Mark81 Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Tocmai asta spunea si soso, ca fara bani nu gasesti manual de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ness26 Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 (editat) ma ajuta cineva cu un manual de reparatii pt ktm 250 exc din 07 te pot ajuta eu daca e 2t. de unde esti? da pm Editat Octombrie 23, 2010 de ness26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Salutare baieti! In curand o sa fiu si eu posesor de Ktm, asa sper momentan.Am pus ochii pe un 530 exc, o voi cumpara noua. Am citit topicul asta cap-coada si din cate am vazut sunt cativa care au avut probleme cu modelul asta dar acest lucru se intampla prin 2008, vreau sa stiu daca inca mai sunt probleme sau cei de la Ktm au rezolvat lucrurile. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Salutare baieti! In curand o sa fiu si eu posesor de Ktm, asa sper momentan.Am pus ochii pe un 530 exc, o voi cumpara noua. Am citit topicul asta cap-coada si din cate am vazut sunt cativa care au avut probleme cu modelul asta dar acest lucru se intampla prin 2008, vreau sa stiu daca inca mai sunt probleme sau cei de la Ktm au rezolvat lucrurile. Multumesc anticipat! Ia-ti, man, un EXC din clasica categorie de 450 cc. Ca nu e vitezana sa conteze puterea si nici nu o sa mergi la competitii unde o sa simti ca vrei mai multa putere de la motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 depinde foarte mult ce vrei sa faci cu motocicleta la hard nu e buna deloc are prea multa putere care numa te incurca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 depinde foarte mult ce vrei sa faci cu motocicleta la hard nu e buna deloc are prea multa putere care numa te incurca Nu fac hard enduro. Am sa merg pe camp si eventual sa o transform in super moto. Comparativ cu 450 exc cum sta 530-ul la fiabilitate?Vorbim de motorete noi, 2010/2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 La fiabilitate nu cred sa fie vre-o diferenta, insa daca vrei pentru enduro, nu este cea mai potrivita alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Nu fac hard enduro.Am sa merg pe camp si eventual sa o transform in super moto. Comparativ cu 450 exc cum sta 530-ul la fiabilitate?Vorbim de motorete noi, 2010/2011. Depinde unde vrei sa te simti mai bine: pe camp sau pe asfalt cu supermoto. Mai e si varianta unui 690 SMC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Nu fac hard enduro.Am sa merg pe camp si eventual sa o transform in super moto. Comparativ cu 450 exc cum sta 530-ul la fiabilitate?Vorbim de motorete noi, 2010/2011. ca orice design nou netestat la scara larga, mai multe modele 2008 au mai avut mici probleme... cu timpu le-au mai rafinat ei. Daca vrei si la enduro cu 530 si o sa-ti placa enduro in mod special si-o sa vrei sa te mai dai si mai mult si mai interesant, e posibil sa regreti ca ti-ai luat motor asa mare. Daca o sa preferi mai degraba supermoto, ar fi ok, numa ca poate un sm mai mare (cum zicea Cata 690 de ex) ar fi mai versatil.. numa bun ca bike zi de zi, intretinere mai rara, mai merge si la un drum mai lung, autonomie mai ok... point is, nu poti sa ai o moto pentru amandoua si sa le faca bine si o sa ajungi cu ceva care nu face nimic foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Am avut un accident pe strada si exclusiv supermoto nu vreau.De aceea credeam ca 530-ul ar fi in stare sa le faca pe amandoua. Avand in vedere ca eu o sa fac enduro pe camp, pur si simplu, fara padure, fara urcari si coborari cred ca 530-ul fiind un motor mare face fata la chestiile astea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 una din hibele care m-au deranjat din prima secunda pe care am vazut acest model a fost intinzatoul lantului de distributie care este hidraulic... altfel e bomba motoeta si cu un kit de SM vei experimenta o placere deosebita in oras... 690 nu e nici cal nici magar, e mai spre touring decat spre SM. Luand in calcul variantele enumerate de tine mai sus 530-ul e cel mai potrivit . ai putea sa incerci si un model de la HUSABERG 570 care mi s-a parut mult mai echilibrat, permisiv si liniar in power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Avand in vedere ca eu o sa fac enduro pe camp, pur si simplu, fara padure, fara urcari si coborari Asta zici acum, la inceput. Daca iti va place conceptul de dirt-bike, inevitabil vei ajunge ori pe circuitul de motocross ori, mai degraba, la deal in padure. Cat crezi ca o sa te satisfaca drumurile dintre tarlale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Asta zici acum, la inceput. Daca iti va place conceptul de dirt-bike, inevitabil vei ajunge ori pe circuitul de motocross ori, mai degraba, la deal in padure. Cat crezi ca o sa te satisfaca drumurile dintre tarlale? Nu e neaparat vorba de satisfactie cat este vorba de utilitate.Zilnic, cel putin pe timpul verii merg pe camp.Oarecum lucrez intr-un domeniu unde campul este locul muncii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Nu e neaparat vorba de satisfactie cat este vorba de utilitate.Zilnic, cel putin pe timpul verii merg pe camp.Oarecum lucrez intr-un domeniu unde campul este locul muncii... Atunci uita de motoreta de enduro si ia-ti un dual sport: XR, DR, XT, LC4 etc. Pt camp sunt arhi-suficiente. Calarind o motoreta de enduro vei vrea mult mai mult decat sa traversezi campuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Atunci uita de motoreta de enduro si ia-ti un dual sport: XR, DR, XT, LC4 etc. Pt camp sunt arhi-suficiente. Calarind o motoreta de enduro vei vrea mult mai mult decat sa traversezi campuri. Inteleg, dar motoretele enumerate de tine mi se par destul de grele si nu imi sunt chiar pe plac. Mai am o intrebare, reviziile cat de des se fac.La cate ore de functionare/km-mers in conditiile spuse de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Pt camp nu sunt deloc grele. In fine... Reviziile la EXC le faci cum scrie la manual. De ex schimbul de ulei se face la 15 ore de functionare. Uita-te pe manualele de pe site si ai sa te lamuresti http://www.ktm.com/530-EXC.71.0.html?&...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Pt camp nu sunt deloc grele. In fine... Reviziile la EXC le faci cum scrie la manual. De ex schimbul de ulei se face la 15 ore de functionare. Uita-te pe manualele de pe site si ai sa te lamuresti http://www.ktm.com/530-EXC.71.0.html?&...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Inteleg, dar motoretele enumerate de tine mi se par destul de grele si nu imi sunt chiar pe plac. Mai am o intrebare, reviziile cat de des se fac.La cate ore de functionare/km-mers in conditiile spuse de mine. Pt camp nu sunt deloc grele. In fine... Reviziile la EXC le faci cum scrie la manual. De ex schimbul de ulei se face la 15 ore de functionare. Uita-te pe manualele de pe site si ai sa te lamuresti http://www.ktm.com/530-EXC.71.0.html?&...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Dacă mergi numai pe câmp atunci poți schimba uleiul mai rar. Eventual dacă e mocirleală atunci îl schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Are cineva XC 450 ? Imi puteti spune daca modelul asta este inmatriculabil si cate kg are ? Pe google mai mult de quad am gasit decat de editia asta limitata a KTM-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli13 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 are cineva asa ceva pe motor: http://www.ktmcyclehutt.com/ktm-parts/ktm-...nt=bigbikes-all pareri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 350 in varianta Enduro = 350 EXC-F http://www.ktm.com/KTM-350-EXC-F-Factory.102315.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 are cineva asa ceva pe motor: http://www.ktmcyclehutt.com/ktm-parts/ktm-...nt=bigbikes-all pareri.... ca sa captezi fluid intii trebuie condensati vaporii ( ! ) "care este ei" sub presiune mai mare de 1.4-1.8 bar ca d-aia s-a deschis supapa. si daca s-a deschis supapa ce faci cu presiunea ? unde scapi de ea ? intr-un alambic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Plus ca vasul respectiv trebuie sa fie deschis. Ca antigelul sa poata sa inlocuiasca aerul din vas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boss90 Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Va salut asi avea si eu o intrebare, asi vrea sa cumpar un KTM 400,450 exc din 2006 in sus bugetul e undeva la 3000,3500 euro cu banii astia asi putea sa cumpar una la care sa nu cheltuiesc din start? sau ar fii de ajuns si 250 excf ul presupun ca e mai ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.