoreta are kit de big bore pana la 290,jetting facut, toba sport,raport 13-52, este inaltata la maxim din amortizor, are inaltatoare de ghidon.merge perfect, nu m-a dezamagit ajung oriunde ajung si ceilalti cu ea.

 

dar am observat ca cei de pe langa mine nici nu ajung cu picioarele la pamant cand stau pe ea, sau sa aibe o pozitie comoda cand se aseaza aproape de ghidon pentru urcari, sau pot sa cuprinda capra cand stau in picioare pana la genunchi si sa aibe un grip mai bun.

 

acum eu ajung fara probleme cu picioarele jos cand sunt urcat pe ea (neasezat) fara sa intind varfurile sau ceva de genul. pozitia cea mai comoda pe ea este stand putin inspre spate, cand am nevoie sa stau aproape de ghidon stau cu picioarele indoite cam incomod, si in picioare genunchii se afla destul peste sa, si trebuie sa apas tare cu gambele pentru a avea grip bun.

 

in materie de putere ma duce oriunde ii cer, se comporta fara repros, dar parca nu are acel zvâc pe care il au celelalte (am mers pentru o scurta perioada pe o Husky 450 TE si mi se ridica pe o roata doar din acceleratie si intr-a 3-a).prin paduri merge subturata frumos nu imi face figuri la viteze mici. pe-o roata nu ma pot ridica decat din ambreiaj chiar si pe asfalt.

 

Mentionez ca m-am obisnuit sa merg cu ea, nu am avut pana acum probleme cu ea deloc, nu m-a dezamagit pe trasee hard, dar cer si eu parerea celor de pe forum cu gabarit apropiat ca al meu. E normal sa fie cum am descris eu mai sus si trebuie sa ma obisnuiesc asa? , sau trebuie sa imi gasesc un 450 EXC care imi poate rezolva multe din neajunsuri?

 

sorry de long read.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raul - daca te-ai obisnuit cu ea nici nu te gandi la una mai mare. Sunt putin locuri unde ai nevoie de cuplul unui 450; si pentru cateva locuri de-astea o sa ai toata ziua sub tine un motor care trage de tine aiurea. Si la ture mai grele o sa simti din plin si diferenta de greutate.

Stai cu 250!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raul - daca te-ai obisnuit cu ea nici nu te gandi la una mai mare. Sunt putin locuri unde ai nevoie de cuplul unui 450; si pentru cateva locuri de-astea o sa ai toata ziua sub tine un motor care trage de tine aiurea. Si la ture mai grele o sa simti din plin si diferenta de greutate.

Stai cu 250!!

 

mersi fain, chiar aveam nevoie de o parere in domeniu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei uite, aici si eu si fratele Jo Lutas avem o cu totul alta parere ;)

ai uitat de mine??..nerecunoscatorule,te-am scos de la inima..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, cum faceti cu suruburile care limiteaza bracajul ghidonului, ca mie aproape ca mi-au mancat jugul inferior

 

Luam viraje mai largi ;)

Confectioneaza suruburi din aluminiu. Si le schimbi periodic. Altceva nu vad ca solutie. Ideea e ca jugul sa loveasca in ceva tot de aluminiu. Sau placute de aluminiu fixate cu surub cap ingropat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator :peace: .Este ceva in miscare pe acolo?

 

 

 

Mda, zgomotul s-a accentuat pana nu a mai mers deloc. Asfel ca am desfacut capacul de la motor si am constatat urmatoarele: prima roata dintata ce este actionata de electromotor este "stirba" de cativa dinti si piulita mare cu filet pe stanga ce tine freewheel-ul era slabita. Analizand si filmuletul, aveti idee ce a putut determina "barbierirea" rotii dintate?Are legatura cu faptul ca piulita de la freewheel era slabita? Poate ajuta cu ceva, motorul a crapat cand am cazut cu el pe o parte. Dupa ce l-am ridicat electromotorul dadea in gol si nu a mai pornit nici .

De unde pot procura componente OEM de motor/cutie mai ieftine? Am gasit cateva magazine dar nu aduc de KTM.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, zgomotul s-a accentuat pana nu a mai mers deloc. Asfel ca am desfacut capacul de la motor si am constatat urmatoarele: prima roata dintata ce este actionata de electromotor este "stirba" de cativa dinti si piulita mare cu filet pe stanga ce tine freewheel-ul era slabita. Analizand si filmuletul, aveti idee ce a putut determina "barbierirea" rotii dintate?Are legatura cu faptul ca piulita de la freewheel era slabita? Poate ajuta cu ceva, motorul a crapat cand am cazut cu el pe o parte. Dupa ce l-am ridicat electromotorul dadea in gol si nu a mai pornit nici .

De unde pot procura componente OEM de motor/cutie mai ieftine? Am gasit cateva magazine dar nu aduc de KTM.

 

Multumesc

 

Incearca la magazinele KTM de pe Viilor si Pipera. Nu stiu de ce ar putea sa sara dinti la rotile din motor. Poate doar un corp strain sa intre in angrenaje. Dar de unde? Oricum, nu e normal ca piulita aia sa fie slabita. Nu-mi dau seama daca slabirea piulitei este efectul sau cauza incidentului. Tineai demarorul pornit chiar si dupa ce pornea motorul? Sau, in loc sa apesi butonul de oprire a motorului, din greseala, apasai pe butonul demarorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De magazinele din Viilor,Cotroceni si Pipera stiu....dar sunt cam piperate preturile.

 

Preturile lor sunt in euro din catalogul KTM. Nu cred ca o sa gasesti alte preturi. Doar la piese second hand. Probabil doar motor intreg pe ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, gasesc undeva acel catalog?

 

Catalog si cu preturile, nu. Ei au un fel de intranet. Trebuie sa instalezi softul, cred. Dar poti sa intrebi la orice magazin care aduce piese de moto (yamaha, honda, dilly, ciolpani, etc.). Ai sa vezi ca preturile sunt la fel. La cauciucuri, plastice, placute frana si alte consumabile sau accesorii ai optiuni. Dar la piese de motor, cadru, suspensii sau alte chestii specifice... nu. Pe internet am gasit cataloage cu preturi in America. Dar preturile erau mult mai mari decat sunt in Europa. Pt KTM vorbesc. Plus transportul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms. Am gasit ce cautam. Daca poti sa te uiti si tu la postul meu anterior si poate iti dai cu parerea privitor la zgomot. Or fi supapele sau distributia?

 

 

Sorry....nu le am cu asa ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Stie cineva care e reglajul standard al surubului de aer de la carburator pt 525 exc 2006?Dau o bere :lol:

Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006:

 

post-38333-1275331362_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006:

 

post-38333-1275331362_thumb.jpg

String maxim si dau 2 ture inapoi? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

String maxim si dau 2 ture inapoi? :lol:

da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.

Mesaj completat

maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.

 

Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc.

 

 

post-38333-1275424558_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...