aurelro Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 de fapt scria 144,3 si acum scrie 166,4 si m am plimbat vreo ora ca pensionarii cand schimb vitezele in timpul mersului trag de ambreiaj? unii enduristi mi au zis ca da, altii ca nu cred ca 2h, ti s-a parut 1 din cauza etatii mai bine sa tragi ambreiajul de fiecare data cand poti daca-l mai ratezi din cand in cand nu e nici o nenorocire repet intrebarea de mai sus cu termocupla pentru toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 se potriveste CDI-ul de pe exc400, 2003 cu cel de pe 450 model mai nou? nu imi mai da scanteie, el pare intreg, s-a oprit deodatata si fara sa intre in apa sau alte lovituri, socuri. as vrea sa il probez si pe aici nu gasesc decat exc 450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 @grex....nu as pune alt cdi, mai ales daca sunt generatii diferite. @aurelro...nu cred ca dureaza mai mult de 4 zile la dealer ktm, iar pe stoc pe la altii m-as mira sa gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 nu e vb sa pun alt cdi, as vrea sa il probez pe al meu, sa fiu sigur ca ala e dus si sa cumpar altul. nu-mi vine sa dau comanda pt altul si sa descopar ca e alta buba. sau are cineva o schema de verificare a cdi? la japoneze am gasit de fiecare data, in schimb la ktm nu gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salutare, M-am saturat sa dau la pedala, dupa ce-mi termina bateria ventilatorul... Pentru o alegere fericita va rog sa-mi recomandati o baterie ce tine la motorul meu. Mentionez ca eu am acum 12V5Ah/10HR, care pesemne e cam gata, sau e subnutrita Dupa ce o cumpar, sau deodata cu ea ar trebui sa-mi iau si un incarcator? Credeti ca e nevoie de resuscitare sistematica din reteaua hidroelectrica...? merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 @2roti ai mai multe optiuni 1. invata sa dai la pedala, nu e nimic tragic in asta 2. pune un intrerupator prin care sa poti intrerupe ventilatorul cand e motoreta oprita 3. verifica ce altceva nu e in regula, nu e prea uzual ca un exc sa fiarba non stop, chiar si la hardcoreala. poate o transmisie mai scurta, ca sa nu mai patinezi atat ambreiajul? poate incerci trasee prea grele pentru nivelul tau actual? poate termocupla porneste ventilatorul prea devreme. 4. daca nici dupa incarcare bateria nu mai tine atunci schimba-o.(daca tot o descarci cu ventilatorul non stop, e bine sa o incarci dupa fiecare iesire). Eu am folosit doar modelul de serie, yuassa y7bls sau asa ceva. pe 525 am schimbat-o dupa 4 ani, dar ar mai fi mers, desi nu am avut ventilator pe mobra aia niciodata. Da, mai fierbea ocazional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Salutare, M-am saturat sa dau la pedala, dupa ce-mi termina bateria ventilatorul... Pentru o alegere fericita va rog sa-mi recomandati o baterie ce tine la motorul meu. Mentionez ca eu am acum 12V5Ah/10HR, care pesemne e cam gata, sau e subnutrita Dupa ce o cumpar, sau deodata cu ea ar trebui sa-mi iau si un incarcator? Credeti ca e nevoie de resuscitare sistematica din reteaua hidroelectrica...? merci anticipat Ia o baterie de 6-7 amperi, ceva gen YTZ7S. Are aceeasi dimensiune. Dupa ce o cumperi este necesar sa o pui pe redresor, ca si dupa fiecare tura. Un redresor moto, gasesti de la 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Merci domnilor. Incep prin a o reincarca pe a mea cu un incarcator de moto si daca nu tine, ma indrept spre una mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 daca motorul porneste mai greu cand e cald, are legatura cu amestecul aer-benzina? mai bine intrebat, care este rolul acelui reglaj, m-ar ajuta sa ma joc cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Urmareste culoarea bujiei. Probabil amestecul e prea bogat. Carburator sau injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Urmareste culoarea bujiei. Probabil amestecul e prea bogat. Carburator sau injectie? carburator, cum sa urmaresc culoarea bujiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 carburator, cum sa urmaresc culoarea bujiei? http://www.cixikaifeng.com/spark_plug_outlook_analysis.htm http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 http://www.cixikaifeng.com/spark_plug_outlook_analysis.htm http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg intrebarea e foarte simpla, daca nu imi porneste bine in conditii de altitudine si temp. ext. mare, e cazul sa-i dau mai mult aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Da, sa-i dai mai mult aer. Dar nu in sensul sa saracesti amestecul. Ci sa cureti filtrul de aer sau sa-i pui un filtru de aer mai permisiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Da, sa-i dai mai mult aer. Dar nu in sensul sa saracesti amestecul. Ci sa cureti filtrul de aer sau sa-i pui un filtru de aer mai permisiv. merci andrei, cred ca e cazul de gunoaie in carburator pt ca se si tot ineaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 pai daca se inceaca ce ami asteptai? sa se infunde complet??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Service manual si owner manual pentru KTM exc 200, model 2004, are cineva? Eu am gasit doar pentru modelele fabricate inainte de 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IronM Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Service manual si owner manual pentru KTM exc 200, model 2004, are cineva? Eu am gasit doar pentru modelele fabricate inainte de 2004. Salut, Poate te ajuta, chiar daca e 2005 : click Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 vreau sa trec la 2T nu am incercat decat 125, si nu e ce vreau clar ce sfaturi aveti sa-mi dati ca nu stiu ce sa aleg 200,250 sau 300 multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 300 e pentru barbatii adevarati cu brand de fier si conditie fizica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 300 e pentru barbatii adevarati cu brand de fier si conditie fizica ok restul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 eu am 250 pe care il stapanesc frumusel fara sa ma omoare si nici eu pe el. Usurel cu suficienta vana, dar spre deosebire de 300 poate tine roata fata la sol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Nu e vorba neaparat de tinut roata jos, e mai mult vorba de cuplu mai mare la 300. Am 250 2002, pot sa-ti spun ca e o diferenta foaaaaarte mare fata de, sa zicem, un 250 2010. Al meu are mai putin cuplu, moare foarte des la ralanti (si al unui cunoscut cu 300/2002 face la fel). Iar unul mai nou are cuplul mult mai de jos, nu-ti moare asa rapid. Si, ce te intereseaza pe tine, ca si actual posesor de 4T, e cuplul, nu puterea la deschiderea PV-ului. Cu una 2010 trecerea e mult mai usoara, cu una 2002 iti vei blestema zilele cel putin 10 iesiri pana te vei adapta. P.S. Vine vremea ploilor, trecerea de la 4T la 2T e si mai dificila pe noroi, pierzi instant aderenta. Editat Octombrie 11, 2012 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Nu e vorba neaparat de tinut roata jos, e mai mult vorba de cuplu mai mare la 300. Am 250 2002, pot sa-ti spun ca e o diferenta foaaaaarte mare fata de, sa zicem, un 250 2010. Al meu are mai putin cuplu, moare foarte des la ralanti (si al unui cunoscut cu 300/2002 face la fel). Iar unul mai nou are cuplul mult mai de jos, nu-ti moare asa rapid. Si, ce te intereseaza pe tine, ca si actual posesor de 4T, e cuplul, nu puterea la deschiderea PV-ului. Cu una 2010 trecerea e mult mai usoara, cu una 2002 iti vei blestema zilele cel putin 10 iesiri pana te vei adapta. P.S. Vine vremea ploilor, trecerea de la 4T la 2T e si mai dificila pe noroi, pierzi instant aderenta. la 2009 in sus ma gandeam si eu, cuplul m-ar ajuta mult fiind obisnuit cu 4T 250 sau 300 depinde de ce gasesc, nu cred ca e asa important, cu setarile de riguare ambele cred ca pot fi stapanite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlmosT* Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Salut,am un exc 400 din 2002 si mi sa piscat cablul de acceleratie exact la butoias....(am si cazut din cauza asta) si doresc sa intreb daca se potriveste cumva cablul de la un exc 450 model 2003. Sau daca mai am alte variante....(pe ktm world aduc numai cu camasa si tot ce trebe...si nu e nici chiar rentabil...) Va multumesc anticipat...si daca am zis ceva ilogic tin sa anunt ca sunt incepator... Editat Octombrie 11, 2012 de AlmosT* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.