danok Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am inteles, gasesc undeva acel catalog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am inteles, gasesc undeva acel catalog? Catalog si cu preturile, nu. Ei au un fel de intranet. Trebuie sa instalezi softul, cred. Dar poti sa intrebi la orice magazin care aduce piese de moto (yamaha, honda, dilly, ciolpani, etc.). Ai sa vezi ca preturile sunt la fel. La cauciucuri, plastice, placute frana si alte consumabile sau accesorii ai optiuni. Dar la piese de motor, cadru, suspensii sau alte chestii specifice... nu. Pe internet am gasit cataloage cu preturi in America. Dar preturile erau mult mai mari decat sunt in Europa. Pt KTM vorbesc. Plus transportul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Ma refeream la un catalog "Spare parts engine".Fara preturi, doar cu coduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 http://www.shop.mx2k.com/index-com.asp?Lng...C=7&DoC=ktm http://www.ktmcyclehutt.com/ Incearca aici ....ai si coduri si preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare ,poate ma ajuta si pe mine cineva in legatura cu un stator pentru ktm 540 sxc /an 1998 ,s-au motor intreg .Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 http://www.shop.mx2k.com/index-com.asp?Lng...C=7&DoC=ktm http://www.ktmcyclehutt.com/ Incearca aici ....ai si coduri si preturi Ms. Am gasit ce cautam. Daca poti sa te uiti si tu la postul meu anterior si poate iti dai cu parerea privitor la zgomot. Or fi supapele sau distributia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Ms. Am gasit ce cautam. Daca poti sa te uiti si tu la postul meu anterior si poate iti dai cu parerea privitor la zgomot. Or fi supapele sau distributia? Sorry....nu le am cu asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Stie cineva care e reglajul standard al surubului de aer de la carburator pt 525 exc 2006?Dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Stie cineva care e reglajul standard al surubului de aer de la carburator pt 525 exc 2006?Dau o bere Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006: String maxim si dau 2 ture inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 String maxim si dau 2 ture inapoi? da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina. Mesaj completat maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina. Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.Mesaj completat Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc. gata, merci mult, am rezolvat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam. Ce trebuie facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam. Ce trebuie facut? Ai 3 optiuni: - extractor - aerisesti desfacand tot capacul - nu mai aerisesti Totusi, de ce ai strans tare? Surubelele au niste garnituri si le strangi doar cu 2 degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam. Ce trebuie facut? Stai linistit, nu e grav.Gasesti o surubelnita ff ingusta de mobil, de ceas, etc., incerci sa o infigi in interiorul partii ramase fara sa fortezi exagerat si apoi desurubezi usor. Partea filetata nu va opune rezistenta(pt ca nu mai exista capul aerisitorului)si nici nu se va crapa. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 ...de fraier unde gasesc 2 semeringuri si 2 distaintieri ptr. roata spate? Ai 3 optiuni:- extractor - aerisesti desfacand tot capacul - nu mai aerisesti Totusi, de ce ai strans tare? Surubelele au niste garnituri si le strangi doar cu 2 degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 ...de fraierunde gasesc 2 semeringuri si 2 distaintieri ptr. roata spate? 83 ron kit`u de rulmenti + semeringuri la roata spate (imi ajung in 5 zile, momentan nu mai sunt pe stoc) 67 ron kit`u de distantiere pentru roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 am un ktm 525exc-03 si a inceput sa imi dea cu lichid de racire, in mers, pe la capacul de la pompa de apa prin acel orificiu (in dreapta cum te uiti la capac). Care sa fie problema? Termostatul numai lucreaza cum trebuie? pot sa il scot si sa merg fara? Am ventilator si acesta declanseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 am un ktm 525exc-03 si a inceput sa imi dea cu lichid de racire, in mers, pe la capacul de la pompa de apa prin acel orificiu (in dreapta cum te uiti la capac). Care sa fie problema? Termostatul numai lucreaza cum trebuie? pot sa il scot si sa merg fara?Am ventilator si acesta declanseaza. Este vorba despre un simering. Dai jos capacul pompei de apa, scoti elicea pompei de apa, apoi vei vedea o piesa de aluminiu cu gauri filetate M3. Infiletezi 2 suruburi M3 si tragi usor de ele. Sau confectionezi o mini presa. Bucsa extrasa astfel are 2 simeringuri. Il inlocuiesti pe cel de apa sau si pe cel de ulei daca tot ai umblat aici. Atentie la bagarea la loc a bucsei de aluminiu. Santul din axul pompei de apa poate deteriora simeringurile. Consulta un manual pt detalii. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Este vorba despre un simering. Dai jos capacul pompei de apa, scoti elicea pompei de apa, apoi vei vedea o piesa de aluminiu cu gauri filetate M3. Infiletezi 2 suruburi M3 si tragi usor de ele. Sau confectionezi o mini presa. Bucsa extrasa astfel are 2 simeringuri. Il inlocuiesti pe cel de apa sau si pe cel de ulei daca tot ai umblat aici. Atentie la bagarea la loc a bucsei de aluminiu. Santul din axul pompei de apa poate deteriora simeringurile. Consulta un manual pt detalii. Succes! mersi mult asta mi-a zis si Stulewa, o rezolvam saptamana asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Pentru un 250 EXC am optiunea de a alege pe spate o foaie de aluminiu sau otel.In afara de greutate, cam care ar fi diferentele intre ele? Care tine mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 1, 2010 Autor Share Postat Iulie 1, 2010 Pentru un 250 EXC am optiunea de a alege pe spate o foaie de aluminiu sau otel.In afara de greutate, cam care ar fi diferentele intre ele? Care tine mai mult? cred ca este destul de logic ca cel de fier tine mult mai mult ,ca sa fiu mai explicit se uzeaza dintii mult mai greu(cred ca un pinion de fier ingroapa lejer 2 de aluminiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 ok, cel de fier tine mai mult, si cat se simte diferenta de putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 ok, cel de fier tine mai mult, si cat se simte diferenta de putere? (diferenta de putere) = raza * (diferenta de masa) adica 0.2 N*m/(m/s2) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.